PDA

Bekijk Volledige Versie : Mis poes!



~Panthera~
07-06-05, 09:28
Mis poes!

AMSTERDAM - Een inbreker heeft in Zwijndrecht het hazenpad gekozen nadat hij oog in oog was komen te staan met een kat.

Nadat de dief de tuinpoort en een raam aan de achterzijde van een woning aan de Perkstraat had opengebroken, greep de alerte kater in. Door te grommen en te blazen wist het beestje de inbreker buiten de deur te houden. De bewoners, die tijdens de inbraak boven lagen te slapen, werden wakker van de verjaagactie van hun huisdier. De inbreker was toen echter al gevlucht.


:lole: :duim:

Juliette
07-06-05, 11:01
Geplaatst door ~Panthera~
Mis poes!

AMSTERDAM - Een inbreker heeft in Zwijndrecht het hazenpad gekozen nadat hij oog in oog was komen te staan met een kat.

Nadat de dief de tuinpoort en een raam aan de achterzijde van een woning aan de Perkstraat had opengebroken, greep de alerte kater in. Door te grommen en te blazen wist het beestje de inbreker buiten de deur te houden. De bewoners, die tijdens de inbraak boven lagen te slapen, werden wakker van de verjaagactie van hun huisdier. De inbreker was toen echter al gevlucht.


:lole: :duim:

Zo'n kat?

http://www.thecatgallery.com/images/overgrown-cat-2.JPG :verward:

~Panthera~
07-06-05, 11:13
Of zoiets ?? :hihi:

http://isfullofcrap.com/albums/Cats/el_blimpo.thumb.jpg :zegniets:

Wortel
07-06-05, 11:13
:wow: Dat is nog eens een katje.

@ Panthera, zijn jouw siamezen net zo afgericht als die mensen in Zwijndrecht?

~Panthera~
07-06-05, 11:17
Geplaatst door Wortel
:wow: Dat is nog eens een katje.

@ Panthera, zijn jouw siamezen net zo afgericht als die mensen in Zwijndrecht?


Een aantal jaar geleden werd beneden mij ingebroken, Wortel, en ik heb ze toen ook nog nooit ZO horen grommen en blazen.
Het leken wel honden. :schok:
Dus als er nu iets is, vaar ik blindelings op ze. :duim:
Ik denk dat jij wel begrijpt, wat ik bedoel. ;)

Juliette
07-06-05, 11:20
Geplaatst door ~Panthera~
Een aantal jaar geleden werd beneden mij ingebroken, Wortel, en ik heb ze toen ook nog nooit ZO horen grommen en blazen.
Het leken wel honden. :schok:
Dus als er nu iets is, vaar ik blindelings op ze. :duim:
Ik denk dat jij wel begrijpt, wat ik bedoel. ;)

m'n moeder heeft n hond. Als daar ooit n inbreker komt gaat ie direct goeidag zeggen denk ik :moe: :D

Wortel
07-06-05, 11:21
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt. Laat die mini-tijgers maar schuiven :hihi:

~Panthera~
07-06-05, 11:25
Geplaatst door Juliette
m'n moeder heeft n hond. Als daar ooit n inbreker komt gaat ie direct goeidag zeggen denk ik :moe: :D


http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif



lekker ding. :moe:

~Panthera~
07-06-05, 11:25
Geplaatst door Wortel
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt. Laat die mini-tijgers maar schuiven :hihi:

:haha: Precies. Afkomst verloochent zich niet. :ego:

:duim:

duende
07-06-05, 13:02
Geplaatst door ~Panthera~
:haha: Precies. Afkomst verloochent zich niet. :ego:

:duim:
My home is My castle..
Viva felix domesticus

~Panthera~
07-06-05, 13:12
Geplaatst door duende
My home is My castle..
Viva felix domesticus


:hihi:

Wortel
07-06-05, 13:20
:D Hebben ze van die tekst ook Delfts blauwe bordjes? Staat wel knus bij het geluid van al die ronkende katskes.

Couscousje
07-06-05, 13:23
Geplaatst door Wortel
:D Hebben ze van die tekst ook Delfts blauwe bordjes? Staat wel knus bij het geluid van al die ronkende katskes.

Zo.

Dat gesnor is zo oorverdovend.

Zie nieuwe Whiskasreclame.

Cc