PDA

Bekijk Volledige Versie : manifest tegen inburgeringsplicht



liesel
08-06-05, 18:05
Teken het manifest tegen de inburgeringsplicht!

Achttien organisaties hebben samen het initiatief genomen tot een protest tegen de kabinetsplannen voor een algemene inburgeringsplicht. Vandaag hebben we ons "Manifest voor een fatsoenlijk inburgeringsbeleid" gepubliceerd. Volgens ons is de inburgeringsplicht discriminerend, overbodig en een aanslag op de portemonnee van een kwetsbare groep mensen. Het is stank voor dank!

Wij roepen iedereen op om ons manifest te ondertekenen en om lokaal en landelijk protest te organiseren. Het volledige manifest is te lezen op onze website www.stopdeinburgeringsplicht.nl en daar kan je het ook ondertekenen.

Je kunt het protest ook steunen door deze oproep verder te verspreiden en anderen te vragen om ook het manifest te ondertekenen.

De initiatiefnemers zijn: ABTW, Aknarij, Aksi, stichting Buitenlandse Partner, DHD, DIDF, EMCEMO, De Fabel van de Illegaal, FTDVT, stichting Gökkusagi, KMAN, Marokkaans Initiatief, ODTD, SDO, SMR, stichting Yanyana, Werkgroep Vernieuwing en WVV.

Mail voor meer informatie over dit nieuwe initiatief: [email protected]

GroteWolf
09-06-05, 17:40
Ik hou niet van burgers. Met hun stacaravans, slippers, shag, vieze oude hondjes, spencers, macaronischotels, Nederlandstalige muziek en zo.

Ik stel een Uitburgercursus voor.

Zodat mensen intelligent, wereldwijs, beschaafd, vrijdenkend, bohemien en avand gardistisch worden. Dat zal me een leuk land worden. Daar wil ik wel wonen.