PDA

Bekijk Volledige Versie : Katholieken met de dood bedreigd op homosites



Marsipulami
07-06-05, 17:58
Spaanse katholieken met de dood bedreigd op homosites

Protestmars in Spanje tegen wet homohuwelijk aanleiding haatcampagne

Geplaatst op 7/6 '05 om 17:20u
Door Eric Masseus (Bron: Kath.net)


MADRID (RKnieuws.net) – Op homo-websites in Spanje nemen de doosbedreigingen en beledigingen aan het adres van katholieken zo’n omvang aan, dat gerechtelijke stappen kunnen worden ondernomen. Aanleiding voor de escalatie is de op 18 juni geplande protestmars tegen de goedkeuring van een wet die het homohuwelijk in Spanje mogelijk maakt.

Volgens Spaanse de burgerrechtenorganisatie Hazteoir.org kan de “overduidelijk criminele inhoud”, die in verschillende berichten op de internetfora te vinden zijn, aanleiding zijn voor de indiening van aanklachten tegen de forumbeheerders omdat deze blijkbaar er niets aan doen om de verzenders van deze berichten terecht te wijzen of de bedreigingen en beledigingen te wissen,

Hazteoir.org bericht dat op “enkele internetfora, die door homogroeperingen wordt gebruikt, openlijk opgeroepen wordt tot geweld tegen Gezinsorganisaties, de Rooms-katholieke Kerk en in het algemeen tegen iedereen die zich verzetten tegen de eisen van de homogroeperingen.

David
08-06-05, 14:50
Erg onbeleefd om die katholieken met de dood te bedreigen. Aan de andere kant hebben katholieken in de loop van de geschiedenis erg veel homo's doodgemaakt, en homo's niet heel veel katholieken.

delirious
08-06-05, 15:22
Geplaatst door David
Erg onbeleefd om die katholieken met de dood te bedreigen. Aan de andere kant hebben katholieken in de loop van de geschiedenis erg veel homo's doodgemaakt, en homo's niet heel veel katholieken.

Nog nooit een agressieve Howmo gezien.
Wel valse. :D

David
08-06-05, 15:23
Geplaatst door delirious
Nog nooit een agressieve Howmo gezien.
Wel valse. :D


Nou, wijlen Ernst Rohm was best een aggressief ventje. En Alexander de Grote kon ook stevig huishouden.

delirious
08-06-05, 15:36
Geplaatst door David
Nou, wijlen Ernst Rohm was best een aggressief ventje. En Alexander de Grote kon ook stevig huishouden.

Ik bedoelde in de omgeving.
Maar inderdaad Ernst Rohm en Alexander de Grote.
Rudolf Hess was toch ook Howmo, of werd dat gesuggereerd.

David
08-06-05, 15:38
Geplaatst door delirious
Ik bedoelde in de omgeving.
Maar inderdaad Ernst Rohm en Alexander de Grote.
Rudolf Hess was toch ook Howmo, of werd dat gesuggereerd.


Dat laatste weet ik niet. Ik ken in mijn omgeving ook geen agressieve nichten. Wel twee agressieve transen. Een zit in TBS vanwege herhaaldelijke brandstichting. De ander mept er regelmatig vrolijk op los.

Bofko
08-06-05, 15:40
Geplaatst door David
De ander mept er regelmatig vrolijk op los.

Misschien een gefrustreerde spijtoptant. :boer:

delirious
08-06-05, 15:41
Geplaatst door David
Dat laatste weet ik niet. Ik ken in mijn omgeving ook geen agressieve nichten. Wel twee agressieve transen. Een zit in TBS vanwege herhaaldelijke brandstichting. De ander mept er regelmatig vrolijk op los.

Echt waar!!

http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

David
08-06-05, 15:42
Geplaatst door Bofko
Misschien een gefrustreerde spijtoptant. :boer:


Nou nee hoor. Ze houdt er niet van om voor man te worden uitgemaakt.

David
08-06-05, 15:43
Geplaatst door delirious
Echt waar!!

http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif


Ja, echt. Heel eng.

delirious
08-06-05, 15:46
Geplaatst door David
Ja, echt. Heel eng.

Doelbewust iemands toko of gebouw in de fik steken?
Of Pyromaanueel.

David
08-06-05, 15:48
Geplaatst door delirious
Doelbewust iemands toko of gebouw in de fik steken?
Of Pyromaanueel.


Ze stak bij voorkeur shoarma tenten in de fik. Ga daar maar eens aanstaan als keurige TBS terapeut.

Misschien moeten we die twee loslaten op die Spaanse katholieken? Of is dat te bloeddorstig?

delirious
08-06-05, 15:52
Geplaatst door David
Ze stak bij voorkeur shoarma tenten in de fik. Ga daar maar eens aanstaan als keurige TBS terapeut.


Misschien werkt ze wel voor de Keuringsdienst van waren.




Misschien moeten we die twee loslaten op die Spaanse katholieken? Of is dat te bloeddorstig?

:hihi:

~Panthera~
08-06-05, 15:54
Geplaatst door delirious


:hihi:


:hihi: :stout:

Tomas
08-06-05, 15:56
Hebben wij ook niet nog een appeltje met spaanse katholieken te schillen? Heb ik niet nog ergens een doodgemartelde bet-bet-bet-overgrootvader?

David
08-06-05, 15:57
Ik deed nog wel eens boodschappen mer 'r. Was altijd hetzelfde. Drie pakkies Cabalero en zes halve liters. En dan ging ze 's avonds om shoarma. En o wee als die gastjes achter de toonbank giechelden, want dan stak ze 's nachts de tent in de hens. Heel eng wijf.

~Panthera~
08-06-05, 15:58
Geplaatst door David
Ik deed nog wel eens boodschappen mer 'r. Was altijd hetzelfde. Drie pakkies Cabalero en zes halve liters. En dan ging ze 's avonds om shoarma. En o wee als die gastjes achter de toonbank giechelden, want dan stak ze 's nachts de tent in de hens. Heel eng wijf.


:schok: lekker ding, zo te horen.

David
08-06-05, 16:00
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: lekker ding, zo te horen.


Goddelijk. Ik moest zelf altijd oppassen dat ik niet ging giechelen. Een bouwvakker met lang, dun, kapot geblondeerd haar, een Hedi-jurk en Agnetha-oogschaduw. Quite a site!

~Panthera~
08-06-05, 16:01
Geplaatst door David
Goddelijk. Ik moest zelf altijd oppassen dat ik niet ging giechelen. Een bouwvakker met lang, dun, kapot geblondeerd haar, een Hedi-jurk en Agnetha-oogschaduw. Quite a site!


OMG !!!!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/lol01.gif

David
08-06-05, 16:02
Geplaatst door ~Panthera~
OMG !!!!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/lol01.gif


Ik bedoel natuurlijk Heidi-jurk. Met pofmouwtjes en smokwerk.

~Panthera~
08-06-05, 16:03
Geplaatst door David
Ik bedoel natuurlijk Heidi-jurk. Met pofmouwtjes en smokwerk.


Ja, dat zag ik al voor me. :D

A sight for sore eyes. :nerd:

David
08-06-05, 16:04
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, dat zag ik al voor me. :D

A sight for sore eyes. :nerd:


Ze is ook nog eens een vriendin te lijf gegaan met de botte kant van een hakbijl. Gelukkig had die vriendin een stevig getoupeerde pruik op, dus dat dempte de klap.

Dutchguy
08-06-05, 16:05
Geplaatst door David
Goddelijk. Ik moest zelf altijd oppassen dat ik niet ging giechelen. Een bouwvakker met lang, dun, kapot geblondeerd haar, een Hedi-jurk en Agnetha-oogschaduw. Quite a site!

Maar wel lopen als een bouwvakker zeker? :D

~Panthera~
08-06-05, 16:05
Geplaatst door David
Ze is ook nog eens een vriendin te lijf gegaan met de botte kant van een hakbijl. Gelukkig had die vriendin een stevig getoupeerde pruik op, dus dat dempte de klap.


GODDDDDD allemachtig !!!!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif

Wat een Type !!! :D

delirious
08-06-05, 16:05
Geplaatst door David
Goddelijk. Ik moest zelf altijd oppassen dat ik niet ging giechelen. Een bouwvakker met lang, dun, kapot geblondeerd haar, een Hedi-jurk en Agnetha-oogschaduw. Quite a site!


:lol: :lol:

~Panthera~
08-06-05, 16:06
Geplaatst door Dutchguy
Maar wel lopen als een bouwvakker zeker? :D


:lol:

David
08-06-05, 16:06
Geplaatst door Dutchguy
Maar wel lopen als een bouwvakker zeker? :D


Precies. En als je er iets van zei, dan stond je huis in brand, of had je een hakbijl op je harses.

delirious
08-06-05, 16:06
Geplaatst door David
Ze is ook nog eens een vriendin te lijf gegaan met de botte kant van een hakbijl. Gelukkig had die vriendin een stevig getoupeerde pruik op, dus dat dempte de klap.


:lol: :lol:

David
08-06-05, 16:07
Geplaatst door delirious
:lol: :lol:


Die vriendin was ook een kerel, ze leek op Joke Bruis.

delirious
08-06-05, 16:08
Geplaatst door David
Precies. En als je er iets van zei, dan stond je huis in brand, of had je een hakbijl op je harses.

Dit zou een fantastische komedie kunnen worden.
:haha: :haha:

delirious
08-06-05, 16:09
Geplaatst door David
Die vriendin was ook een kerel, ze leek op Joke Bruis.

Ik val bijna van mijn stoel, dit is te veel :haha: :haha: :haha:

David
08-06-05, 16:09
Geplaatst door delirious
Dit zou een fantastische komedie kunnen worden.
:haha: :haha:


Breek me de bek niet open! Alleen, als je er steeds bij was, zoals ik toen, wordt het na verloop van tijd een tikkie vermeoiend. Er was elke dag wel wat.


Maar ik schrijf er nog wel eens iets over.

~Panthera~
08-06-05, 16:09
Geplaatst door delirious
Ik val bijna van mijn stoel, dit is te veel :haha: :haha: :haha:


http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif

Dutchguy
08-06-05, 16:11
Geplaatst door David
Precies. En als je er iets van zei, dan stond je huis in brand, of had je een hakbijl op je harses.

Kortom, ze nam het goed op. :D

David
08-06-05, 16:13
Geplaatst door Dutchguy
Kortom, ze nam het goed op. :D


Maar niet heus. Er was destijds ook nog een gepensioneerde Haagse temeier, die had haar twee zoons om laten bouwen, zodat ze ook een centje konden verdienen. In de Madame Arthur op de Warmoesstraat. Eerlijk waar!

~Panthera~
08-06-05, 16:13
Geplaatst door Dutchguy
Kortom, ze nam het goed op. :D


VLAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/24.gif

delirious
08-06-05, 16:16
Geplaatst door David
Maar niet heus. Er was destijds ook nog een gepensioneerde Haagse temeier, die had haar twee zoons om laten bouwen, zodat ze ook een centje konden verdienen. In de Madame Arthur op de Warmoesstraat. Eerlijk waar!



:lol: :lol: :duim:

David
08-06-05, 16:17
Geplaatst door delirious
:lol: :lol: :duim:


Meer? :boer:

Dutchguy
08-06-05, 16:19
Geplaatst door David
Meer? :boer:

Ja meer! :p

David
08-06-05, 16:19
Even denken.

mark61
08-06-05, 16:28
laookmaar :)

David
08-06-05, 16:29
O ja. Een andere trans ging haar oma ophalen op het station. Ze stond op het perron op de trein te wachten waar oma inzat. Kwam iemand van de spporwegpolitie en die zei: "Mevrouw, u mag hier niet tippelen."

delirious
08-06-05, 16:30
Geplaatst door David
O ja. Een andere trans ging haar oma ophalen op het station. Ze stond op het perron op de trein te wachten waar oma inzat. Kwam iemand van de spporwegpolitie en die zei: "Mevrouw, u mag hier niet tippelen."


:haha:

Dutchguy
08-06-05, 16:32
Geplaatst door David
O ja. Een andere trans ging haar oma ophalen op het station. Ze stond op het perron op de trein te wachten waar oma inzat. Kwam iemand van de spporwegpolitie en die zei: "Mevrouw, u mag hier niet tippelen."

LOL.... :D

David
08-06-05, 16:37
En dan was er nog eentje die had meegedaan aan een showtje in Antwerpen. Als Josephine Baker, comleet met bananenrokje. In het holst van de nacht terug in de auto naar amsterdam. Met een slok op. Aangehouden. Zo dronken dat ze een nacht in de cel moest. Verkleed als Josephine Baker.

delirious
08-06-05, 16:45
Geplaatst door David
En dan was er nog eentje die had meegedaan aan een showtje in Antwerpen. Als Josephine Baker, comleet met bananenrokje. In het holst van de nacht terug in de auto naar amsterdam. Met een slok op. Aangehouden. Zo dronken dat ze een nacht in de cel moest. Verkleed als Josephine Baker.


:lol: :lol: