PDA

Bekijk Volledige Versie : deelnemer stopt deelname aan NMO meetingpoint



SJA
16-06-05, 11:02
NMO-medewerkers verbijsterd over ONM-plannen (Broadcast)

Mohamed Azahaf, panellid van het NMO-jongerenprogramma Meeting Point, heeft met onmiddellijke ingang zijn medewerking aan het programma opgezegd. Reden is de bijdrage van ca. 1 miljoen euro van de NMO aan het BNN-programma Onderweg naar morgen. Azahaf schrijft in een brief aan de NMO-directie: 'Voor mij is het klaar, punt en uit met NMO. Hopelijk zullen meer panel-collega's het met mijn idee eens zijn en hun deelname aan NMO onmiddellijk beëindigen en moge ook de weldenkenden onder de moslimkijkers NMO boycotten, die het niet eens zijn met het jongste ontwikkelingen van NMO. Want het wordt steeds duidelijker dat het beleid dat gevoerd wordt, steeds krommer wordt en steeds vervreemding opwekt bij haar beoogde achterban. Naar mijn mening moet directeur Frank William opstappen. Als ik het geld ervoor had en genoeg steun en begeleiding, dan zou ik liever vandaag dan morgen een procedure aanspannen om William te laten ontslaan.' Het vrijwel voltallige personeel van de NMO blijkt de betrokkenheid bij Onderweg naar morgen af te wijzen. De redactie Televisie en Radio heeft een brief aan het managementteam geschreven om de verontrusting te uiten.