PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Geef agenten flinke loonsverhoging'



taouanza
14-06-05, 08:35
'Geef agenten flinke loonsverhoging'

Uitgegeven: 14 juni 2005 07:40

AMSTERDAM - Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) wil dat minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken de politieagenten een loonsverhoging geeft van dertig procent. De agenten mogen er wat haar betreft geen cent op achteruitgaan. Met de uitspraken stuurt ze aan op een confrontatie met haar partijgenoot Remkes. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.

Hirsi Ali wordt al tweeënhalf jaar door politiemensen omringd en roept Nederlanders op ook begrip te hebben voor de acties van de agenten. Volgens het bedreigde Kamerlid 'pest' Remkes met de aangekondigde bezuinigingen de politie. "Het is een schande dat de politie zo wordt uitgeknepen. De omvang en de ernst van de misdaad nemen alleen maar toe en de politie krijgt steeds meer te maken met geweld", zegt Hirsi Ali in de krant.


De bezuinigingen op de politie zijn volgens Hirsi Ali ook in strijd met de verkiezingsbelofte van de VVD om meer geld te investeren in veiligheid. "Daar is wel geld voor uitgetrokken maar waar is dat gebleven? Naar ambtenaren in hun hoge kantoren? Dat kan echt niet. Het moet naar de politie op straat", aldus het VVD-Kamerlid.

delirious
14-06-05, 08:47
Geplaatst door taouanza
'Geef agenten flinke loonsverhoging'

Uitgegeven: 14 juni 2005 07:40

AMSTERDAM - Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) wil dat minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken de politieagenten een loonsverhoging geeft van dertig procent. De agenten mogen er wat haar betreft geen cent op achteruitgaan. Met de uitspraken stuurt ze aan op een confrontatie met haar partijgenoot Remkes. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.

Hirsi Ali wordt al tweeënhalf jaar door politiemensen omringd en roept Nederlanders op ook begrip te hebben voor de acties van de agenten. Volgens het bedreigde Kamerlid 'pest' Remkes met de aangekondigde bezuinigingen de politie. "Het is een schande dat de politie zo wordt uitgeknepen. De omvang en de ernst van de misdaad nemen alleen maar toe en de politie krijgt steeds meer te maken met geweld", zegt Hirsi Ali in de krant.


De bezuinigingen op de politie zijn volgens Hirsi Ali ook in strijd met de verkiezingsbelofte van de VVD om meer geld te investeren in veiligheid. "Daar is wel geld voor uitgetrokken maar waar is dat gebleven? Naar ambtenaren in hun hoge kantoren? Dat kan echt niet. Het moet naar de politie op straat", aldus het VVD-Kamerlid.


Ajajhaj....Mevrouw is een Diva geworden.
Whats next dikke subsidies voor beveiligings bedrijven.
:cheefbek:

taouanza
14-06-05, 08:59
Geplaatst door delirious
Ajajhaj....Mevrouw is een Diva geworden.
Whats next dikke subsidies voor beveiligings bedrijven.
:cheefbek:

Nou ik vind dat ze gelijk heeft je moet ook geen veiligheid beloven en vervolgens op politie bezuinigen.
Alleen wou ik dat ze ook meer met haar beloftes bezig hield:


Verdonk komt weg met excuses
Geschreven door Karim
Wednesday, 25 May 2005
DEN HAAG - Minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken en Integratie heeft woensdag verzekerd dat zij de Tweede Kamer niet bewust en opzettelijk verkeerde informatie heeft verstrekt. Dat gebeurde tot twee keer toe: in een debat over achtergelaten migrantenvrouwen en opnieuw in de brief die zij twee dagen later schreef om een en ander recht te zetten. De bewindsvrouw bood daarvoor haar excuses aan tijdens een spoeddebat in de Tweede Kamer.
Vooral de oppositiepartijen vielen Verdonk woensdag keihard aan. GroenLinks-Kamerlid Azough verweet haar slordigheid, bluf en inconsistentie en niet alleen in dit dossier. PvdA-Kamerlid Arib meende dat de bewindsvrouw de Tweede Kamer niet serieus neemt.

Buitengewoon onhandig

Regeringspartij CDA noemde de dubbele fout "buitengewoon onhandig". VVD-Kamerlid Hirsi Ali toonde zich in de ogen van PvdA, GroenLinks en SP veel milder in haar kritiek op Verdonk dan vorige week. De drie partijen vielen haar daarop gezamenlijk aan.


Bron: nu.nl

Waarom ging ze naar Duitsland en niet naar Marokko of Turkije?

nl-x
14-06-05, 09:31
Ik vind het maar in het straatje passen. Alles dat hier in Nederland goed is in wanbeleid en slecht werk wordt getrakteerd op loonsverhogingen en dikke bonussen.

taouanza
14-06-05, 09:35
Geplaatst door nl-x
Ik vind het maar in het straatje passen. Alles dat hier in Nederland goed is in wanbeleid en slecht werk wordt getrakteerd op loonsverhogingen en dikke bonussen.

Leg eens uit?
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar hoe had je het anders gezien?

Spoetnik
14-06-05, 09:45
Dertig procent? :) Ze is duidelijk niet echt goed geintergreerd in de Nederlandse gemeenschap.

taouanza
14-06-05, 09:46
Geplaatst door Spoetnik
Dertig procent? :) Ze is duidelijk niet echt goed geintergreerd in de Nederlandse gemeenschap.

?

nl-x
14-06-05, 09:49
Geplaatst door taouanza
Leg eens uit?
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar hoe had je het anders gezien?
Ik ben niet heel erg into de materie. Maar ik ga er niet van uit dat er werd voorgesteld om het loon van de reeds bestaande plisie agenten te korten. Ik ga er van uit dat we het over matigen van de verhogingen hebben, dan wel geen verhogingen willen geven. Deal with it.

Ik snap niet hoe dit allemaal kan in Nederland. Maar alles dat maar een beetje kan staken terwijl de rest van het volk er onder lijdt kan succesvol een flinke loonsverhoging afdwingen. Het 'normale' volk kan de pot op. Die mag van Janpetert even de broekriem nog verder strakken tot het torso van de benen los raakt en afvalt.

De huisartsen, de politieagenten, de stadsdeelmedewerkers, de vuilnisophalers en uiteraard het OV. Allemaal heb ik ze in iets van een maandsbestek horen staken. Allemaal moeten zij het stukken beter gaan hebben van de centen die ik mag betalen. En waarvoor?! Rijden de trams nu beter op tijd? Is de plisie betrouwbaarder geworden? Wordt de paspoort nu sneller/goedkoper vervaardigd en afgegeven? Is het vuilnisophaal beter geworden of zweten de ophalers meer dan een jaar terug? Zijn de wachtrijen bij de artsen er korter op geworden? Op alle vragen is het antwoord NEE, maar toch wordt er over mijn rug gestaakt.

Let trouwens op hoe eigenlijk al die groepen muv artsen AMBTENAREN heten.

EN... Dan heb ik het nog niet over de grootste graaiers van allemaal gehad. Namelijk de 2de kamer... Niets niet staken. Gewoon doen! Hoppa, 30% loonsverhoging. Zonder enige schaamte. Het slechtste kabinet ooit gezien kan dit zomaar even flikken. Uiteraard met als smoesje dat het volgende kabinetsronde pas ingaat, maar ze zien zich nu al daar eeuwig zitten. Dus die centen komen wel. Wat hebben we aan het huidge kabinet gehad dan, dat ze die opslag verdienen? Nee, bijhouden van het bedrijfsleven zeggen ze. Haha. (Wie lacht er?)

De tiefus voor ze allemaal. Loonsverhoging?! WAAROM?!

nl-x
14-06-05, 09:50
Geplaatst door Spoetnik
Dertig procent? :) Ze is duidelijk niet echt goed geintergreerd in de Nederlandse gemeenschap.
Tuurlijk. Waar denk je dat ze het vandaan heeft? Van het feit dat zij zelf 30% loonsverhoging krijgt met het volgend kabinet.

~Panthera~
14-06-05, 09:54
Geplaatst door nl-x
Ik ben niet heel erg into de materie. Maar ik ga er niet van uit dat er werd voorgesteld om het loon van de reeds bestaande plisie agenten te korten. Ik ga er van uit dat we het over matigen van de verhogingen hebben, dan wel geen verhogingen willen geven. Deal with it.

Ik snap niet hoe dit allemaal kan in Nederland. Maar alles dat maar een beetje kan staken terwijl de rest van het volk er onder lijdt kan succesvol een flinke loonsverhoging afdwingen. Het 'normale' volk kan de pot op. Die mag van Janpetert even de broekriem nog verder strakken tot het torso van de benen los raakt en afvalt.

De huisartsen, de politieagenten, de stadsdeelmedewerkers, de vuilnisophalers en uiteraard het OV. Allemaal heb ik ze in iets van een maandsbestek horen staken. Allemaal moeten zij het stukken beter gaan hebben van de centen die ik mag betalen. En waarvoor?! Rijden de trams nu beter op tijd? Is de plisie betrouwbaarder geworden? Wordt de paspoort nu sneller/goedkoper vervaardigd en afgegeven? Is het vuilnisophaal beter geworden of zweten de ophalers meer dan een jaar terug? Zijn de wachtrijen bij de artsen er korter op geworden? Op alle vragen is het antwoord NEE, maar toch wordt er over mijn rug gestaakt.

Let trouwens op hoe eigenlijk al die groepen muv artsen AMBTENAREN heten.

EN... Dan heb ik het nog niet over de grootste graaiers van allemaal gehad. Namelijk de 2de kamer... Niets niet staken. Gewoon doen! Hoppa, 30% loonsverhoging. Zonder enige schaamte. Het slechtste kabinet ooit gezien kan dit zomaar even flikken. Uiteraard met als smoesje dat het volgende kabinetsronde pas ingaat, maar ze zien zich nu al daar eeuwig zitten. Dus die centen komen wel. Wat hebben we aan het huidge kabinet gehad dan, dat ze die opslag verdienen? Nee, bijhouden van het bedrijfsleven zeggen ze. Haha. (Wie lacht er?)

De tiefus voor ze allemaal. Loonsverhoging?! WAAROM?!



:duim:
Die laatste zin ben ik het zowiezo mee eens. :hihi:

Tomas
14-06-05, 09:55
Geplaatst door nl-x
Ik ben niet heel erg into de materie. Maar ik ga er niet van uit dat er werd voorgesteld om het loon van de reeds bestaande plisie agenten te korten. Ik ga er van uit dat we het over matigen van de verhogingen hebben, dan wel geen verhogingen willen geven. Deal with it.

Ik snap niet hoe dit allemaal kan in Nederland. Maar alles dat maar een beetje kan staken terwijl de rest van het volk er onder lijdt kan succesvol een flinke loonsverhoging afdwingen. Het 'normale' volk kan de pot op. Die mag van Janpetert even de broekriem nog verder strakken tot het torso van de benen los raakt en afvalt.

De huisartsen, de politieagenten, de stadsdeelmedewerkers, de vuilnisophalers en uiteraard het OV. Allemaal heb ik ze in iets van een maandsbestek horen staken. Allemaal moeten zij het stukken beter gaan hebben van de centen die ik mag betalen. En waarvoor?! Rijden de trams nu beter op tijd? Is de plisie betrouwbaarder geworden? Wordt de paspoort nu sneller/goedkoper vervaardigd en afgegeven? Is het vuilnisophaal beter geworden of zweten de ophalers meer dan een jaar terug? Zijn de wachtrijen bij de artsen er korter op geworden? Op alle vragen is het antwoord NEE, maar toch wordt er over mijn rug gestaakt.

Let trouwens op hoe eigenlijk al die groepen muv artsen AMBTENAREN heten.

EN... Dan heb ik het nog niet over de grootste graaiers van allemaal gehad. Namelijk de 2de kamer... Niets niet staken. Gewoon doen! Hoppa, 30% loonsverhoging. Zonder enige schaamte. Het slechtste kabinet ooit gezien kan dit zomaar even flikken. Uiteraard met als smoesje dat het volgende kabinetsronde pas ingaat, maar ze zien zich nu al daar eeuwig zitten. Dus die centen komen wel. Wat hebben we aan het huidge kabinet gehad dan, dat ze die opslag verdienen? Nee, bijhouden van het bedrijfsleven zeggen ze. Haha. (Wie lacht er?)

De tiefus voor ze allemaal. Loonsverhoging?! WAAROM?!

NL-X for president!

nl-x
14-06-05, 09:56
Geplaatst door taouanza
Nou ik vind dat ze gelijk heeft je moet ook geen veiligheid beloven en vervolgens op politie bezuinigen.
Alleen wou ik dat ze ook meer met haar beloftes bezig hield:

Let's face it. De politie van vandaag is een schande voor het land. Geld dat je er nu inpompt gaat niet naar veiligheid maar naar laserapparatuur om voertuigen mee te bespieden. En in miljoenenkostende kenteken-herken-systemen. Al dat geld gaat via vriendjespolitiek en achterdeurtjes naar bedrijfen die er dik van profiteren om dingen te ontwikkelen. Het geld dat er daarna van vrijkomt (boetes) gaat daarna weer richting staat en niet richting plisie.

Voor de rest wordt het geld gewend aan gouden knopen op plisie uniformen en aan het rekruteren van vmbo'ers die hun ambt verder ten schande helpen.

De politie is lang niet meer je beste vriend. Bel ze maar als je ze nodig hebt. Ze komen niet (tenzij je AHA heet). Ga maar eens langs om aangifte te doen van iets. "Dat soort zaken nemen wij niet op/Kom over 2 weken maar terug." Spreek ze eens op straat aan over iets. Je krijgt een arrogantie over je heen van hier tot Tokyo. Maar pis eens tegen een boom, en ze staan ineens achter je met 3 arrestatiewagens, 2 plisiehonden en een potje traangas ready for use.

:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

Tomas
14-06-05, 09:58
Geplaatst door nl-x
Let's face it. De politie van vandaag is een schande voor het land. Geld dat je er nu inpompt gaat niet naar veiligheid maar naar laserapparatuur om voertuigen mee te bespieden. En in miljoenenkostende kenteken-herken-systemen. Al dat geld gaat via vriendjespolitiek en achterdeurtjes naar bedrijfen die er dik van profiteren om dingen te ontwikkelen. Het geld dat er daarna van vrijkomt (boetes) gaat daarna weer richting staat en niet richting plisie.

Voor de rest wordt het geld gewend aan gouden knopen op plisie uniformen en aan het rekruteren van vmbo'ers die hun ambt verder ten schande helpen.

De politie is lang niet meer je beste vriend. Bel ze maar als je ze nodig hebt. Ze komen niet (tenzij je AHA heet). Ga maar eens langs om aangifte te doen van iets. "Dat soort zaken nemen wij niet op/Kom over 2 weken maar terug." Spreek ze eens op straat aan over iets. Je krijgt een arrogantie over je heen van hier tot Tokyo. Maar pis eens tegen een boom, en ze staan ineens achter je met 3 arrestatiewagens, 2 plisiehonden en een potje traangas ready for use.

:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

:handbang:

Pytaghoras
14-06-05, 10:10
Tweede-Kamerlild Ayaan Hirsi Ali vindt dat minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken agenten een loonsverhoging moet geven. Volgens de politica staat er zowel in het VVD-verkiezingsprogramma als in het regeerakkoord dat er meer moet worden uitgegeven aan veiligheid. ''Daar maakt de politie onderdeel van uit, dus Remkes moet gewoon betalen'', aldus Hirsi Ali, die met deze uitlatingen rechtlijn tegenover haar partijgenoot Remkes komt te staan.

Dat de politie nu actie voert tegen de dreigende verslechtering van hun arbeidsvoorwaaarden, kan op begrip van het Kamerlid rekenen: ''Ik vind het heel goed dat ze voor zichzelf opkomen. Dat moeten wij, als de rest van Nederland, ook doen. Remkes moet gewoon betalen. Wat de politie vraagt, is niet zo onbescheiden.''

Hirsi Ali houdt zich in de Kamer onder meer bezig met het integratievraagstuk. Op die wijze komt ze geregeld in contact met de politie: ''Ik zie waar andere organisaties het laten liggen op het gebied van eerwraak en huiselijk geweld, dat hét de politie is die dit soort dingen wel aanpakt. Ze krijgt er steeds meer taken bij. Daarom is het heel onverstandig om nu op de politie te bezuinigen. Bovendien neemt de misdaad en de agressie op straat toe. Agenten komen daar juist het meest mee in aanraking. Ze krijgen hier niet de waardering die de politie in andere Europese landen wel krijgt''.

taouanza
14-06-05, 11:26
Das een heel duidelijk verhaal NL-X.

amadeus
14-06-05, 11:39
30% is natuurlijk buiten alle proporties, misschien bedoelt ze eerder dat het budget met 30% omhoog moet?

Ben het in elk geval met haar eens dat niet op de politie bezuinigd moet worden en vind het dapper dat ze wederom haar nek durft uit te steken, als eenling binnen de fractie.

Kal-El B.V
14-06-05, 13:00
Maar waarom is wat Hirsi Ali denkt over het politiebudget nieuws ??
Waarom komen de andere individuele vvd'ers en hun opinie hierover niet in het nieuws ?

amadeus
14-06-05, 13:07
Geplaatst door Kal-El B.V
Maar waarom is wat Hirsi Ali denkt over het politiebudget nieuws ??
Waarom komen de andere individuele vvd'ers en hun opinie hierover niet in het nieuws ?
Omdat Ayaan hot is.

Kan toch niet iets nieuws voor je zijn? Het zijn ook altijd dezelfde personen uit de islamitische/Marokkaanse gemeenschap die media-aandacht krijgen. Ali Eddaoudi gaat bijvoorbeeld graag bij Nova langs.

Max Stirner
14-06-05, 13:11
Geplaatst door nl-x
Ik ben niet heel erg into de materie. Maar ik ga er niet van uit dat er werd voorgesteld om het loon van de reeds bestaande plisie agenten te korten. Ik ga er van uit dat we het over matigen van de verhogingen hebben, dan wel geen verhogingen willen geven. Deal with it.

Ik snap niet hoe dit allemaal kan in Nederland. Maar alles dat maar een beetje kan staken terwijl de rest van het volk er onder lijdt kan succesvol een flinke loonsverhoging afdwingen. Het 'normale' volk kan de pot op. Die mag van Janpetert even de broekriem nog verder strakken tot het torso van de benen los raakt en afvalt.

De huisartsen, de politieagenten, de stadsdeelmedewerkers, de vuilnisophalers en uiteraard het OV. Allemaal heb ik ze in iets van een maandsbestek horen staken. Allemaal moeten zij het stukken beter gaan hebben van de centen die ik mag betalen. En waarvoor?! Rijden de trams nu beter op tijd? Is de plisie betrouwbaarder geworden? Wordt de paspoort nu sneller/goedkoper vervaardigd en afgegeven? Is het vuilnisophaal beter geworden of zweten de ophalers meer dan een jaar terug? Zijn de wachtrijen bij de artsen er korter op geworden? Op alle vragen is het antwoord NEE, maar toch wordt er over mijn rug gestaakt.

Let trouwens op hoe eigenlijk al die groepen muv artsen AMBTENAREN heten.

EN... Dan heb ik het nog niet over de grootste graaiers van allemaal gehad. Namelijk de 2de kamer... Niets niet staken. Gewoon doen! Hoppa, 30% loonsverhoging. Zonder enige schaamte. Het slechtste kabinet ooit gezien kan dit zomaar even flikken. Uiteraard met als smoesje dat het volgende kabinetsronde pas ingaat, maar ze zien zich nu al daar eeuwig zitten. Dus die centen komen wel. Wat hebben we aan het huidge kabinet gehad dan, dat ze die opslag verdienen? Nee, bijhouden van het bedrijfsleven zeggen ze. Haha. (Wie lacht er?)

De tiefus voor ze allemaal. Loonsverhoging?! WAAROM?!


:handbang:

amadeus
14-06-05, 13:16
Geplaatst door nl-x
Ik ben niet heel erg into de materie. Maar ik ga er niet van uit dat er werd voorgesteld om het loon van de reeds bestaande plisie agenten te korten. Ik ga er van uit dat we het over matigen van de verhogingen hebben, dan wel geen verhogingen willen geven. Deal with it.

Ik snap niet hoe dit allemaal kan in Nederland. Maar alles dat maar een beetje kan staken terwijl de rest van het volk er onder lijdt kan succesvol een flinke loonsverhoging afdwingen. Het 'normale' volk kan de pot op. Die mag van Janpetert even de broekriem nog verder strakken tot het torso van de benen los raakt en afvalt.

De huisartsen, de politieagenten, de stadsdeelmedewerkers, de vuilnisophalers en uiteraard het OV. Allemaal heb ik ze in iets van een maandsbestek horen staken. Allemaal moeten zij het stukken beter gaan hebben van de centen die ik mag betalen. En waarvoor?! Rijden de trams nu beter op tijd? Is de plisie betrouwbaarder geworden? Wordt de paspoort nu sneller/goedkoper vervaardigd en afgegeven? Is het vuilnisophaal beter geworden of zweten de ophalers meer dan een jaar terug? Zijn de wachtrijen bij de artsen er korter op geworden? Op alle vragen is het antwoord NEE, maar toch wordt er over mijn rug gestaakt.

Let trouwens op hoe eigenlijk al die groepen muv artsen AMBTENAREN heten.

EN... Dan heb ik het nog niet over de grootste graaiers van allemaal gehad. Namelijk de 2de kamer... Niets niet staken. Gewoon doen! Hoppa, 30% loonsverhoging. Zonder enige schaamte. Het slechtste kabinet ooit gezien kan dit zomaar even flikken. Uiteraard met als smoesje dat het volgende kabinetsronde pas ingaat, maar ze zien zich nu al daar eeuwig zitten. Dus die centen komen wel. Wat hebben we aan het huidge kabinet gehad dan, dat ze die opslag verdienen? Nee, bijhouden van het bedrijfsleven zeggen ze. Haha. (Wie lacht er?)

De tiefus voor ze allemaal. Loonsverhoging?! WAAROM?!
Een erg naief betoog, NL-X. Een simpele ambtenaar kan er ook niet aan doen dat de treinen niet altijd op tijd rijden etc. Deze mensen hebben gewoon recht op een fatsoenlijke beloning die min of meer in gelijke tred loopt met het bedrijfsleven.

Ook je ophef over de loonsverhoging van de ministers raakt kant noch wal. Dit salaris is gedurende velen jaren niet verhoogd, waardoor we nu de merkwaardige situatie hebben dat een gemiddelde ziekenhuis directeur al meer verdient dan de minister president.

Max Stirner
14-06-05, 13:31
Geplaatst door amadeus
Een erg naief betoog, NL-X. Een simpele ambtenaar kan er ook niet aan doen dat de treinen niet altijd op tijd rijden etc. Deze mensen hebben gewoon recht op een fatsoenlijke beloning die min of meer in gelijke tred loopt met het bedrijfsleven.

Ook je ophef over de loonsverhoging van de ministers raakt kant noch wal. Dit salaris is gedurende velen jaren niet verhoogd, waardoor we nu de merkwaardige situatie hebben dat een gemiddelde ziekenhuis directeur al meer verdient dan de minister president.


Dat juist Mozart nu genuanceerd gaat doen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit....... :)

Naief of niet, NL-X raakt blijkbaar een gevoelige snaar: veel mensen worden gewoon doodziek van al die ambtenaren die vanwege ieder wissewasje de boel platgooien, hun petje opzetten en als echte kuddedieren afreizen naar het Binnenhof of het Museumplein om daar over `solidariteit` te gaan bleren. Tziet er niet uit.

Kal-El B.V
14-06-05, 13:45
Ik stond gisteren in de "Pompadour" om gebak te kopen(traktatie), erg lekker, chique, duur, maar zeker de moeite waard om mensen mee te trakteren die je erg graag mag. Ben je in Amsterdam, ga er eens langs. Wordt de man op een gegeven moment opgebeld door iemand van de gemeente, om over de desserts te praten ??? En wie denk je die dat betaalt ?? What ever happened met die 'overheerlijke'gebakjes van de HEMA ??



Kan toch niet iets nieuws voor je zijn? Het zijn ook altijd dezelfde personen uit de islamitische/Marokkaanse gemeenschap die media-aandacht krijgen. Ali Eddaoudi gaat bijvoorbeeld graag bij Nova langs

Lul er niet omheen, die "Allochtonen" komen bij NOVA langs omdat ze gaan praten over zaken waar zij mee te maken hebben. Maar wat heeft Ayaan Hirsi Ali met het politiebudget te maken meer dan de andere leden van haar partij ? Dat is de vraag. Waarom is haar mening inzake dit probleem zo nieuwswaardig ?

amadeus
14-06-05, 13:56
Geplaatst door Kal-El B.V
Lul er niet omheen, die "Allochtonen" komen bij NOVA langs omdat ze gaan praten over zaken waar zij mee te maken hebben. Maar wat heeft Ayaan Hirsi Ali met het politiebudget te maken meer dan de andere leden van haar partij ? Dat is de vraag. Waarom is haar mening inzake dit probleem zo nieuwswaardig ?
Ze is Tweede Kamerlid, waardoor haar mening er sowieso toe doet, daarnaast staat ze toch al erg in de belangstelling door haar activiteiten en bedreigingen en doet ze een erg gewaagde uitspraak over het politiebudget, iets dat die andere grijze muizen van de VVD niet snel zullen doen.

amadeus
14-06-05, 13:57
Geplaatst door Max Stirner
Naief of niet, NL-X raakt blijkbaar een gevoelige snaar: veel mensen worden gewoon doodziek van al die ambtenaren die vanwege ieder wissewasje de boel platgooien, hun petje opzetten en als echte kuddedieren afreizen naar het Binnenhof of het Museumplein om daar over `solidariteit` te gaan bleren. Tziet er niet uit.
Nou, dat doen niet alleen ambtenaren, je bent zeker die vakbondsdemonstraties alweer vergeten van vorig jaar?

j.knoppers
14-06-05, 17:08
Geplaatst door nl-x
Let's face it. De politie van vandaag is een schande voor het land. Geld dat je er nu inpompt gaat niet naar veiligheid maar naar laserapparatuur om voertuigen mee te bespieden. En in miljoenenkostende kenteken-herken-systemen. Al dat geld gaat via vriendjespolitiek en achterdeurtjes naar bedrijfen die er dik van profiteren om dingen te ontwikkelen. Het geld dat er daarna van vrijkomt (boetes) gaat daarna weer richting staat en niet richting plisie.

Voor de rest wordt het geld gewend aan gouden knopen op plisie uniformen en aan het rekruteren van vmbo'ers die hun ambt verder ten schande helpen.

De politie is lang niet meer je beste vriend. Bel ze maar als je ze nodig hebt. Ze komen niet (tenzij je AHA heet). Ga maar eens langs om aangifte te doen van iets. "Dat soort zaken nemen wij niet op/Kom over 2 weken maar terug." Spreek ze eens op straat aan over iets. Je krijgt een arrogantie over je heen van hier tot Tokyo. Maar pis eens tegen een boom, en ze staan ineens achter je met 3 arrestatiewagens, 2 plisiehonden en een potje traangas ready for use.

:kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:


Wat ben jij een ongelukkig mens zeg!!!!!!!!
Maar kennelijk erg goed op de hoogte van wat er zich bij de politie afspeelt.

Groet Rico

amadeus
14-06-05, 17:14
Geplaatst door nl-x
De politie van vandaag is een schande voor het land. Geld dat je er nu inpompt gaat niet naar veiligheid maar naar laserapparatuur om voertuigen mee te bespieden. En in miljoenenkostende kenteken-herken-systemen.
En naar zinloze advertenties op het forum van maroc.nl. Maar daar heb je natuurlijk weer geen bezwaar tegen... :rolleyes:

Tomas
14-06-05, 17:30
Geplaatst door Max Stirner
Dat juist Mozart nu genuanceerd gaat doen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit....... :)

Naief of niet, NL-X raakt blijkbaar een gevoelige snaar: veel mensen worden gewoon doodziek van al die ambtenaren die vanwege ieder wissewasje de boel platgooien, hun petje opzetten en als echte kuddedieren afreizen naar het Binnenhof of het Museumplein om daar over `solidariteit` te gaan bleren. Tziet er niet uit.

Precies.

Joesoef
14-06-05, 17:36
AHA heeft een blauwtje opgedoken :hihi:

mark61
15-06-05, 00:24
Geplaatst door Tomas
Precies.

Krijg langzamerhand het idee dat je onlangs op de bon geslingerd bent wegens geen werkend achterlicht.