PDA

Bekijk Volledige Versie : Leefbaar Rotterdam is goed voor allochtonen.



vgeld
06-06-05, 23:23
Als ik zie met wat voor energie de LR-wethouders te werk gaan dan denk ik: Dat kan toch niet alleen voor eigen politiek gewin zijn. Ik, persoonlijk ben ik onder de indruk van de energieke en onvermoeibaar wethouder Marco Pastoors.
Allochtonen hebben soms een schop onder hun kont nodig om in beweging te komen. Een stad als Rotterdam met veel kansarmen (ook autochtonen) kan het niet overleven met papen en nathouden.
Met een schouderklopje (jij zielig, jij ziek, jij niet kan werken ) en een uitkering zijn wij en de toekomstige generaties niet gebaat.

Ik zie sommigen van jullie al denken: waar wil de nationaliste Vgeld naartoe?

Wide-O
06-06-05, 23:25
Rotpoenen ? :alien:

Bofko
06-06-05, 23:27
Geplaatst door Wide-O
Rotpoenen ? :alien:

:wink: :haha:

vgeld
06-06-05, 23:28
Geplaatst door Wide-O
Rotpoenen ? :alien:

Nee ! Rotterdammers zijn mensen met veel werklust en intelligentie. Rotterdam verdient dus wat het toekomt en daarom moet iedereen zijn bijdrage leveren.

elbasque
07-06-05, 23:43
Geplaatst door vgeld
Nee ! Rotterdammers zijn mensen met veel werklust en intelligentie. Rotterdam verdient dus wat het toekomt en daarom moet iedereen zijn bijdrage leveren.

ik woon in rotterdam west,ik merk niets van de werklust en intelligentie.maar ik blijf hopen ;)

Wortel
08-06-05, 06:47
ik woon in rotterdam west,ik merk niets van de werklust en intelligentie.maar ik blijf hopen

Ik woon "op" Zuid en ik zie genoeg werklust en intelligentie, maar dat zou in sommige gevallen wat gekanaliseerd moeten worden.

Joesoef
08-06-05, 07:20
Die LR is een gevaarlijk volk, fanatiek en gedreven. Volgens mij moeten ze aan de psychofarmica, manisch depressieve gasten. Hoe heet ook alweer die blonde pf snol die in de tweede kamer zou komen als staatssecretaris.

LR zijn gevaarlijk, ze worden gedreven door een fanatieke ideologie, iets wat we al eerder hebben meegemaakt.

Je kan wel mensen aan het werk willen krijgen maar als het er (laaggeschoolde arbeid) niet is dan is het er niet en die mensen krijg je dan ook nooit aan het werk. De mogelijkheden om die mensen wel aan het werk te helpen zijn er wel maar alleen als de overheid dat subsidieert. Gesubsidieerde arbeid dus.

wytze
08-06-05, 14:43
Geplaatst door vgeld



Ik zie sommigen van jullie al denken: waar wil de nationaliste Vgeld naartoe?


das inderdaad wat ik me afvraag?

observer
08-06-05, 15:45
Geplaatst door Joesoef
Hoe heet ook alweer die blonde pf snol die in de tweede kamer zou komen als staatssecretaris.
ik ken alleen philomenina ofzo huppeldepup die weer weg moest omdat ze in de bouterse fanclub heeft gezeten is overigens lpf niet lr

de enige blonde die in de 2e kamer etc is nijs en dat is een vvd-snol (al is daar wel erg lelijk voor)

vgeld
08-06-05, 16:40
Geplaatst door wytze
das inderdaad wat ik me afvraag?

Ik heb liever bestuurders die je een schop onder je kont geven dan bestuurders die zich politieke correct proberen te gedragen. Het resultaat van het uitdelen van een schop is dat mensen onafhankelijk worden en vindingrijker zullen zijn.
Kortom: een nationaliste is gebaat bij een achterban met eco. onafh. positie en niet met een zooitje kuchende, ziek en klagende uitkeringstrekkers.

Max Stirner
08-06-05, 17:16
Geplaatst door vgeld
Ik heb liever bestuurders die je een schop onder je kont geven dan bestuurders die zich politieke correct proberen te gedragen. Het resultaat van het uitdelen van een schop is dat mensen onafhankelijk worden en vindingrijker zullen zijn.
Kortom: een nationaliste is gebaat bij een achterban met eco. onafh. positie en niet met een zooitje kuchende, ziek en klagende uitkeringstrekkers.


En alle zeehondjesredders dan? Die laat je gewoon aan aan hun lot over......das heel ondankbaar......

:D

wytze
08-06-05, 17:28
Geplaatst door Joesoef
Die LR is een gevaarlijk volk, fanatiek en gedreven. Volgens mij moeten ze aan de psychofarmica, manisch depressieve gasten. Hoe heet ook alweer die blonde pf snol die in de tweede kamer zou komen als staatssecretaris.
.


je bedoelt winnie de jong, maar die zou kamerlid worden, geen staatssecr.

wytze
08-06-05, 17:29
Geplaatst door vgeld
Ik heb liever bestuurders die je een schop onder je kont geven dan bestuurders die zich politieke correct proberen te gedragen. Het resultaat van het uitdelen van een schop is dat mensen onafhankelijk worden en vindingrijker zullen zijn.
Kortom: een nationaliste is gebaat bij een achterban met eco. onafh. positie en niet met een zooitje kuchende, ziek en klagende uitkeringstrekkers.


hmm. ik neig toch meer naar de positie van joesoef in deze.

vgeld
08-06-05, 18:22
Geplaatst door wytze
hmm. ik neig toch meer naar de positie van joesoef in deze.

Joesoef en jij hebben van de subsidiepot geproefd denk ik.