PDA

Bekijk Volledige Versie : Het MDI gebruikt de yard weer eens naast de meter



assassijn
11-06-05, 12:21
Naast Maghrebonline, heeft VK dit nu ook ondervonden.
Wie wel eens op VK komt, weet dat er met enige regelmaat wordt afgegeven op moslims en Marokkanen door enkele kaalkoppige bezoekers van dat weblog.
Ik weet zelf dat er regelmatig mails richting MDI zijn gegaan over bepaalde comments op VK aangaande bepaalde uitingen jegens moslims en Marokkanen, en wat het MDI niet belangrijk genoeg vond om op te reageren.
Nu enkele bezoekers de pijlen richting christen-fundamentalisten hebben geschoten, zijn de grote vrienden van Ron Nafthaniel er als de kippen bij om VK op de vingertjes te tikken.

link (http://vkmag.com/index.php/weblog/mdi_meet_weer_met_twee_maten/)

Joesoef
11-06-05, 12:38
Ach ja het MDI. Als ik bij hun een melding maak over discriminatie/ anti-semitisme jegens joden dan krijg ik binnen 48 uur een persoonlijm mailtje. Als ik melding maak van discriminatie/ rassistische opmerkingen jegens moslims dan blijft het bij een auto-reply.

http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=461176

assassijn
11-06-05, 12:45
Ze moeten de naam gewoon weer veranderen in CIDI i.p.v. MDI.
Scheelt een hoop mensen in de toekomst weer tijd die ze kwijt zijn aan het typen van mail.

Wide-O
11-06-05, 12:53
Het ging om de volgende boodschap, geplaatst op de site Volkomenkut.nl, aldus de GPD: "Als alle moslims nou eens dood neer zouden vallen, hadden we gelijk vrede op de wereld en waren bijna alle problemen opgelost', schreef iemand op de site volkomenkut.com. En: "Dat soort volk mag regelrecht aan het gas."

Elmakkaoui meldde dit bij het MDI, dat antwoordde dat de tekst niet opzettelijk beledigend is voor een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging, of hun seksuele geaardheid en/of aanzet tot haat/geweld tegen of discriminatie van deze groepen.


:maf:

carm@lla
11-06-05, 13:05
Geplaatst door assassijn
Naast Maghrebonline, heeft VK dit nu ook ondervonden.
Wie wel eens op VK komt, weet dat er met enige regelmaat wordt afgegeven op moslims en Marokkanen door enkele kaalkoppige bezoekers van dat weblog.
Ik weet zelf dat er regelmatig mails richting MDI zijn gegaan over bepaalde comments op VK aangaande bepaalde uitingen jegens moslims en Marokkanen, en wat het MDI niet belangrijk genoeg vond om op te reageren.
Nu enkele bezoekers de pijlen richting christen-fundamentalisten hebben geschoten, zijn de grote vrienden van Ron Nafthaniel er als de kippen bij om VK op de vingertjes te tikken.
Moeilijk om op basis van deze informatie een oordeel te vellen, zonder te weten om welke concrete uitingen het gaat. Iets dat in jouw ogen kwetsend is, hoeft volgens de wet nog niet strafbaar te zijn. Daarnaast speurt het MDI niet zelf het net af, maar zijn ze afhankelijk van meldingen. Dus als iets niet gemeld wordt, treedt het MDI er ook niet tegen op.

Ik moet zeggen dat ik er zelf goede ervaringen mee heb, ze mailen me altijd de volgende dag al terug. Ook als ik klachten indien over strafbare opmerkingen die over moslims gaan. Maar het is typisch zo'n instantie die het nooit goed zal doen, wat hun beleid ook is.

delirious
11-06-05, 13:10
[i]Geplaatst door carm@lla.
Ook als ik klachten indien over strafbare opmerkingen die over moslims gaan.

:haha: :haha:

carm@lla
11-06-05, 13:12
Geplaatst door delirious
:haha: :haha:
Grappig hè, het past natuurlijk helemaal niet in jouw denkwereldje om je druk te maken over discriminatie als je er zelf geen slachtoffer van bent.

assassijn
11-06-05, 13:14
Geplaatst door carm@lla
Moeilijk om op basis van deze informatie een oordeel te vellen, zonder te weten om welke concrete uitingen het gaat. Iets dat in jouw ogen kwetsend is, hoeft volgens de wet nog niet strafbaar te zijn. Daarnaast speurt het MDI niet zelf het net af, maar zijn ze afhankelijk van meldingen. Dus als iets niet gemeld wordt, treedt het MDI er ook niet tegen op.

Ik moet zeggen dat ik er zelf goede ervaringen mee heb, ze mailen me altijd de volgende dag al terug. Ook als ik klachten indien over strafbare opmerkingen die over moslims gaan. Maar het is typisch zo'n instantie die het nooit goed zal doen, wat hun beleid ook is.

Er staat een leuk linkje bij :blij:

delirious
11-06-05, 13:15
Geplaatst door carm@lla
Grappig hè, het past natuurlijk helemaal niet in jouw denkwereldje om je druk te maken over discriminatie als je er zelf geen slachtoffer van bent.

Wie hou je hier voor de gek. :D

carm@lla
11-06-05, 13:16
Geplaatst door assassijn
Er staat een leuk linkje bij :blij:
Die heb ik bekeken, maar dan weet ik nog niet over welke letterlijke opmerkingen over Marokkanen/moslims jij het hebt...

helly2002
11-06-05, 13:17
Wie wel eens op VK komt, weet dat er met enige regelmaat wordt afgegeven op moslims en Marokkanen door enkele kaalkoppige bezoekers van dat weblog.


ik zie daar niks over kaalkoppige bezoekers staan hoor ,niet iedereen die kaal is is een rassist btw.heeft niks met haar te maken

assassijn
11-06-05, 13:22
Geplaatst door carm@lla
Die heb ik bekeken, maar dan weet ik nog niet over welke letterlijke opmerkingen over Marokkanen/moslims jij het hebt...

Om er 1 te noemen, zie reactie Wide-O

assassijn
11-06-05, 13:23
Geplaatst door helly2002
Wie wel eens op VK komt, weet dat er met enige regelmaat wordt afgegeven op moslims en Marokkanen door enkele kaalkoppige bezoekers van dat weblog.


ik zie daar niks over kaalkoppige bezoekers staan hoor ,niet iedereen die kaal is is een rassist btw.heeft niks met haar te maken

Er staat ook enkele.

Joesoef
11-06-05, 13:23
Geplaatst door carm@lla
Ik moet zeggen dat ik er zelf goede ervaringen mee heb, ze mailen me altijd de volgende dag al terug. Ook als ik klachten indien over strafbare opmerkingen die over moslims gaan. Maar het is typisch zo'n instantie die het nooit goed zal doen, wat hun beleid ook is.


Dit staat anders nog steeds op geensteil.nl naar aanleiding van een groep jongeren die naar Westerbork waren geweest. Dit was wat me daar vind van de Marokkaanse jongeren die er naar toe waren:



"uitgelezen kans om er 350 in 1 klap op te ruimen"



Klopt het dat als je de 3e generatie uitroeid dat je dan meteen van de 4e en 5e generatie verlost bent?



Deze schapenneuqers hebben geloof ik zelf even zo'n douch nodig. En dan maar Allah schreeuwen, kut aap.



Die asociale schapeneuqers moeten geknuffeld worden in een dodelijke wurggreep. En niet alleen om ff te laten schrikken maar gewoon om er voor te zorgen dat ze acuut hun laatste stinkende knoflookadem uitblazen en direct naar Alah met z'n dikke lul worden bevorderd.



Mischien moeten we Westerbork maar weer in gebruik nemen, speciaal voor dit soort jongeren



Het wordt hoogtijd voor WWIII zo te horen

helly2002
11-06-05, 13:26
dit soort dingen moetje gewoon doodzwijgen joh ik heb ff op die link gekeken die gasten vinden dat machtig heb ik het gevoel .ff in het onderwerp ss scouting zitten kijken en ik heb sterk het idee dat het voor 95 procent pubbers zijn die niet weten wat ze roepen

carm@lla
11-06-05, 13:36
Geplaatst door Joesoef
Dit staat anders nog steeds op geensteil.nl naar aanleiding van een groep jongeren die naar Westerbork waren geweest. Dit was wat me daar vind van de Marokkaanse jongeren die er naar toe waren:
Heb je het MDI erover aangeschreven? Ik ben benieuwd naar hun taxatie van deze berichten.

Het staat mij trouwens bij dat het voor het wel of niet strafbaar zijn, van belang is of dergelijke uitlatingen slaan op een hele bevolkingsgroep of slechts gericht zijn naar enkele individuen waarbij eigenlijk niet hun ras/religie/afkomst wordt bekritiseerd maar hun gedrag. Bij een aantal opmerkingen die jij opsomt lijkt me van dat laatste sprake. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het uiterst onsmakelijke opmerkingen zijn.

~Panthera~
11-06-05, 14:12
Geplaatst door helly2002
dit soort dingen moetje gewoon doodzwijgen joh ik heb ff op die link gekeken die gasten vinden dat machtig heb ik het gevoel .ff in het onderwerp ss scouting zitten kijken en ik heb sterk het idee dat het voor 95 procent pubbers zijn die niet weten wat ze roepen



Puik idee. :duim: kan het MIDI ook meteen opgeheven worden.

:moe:

Kal-El B.V
11-06-05, 15:39
Geplaatst door helly2002
Wie wel eens op VK komt, weet dat er met enige regelmaat wordt afgegeven op moslims en Marokkanen door enkele kaalkoppige bezoekers van dat weblog.


ik zie daar niks over kaalkoppige bezoekers staan hoor ,niet iedereen die kaal is is een rassist btw.heeft niks met haar te maken



Alle rascisten zij kaal !!!


Wat zou het MIDI met deze uitspraak doen, vraag ik me af.

carm@lla
11-06-05, 19:31
Geplaatst door Kal-El B.V
Alle rascisten zij kaal !!!


Wat zou het MIDI met deze uitspraak doen, vraag ik me af.
Ik denk dat ze je zouden terugsturen naar je basisschool om die uitspraak eerst maar eens in correct Nederlands te leren schrijven. :haha:

carm@lla
12-06-05, 14:41
Joesoef, had je het MDI nu wel of niet op de hoogte gesteld van de door jou geciteerde berichten?

Goodnight
12-06-05, 17:29
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=140448

:zegniets:

David
12-06-05, 17:37
Geplaatst door Kal-El B.V
Alle rascisten zij kaal !!!


Wat zou het MIDI met deze uitspraak doen, vraag ik me af.


Ik ben kaalgeschoren, maar geen rascist. Gewoon een nicht met lullig haar.


En @ Helly: Ik ben ook puber geweest, maar toen wist ik ook wat ik zei, en het waren nooit dergelijk vuiligheden.

carm@lla
12-06-05, 17:38
Geplaatst door Goodnight
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=140448

:zegniets:
In die topic zie ik een hoop zelfmedelijden en op hol geslagen fantasie van taouanza, maar geen reactie van het MDI...daar ben ik nu juist eens benieuwd naar.

Goodnight
12-06-05, 18:12
Geplaatst door carm@lla
In die topic zie ik een hoop zelfmedelijden en op hol geslagen fantasie van taouanza,.



Wat waren de teksten?



HEt was naar aanleiding van het bezoek aan Westerbork
Wat je met goodwill kan bereiken:
OK! Die 50 terugsturen VIA Westerbork naar Marokko. Paspoort afnemen en op de terreurlijst. Misschien leren ze het dan.

. SDI 03-05-05 @ 16:35



uitgelezen kans om er 350 in 1 klap op te ruimen.

. Tubifiks 03-05-05 @ 16:35

Het wordt hoogtijd voor WWIII zo te horen.

. MadMets 03-05-05 @ 16:36

Mischien moeten we Westerbork maar weer in gebruik nemen, speciaal voor dit soort jongeren.

. ipje 03-05-05 @ 16:38

De arabieren waren in de oorlog ook al zo fout als denkbaar was, de Islam is qua ideologie bijna galijk aan het nazisme.. niet zo gek dat die jongeren het weinig boeit.

. iSlamDunk 03-05-05 @ 16:39

Je zou het mensen eventueel kunnen vergeten dat ze niets van de Holocaust weten door domheid of iets anders, maar er niets van WILLEN weten omdat je "broeders met suicidale trekjes" in Palestina worden gepest tijdens het stenen gooien, door mensen met hetzelfde geloof als de 6 miljoen, lijkt mij genoeg reden om deze ape sh*t's op te sluiten, beschermen we ook gelijk de voortanden van wat Amsterdamse leraren...

. F1RTEEN 03-05-05 @ 16:40


Die asociale schapeneuqers moeten geknuffeld worden in een dodelijke wurggreep. En niet alleen om ff te laten schrikken maar gewoon om er voor te zorgen dat ze acuut hun laatste stinkende knoflookadem uitblazen en direct naar Alah met z'n dikke lul worden bevorderd.


. teringlijer 03-05-05 @ 16:43



En dan snappen ze nog niet, dat ik zulk soort volk mijn land uit wil hebben......

. Rikos 03-05-05 @ 16:43
Met je eens .ipje.

Wilde net zo'n reactie plaatsen. Oprotten met dat volk. Het is zo te lezen toch duidelijk om welke 50 het ging?

. pronto 03-05-05 @ 16:43


Die tweede fautau lijkt wel genomen op de luchtplaats van een gevangenis:
Van l.n.r Samir A, Mohammed B,Hassan C Ali Beljatti, Ali Bin Bom en Ali Bombarie.

. TTThea 03-05-05 @ 16:46



Deze schapenneuqers hebben geloof ik zelf even zo'n douch nodig. En dan maar Allah schreeuwen, kut aap.

. Double G. 03-05-05 @ 16:47



Dit gaat wel een staartje krijgen, baldigheid wordt omarmd en beknuffeld, dit respectloze gedrag is intolerabel. Accepteren we, zoals gewoonlijk de 'probleem-gezin' argumenten of gaan we eigen rechter spelen. Persoonlijk voel ik daar wel voor.

. Don Quichote 03-05-05 @ 16:48

stelletje kootzakken zijn het.
Maar o wee als een tasjesrovende marokaan word doodgereden. dan willen ze respect en een stille mars. de volgende mars rechtstreeks de noordzee in en als er maar eentje durft terug komen onderd duwen.

. saulus 03-05-05 @ 16:48


@.flanker joost


.martelen.

. ofjeworstlust 03-05-05 @ 16:49

@Blitzkikker,

Nee, dat is te ver lopen tussen de drie Auschwitz kampen, dat kunnen we ze niet aandoen. Bovendien bestaan in Auschwitz Birkenau (II) alleen maar puinhopen van de gaskamers. Dat is niet geloofwaardig voor ze

. SDI 03-05-05 @ 16:49

@brutus68 03-05-05 @ 16:49


Precies!

Trouwens, 50/350 = 14% Da's best een goede prestatie voor deze bevolkingsgroep.

. TheRealShowstopper 03-05-05 @ 16:52


Yep...je hebt gelijk...Taouanza heeft bovenstaande allemaal uit haar duim gezogen.

He.....misschien kan je solliciteren bij het MDI...gewoon blijven ontkennen :duim:

assassijn
12-06-05, 18:15
Geplaatst door Goodnight
Yep...je hebt gelijk...Taouanza heeft bovenstaande allemaal uit haar duim gezogen.

He.....misschien kan je solliciteren bij het MDI...gewoon blijven ontkennen :duim:

:hihi: wedden dat ze zal gaan vragen wat de reactie van het MDI/CIDI was.

Joesoef
12-06-05, 18:16
Geplaatst door carm@lla
Joesoef, had je het MDI nu wel of niet op de hoogte gesteld van de door jou geciteerde berichten?

Jawel.

Goodnight
12-06-05, 18:21
Geplaatst door assassijn
:hihi: wedden dat ze zal gaan vragen wat de reactie van het MDI/CIDI was.

Ja...want taounza's fantasie is op hol geslagen.Dus zal ze de reactie ook wel hebben verzonnen........

tr_imparator
12-06-05, 18:21
Geplaatst door assassijn
:hihi: wedden dat ze zal gaan vragen wat de reactie van het MDI/CIDI was.

[karkamelmode/on] Ik ben benieuwd naar hun taxatie van deze berichten. [karkamelmode]

~Panthera~
12-06-05, 18:33
Geplaatst door tr_imparator
[karkamelmode/on] Ik ben benieuwd naar hun taxatie van deze berichten. [karkamelmode]


Wie niet ? :hihi:

carm@lla
12-06-05, 18:48
Geplaatst door Goodnight
Yep...je hebt gelijk...Taouanza heeft bovenstaande allemaal uit haar duim gezogen.

He.....misschien kan je solliciteren bij het MDI...gewoon blijven ontkennen :duim:
Ik begrijp dat lezen erg moeilijk voor je is, maar ik wil het graag nog eens herhalen voor je. Ik vroeg niet om de berichten, maar om de reactie van het MDI. Snap je het, of moet ik het nog eens uitleggen?

carm@lla
12-06-05, 18:49
Geplaatst door Joesoef
Jawel.
Wat schreven ze je terug?

Goodnight
12-06-05, 18:56
Geplaatst door carm@lla
Ik begrijp dat lezen erg moeilijk voor je is, maar ik wil het graag nog eens herhalen voor je. Ik vroeg niet om de berichten, maar om de reactie van het MDI. Snap je het, of moet ik het nog eens uitleggen?



In die topic zie ik een hoop zelfmedelijden en op hol geslagen fantasie van taouanza, maar geen reactie van het MDI...daar ben ik nu juist eens benieuwd naar.




HEt was naar aanleiding van het bezoek aan Westerbork
Wat je met goodwill kan bereiken:
OK! Die 50 terugsturen VIA Westerbork naar Marokko. Paspoort afnemen en op de terreurlijst. Misschien leren ze het dan.

. SDI 03-05-05 @ 16:35



uitgelezen kans om er 350 in 1 klap op te ruimen.

. Tubifiks 03-05-05 @ 16:35

Het wordt hoogtijd voor WWIII zo te horen.

. MadMets 03-05-05 @ 16:36

Mischien moeten we Westerbork maar weer in gebruik nemen, speciaal voor dit soort jongeren.

. ipje 03-05-05 @ 16:38

De arabieren waren in de oorlog ook al zo fout als denkbaar was, de Islam is qua ideologie bijna galijk aan het nazisme.. niet zo gek dat die jongeren het weinig boeit.

. iSlamDunk 03-05-05 @ 16:39

Je zou het mensen eventueel kunnen vergeten dat ze niets van de Holocaust weten door domheid of iets anders, maar er niets van WILLEN weten omdat je "broeders met suicidale trekjes" in Palestina worden gepest tijdens het stenen gooien, door mensen met hetzelfde geloof als de 6 miljoen, lijkt mij genoeg reden om deze ape sh*t's op te sluiten, beschermen we ook gelijk de voortanden van wat Amsterdamse leraren...

. F1RTEEN 03-05-05 @ 16:40


Die asociale schapeneuqers moeten geknuffeld worden in een dodelijke wurggreep. En niet alleen om ff te laten schrikken maar gewoon om er voor te zorgen dat ze acuut hun laatste stinkende knoflookadem uitblazen en direct naar Alah met z'n dikke lul worden bevorderd.


. teringlijer 03-05-05 @ 16:43



En dan snappen ze nog niet, dat ik zulk soort volk mijn land uit wil hebben......

. Rikos 03-05-05 @ 16:43
Met je eens .ipje.

Wilde net zo'n reactie plaatsen. Oprotten met dat volk. Het is zo te lezen toch duidelijk om welke 50 het ging?

. pronto 03-05-05 @ 16:43


Die tweede fautau lijkt wel genomen op de luchtplaats van een gevangenis:
Van l.n.r Samir A, Mohammed B,Hassan C Ali Beljatti, Ali Bin Bom en Ali Bombarie.

. TTThea 03-05-05 @ 16:46



Deze schapenneuqers hebben geloof ik zelf even zo'n douch nodig. En dan maar Allah schreeuwen, kut aap.

. Double G. 03-05-05 @ 16:47



Dit gaat wel een staartje krijgen, baldigheid wordt omarmd en beknuffeld, dit respectloze gedrag is intolerabel. Accepteren we, zoals gewoonlijk de 'probleem-gezin' argumenten of gaan we eigen rechter spelen. Persoonlijk voel ik daar wel voor.

. Don Quichote 03-05-05 @ 16:48

stelletje kootzakken zijn het.
Maar o wee als een tasjesrovende marokaan word doodgereden. dan willen ze respect en een stille mars. de volgende mars rechtstreeks de noordzee in en als er maar eentje durft terug komen onderd duwen.

. saulus 03-05-05 @ 16:48


@.flanker joost


.martelen.

. ofjeworstlust 03-05-05 @ 16:49

@Blitzkikker,

Nee, dat is te ver lopen tussen de drie Auschwitz kampen, dat kunnen we ze niet aandoen. Bovendien bestaan in Auschwitz Birkenau (II) alleen maar puinhopen van de gaskamers. Dat is niet geloofwaardig voor ze

. SDI 03-05-05 @ 16:49

@brutus68 03-05-05 @ 16:49


Precies!

Trouwens, 50/350 = 14% Da's best een goede prestatie voor deze bevolkingsgroep.

. TheRealShowstopper 03-05-05 @ 16:52

Het ziet er naar uit dat jij degene bent die moeite heeft met lezen...ik zou zeggen:doe nogmaals maar eens een poging.Inplaats van door zogenaamd-ik-ben-zo-intelligent-en-wil-weten-wat-de-MDI-heeft-gezegd houding.

Als je echt de moeite had genomen,inplaats je van je zo te focussen op taouanza en de zogenaamde onschuldige MDI,had je kunnen lezen dat ze expliciet wilden weten wat ze beldigend aan bovenstaande vond.
Blijkbaar hebben ze hetzelfde probleem als wat jij hebt: alleen willen lezen wat je goed uitkomt.

tr_imparator
12-06-05, 19:05
Geplaatst door Goodnight

Blijkbaar hebben ze hetzelfde probleem als wat jij hebt: alleen willen lezen wat je goed uitkomt.


maybe dyslectisch?

(Dyslexie wordt ook wel woordblindheid genoemd. Iemand die dyslectisch is heeft moeite met de geschreven taal)

of autistisch

(Er zijn tekortkomingen op vlak van : Communicatie
kwalitatieve tekortkomingen in de communicatie
Het vermogen om verbale en non-verbale vaardigheden te gebruiken in wederzijds sociaal context met als doel het uitwisselen van (onderliggende) betekenissen is bij personen met autisme problematisch)

Echolalie komt vaak voor, zowel in directe als uitgestelde vorm. Echolalie kan non-communicatief zijn (een niet-gerichte expressie of een vorm van zelfregulering) maar ook diverse communicatieve functies vervullen, zoals een bevestiging of een vraagstelling.

psychotisch?

(...)

carm@lla
12-06-05, 19:08
Geplaatst door Goodnight
Het ziet er naar uit dat jij degene bent die moeite heeft met lezen...ik zou zeggen:doe nogmaals maar eens een poging.Inplaats van door zogenaamd-ik-ben-zo-intelligent-en-wil-weten-wat-de-MDI-heeft-gezegd houding.

Als je echt de moeite had genomen,inplaats je van je zo te focussen op taouanza en de zogenaamde onschuldige MDI,had je kunnen lezen dat ze expliciet wilden weten wat ze beldigend aan bovenstaande vond.
Blijkbaar hebben ze hetzelfde probleem als wat jij hebt: alleen willen lezen wat je goed uitkomt.
Om te beginnen zegt Taouanza dat in haar eigen woorden en staat ze hier bekend als type dat vaker zaken dramatiseert en alles aangrijpt om zichzelf neer te kunnen zetten als zielig schepsel dat medelijden behoeft. Ik zou dus eerst weleens willen weten welke bewoordingen het MDI precies gebruikt heeft. Tot nu toe heb ik eerder het idee dat het MDI enkel specifiek vroeg welke reacties Taouanza nu eigenlijk discriminerend vond, aangezien zij enkel een URL met honderden reacties doorgaf. Lijkt me een heel logisch verzoek.

Aangezien hier keer op keer wilde verhalen de ronde doen over het MDI, maar het iedere keer teveel blijkt te zijn gevraagd om dan eens met een concrete reactie van het MDI te komen, of weigering om bepaalde zaken op te pakken, denk ik dat het allemaal nogal meevalt.

Goodnight
12-06-05, 19:08
Geplaatst door tr_imparator
maybe dyslectisch?

(Dyslexie wordt ook wel woordblindheid genoemd. Iemand die dyslectisch is heeft moeite met de geschreven taal)

of autistisch

(Er zijn tekortkomingen op vlak van : Communicatie
kwalitatieve tekortkomingen in de communicatie
Het vermogen om verbale en non-verbale vaardigheden te gebruiken in wederzijds sociaal context met als doel het uitwisselen van (onderliggende) betekenissen is bij personen met autisme problematisch)

Echolalie komt vaak voor, zowel in directe als uitgestelde vorm. Echolalie kan non-communicatief zijn (een niet-gerichte expressie of een vorm van zelfregulering) maar ook diverse communicatieve functies vervullen, zoals een bevestiging of een vraagstelling.

psychotisch?

(...)

:hihi:
Ach ze zal wel zo weer met een 'snedige' 'íntelligente' antwoord komen waaruit blijkt dat dit het MDI heus waar niet met 2 maten meet.

Goodnight
12-06-05, 19:15
Geplaatst door carm@lla
Om te beginnen zegt Taouanza dat in haar eigen woorden en staat ze hier bekend als type dat vaker zaken dramatiseert en alles aangrijpt om zichzelf neer te kunnen zetten als zielig schepsel dat medelijden behoeft. Ik zou dus eerst weleens willen weten welke bewoordingen het MDI precies gebruikt heeft. Tot nu toe heb ik eerder het idee dat het MDI enkel specifiek vroeg welke reacties Taouanza nu eigenlijk discriminerend vond, aangezien zij enkel een URL met honderden reacties doorgaf. Lijkt me een heel logisch verzoek.

Aangezien hier keer op keer wilde verhalen de ronde doen over het MDI, maar het iedere keer teveel blijkt te zijn gevraagd om dan eens met een concret reactie van het MDI te komen, of weigering om bepaalde zaken op te pakken, denk ik dat het allemaal nogal meevalt. En jij ontkent ze gewoon.Bovendien vind ik het niet kies om het over een afwezige prikster te hebben.
Het gaat nu niet om haar,het gaat om bovenstaande citaten waar zij dus niet opreageren.Bovendien als je haar verhaal niet gelooft...lopen er nog andere prikkers hier rond die dezelfde ervaring hebben.
Maar nog blijf jij naar een verklaring zoeken dat het MDI echt niet verkeerd handelt.
Je ziet de verhalen van de prikkers niet als afdoende bewijs...maar ook dit dus niet:
http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=461176

Bovendien was bovenstaande URL van Taouanza dezelfde als die door Joesoef wordt geplaatst.

Maar goed,laten we niet een zinloze discussie onnodig oprekken.Ik hou er niet van om tijd en energie in iets te steken wat liever blind en doof wil blijven.I rest my case

carm@lla
12-06-05, 19:24
Geplaatst door Goodnight
En jij ontkent ze gewoon.
Lijkt me niet meer dan logisch om zulke beschuldigingen niet serieus te nemen, als niemand in staat is om correspondentie met het MDI te overleggen. In dit land ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is.


Het gaat nu niet om haar,het gaat om bovenstaande citaten waar zij dus niet opreageren.
Ik lees in die topic dat ze er wel op reageerden, maar haar verzochten om met een selectie van laakbare citaten te komen, ipv een hele topic door te mailen die uit vele honderden reacties bestaat. Dat was blijkbaar iets teveel gevraagd....


Bovendien als je haar verhaal niet gelooft...lopen er nog andere prikkers hier rond die dezelfde ervaring hebben.
Laat ze daar dan vooral eens verslag van uitbrengen, inclusief correspondentie van het MDI.



Je ziet de verhalen van de prikkers niet als afdoende bewijs...maar ook dit dus niet:
http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=461176

Dat verhaal is me bekend, en tot nu toe ook het enige bewezen geval waarbij het MDI steken heeft laten vallen. Om op basis van één fout de hele organisatie af te fakkelen gaat me iets te ver.

tr_imparator
12-06-05, 19:41
Geplaatst door carm@lla


Ik lees in die topic dat ze er wel op reageerden, maar haar verzochten om met een selectie van laakbare citaten te komen, ipv een hele topic door te mailen die uit vele honderden reacties bestaat. Dat was blijkbaar iets teveel gevraagd...





opsjouten! MDI moet gewoon haar werk doen.punt.




Om op basis van één fout de hele organisatie af te fakkelen gaat me iets te ver.

doe toch niet alsof je achtelijk bent! foutje, moet kunnen, sry!? Denk je nou echt dat dit de eerste keer is? ontwaak uit je hallucinatie en kijk wat er werkelijk gebeurd ga anders een relativiteitsbureau oprichten..kan MDI wel goed gebruik van maken!

carm@lla
12-06-05, 19:43
Geplaatst door tr_imparator
[B]opsjouten! MDI moet gewoon haar werk doen.punt.
Inderdaad, en dat werk is niet het uitbaten van een knipseldienst voor mensen die zelf te lamlendig zijn om berichten te selecteren die niet door de beugel kunnen.


Denk je nou echt dat dit de eerste keer is?
Ja, en als jij bewijzen hebt dat het vaker gebeurt, toon die dan! Praatjes vullen nog altijd geen gaatjes. :o

tr_imparator
12-06-05, 20:09
Geplaatst door carm@lla
Inderdaad, en dat werk is niet het uitbaten van een knipseldienst voor mensen die zelf te lamlendig zijn om berichten te selecteren die niet door de beugel kunnen.


Ja, en als jij bewijzen hebt dat het vaker gebeurt, toon die dan! Praatjes vullen nog altijd geen gaatjes. :o


ROLF wat ben jij koppig zeg! :zwaai:

Kal-El B.V
13-06-05, 03:01
Nou Carm@lla, ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie op dit forum eens, typ eens voor de gein in "MDI". We weten hier op Maroc.nl al heel lang dat het een lachertje is, heeft geen enkele zin om dat helemaal opnieuw uit te leggen allen omdat jij sommigen niet op hun woord gelooft.

Lang leve de zoekfunctie.

assassijn
13-06-05, 09:51
Geplaatst door Kal-El B.V
Nou Carm@lla, ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie op dit forum eens, typ eens voor de gein in "MDI". We weten hier op Maroc.nl al heel lang dat het een lachertje is, heeft geen enkele zin om dat helemaal opnieuw uit te leggen allen omdat jij sommigen niet op hun woord gelooft.

Lang leve de zoekfunctie.

[carm@lla-mode]
Dat zijn allemaal berichten uit de pers e.d., die zijn niet betrouwbaar.Ik wil inzage in het mailverkeer van jullie en het MDI, enkel en alleen dan zal ik het geloven.....of toch niet.Ik wil de data van de mails, de namen en tel. nummers, wat de medewerkers eten, hoe laat ze slapen enz enz.

[carm@lla-mode]

:blonT:

delirious
13-06-05, 09:56
Geplaatst door assassijn
[carm@lla-mode]
Dat zijn allemaal berichten uit de pers e.d., die zijn niet betrouwbaar.Ik wil inzage in het mailverkeer van jullie en het MDI, enkel en alleen dan zal ik het geloven.....of toch niet.Ik wil de data van de mails, de namen en tel. nummers, wat de medewerkers eten, hoe laat ze slapen enz enz.

[carm@lla-mode]

:blonT:

Die zullen er niet zijn.
Of deze worden professorisch snel in elkaar gezet. :wink:

NIS
13-06-05, 09:56
Werken er Moslims bij het MDI? Hebben Moslims ook een soort CIDI? Een lobby ofzo

delirious
13-06-05, 10:05
Geplaatst door NIS
Werken er Moslims bij het MDI? Hebben Moslims ook een soort CIDI? Een lobby ofzo

Mochten ze daar werken, hebben ze verdomd weinig tot niets te zeggen.

mark61
13-06-05, 10:10
Geplaatst door NIS
Werken er Moslims bij het MDI? Hebben Moslims ook een soort CIDI? Een lobby ofzo

Meldpunt Discriminatie Moslims (MDM)

Het MDM is een initiatief van de AEL en is sinds begin oktober 2004 in stilte van start gegaan. Desondanks kwamen er onmiddellijk tal van meldingen van incidenten binnen. Van intimidatie, ontslag door werkgevers, gewelddadig politie-optreden tot discriminatie in het onderwijs. Meldingen kunnen op twee manieren gedaan worden:
1. via het online incidentenformulier
2. het MDM telefoonnummer 06-38018381

Die hebben we wel. Maar dat wist je misschien al. :cool: