PDA

Bekijk Volledige Versie : Politieagent verkrachtte asielzoekster



tr_imparator
11-06-05, 23:24
Verkrachtte en manipuleerde politieagent asielzoekster ?


Enschede - De rechtbank in Almelo heeft 20 maanden cel ge-eist tegen een 47-jarige politieman die 5 jaar lang een sexuele relatie heeft gehad met een Iraanse asielzoekster. De sex zou zich af hebben gespeeld bij haar thuis, in de dienstauto, en zelfs in het fietsenhok van het politiebureau. De advocaat van de politieman denkt dat de vrouw op wraak uit is omdat hij een punt zette achter de (sexuele) relatie.

De politieman is sinds januari van dit jaar geschorst, wat er met hem gebeurt en of hij wordt ontslagen hangt af van de definitieve uitspraak van de rechtbank. De agent zou macht over de vrouw hebben gehad omdat hij wekelijks haar asielkaart moest afstempelen. De politieman heeft verleden jaar een punt achter de relatie gezet omdat hij zijn huwelijk wilde redden, de vreemde relatie heeft maar liefst vijf jaar geduurd. De advocaat van de agent zegt dat de vrouw op wraak uit is en hem kapot wil maken. De vrouw beweert ook dat ze zwanger is geweest van de agent terwijl hij zich in 1994 al heeft laten steriliseren. Hoe de uitspraak ook uitpakt, duidelijk is in ieder geval wel dat de agent vijf jaar lang flink overspel pleegde

carm@lla
11-06-05, 23:26
Verkrachtte?

Jij zou je diensten bij de Telegraaf moeten aanbieden. :stout:

tr_imparator
11-06-05, 23:29
Geplaatst door carm@lla
Verkrachtte?

Jij zou je diensten bij de Telegraaf moeten aanbieden. :stout:

http://www.blikopnieuws.nl/overijssel

:fuckit:

~Panthera~
11-06-05, 23:31
Geplaatst door tr_imparator
http://www.blikopnieuws.nl/overijssel

:fuckit:


Leuke fietstocht. :stout:

:haha:

tr_imparator
11-06-05, 23:33
Geplaatst door ~Panthera~
Leuke fietstocht. :stout:

:haha:


dat zou ik dus NOOOIT van me leven doen, al geef je me een miljoen..tis gewoon te koud :rolleyes: :lol:

~Panthera~
11-06-05, 23:35
Geplaatst door tr_imparator
dat zou ik dus NOOOIT van me leven doen, al geef je me een miljoen..tis gewoon te koud :rolleyes: :lol:


brrrrrrrrrrrrrrrr.......... :lol:

Joesoef
11-06-05, 23:42
Benieuwd op wat voor een grond die Iraanse asiel heeft aangevraagd. Al piest die smeris naast de pot en heeft hij gebruikt gemaakt van zijn positie, die vrouw is niet te vertrouwen, haar zaak is zeker afgewezen en nu probeert ze het via een achterdeur.

tr_imparator
11-06-05, 23:51
Geplaatst door Joesoef
Benieuwd op wat voor een grond die Iraanse asiel heeft aangevraagd. Al piest die smeris naast de pot en heeft hij gebruikt gemaakt van zijn positie, die vrouw is niet te vertrouwen, haar zaak is zeker afgewezen en nu probeert ze het via een achterdeur.

ja en de agent heeft 5 jaar lang overspel gepleegd...hmm ik denk dat hij oook niet te vertrouwen is :ego:

Joesoef
12-06-05, 00:00
Geplaatst door tr_imparator
ja en de agent heeft 5 jaar lang overspel gepleegd...hmm ik denk dat hij oook niet te vertrouwen is :ego:

Het ergste vind ik het voor de vrouw van die smerisgererd, die staat er buiten. Hij is een viespeuk die zijn positie heeft misbruikt en die Iraanse dacht als ik maar lekker dinges dan kiest hij wel voor mij ipv zijn vrouw.

Die advocaat dacht ook, geval afgewezen laten we het proberen op een andere manier.

~Panthera~
12-06-05, 00:04
Geplaatst door Joesoef
Het ergste vind ik het voor de vrouw van die smerisgererd, die staat er buiten. Hij is een viespeuk die zijn positie heeft misbruikt en die Iraanse dacht als ik maar lekker dinges dan kiest hij wel voor mij ipv zijn vrouw.

Die advocaat dacht ook, geval afgewezen laten we het proberen op een andere manier.


Het blijkt maar weer: "DE mens" is dus niet monogaam.
Of je moet er voor kiezen, natuurlijk.

assassijn
12-06-05, 00:20
Geplaatst door Joesoef
Benieuwd op wat voor een grond die Iraanse asiel heeft aangevraagd. Al piest die smeris naast de pot en heeft hij gebruikt gemaakt van zijn positie, die vrouw is niet te vertrouwen, haar zaak is zeker afgewezen en nu probeert ze het via een achterdeur.

Het was ook geen agent:moe: hij behoort tot de zogenaamde "blauw-verkracht-mannen"