PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft het telefoonnummer van deze organisaties voor me?



Sou3adje...
17-06-05, 09:26
Er zijn van die organisaties die regelmatig in de media hun zegje doen over huishoudens. Je hebt er verschillende:

-Organisaties die zich sterk maken voor het gezin als hoeksteen van de samenleving.
-Organisaties die zich sterk maken voor gezinnen waarvan beide ouders werken (tweeverdieners) en de zorgtaken (on)eerlijk verdelen.
-Organisaties die zich sterk maken voor één-oudergezinnen en die van mening zijn dat een kind niet perse met een vader én een moeder moet opgroeien (maar bijvoorbeeld in het geval van homoseksuelen twee vaders/twee moeders of vrouwen die zwanger zijn geworden via een spermadonor).


Ik een klein probleempje, ik weet dat deze organisaties bestaan (heb ze vaak zien langskomen op tv), maar ik ken geen van allen van naam. Laat staan dat ik een telefoonnummer of iets dergelijks heb. Kan iemand me AUB aan een telefoonnummer helpen binnen 3 uur? :verward:

Sou3adje...
17-06-05, 09:37
Geplaatst door iQra
je moet wel zoektermen opgeven, in jouw geval: gezin hoeksteen samenleving


Doe jij dat eens voor me. Ga ik bij wijze van dank duaa voor je doen. :)

Sou3adje...
17-06-05, 09:41
Geplaatst door iQra
luilak :) Maar ehh, heb het echt druk. Nou vooruit, weer maar eens een goede daad verrichten.


Haha, mijn dank is groot. Eéntje is al goed. :)

Sou3adje...
17-06-05, 09:57
Geplaatst door iQra
Opvallend dat er in belgie veel instanties zijn die zich op het gezin richten. In nederland meer op probleemgezinnen. Oftewel, groot gezin gezin met gehandicapten etc. In nederland heb ik dit gevonden.

http://www.gezinvannu.nl/

http://www.zorgbalansgroep.nl/kindengezin.html
Telefoon: 023 - 89 11 800


Dank voor alle moeite. :)


Ik ben overigens ook op zoek naar sociologen die onderzoek hebben gedaan naar dynamiek in primaire levensvormen, veranderingen in de samenstelling van de bevolking en huishoudens en trends in het beleid en en implicaties van de bevindingen voor verdere beleidsvorming. Iemand die me hiermee wil helpen? :)