PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk tevreden met 75% minder naturalisatieverzoeken



MO_NL
14-06-05, 15:11
75% minder naturalisatieverzoeken

Het aantal migranten dat de Nederlandse nationaliteit wil krijgen, is in de laatste twee jaar met 75% gedaald.

Naturalisatietoets
Dat heeft minister Verdonk van Integratie aan de Tweede Kamer geschreven, na onderzoek van de Immigratie- en Naturalisatiedienst. Deze forse afname is het gevolg van de invoering van de naturalisatietoets in april 2003 en de strengere voorwaarden waaraan migranten moeten voldoen.

Gemiddeld 4000
Tussen april 2000 en 31 maart 2003 dienden elk halfjaar gemiddeld 17.000 meerderjarige vreemdelingen een aanvraag in. Na april 2003 zakte dat aantal naar gemiddeld 4000.

Bron: RTL-Nieuws

Verdonk kan tevreden zijn. Stel je voor dat er nog meer islamitische Nederlanders bij zouden komen!

amadeus
14-06-05, 15:14
Beetje flauw om weer enkel naar islamieten te wijzen, Mo.

Verdonk is lekker bezig de laatste tijd! Een dame met pit.

~Panthera~
14-06-05, 15:22
IK vraag me af, als het over een paar jaar bekend word, hoeveel mensen er uiteindelijk een zekere dood hebben gevonden, door terugsturing naar sommige landen. :moe:

amadeus
14-06-05, 15:32
Geplaatst door ~Panthera~
IK vraag me af, als het over een paar jaar bekend word, hoeveel mensen er uiteindelijk een zekere dood hebben gevonden, door terugsturing naar sommige landen. :moe:
Je hebt de klok horen luiden, maar de klepel weet je niet te vinden. Naturalisatie is iets anders dan wel of niet in Nederland mogen blijven.

~Panthera~
14-06-05, 15:41
Geplaatst door amadeus
Je hebt de klok horen luiden, maar de klepel weet je niet te vinden. Naturalisatie is iets anders dan wel of niet in Nederland mogen blijven.



Eerst moeten ze kiezen voor een Nederlands paspoort, maar naturalisatie ziet ze ook weer niet zitten ?
Raar type... :moe:

amadeus
14-06-05, 15:49
Geplaatst door ~Panthera~
Eerst moeten ze kiezen voor een Nederlands paspoort, maar naturalisatie ziet ze ook weer niet zitten ?
Raar type... :moe:
Word jij nooit moe van jezelf?

~Panthera~
14-06-05, 15:54
Geplaatst door amadeus
Word jij nooit moe van jezelf?

Nee, gelukkig niet. :D
Ik wordt moe van types als Verdonk. :moe:

mark61
15-06-05, 00:49
Geplaatst door amadeus
Verdonk is lekker bezig de laatste tijd! Een dame met pit.

... op de plek waar anderen hun verstand hebben zitten. Wat wil ze nou, NLMarokkanen zonder Marokkaans paspoort en zonder Nederlands paspoort? Een bende statenlozen? En die parkeer je dan achter de douane op Schiphol?

Knettergek.

amadeus
15-06-05, 09:39
Geplaatst door mark61
... op de plek waar anderen hun verstand hebben zitten. Wat wil ze nou, NLMarokkanen zonder Marokkaans paspoort en zonder Nederlands paspoort? Een bende statenlozen? En die parkeer je dan achter de douane op Schiphol?

Knettergek.
Het lijkt me heel duidelijk, ze wil dat Marokkanen met de Nederlandse nationaliteit ook duidelijk voor Nederland kiezen en daarnaast wil ze de immigratie beperken en het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit niet als formaliteit behandelen, maar als iets bijzonders.

mark61
15-06-05, 09:42
Geplaatst door amadeus
Het lijkt me heel duidelijk, ze wil dat Marokkanen met de Nederlandse nationaliteit ook duidelijk voor Nederland kiezen en daarnaast wil ze de immigratie beperken en het verkrijgen van de Nederlandse nationaliteit niet als formaliteit behandelen, maar als iets bijzonders.

Iets fantastisch bijzonders dat vooral heel veel geld en moeite kost. Dat heet ook wel ontmoedigingsbeleid. Tijdens dat proces kan je nauwelijks het idee krijgen dat die nationaliteit iets 'bijzonders' is, behalve dan bijzonder vervelend.

taouanza
15-06-05, 09:42
Even terzijde ik weet niet hoe het zit met betalingen enzo maar ik vind wel dat als je de Nederlandse nationaliteit wil dat je minstens Nederlands kan spreken. Dus de taaltoets vind ik terecht.

taouanza
15-06-05, 09:43
Geplaatst door amadeus
Nederlandse nationaliteit niet als formaliteit behandelen, maar als iets bijzonders.

Ja je moet wel neer kunnen kijken op de rest.

amadeus
15-06-05, 09:44
Geplaatst door mark61
Iets fantastisch bijzonders dat vooral heel veel geld en moeite kost. Dat heet ook wel ontmoedigingsbeleid. Tijdens dat proces kan je nauwelijks het idee krijgen dat die nationaliteit iets 'bijzonders' is, behalve dan bijzonder vervelend.
Als je ergens veel moeite voor hebt moeten doen, koester je het veel meer dan wanneer je het zomaar toegestopt krijgt.

taouanza
15-06-05, 09:48
Geplaatst door amadeus
Als je ergens veel moeite voor hebt moeten doen, koester je het veel meer dan wanneer je het zomaar toegestopt krijgt.

:haha:

Mischien maar dan ontmoet je figuren zoals jij en dan realiseer je dat het toch niks bijzonders is om Nederlander te zijn :hihi:

amadeus
15-06-05, 09:52
Geplaatst door taouanza
:haha:

Mischien maar dan ontmoet je figuren zoals jij en dan realiseer je dat het toch niks bijzonders is om Nederlander te zijn :hihi:
Ga je toch lekker terug naar Marokko?

mark61
15-06-05, 09:56
Geplaatst door taouanza
Even terzijde ik weet niet hoe het zit met betalingen enzo maar ik vind wel dat als je de Nederlandse nationaliteit wil dat je minstens Nederlands kan spreken. Dus de taaltoets vind ik terecht.

Behalve dat ik niet zo goed inzie hoe je als je in een dorpje in de Rif woont ff een taalcursus gaat doen in Casa. Als je dat kan betalen hoef je niet eens meer naar NL. :)

mark61
15-06-05, 09:58
Geplaatst door amadeus
Als je ergens veel moeite voor hebt moeten doen, koester je het veel meer dan wanneer je het zomaar toegestopt krijgt.

Wij hadden vroeger een hond uit het asiel. Hij was vals omdat de vorige eigenaren telkens als ze hem eten gaven keer op keer de bak onder zijn snuit vandaan trokken.

Excusez de vergelijking.

Als je van twee kanten wordt getreiterd valt er niet veel te koesteren, wou ik maar zeggen.

taouanza
15-06-05, 09:59
Geplaatst door amadeus
Ga je toch lekker terug naar Marokko?

Denk jij nou echt dat je model staat voor de Nederlander?
Als alle Nederlanders zoals jij zijn mischien dan wel. Want ik laat me zelfs door sukkels zoals jij niet wegjagen.
Maar niet alle Nederlanders zijn zoals jij dus je overschat wederom jou belangrijkheid en je bewijst je bekrompenheid. Je zet je zelf graag voor schut dus.
Om ergens naar TERUG te gaan moet je er ook vandaan komen.
Ik kom hier vandaan
En als zou ik daar vandaan komen ik kwam niet voor jou en zou dus ook niet voor jou terug gaan.

Alhoewel ik je een walgelijke misselijke ventje vind ben ik geen sadist en wil ik er absoluut niet bij zijn wanneer bij jou het kwartje valt en je realiseert dat de wereld niet om jou draait en niemand dat ook denkt.:strik:

taouanza
15-06-05, 10:01
Geplaatst door mark61
Behalve dat ik niet zo goed inzie hoe je als je in een dorpje in de Rif woont ff een taalcursus gaat doen in Casa. Als je dat kan betalen hoef je niet eens meer naar NL. :)

Waar heb je het over ik heb het over de Nederlandse nationaliteit die krijg je zowiezo niet in de Rif. Daar moet je voor in Nederland wonen.:verward:

amadeus
15-06-05, 10:02
Geplaatst door taouanza
Om ergens naar TERUG te gaan moet je er ook vandaan komen.
Ik kom hier vandaan
Waarom loop je dan altijd alleen maar te mekkeren en te kankeren op Nederland? Zoals jij je op dit forum gedraagt, kom je diep ongelukkig over en lijkt elke dag dat je in dit land moet leven een kwelling voor je te zijn.

Ik had je al eens eerder het advies gegeven om eens wat vaker buiten te komen en je wat meer onder de mensen te begeven ipv jezelf de hele dag te zitten opfokken op dit prikbord.

taouanza
15-06-05, 10:07
Geplaatst door amadeus
Waarom loop je dan altijd alleen maar te mekkeren en te kankeren op Nederland? Zoals jij je op dit forum gedraagt, kom je diep ongelukkig over en lijkt elke dag dat je in dit land moet leven een kwelling voor je te zijn.

Ik had je al eens eerder het advies gegeven om eens wat vaker buiten te komen en je wat meer onder de mensen te begeven ipv jezelf de hele dag te zitten opfokken op dit prikbord.

Volgens mij ben jij degene die ongelukkig is in Nederland......

amadeus
15-06-05, 10:08
Geplaatst door taouanza
Volgens mij ben jij degene die ongelukkig is in Nederland......
Welnee, ik ben hier uiterst gelukkig. :)

mark61
15-06-05, 10:09
Geplaatst door taouanza
Waar heb je het over ik heb het over de Nederlandse nationaliteit die krijg je zowiezo niet in de Rif. Daar moet je voor in Nederland wonen.:verward:

Last van cross-topic. Zat met mijn hoofd bij Verdonk > examenhokjes in de NL ambassade etc. Pret met een koptelefoon.

taouanza
15-06-05, 10:20
Geplaatst door amadeus
Welnee, ik ben hier uiterst gelukkig. :)

EN je laat ons hier elke dag van meegenieten.:rolleyes: