PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit was het nieuws draagt bij aan acceptatie Wilders



MO_NL
13-06-05, 12:33
starttijd=00:00:40&speelduur=00:40:00

Dit was het nieuws had afgelopen zaterdag (Ver)Wilders als gast in hun show.

De vraag die dit bijn mij opwerpt is: Helpt Dit was het nieuws niet mee met het "salonfahig" maken van een racist door hem een podium te geven in een populair TV-programma op primetime?

observer
14-06-05, 08:35
Geplaatst door MO_NL
starttijd=00:00:40&speelduur=00:40:00

Dit was het nieuws had afgelopen zaterdag (Ver)Wilders als gast in hun show.

De vraag die dit bijn mij opwerpt is: Helpt Dit was het nieuws niet mee met het "salonfahig" maken van een racist door hem een podium te geven in een populair TV-programma op primetime? ik meen dat bv prem er ook geweest is en qua denkbeelden zit die toch ongeveer op zelfde golflengte

mischien kunnen ze het goedmaken door ali b uit te nodigen (hoewel die zal wel al geweest zijn)

moet wel zeggen wilders kan balkiebashen als de beste

Julien
14-06-05, 08:56
DWHN is 1 van mijn lievelingsprogramma's en het is natuurlijk een satirisch programma..het leuke eraan vind ik dat ze behoorlijk ver gaan in hun grappen. of het nou om allochtonen, autochtonen, moslims of christenen gaat. ik zie het probleem er niet van in dat Wilders als gast wordt uitgenodigd.

Door krampachtig te reageren op fenomenen als Wilders speel je ze volgens mij alleen maar in de kaart. Zie DeWinter in Vlaandren.

amadeus
14-06-05, 10:25
Geplaatst door MO_NL
De vraag die dit bijn mij opwerpt is: Helpt Dit was het nieuws niet mee met het "salonfahig" maken van een racist door hem een podium te geven in een populair TV-programma op primetime?
Rare vraagstelling, Mo. Kennelijk ook niets opgestoken van de Fortuyn revolte. De tijd is echt voorbij dat je met het te pas en te onpas strooien van termen als racisme, discriminatie en WO2 vergelijkingen mensen monddood kunt maken die helemaal niet tot dat kamp behoren.

In een goed werkende democratie kan iedereen zijn standpunten uitventen en is het niet aan een tv-programma om daarover te beslissen, maar aan de rechter. Het is hier gelukkig geen Belgie of andere bananenrepubliek.

taouanza
14-06-05, 11:41
Geplaatst door amadeus
Rare vraagstelling, Mo. Kennelijk ook niets opgestoken van de Fortuyn revolte. De tijd is echt voorbij dat je met het te pas en te onpas strooien van termen als racisme, discriminatie en WO2 vergelijkingen mensen monddood kunt maken die helemaal niet tot dat kamp behoren.

In een goed werkende democratie kan iedereen zijn standpunten uitventen en is het niet aan een tv-programma om daarover te beslissen, maar aan de rechter. Het is hier gelukkig geen Belgie of andere bananenrepubliek.

*proest*

amadeus
14-06-05, 11:44
Geplaatst door taouanza
*proest*
:haha:

Wide-O
14-06-05, 11:46
Blikje Gox nodig Amadeus ? :D

Pixelshade
14-06-05, 11:56
Kvond het wel lachen met onze föhn vriend

Kvraag me af of ayaantje zin heeft om volgend seizoen te komen

amadeus
14-06-05, 12:00
Ik vind die hele show maar niets, echt humor waarvan zo duidelijk is dat het vooraf ingestudeerd is en dan ook nog op mbo-niveau. :ego:

taouanza
14-06-05, 12:06
Geplaatst door Pixelshade
Kvond het wel lachen met onze föhn vriend

Kvraag me af of ayaantje zin heeft om volgend seizoen te komen

Ik vind je onderschrift leuk.

EN nu ik je toch spreek he die delinquent Habits he?
Ik heb 2 nummers van hun die ik helemaal grijs draai en wordt ze maar niet zat.
Return of the Delinquentes
Tres Delinquentes
Maar voor het geval ik ze toch zat wordt heb je andere tips voor mij van dat kaliber?
Bij voorbaat dank.:strik:

Het zijn vooral het Spaans en de trompetten die het m doen. De trompetten.

taouanza
14-06-05, 12:08
Geplaatst door amadeus
Ik vind die hele show maar niets, echt humor waarvan zo duidelijk is dat het vooraf ingestudeerd is en dan ook nog op mbo-niveau. :ego:

Ik kijk niet meer sinds Jean-Marie nog wat weg ging.

Pixelshade
14-06-05, 12:10
Geplaatst door taouanza
Ik vind je onderschrift leuk.

EN nu ik je toch spreek he die delinquent Habits he?
Ik heb 2 nummers van hun die ik helemaal grijs draai en wordt ze maar niet zat.
Return of the Delinquentes
Tres Delinquentes
Maar voor het geval ik ze toch zat wordt heb je andere tips voor mij van dat kaliber?
Bij voorbaat dank.:strik:

Het zijn vooral het Spaans en de trompetten die het m doen. De trompetten.

Ik denk niet dat je mn onderschrift begrijpt want het is iets persoonlijks :verward:

Deliquent habits, hehe, das een tijdje geleden, kheb dat album Mary go Round nog ergens liggen. Uhm je zoekt iets met trompetten, probeer AKWID - No hay Manera. Ik denk dat je die wel goed zult vinden, Kid Frost - Mi vida loca, is ook heel mooi, maar met de sax dan.

taouanza
14-06-05, 12:13
Geplaatst door Pixelshade
Ik denk niet dat je mn onderschrift begrijpt want het is iets persoonlijks :verward:

.

:verward:



Deliquent habits, hehe, das een tijdje geleden, kheb dat album Mary go Round nog ergens liggen. Uhm je zoekt iets met trompetten, probeer AKWID - No hay Manera. Ik denk dat je die wel goed zult vinden, Kid Frost - Mi vida loca, is ook heel mooi, maar met de sax dan

Tenk joe ik ga meteen zoeken.

helly2002
14-06-05, 12:34
De vraag die dit bijn mij opwerpt is: Helpt Dit was het nieuws niet mee met het "salonfahig" maken van een racist door hem een podium te geven in een populair TV-programma op primetime?



ik heb de uitzending gezien zaterdag wilders zei niks rasistisch dus wrom zou hij er niet inmogen ?juist goed dat ze hem uitnodigen en niet zwichten .ik hou wel van die harde humor van dwhn ,zolang hij niks fouts zegt mag het best de mensen worden iets te gemakkelijk uitgemaakt voor rasist dus dan kun je niemand meer uitnodigen.



h4l

amadeus
14-06-05, 12:42
Geplaatst door helly2002
ik heb de uitzending gezien zaterdag wilders zei niks rasistisch dus wrom zou hij er niet inmogen ?
Ik heb hem nog nooit iets racistisch horen zeggen, en als dat wel zo is: waarom is er dan nog geeneen allochtoon naar de rechter gestapt?

helly2002
14-06-05, 13:04
Ik heb hem nog nooit iets racistisch horen zeggen, en als dat wel zo is: waarom is er dan nog geeneen allochtoon naar de rechter gestapt?



omdat er geen zaak is amadeus en dat weet iedereen ,wat wilders roept is niet altijd even slim maar dat is iets anders de woorden rasist en nazie worden in mijn ogen iets te makkelijk gebruikt door sommige mensen wel frapant dat die mensen meestal vallen over woorden als geiteneuker of kutmarokaan net alsof uitgemaakt worden voor nazie geen belediging is ,daar zouden mensen is iets vaker bijna moeten denken