PDA

Bekijk Volledige Versie : De schoften van Polisario



vgeld
13-06-05, 19:28
De schoften van polisario zowel in Nederland als in België hebben wel heel erg veel speelruimte gekregen van de Marokkanen. Zo dreigen de twee schoften die zich vertegenwoordigers van Polisario (in Belgie en Nederland) noemen met een oorlog tegen Marokko.

Nederland & Belgie: als jullie niets ondernemen tegen deze schoften dan zijn er een paar van de 700 000 a 800 000 Marokkanen in Nederland en Belgie die dit soort uitspraken niet over zich heen laten gaan.

amadeus
13-06-05, 19:35
Sinds wanneer zijn vrijheidstrijders schoften?

elbasque
13-06-05, 19:36
Geplaatst door amadeus
Sinds wanneer zijn vrijheidstrijders schoften?

vrijheidstrijders?wie noem jij nou weer vrijheidsstrijders?dat zijn separatisten...dat is iets heeel anders dan vrijheidstrijders vriend!

N0bel
13-06-05, 19:40
Geplaatst door vgeld
De schoften van polisario zowel in Nederland als in België hebben wel heel erg veel speelruimte gekregen van de Marokkanen. Zo dreigen de twee schoften die zich vertegenwoordigers van Polisario (in Belgie en Nederland) noemen met een oorlog tegen Marokko.

Nederland & Belgie: als jullie niets ondernemen tegen deze schoften dan zijn er een paar van de 700 000 a 800 000 Marokkanen in Nederland en Belgie die dit soort uitspraken niet over zich heen laten gaan.

Ha. Ook dat conflict is al naar Nederlandse bodem verplaatst.

Magoed. Wat zouden wij dan moeten doen, Vgeld, en als wij dat dan niet doen wat gaan jullie dan doen?

vgeld
13-06-05, 20:15
Geplaatst door N0bel
Ha. Ook dat conflict is al naar Nederlandse bodem verplaatst.

Magoed. Wat zouden wij dan moeten doen, Vgeld, en als wij dat dan niet doen wat gaan jullie dan doen?

Maestro ! als iemand ons de oorlog verklaart dan "on ne reste pas les bras croisé "zoals de Fransen zeggen

vgeld
13-06-05, 20:23
Geplaatst door Alcibiades
Je hebt toch zelf wel door dat dit een schofterige bedreiging is?
I 'am impressed by your intelligent observation.
Laat ik je dit meegeven:

Wat mij betreft kunnen die schoften niet snel genoeg beginnen met een oorlog om vervolgens de genadeslag te krijgen. Tot nu toe heeft Marokko het spel gespeeld volgens de regels van het fascistische VN. Mochten de schoften van de separatisten een schot lossen dan voelen wij ons ook niet gehouden aan de regels van het fascistische VN

vgeld
13-06-05, 20:26
Geplaatst door Alcibiades
Je hebt toch zelf wel door dat dit een schofterige bedreiging is?

Mind you !
Een kunt vent die zichzelf vert. van Polisario en woonachtig in Nederland heeft een paar weken terub in het kunt krantje Trouw opgeroepen tot een oorlog tegen Marokko. Hetzelfde verhaaltje wordt herhaald in de Standaard maar nu door iemand die in Belgie woont.

amadeus
13-06-05, 20:39
Geplaatst door vgeld
Tot nu toe heeft Marokko het spel gespeeld volgens de regels van het fascistische VN.
Lulkoek, Marokko heeft juist jarenlang de VN tegengewerkt en een voorgesteld referendum over de kwestie geblokkeerd.

vgeld
13-06-05, 20:45
Geplaatst door amadeus
Lulkoek, Marokko heeft juist jarenlang de VN tegengewerkt en een voorgesteld referendum over de kwestie geblokkeerd.

Ik ben nooit voorstander van onderhandelingen geweest! Wie niet voor het koninkrijk kiest volgt de Spanjaarden of zoekt een zandbak in Algerije. Zie jij in de toekomst NL onderhandelen met mensen in Venlo over de integriteit van Nederland?

Uit # overwegingen zou ik zeggen: Venlo direct afstaan aan Polen of Duitsland

amadeus
13-06-05, 22:01
Geplaatst door vgeld
Ik ben nooit voorstander van onderhandelingen geweest! Wie niet voor het koninkrijk kiest volgt de Spanjaarden of zoekt een zandbak in Algerije. Zie jij in de toekomst NL onderhandelen met mensen in Venlo over de integriteit van Nederland?

Uit # overwegingen zou ik zeggen: Venlo direct afstaan aan Polen of Duitsland
Van mij mag Limburg weg hoor, evenals Friesland. Zijn toch economisch zwakkere regio's met weinig belang voor de rest van het land. Dit beseffen ze zelf ook wel, je hoort zelden tot nooit geluiden over afsplitsing. Heel anders is de situatie in de Westelijke Sahara, dat door Marokko beroofd wordt van haar natuurlijke rijkdommen.

Maar je gaat niet op mijn antwoord in. Neem dus aan dat je zelf ook wel beseft dat Marokko helemaal niet met de VN heeft samengwerkt.

N0bel
13-06-05, 22:43
Geplaatst door Alcibiades
Je hebt toch zelf wel door dat dit een schofterige bedreiging is?

Heeft ie niet door. Dit is voor hem een heel gewone manier van doen.

Iwan
13-06-05, 23:12
Geplaatst door vgeld
Maestro ! als iemand ons de oorlog verklaart dan "on ne reste pas les bras croisé "zoals de Fransen zeggen
Ik ga niet mee. Ik wil mijn handen niet vuil maken met bloed van mijn broers. Ik kies voor een onderhanling.

bamajob.nl
13-06-05, 23:32
Als de meerderheid van sahrawis onafhankelijkheid willen, dan is het hun recht. Niemand in rabat of waar dan ook mag ze hun recht ontnemen.

En bovendien heeft de westerlijke Sahara Marokko alleen maar ellende bezorgd. De Sahara verrijkt het Marokkaanse volk niet. De enige wie er rijk van is geworden toen de fosfaat veel gewild is, is het Marokkaanse koninghuis.

Als er een oorlog komt tussen polisario en Marokko, hoop ik dat er zo min mogelijk doden vallen aan beide kanten.

elbasque
14-06-05, 10:16
Geplaatst door bamajob.nl
Als de meerderheid van sahrawis onafhankelijkheid willen, dan is het hun recht. Niemand in rabat of waar dan ook mag ze hun recht ontnemen.

En bovendien heeft de westerlijke Sahara Marokko alleen maar ellende bezorgd. De Sahara verrijkt het Marokkaanse volk niet. De enige wie er rijk van is geworden toen de fosfaat veel gewild is, is het Marokkaanse koninghuis.

Als er een oorlog komt tussen polisario en Marokko, hoop ik dat er zo min mogelijk doden vallen aan beide kanten.

als de meerderheid onafhankelijk willen zijn,dan is het hun recht,zeg je.maar overal in de wereld heb je wel een stuk land waar de meerderheid van de inwoners onafhankelijkheid willen.maar of ze het krijgen,is maar de vraag...

Pytaghoras
14-06-05, 12:25
Geplaatst door communist
als de meerderheid onafhankelijk willen zijn,dan is het hun recht,zeg je.maar overal in de wereld heb je wel een stuk land waar de meerderheid van de inwoners onafhankelijkheid willen.maar of ze het krijgen,is maar de vraag...

Krijgen? Het is hun stukje grond!

vgeld
14-06-05, 17:58
Geplaatst door Iwan
Ik ga niet mee. Ik wil mijn handen niet vuil maken met bloed van mijn broers. Ik kies voor een onderhanling.

Onderhandelen over de integriteit van Marokko? loop een hoekje om

vgeld
14-06-05, 18:00
Geplaatst door bamajob.nl
Als de meerderheid van sahrawis onafhankelijkheid willen, dan is het hun recht. Niemand in rabat of waar dan ook mag ze hun recht ontnemen.

En bovendien heeft de westerlijke Sahara Marokko alleen maar ellende bezorgd. De Sahara verrijkt het Marokkaanse volk niet. De enige wie er rijk van is geworden toen de fosfaat veel gewild is, is het Marokkaanse koninghuis.

Als er een oorlog komt tussen polisario en Marokko, hoop ik dat er zo min mogelijk doden vallen aan beide kanten.

Er komen maar geen bezoekers op die bamajob he.

Iwan
14-06-05, 20:42
Geplaatst door vgeld
Onderhandelen over de integriteit van Marokko? loop een hoekje om
Wat ben jij ongeloofwaardig net als die marokkaanse politiek. Je staat te springen om je broers te vermoorden, maar als het gaat om marokkaanse grond die Spanje bezet dan doe jij alsof niet aan de hand is. Wie loopt eigelijk een hoekje. Vergeet ook niet de marokkaanse grond die nog steeds door algerijen bezet.
Feit is dat marokko een groot politieke fout in het verleden en nog steeds maakt. Men kiest voor persoonlijke belang en men heeft zich nooit voor belangen van marokkanen beziggehouden.
Rif heeft zich wel bij Rabat gezag toegevoegd. Wat is dan de resultaat?
Sory hoor, Sahwara hebben alle recht voor eigen rechten te komen, anders doet het niemand voor hun.
Ja, ik ben tegen verdeeltheid van marokko en voor een democratische marokko waar iedere marokkaan en gebied gelijkwaardig moet behandeeld worden. Zolang dat het niet is dan hebben die Sahrawa alle recht om van Rabat af te komen. Die Sahrawa hebben waarschijnlijke een les gehad van Rif.

elbasque
14-06-05, 21:53
Geplaatst door Pytaghoras
Krijgen? Het is hun stukje grond!

stel je voor de friesen willen morgen onafhankelijkheid krijgen van nederland,mag het dan?het is toch ook een hun stukje grond?of niet?

mark61
15-06-05, 01:13
Geplaatst door vgeld
Er komen maar geen bezoekers op die bamajob he.

Sjo, das nog s een intellectueel argument in de discussie.

mark61
15-06-05, 01:15
Geplaatst door communist
stel je voor de friesen willen morgen onafhankelijkheid krijgen van nederland,mag het dan?het is toch ook een hun stukje grond?of niet?

Tsja, dat vraag ik me ook af. Ik denk uiteindelijk wel. Maar ze kijken wel uit natuurlijk.

In Spanje heb je het probleem dat het de rijkste gebieden zijn waar een aantal mensen zich wel zou willen afscheiden. Das niet zo leuk voor de arme gebieden. Ik ben er niet uit wat rechtvaardig is in zo'n geval.

Mark
15-06-05, 07:30
wat een gedoe, een hele oorlog voeren om een stuk zand met 100 man en 1000 kamelen erop :boogjes: