PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwerver bezorgt op de fiets portemonnee terug



Marsipulami
18-06-05, 09:52
Zwerver bezorgt op de fiets portemonnee terug

Uitgegeven: 18 juni 2005 09:20

AMSTERDAM - Een Amsterdamse zwerver heeft deze week tientallen kilometers gefietst om een gevonden portemonnee terug te bezorgen. De dakloze vond de portemonnee in Amsterdam en kon op het paspoort het adres zien van de persoon die hem was verloren. Volgens De Telegraaf fietste hij naar Zaandam om het gevonden voorwerp terug te geven.

Zaandammer Peter Vos vergat zijn portemonnee met pinpas en creditcard op een bankje op het Rembrandtplein. "Toen ik 's avonds thuiskwam, meldde mijn buurman dat een zwerver op de fiets langs was gekomen met mijn portemonnee", zegt Vos. De zwerver wilde er niets voor hebben maar 'de buurman heeft hem toch twintig euro gegeven'.


"Het lijkt altijd of de mensheid zo slecht is, maar nu zie je weer: het goede is de wereld nog niet uit!", aldus een blije Vos in de krant.

Coolassprov MC
18-06-05, 10:21
Goed nieuws is dikwijls geen nieuws om de verkeerde redenen; het zou als vanzelfsprekend moeten zijn dat volk ontvangklijker zou moeten zijn voor toekomstige goede daden.

Kal-El B.V
18-06-05, 13:01
Alsof die zwerver iets anders te doen had ??

David
18-06-05, 13:31
Geplaatst door Kal-El B.V
Alsof die zwerver iets anders te doen had ??




:hihi:

Coolassprov MC
18-06-05, 16:48
Geplaatst door Kal-El B.V
Alsof die zwerver iets anders te doen had ??

Het zelfstandig naamwoord 'zwerver' herbergt een werkwoord; namelijk 'zwerven'.

H&A
18-06-05, 16:49
Geplaatst door Coolassprov MC
Het zelfstandig naamwoord 'zwerver' herbergt een werkwoord; namelijk 'zwerven'.



Haaaaaaa..

BiL@L
18-06-05, 17:00
Stoer.

~Panthera~
18-06-05, 17:04
Toffe gozer :duim: hij had het ook makkelijk in zijn zak kunnen steken.

mark61
18-06-05, 17:34
Geplaatst door ~Panthera~
Toffe gozer :duim: hij had het ook makkelijk in zijn zak kunnen steken.

Gemiste kans. Als ie nou ook nog moslim, Marokkaan en homo was geweest was het dubbele score. of zoiets. :confused:

Bofko
18-06-05, 18:09
Geplaatst door mark61
Gemiste kans. Als ie nou ook nog moslim, Marokkaan en homo was geweest was het dubbele score. of zoiets. :confused:

Die was met stip op no 2 achter Ali B de populariteitspolls binnengekomen.
:D

Marsipulami
18-06-05, 18:30
Hij heeft nog geluk gehad dat de eigenaar niet meteen de politie verwittigd heeft toen deze een zwerver met zijn eigen portomonnee zag.

Marsipulami
18-06-05, 18:35
Geplaatst door ~Panthera~
Toffe gozer :duim: hij had het ook makkelijk in zijn zak kunnen steken.

Er staat ook helemaal niet in het artikel dat er geld in die portomonnee zat.

Die hollander zal dan vervolgens wel tegen die zwerver gezegd hebben: "Het zal wel niet nodig zijn zeker dat ik u iets geef voor het terugbrengen? Je brengt hem terug omdat je een goed hart hebt, niet ?"

Dan mag de zwerver zowel met 'nee' als 'ja' antwoorden. De Hollander hoeft dan niets te betalen.

nl-x
18-06-05, 20:13
Geplaatst door mark61
Gemiste kans. Als ie nou ook nog moslim, Marokkaan en homo was geweest was het dubbele score. of zoiets. :confused:
Zou er toch niet bij zijn gezegd. Dus wie weet...

~Panthera~
18-06-05, 20:16
Geplaatst door mark61
Gemiste kans. Als ie nou ook nog moslim, Marokkaan en homo was geweest was het dubbele score. of zoiets. :confused:


ja, dan was het een 4 tje... :moe:

barneveld
19-06-05, 00:22
Geplaatst door Marsipulami
Zwerver bezorgt op de fiets portemonnee terug

Uitgegeven: 18 juni 2005 09:20

AMSTERDAM - Een Amsterdamse zwerver heeft deze week tientallen kilometers gefietst om een gevonden portemonnee terug te bezorgen. De dakloze vond de portemonnee in Amsterdam en kon op het paspoort het adres zien van de persoon die hem was verloren. Volgens De Telegraaf fietste hij naar Zaandam om het gevonden voorwerp terug te geven.

Zaandammer Peter Vos vergat zijn portemonnee met pinpas en creditcard op een bankje op het Rembrandtplein. "Toen ik 's avonds thuiskwam, meldde mijn buurman dat een zwerver op de fiets langs was gekomen met mijn portemonnee", zegt Vos. De zwerver wilde er niets voor hebben maar 'de buurman heeft hem toch twintig euro gegeven'.


"Het lijkt altijd of de mensheid zo slecht is, maar nu zie je weer: het goede is de wereld nog niet uit!", aldus een blije Vos in de krant.

ik zou de portemonee zelfs naar afrika brengen op mijn 3wieler

mark61
19-06-05, 04:32
Geplaatst door Bofko
Die was met stip op no 2 achter Ali B de populariteitspolls binnengekomen.
:D

Frank kan tevreden zijn.

mark61
19-06-05, 04:34
Geplaatst door nl-x
Zou er toch niet bij zijn gezegd. Dus wie weet...

Zeg eh, nl-x, fatsoenlijke moslims zwerven niet. :loens: