PDA

Bekijk Volledige Versie : Kat marocprikker Panthera ontsnapt.



Juliette
15-06-05, 18:36
Nederland zoekt loslopende poema

15/06/2005

EDE - In de Veluwse bossen in Nederland wordt gezocht naar een loslopende poema. Politie en jachtopzieners hebben opgeroepen het gebied te mijden, maar die vraag wordt massaal genegeerd en de zoektocht brengt veel kijklustigen op de been.
In de buurt van de Ginkelse Hei werden vanochtend sporen van het dier gevonden. Eerder troffen jachtopzieners een aangevreten dood hert aan. Meldingen over een mogelijk loslopende poema komen sinds eind vorige week binnen. Het dier is meerdere keren gezien in het gebied ten noorden en oosten van Ede.

Waar de poema vandaan komt is niet duidelijk. Tot dusver heeft zich nog niemand gemeld die een dergelijk dier mist. Het staat vast dat het dier niet recent is ontsnapt uit een dierentuin. Roofdieropvang Pantera denkt dat het om hetzelfde dier gaat dat een paar jaar geleden in Brabant en Limburg is gezien.

Een woordvoerder van de politie bevestigde vanochtend in het NOS Journaal dat de poema zal worden doodgeschoten zodra hij is getraceerd. Pogingen om het beest levend in handen te krijgen zijn te riskant, daarbij vreest men dat het roofdier toch weet te ontsnappen aan de jagers.

Copyright | De Standaard Online 2005

~Panthera~
15-06-05, 18:39
Toch mooi shit, dat ze hem doodschieten. :mad:

Helemaal niet nodig.

taouanza
15-06-05, 18:40
Een woordvoerder van de politie bevestigde vanochtend in het NOS Journaal dat de poema zal worden doodgeschoten zodra hij is getraceerd. Pogingen om het beest levend in handen te krijgen zijn te riskant, daarbij vreest men dat het roofdier toch weet te ontsnappen aan de jagers.

Ik vond dat echt een muts alsof je alleen met pijltjes mis kan schieten en niet met een vuurwapen en als hij dan wegspringt wat dan nog als hij in slaap valt komtie toch niet ver. Gewoon een muts!

Juliette
15-06-05, 18:40
Geplaatst door ~Panthera~
Toch mooi shit, dat ze hem doodschieten. :mad:

Helemaal niet nodig.

Daar zag ik over :verward: gewoon verdoven en de zoo in moet toch kunnen?

~Panthera~
15-06-05, 18:42
Geplaatst door Juliette
Daar zag ik over :verward: gewoon verdoven en de zoo in moet toch kunnen?


Kost zeker weer teveel geld ? :moe:

Want de expertise is er wel.

taouanza
15-06-05, 18:44
Geplaatst door Juliette
Daar zag ik over :verward: gewoon verdoven en de zoo in moet toch kunnen?

Daar heeft die muts niet over nagedacht.

Tomas
15-06-05, 20:30
Ik hoop dat ze 'm nooit zullen vinden en dat er nog meer wilde dieren ontsnappen. Het is namelijk veel te druk op de veluwe. Wat natuur dat van zich af kan bijten kan geen kwaad.

Tomas
15-06-05, 20:31
En:

http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d844.gif

Rabi'ah.
15-06-05, 20:35
Geplaatst door Tomas
Ik hoop dat ze 'm nooit zullen vinden en dat er nog meer wilde dieren ontsnappen. Het is namelijk veel te druk op de veluwe. Wat natuur dat van zich af kan bijten kan geen kwaad.

Waar woon jij ook alweer? :duivels:

Tomas
15-06-05, 20:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar woon jij ook alweer? :duivels:

Ik ben geboren en getogen op de veluwe. Op de grens van een heel klein dorpje. De veluwe heeft weinige verrassingen voor mij.

Tomas
15-06-05, 20:40
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar woon jij ook alweer? :duivels:

trouwens, wanneer weet je wat over je examens?

Rabi'ah.
15-06-05, 20:44
Geplaatst door Tomas
trouwens, wanneer weet je wat over je examens?

Morgenmiddag om 17:00 uur.

Ik probeer er maar niet te veel aan te denken . :nerveus:

Rabi'ah.
15-06-05, 20:45
Geplaatst door Tomas
Ik ben geboren en getogen op de veluwe. Op de grens van een heel klein dorpje. De veluwe heeft weinige verrassingen voor mij.

Bible Belt?

Tomas
15-06-05, 20:47
Geplaatst door Rabi'ah.
Bible Belt?

Yep, en gouda valt er ook in. Maar da's echt puur toeval.

Doen ze dat trouwens nog steeds met bellen? Dat als je niet voor 5 uur gebeld bent ben je geslaagd tenzij ze je vergeten zijn of niet hebben kunne bereiken, zodat je eigenlijk nooit zeker bent?