PDA

Bekijk Volledige Versie : Zijn Bollywood-films hot onder Marocs?



MO_NL
09-06-05, 16:04
starttijd=00:27:17&speelduur=00:06:49

Donderdag gaat de International Indian Film Academy Awards (IIFA) in Amsterdam van start. IIFA, zeg maar het Bollywood-equivalent van de Amerikaanse Oscar-uitreiking, trekt honderden miljoen kijkers over de hele wereld, want Indiase films en de acteurs zijn 'hot'.

Waar gaan de Bollywood-films over? En waarom zijn ze ook in Nederland mateloos populair? Vanochtend kwamen de twee Indiase topacteurs Bachchan aan op luchthaven Schiphol. De twee zijn in de wereld van Bollywood ook wel bekend als de 'de kleine en de grote B'. TweeVandaag was erbij.

http://www.2vandaag.nl/roundimages/df/e8/4e4abe4d.png

Zevenhonderd gillende fans
Ruim zevenhonderd mensen verzamelden zich vanochtend op Schiphol om een glimp op te vangen van Amitabh Bachchan, voorzitter van de IIFA en zijn zoon Abhishek Bachchan die later arriveerde. Amitabh wenst de fans veel plezier en zegt dat hij van Amsterdam houdt.


Andere sterren op komst
Honderden andere Bollywood-sterren zullen de komende dagen ook naar Amsterdam komen om filmpremières en natuurlijk de IFFA Awards bij te wonen.

bron: 2Vandaag

Zou jij 100 euro overhebben voor een entreekaartje om aanwezig te kunnen zijn bij het Bollywood-gala in de ArenA?

Mark
09-06-05, 16:40
ik hou niet van musicals :moe:

Kal-El B.V
09-06-05, 17:19
Een van mijn zusjes vind ze erg gaaf. Maar die gaat niet 100 euro's ervoor betalen.

_h4T3D_sE7eN
09-06-05, 18:10
Ik keek vroeger altijd van die Amithab Bachan en Mithun Chakraborti films. Vooral Kaalia vond ik een goeie film (voor de kenners ...).

Verstond er geen klote van, maar de wanna-be kung fu scenes waren altijd wel leuk.

:maf3:

Olive Yao
09-06-05, 18:11
maak r n enquete van

Rabi'ah.
10-06-05, 07:06
Ik houd wel van Bollywoordfilms.

Natuurlijk zijn ze vreselijk kitsch, maar wel romantisch en je hoeft er, net als bbij Bouquetreeksen niet bij na te denken.

De muziek, zang en dans is :duim:.

En je krijgt tenminste mooie dingen en geen excessief geweld en seks te zien zoals bij Amerikaanse films.

Joesoef
10-06-05, 07:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik houd wel van Bollywoordfilms.

Natuurlijk zijn ze vreselijk kitsch, maar wel romantisch en je hoeft er, net als bbij Bouquetreeksen niet bij na te denken.

De muziek, zang en dans is :duim:.

En je krijgt tenminste mooie dingen en geen excessief geweld en seks te zien zoals bij Amerikaanse films.

Moet jij niet uitslapen? ;)

Rabi'ah.
10-06-05, 07:50
Geplaatst door Joesoef
Moet jij niet uitslapen? ;)

Niet met zulk mooi weer!

Joesoef
10-06-05, 07:52
Geplaatst door Rabi'ah.
Niet met zulk mooi weer!

Mooi maar fris. Geniet er van want het weekend wordt knudde.