PDA

Bekijk Volledige Versie : Verschillen zijn een verrijking... !

7usayn
18-06-05, 12:27
Selam

Ik, een vriendelijke, zachtaardige en gevoelige jongeman, zoek een jongedame die deze kwaliteiten kan waarderen en op hun waarde kan schatten.
Natuurlijk zal ik mij allereerst voorstellen voordat ik een profiel schets van de dame die ik langs deze weg tracht te ontmoeten.

Ik ben een 29 jarige jongeman, opgegroeid in Amsterdam.
Mijn roots liggen in Marokko. De spanning tussen deze twee volkomen verschillende werelden en culturen zijn voor mij geen dilemma maar een bron van inspiratie en motivatie.

Ik ben een praktiserende moslim die zich beseft dat de islam alleen waarde heeft wanneer deze zo authentiek mogelijk beleefd wordt. Daartegenover staat natuurlijk dat in mijn visie de ware moslim tevens vooruitstrevend is en de (exacte) wetenschappen als een logische aanvulling op onze prachtige en volmaakte religie ervaart.

De meeste mensen hebben vandaag de dag hoge verwachtingen van een relatie en van de liefde. Daar is niets mis mee, integendeel. Vaak zijn deze verwachtingen echter te hoog gegrepen en komt men teleurgesteld tot de conclusie dat het ideaalbeeld dat men had niet klopte. Dit gegeven verklaart voor een deel het hoge echtscheidingspercentage in Nederland en in het bijzonder onder Marokkanen.

Het huwelijk is net als het leven: Het heeft zijn ups en downs, maar uiteindelijk schat je de waarde ervan in en ben je altijd wel blij met de zegeningen die Allah swt je geschonken heeft. Na regen altijd zonneschijn komt, sommige wijsheden bevatten zeker wel een kern van waarheid. Insha Allah.

Met dit in het achterhoofd en een flinke dosis geduld in de borst waag ik het om op zoek te gaan naar een levenspartner die zich kan vinden in bovenvermelde persoonlijkheids kenmerken.

Zoals ik al eerder vermelde kan je mijn zachtaardigheid, vriendelijkheid en gevoeligheid waarderen en met evenveel liefde beantwoorden.
Je bent verzorgd en zorgzaam. Je interesses liggen veelal op sociale en religieus vlak.

Ten slotte het uiterlijk: Dit maakt natuurlijk in het begin deel uit van de primaire kenmerken waarop wordt beoordeelt maar maakt in de loop van de tijd plaats voor innerlijke schoonheid.

Indien je meer wilt weten, stuur mij dan een pb berichtje.

Selam