PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-Joodse film in Turkse moskeeën



Mark
19-06-05, 05:58
Anti-Joodse film in Turkse moskeeën

starttijd=00:00:10&speelduur=00:11:00

In bepaalde Turkse moskeeën in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam wordt een antisemitische film verkocht, zo meldt het tv-programma NOVA vanavond. De film wordt daar óók aan kinderen vertoond. De rolprent is van Iraanse makelij en in het Turks nagesynchroniseerd

In de film, 'Zahra's blauwe ogen' (Zahra's Blue Eyes) geheten, draait het om een Palestijns meisje dat door een Israëlische militair wordt ontvoerd en verminkt. Haar ogen worden namelijk getransplanteerd om een blind Joods jongetje weer te laten zien.

Naast onvervalste propaganda tegen de staat Israël, wat niet bij de wet verboden is, bevat de film volgens deskundigen anti-Joodse passages die wél onder het bereik van de strafwet vallen. De film blijkt bovendien bij de moskeeën nogal wat vragen op te roepen.

bron: NOVA

Tomas
19-06-05, 11:08
Geplaatst door Mark

In de film, 'Zahra's blauwe ogen' (Zahra's Blue Eyes) geheten, draait het om een Palestijns meisje dat door een Israëlische militair wordt ontvoerd en verminkt.

Wajooow, wat erg!

Maar Mark, niet vergeten dat 't vaderdag is vandaag. Ook daar. Ze zijn slechts onwetend.

delirious
19-06-05, 11:26
Oogtransplantatie?
Lijkt mij inderdaad een medisch wonder.
Waar is onze betweter Mark61, als je hem nodig hebt. :D

BiL@L
19-06-05, 11:27
Die film hebben ze in Iran gemaakt...

Ibn Katheer (http://www.tafsir.com) mentions in his famous book of history, Al-Bidaayah Wan-Nihaayah: "Ibn Al-'Alqami was a minister for the Abbasid Khaleefah Al-Mu'tasim Billaah. Ibn Al-'Alqami was a Raafidhi Shee'ah, while the Khaleefah was a Sunni, upon the way of the Sunnah as were both his father and grandfather, except that he was lenient and careless at times. His Shee'ah minister would set traps for him and the Abbasid Khilaafah from one time to another, staging his plans for the destruction of the Sunnah and the establishment of a Shee'ah state.

"So, by way of his being a minister in the government, and the Khaleefah being heedless of him, he tried his utmost to deregulate the armies of the Khaleefah and hinder enrollment in the army. In his days, the army had reached around one hundred thousand soldiers, some of their commanders having the power and respect of kings. Yet he continued to deregulate the armies until the number of soldiers came down to about ten thousand only. He changed their posts from the front lines to other less meaningful positions, such as guards for the marketplace and door attendants at the Masjid.

"Once he had accomplished this, and the city of Baghdad had no army to protect Islaam and the Muslims, he wrote to the Tatar (the Mongols). He encouraged them to overtake the land, describing it as easy and telling them the reality of the government and its forces. So when the armies of the Tatar overtook Baghdad under the leadership of their chief Hulaako Khan, he brought with him his comrade At-Toosi, and the first to go out and meet them was the minister Ibn Al-'Alqami. After meeting with Hulaako, he returned to the Khaleefah.

"He suggested to the Khaleefah to go out and meet with Hulaago, and to lower himself in front of him, for the welfare of the nation, and to offer him one half of all the land taxes collected yearly in Iraq. He continued to convince the Khaleefah until he went out to meet Hulaako in the presence of over 700 judges, scholars, and prominent figures.

"So when they came close to the house of Hulaako, they drew back from the Khaleefah, all but 17 people who entered with the Khaleefah. As far as those who stayed back, they came down from their horses and were killed, every one of them. The Khaleefah met with Hulaako and then returned to Baghdad in the company of At-Toosi and Ibn Al-'Alqami as well as others. He then returned to Hulaako and brought with him much gold and jewels. As soon as he returned, the order was given to kill him, and it is said the one who gave the suggestion was Ibn Al-'Alqami himself along with At-Toosi."

Ibn Katheer then says, "After the Khaleefah was killed, they went and stormed through the country, killing everyone they were able to from men, women, and children, old and young, sick and healthy. Many people hid inside wells and gardens, hiding for days so as not to be found, or ran to the hills and mountains. The Tatar continued their rampage, killing the people even on the roofs of their homes and inside the Masjid, until the streets ran of blood like rainwater in a valley. No one was safe from them, except the Jews, Christians and those that took refuge in the home of Ibn Al-'Alqami the Shee'ah, the same one who set this trap for the Muslims. The killing continued until it was said that the number of dead reached one million eight thousand bodies."

BiL@L
19-06-05, 11:32
That's not all what the Rafidis did. It is documented history a young Safavid master who founded Safavid state in Iran slaughtered many Sunnis. In 1499 (at the age of twelve), Isma'il led his army in a war of conquest. In 1500, he conquered the kingdom of Shirvan, and in 1501, he was crowned King of Tabriz (at the age of fourteen). He then declared Shi'a Islam to be the state religion of Tabriz. By 1512, he controlled all of Iran. Adopting Persian models of government and bureaucracy, Isma'il declared himself Shah of Iran and became the first Shah of the Safavid dynasty. He enforced Shi'ism on everyone; at the time, Sunni Muslims vastly outnumbered Shi'ites in Iran. He forced them to curse the first three Caliphs and to be ruled under the Shi'ite ulama. And because of his efforts most of Iran is Shia.

http://www.siraat.net/pure/showthread.php?s=&postid=7360#post7360

Mark
19-06-05, 11:34
helaas had het jongetje een andere maat ogen:

http://www.lasvegasmercury.com/2003/MERC-May-01-Thu-2003/photos/guest.jpg

BiL@L
19-06-05, 11:36
Geplaatst door Tomas
Ze zijn slechts onwetend.

Vraag: Gewaardeerde Shaykh, moge Allaah u Tawfeeq schenken, is het (waar) dat Abu Haneefah (rahimahoellaah) de handelingen niet binnen (de definitie van) Imaan rekende? En behoort hij gerekend te worden tot de Fuqaha al-Murdji'ah (de Murdji'ah geleerden) - en als dit waar is, hoe excuseren we dan deze Imaam?

Antwoord: Ja, Abu Haneefah en zijn Shaykh, Hammaad ibn Abee Sulaymaan hebben beide deze uitlating gedaan - dat Imaan spraak op de tong en geloof in het hart omvat, en dat de handelingen van de ledematen daar niet bij inbegrepen zijn. En dit is irjaa, zonder twijfel. Hierom worden zij "murdji'at ul-Fuqaha (http://www.fatwaislam.com/fis/index.cfm?scn=fd&ID=548)" en "de murdji'ah van ahlu Soennah" [1] genoemd. Zij zijn van ahlu Soennah maar deze geringe fout deed zich voor bij hen; en het is een fout, zonder twijfel. Wij accepteren de fout van geen enkele persoon, niet van Abu Haneefah (rahimahoellaah) en ook niet van iemand anders dan hem, want ons doel is hetgeen juist is en het verkrijgen van de Waarheid. En dit verlaagt niet de status van Imaam Abu Haneefah bij ons.

Uitleg van Lu'mat ul I'tiqaad


Voetnoot:

[1] Vertaler (Bilal ibn Mohammed); Ibn Abil-'Izz al-Hanafee (rahimahoellaah) zegt in zijn bekende uitleg op 'Aqeedatu Tahaawiyah (pag. 282): "Veel van onze geleerden (i.e. Hanafitische geleerden), aan de ene kant, geloven dat Imaan het getuigen met de tong en het bevestigen met hart is. Sommigen zeggen zelfs dat de mondelinge getuigenis geen essentieel onderdeel van Imaan is, (maar dat) het een bijkomend pillaar van Imaan is. Dit is de zienswijze van Aboo Mansoor al-Maatureedee, moge Allaah hem zegenen. Ook is het toegeschreven aan Aboo Haneefah, moge Allaah tevreden over hem zijn."


Shaykh Saalih bin Fawzaan bin 'Abdillaah Al-Fawzaan (hafidahoellaah)

http://fawzaan.blogspot.com

ferrari
19-06-05, 11:39
Geplaatst door ibrahimmm
Of misschien wel slim dat de joden zelf die film hebben gefinancierd?

Jij hebt zo'n film niet meer nodig, zie ik :maf2:

MO_NL
19-06-05, 12:33
Waar is NOVA als het gaat over (hollywood) films waarin stereotyperingen van moslims worden opgevoerd?

Radicaal, vrouwondrdrukkend, zelfmoordenaars, etc.

Ooh, das waar ook, was even vergeten dat er bij NOVA geen moslims rondlopen en des te meer joden.

taouanza
19-06-05, 13:37
Waarom moesten we ook al weer zo dankbaar zijn voor Kingdom of Heaven?
Waarom hebben we rebellen en terroristen?
Waarom hebben we 'haat' en 'kritiek'?
Waarom hebben we 'incasseringsvermogen' en 'vrijheid van meningsuiting'
Waarom hebben we slachtofferrol en vrijheid.
Waarom komen er elke keer minaretten in beeld als het over terrorisme gaat?
Waarom hebben we propaganda en kunst ala Submission en Allerzielen?

taouanza
19-06-05, 13:38
Geplaatst door MO_NL
Waar is NOVA als het gaat over (hollywood) films waarin stereotyperingen van moslims worden opgevoerd?

Radicaal, vrouwondrdrukkend, zelfmoordenaars, etc.

Ooh, das waar ook, was even vergeten dat er bij NOVA geen moslims rondlopen en des te meer joden.

Jij werkt toch bij Nova?:cheefbek:

Mark
19-06-05, 14:45
Geplaatst door taouanza
Jij werkt toch bij Nova?:cheefbek:

ik wou net zeggen :zozo:

hey Mo, hebben "de joden" bij nova je weggepest??

mark61
19-06-05, 17:00
Geplaatst door delirious
Oogtransplantatie?
Lijkt mij inderdaad een medisch wonder.
Waar is onze betweter Mark61, als je hem nodig hebt. :D

Dr. Mark zegt, ogen zijn nog niet plug & play.

delirious
19-06-05, 20:59
Geplaatst door mark61
Dr. Mark zegt, ogen zijn nog niet plug & play.

Thats the spirit boy :hihi:

mark61
19-06-05, 21:38
Geplaatst door delirious
Thats the spirit boy :hihi:

Graag gedaan :fpetaf:

observer
19-06-05, 22:39
Geplaatst door MO_NL
Waar is NOVA als het gaat over (hollywood) films waarin stereotyperingen van moslims worden opgevoerd?

Radicaal, vrouwondrdrukkend, zelfmoordenaars, etc.

Ooh, das waar ook, was even vergeten dat er bij NOVA geen moslims rondlopen en des te meer joden. of omdat hollywood gewoon bekende vooroordelen verkondigd niet meer en minder

maar deze film bedoeld is om haat te kweken

zonder beledigend te willen zijn, je kunt het op je vingers natellen als het een hollywood film is dat het fictie is, deze film wordt als waarheid neergezet

maslova
19-06-05, 22:48
Ik zag em voorbij komen in NOVA, echt walgelijk.

taouanza
20-06-05, 18:41
Geplaatst door observer
of omdat hollywood gewoon bekende vooroordelen verkondigd niet meer en minder

maar deze film bedoeld is om haat te kweken

zonder beledigend te willen zijn, je kunt het op je vingers natellen als het een hollywood film is dat het fictie is, deze film wordt als waarheid neergezet

Aan jou reacties kan ik zien dat jij het verschil ziet tussen werkelijkheid en fictie. Bespaar me je selectieve verontwaardiging.

taouanza
20-06-05, 18:44
Geplaatst door salem
je punt is????
ik neem aan dat je met die logica wilt zeggen dat als moslims het beeld bepaalden bij nova het nieuws vooral zou bestaan uit "joden veroorzaken tsunami" "joden eten moslim kinderen" "bikini is aanval op heilige koran".



Nee dat zeg jij en welke films hebben jou beinvloedt?

taouanza
20-06-05, 18:45
Geplaatst door maslova
Ik zag em voorbij komen in NOVA, echt walgelijk.

Dat waren bellbottoms en blokhakken ook eind jaren tachtig.

AARDIG
20-06-05, 18:47
Staat er dan aan het eind, dat deze film gebasseerd is op ware gebeurtenissen :boogjes:

taouanza
20-06-05, 18:49
Geplaatst door AARDIG
Staat er dan aan het eind, dat deze film gebasseerd is op ware gebeurtenissen :boogjes:

Mischien moet je het als kunst zien. :nerd:

AARDIG
20-06-05, 18:51
Geplaatst door taouanza
Mischien moet je het als kunst zien. :nerd:


Kunst :eek: Kan niet hoor.

taouanza
20-06-05, 18:57
Geplaatst door AARDIG
Kunst :eek: Kan niet hoor.

Zoals Submission en Allerzielen dat is ook filmkunst.

AARDIG
20-06-05, 19:06
Geplaatst door taouanza
Zoals Submission en Allerzielen dat is ook filmkunst.

Nee hoor. Dat heet kritisch zijn. :tik:

taouanza
20-06-05, 19:14
Geplaatst door AARDIG
Nee hoor. Dat heet kritisch zijn. :tik:

Kritische kunst vrijheid van meningsuiting, incasseringsvermogen slachtofferrol en de hele gebrokenplaatverlichting.

AARDIG
20-06-05, 19:16
Geplaatst door taouanza
Kritische kunst vrijheid van meningsuiting, incasseringsvermogen slachtofferrol en de hele gebrokenplaatverlichting.

......vrijheid van individu :verdriet:

taouanza
20-06-05, 19:20
Geplaatst door AARDIG
......vrijheid van individu :verdriet:

Hoe kan ik dat vergeten!:slaap:

Al Sawt
20-06-05, 22:27
Geplaatst door observer
of omdat hollywood gewoon bekende vooroordelen verkondigd niet meer en minder

maar deze film bedoeld is om haat te kweken
Lijkt me terecht!

In de film worden Joodse kolonisten met hun ware aard verfilmd.
Want voor velen is Palestina door God belooft en niets minder dan een land van gramschaap waar ze van alles tot zich kunnen toe eigenen.

En voor zo`n ideologie kan je niets meer dan alleen HAAT voor koesteren.

Nobelia
20-06-05, 22:32
Geplaatst door Al Sawt
Lijkt me terecht!

In de film worden Joodse kolonisten met hun ware aard verfilmd.
Want voor velen is Palestina door God belooft en niets minder dan een land van gramschaap waar ze van alles tot zich kunnen toe eigenen.

En voor zo`n ideologie kan je niets meer dan alleen HAAT voor koesteren.

De Arabieren zijn indertijd Palestina maar gewoon binnengevallen met een leger en hebben 't zich toegeeigend hoor.

Al Sawt
20-06-05, 22:39
Geplaatst door Nobelia
De Arabieren zijn indertijd Palestina maar gewoon binnengevallen met een leger en hebben 't zich toegeeigend hoor. We zullen het nog een keer doen en dan voor defenitief.

Nobelia
20-06-05, 22:41
Geplaatst door Al Sawt
We zullen het nog een keer doen en dan voor defenitief.

Ik weet 't. Je natte droom.
Zolang de Arabieren niet eens tegen hun eigen prutsregimes zijn opgewassen, spelen ze tegen de Israeliers al helemaal niks klaar.

Maarten
21-06-05, 02:49
Geplaatst door ibrahimmm
Men zou beter een film kunnen maken over de echte bestialiteiten van de Israëli's i.p.v. te berusten in fictie.


Nova over moslims, terrorisme, israel en antisemitisme,
het deugt allemaal voor geen meter.

je dacht toch niet dat ze daar een keer een behoorlijk programma maken over hoe moslims hier over israel denken he?
Misschien ook maar beter van niet, want zelfs dát zouden ze niet kunnen!
Naar mijn gevoel zit Clairy Polak achter al deze opblazerij en eenzijdigheid. Ik vind het allemaal om van te kotsen. Je weet het van te voren.. de marjan molenaar van links.. Hoe die daar ooit terecht gekomen is?

Inderdaad... ineens vinden ze een filmpje weer errug interessant, alsof het niet barst van de veel belangrijkere zaken in dat verband.

Het commentaar van die vrouw deugde ook al voor geen meter. Ik maar wachten op die breed aangekondigde joodse stereotypen. Maar die legde ze er voor het grootste deel zelf in.
Punt is gewoon, dat ze niet capieren, en ook niet willen capieren, hoe groot die Israelische misdaad wel niet is. Bestaat gewoon niet voor die mensen. Echt collectieve verdringing.
Zaait Nova voortdurend haat? Ik meen van wel.

Spijt me, maar ik ben het voor een keer met je eens.

Julien
21-06-05, 09:44
Moet de regisseur al voor z'n leven vrezen?

Pif-Paf
21-06-05, 20:19
Ik vind het helemaal niet anti semitisch.

1.Vijheid van meningsuiting. Bekritiseren van het joodse geloof en/of Isr@el is hetzelfde als het bekritseren van de islam en arabische landen.
2.Die film heeft niets met joden te maken. En zelfs dan, je mag toch ook films maken over christenen en moslims??
3.Is ook nog eens op een actuele thema gebasseerd, want die Isr@elische gluiperds hebben al meerdere malen bewezen op vrij onorthodoxe wijzen aan organen te komen. Van de meest onetische bronnen.

Stelletje zeurkousen. :cola: :kroatie:

Al Sawt
22-06-05, 12:55
Geplaatst door Nobelia
Ik weet 't. Je natte droom.
Zolang de Arabieren niet eens tegen hun eigen prutsregimes zijn opgewassen, spelen ze tegen de Israeliers al helemaal niks klaar. In 73 hadden we met zelfde regimes, bijna de optimale rendement uit gehaald. Maar je hebt wel gelijk! We moeten eerst ons stallen uitmesten en dan de kan.ker wegsneden.

Tafey Lewis
22-06-05, 13:34
als iemand net zoiets generaliserends stelt over moslims en hun eeuwig crimineel gedrag dan heb je daar neem ik aan ook geen probleem mee? zo eerlijk ben je dan wel?

Tafey Lewis
22-06-05, 15:48
Geplaatst door ibrahimmm
Als joden kunnen zeuren, zullen ze het zeker niet nalaten...



hieruit

Maarten
22-06-05, 15:55
Geplaatst door ibrahimmm
Dat volk murmureert al sinds de tijd van het 40 jarig verblijf in de woestijn...


Geplaatst door Tafey Lewis
generaliserends stelt over moslims en hun eeuwig crimineel gedrag

Blijft moeilijk he Tafey? vergelijkingen maken?..

En wat sta je hier weer uit te lokken? Dat iemand iets zegt over "Joden, en hun eeuwig crimineel gedrag"?.. all dan niet aangevuld met passages uit Bijbel of Koran, zodat dat de post weer op de leugenlijst van het MDI kan? mmm?..

Maar ook indien niet, is weer duidelijk dat de Israel-lobby zich in steeds dommere bochten moet wringen om nog enigszins de schijn te wekken in de discussies staande te kunnen blijven.. (quod non.)

Overigens heeft Ibrahim wel gelijk, al is het wat negatief uitgedrukt. Joden hebben altijd (als minderheid) in Diaspora geleefd, en de religieuzen zitten daarbij met de oorzaken van de Diaspora. De geschiedenis is verder bekend. Daar worden joden niet vrolijker van he? Alsof jij dat niet weet..

Probeer eens wat geloofwaardiger over te komen. Mogelijk dient dat de joodse zaak. Wie weet gaat het dan dankzij joden weer ergens over, want dat is al heel lang niet meer het geval inzake israel.

observer
22-06-05, 21:56
wat hij denk ik bedoeld is dat er bv hier veel ophef was over submission ed en nu de mensen die daar over klaagden de eersten zijn die voor het vertonen van deze video zijn

tikkie dubbel :maf:

observer
23-06-05, 08:13
Geplaatst door ibrahimmm
Het werk van Theo van Gogh vergelijken met een bijna stomme film, vind ik nu weer een beetje ver gaan. waarom ? de algemene teneur hier was dat van gogh haat tegen moslims opwekte en dat doet deze film toch ook maar dan met joden

stel dat van gogh bv een film had gemaakt waarin een doodziek blank kankerpatientje uit zijn bed gezet werd voor een moslimkind dat een besnijdenisje kwam doen
dan had je toch ook op de barricade gestaan?

Abelone
23-06-05, 10:34
Geplaatst door Farid Achahboun
wawawawawawawawawawawaawawawawawawawawa


Get a job, niksnut.

MO_NL
23-06-05, 10:39
Reactie Milli Gorus

Trouw (20 juni) bericht dat naar aanleiding van een NOVA-uitzending de AyaSofya moskee in Amsterdam de antisemitische film ' Zahra's ogen' uit de schappen heeft gehaald. Dit verdient een weerwoord: deze film komt in de schappen van de AyaSofya moskee niet voor.

Een baliemedewerker van onze boekhandel heeft de film op verzoek van een NOVA-journalist, die zich voordeed als klant, in zijn naïviteit besteld en geleverd. Een middenstander moet leven. De verborgen camera liep mee, ofschoon we voor iedere journalist toegankelijk zijn.

Het lijkt me eerder een staaltje van uitlokking dan van journalistiek. Om van maatschappelijke verantwoordelijkheid nog maar te zwijgen. Veel succes NOVA in de concurrentie met de commerciële zenders. Ik denk dat daar een andere mentaliteit heerst.



Haci Karacaer, directeur Milli Görüþ Noord-Nederland

Oramus
23-06-05, 10:41
Geplaatst door Farid Achahboun
Verschil is dat de haatfilm van Theo in opdracht van een politieke partij VVD is gemaakt en betaald met onze belastinggeld.
Dat is je reinste onzin, Farid! Theo van Gogh heeft submission uit eigen zak gefinancierd.

Leopold
23-06-05, 11:22
Geplaatst door Mohammed_Ali
dat is leuk voor ayaan want die verdient er goed aan ...

damn , dat rijmt.
Dat moet je even nader verklaren. Wat verdient Ayaan precies aan submission?

Tomas
23-06-05, 11:25
Geplaatst door Leopold
Dat moet je even nader verklaren. Wat verdient Ayaan precies aan submission?

Haar boeken worden sinds de moord op van Gogh wereldwijd verkocht. Maargoed, als je dat iemand wilt verwijten, kan je dat eigenlijk alleen maar Mo B.

Leopold
23-06-05, 11:26
Geplaatst door Tomas
Haar boeken worden sinds de moord op van Gogh wereldwijd verkocht. Maargoed, als je dat iemand wilt verwijten, kan je dat eigenlijk alleen maar Mo B.
Dat is een indirect effect, aan die film rechtstreeks verdient ze niets.

Tomas
23-06-05, 11:28
Geplaatst door Leopold
Dat is een indirect effect, aan die film rechtstreeks verdient ze niets.

Dat zal die Mohammed Ali hierboven denk ik worst wezen.

Leopold
23-06-05, 11:29
Geplaatst door Tomas
Dat zal die Mohammed Ali hierboven denk ik worst wezen.
Vermoed ik ook, maar het zou toch kwalijk zijn als andere lezers zijn leugens serieus zouden gaan nemen.

Tomas
23-06-05, 11:33
Geplaatst door Leopold
Vermoed ik ook, maar het zou toch kwalijk zijn als andere lezers zijn leugens serieus zouden gaan nemen.

Don't worry, dat gebeurt toch. De wereld draait om leugens. Wees niet zo naief te denken dat je er zelf niet een aantal hardnekkig blijft geloven.

Leopold
23-06-05, 11:35
Geplaatst door Tomas
Don't worry, dat gebeurt toch. De wereld draait om leugens. Wees niet zo naief te denken dat je er zelf niet een aantal hardnekkig blijft geloven.
Ik ben atheïst. :)

Tomas
23-06-05, 11:36
Geplaatst door Leopold
Ik ben atheïst. :)

bedoel je nu dat je dus wel zo naief bent, ofzo?

Leopold
23-06-05, 11:39
Geplaatst door Tomas
bedoel je nu dat je dus wel zo naief bent, ofzo?
Je snapt 'm niet, was er al bang voor.

Leopold
23-06-05, 11:45
Je zou toch wegblijven Farid?

Nu alweer beu op dat rattennest maghrebonline? :giechel:

Leopold
23-06-05, 11:48
Geplaatst door Farid Acha...
Ik ben terug op maghebonline vanwege het selectieve beheersbeleid van maroc.nl maar zal hier wel de valse propaganda van moslimhaters blijven voorzien van weerwoord, wel in mindere mate.
Je snapt het niet hè? Je bent hier niet welkom meer!

Alle berichten onder je vorige nicknames zijn verwijderd en zal zo het ook met je nieuwe nicks gebeuren. Dus bespaar jezelf de moeite en ons de ellende van het aanzien van zo'n stuk onbenul als je bent.

David
23-06-05, 11:49
Geplaatst door Farid Acha...
Ik kan er nog altijd in met het zelfde ip. Oftewel zolang ik erin kan komen zal ik hier moslimhaters van weerwoord voorzien en de hetze tegen de islam tegen gaan. Maar wil seconde van mijn tijd kwijt aan bekrompen minds uit eigen gelederen. Die zelfhaters kunnen wat mij betreft de pot op.


Nu ze jou hebben, hebben moslims geen vijanden meer nodig, eigenlijk.

Leopold
23-06-05, 11:52
Geplaatst door Farid Acha...
Zijn al mijn berichten verwijdert? Is men zo laag gezonken? Dat geloof ik niet.
Ga ze maar eens zoeken dan! :giechel:

Abelone
23-06-05, 11:53
Farid krijgt een euro voor elke keer dat hij het woord 'haat' gebruikt.

David
23-06-05, 11:53
Geplaatst door Farid Acha...
misschien zit er toch een z-mol in het beheer die aan de teugels trekt.


Ze zitten overal, he Faridje...... :haha:

Abelone
23-06-05, 11:54
Een ban voor de Taliban.

David
23-06-05, 11:56
Geplaatst door Ghost Dog
Jij veroorzaakt haat tegen moslims.


Nonsens. Je kunt al die mensen toch niet de schuld geven van het geraaskal van 1 Faridje? En Faridje moet je ook niet haten, daar is hij te schattig en koddig voor.

Leopold
23-06-05, 11:58
De meeste TBS'ers zijn in essentie heel schattig en koddig, veelal voortkomend uit het feit dat ze in het kindertijd zijn blijven steken. Helaas voelen ze zich daardoor ook nogal eens aangetrokken tot kindertjes.

Leopold
23-06-05, 12:00
Geplaatst door Farid Acha...
Ben benieuwd hoeveel van de vaste prikkers moslims zijn? Beheer niet mee gerekent, die kunnen we geen gasten noemen. Durf nu al te wedden dat grotendeels de bezoekers niet-moslims zijn.
Dat zal voor jou toch niets moeten zijn om aan te wennen, op Maghreb Online is dat net zo. Waarom ga je daar niet gezellig met Andries discussieren, zag hem er ook alweer zitten.

David
23-06-05, 12:00
Geplaatst door Farid Acha...
En nog een vraag, de leeftijd? Van rabiah, ccsje weten we dat ze 18 en 23 jaar zijn. Andries is 52 jaar en david 40 jaar. Hoe oud zijn de vaste prikkers? Ik ben 30 jaar.


Hoho! Ik ben morgen pas veertig, nu nog 39!!!!!! Het is allemaal al erg genoeg.

Leopold
23-06-05, 12:01
Geplaatst door David
Hoho! Ik ben morgen pas veertig, nu nog 39!!!!!! Het is allemaal al erg genoeg.
:lekpuh:

Leopold
23-06-05, 12:03
Geplaatst door Farid Acha...
Klopt, op maghrebonline zijn er meer niet-moslims dan moslims maar dat is niet verbazendwekkend gezien de hetze tegen moslims en de bevolkingsaantallen. Maar groot verschil is dat maghrebonline terecht de dubbele moraal ten aanzien van moslims aan de kaak stelt. Daar mag je zowel moslimterrorist als moslimextremist schrijven. Oftewel geen selectieve censuur zoals hier het geval is.
Alleen jammer dat er geen kip komt, op 5 vaste bezoekers na. :fplet:

David
23-06-05, 12:03
Geplaatst door Farid Acha...
Daar mag je zowel moslimterrorist als moslimextremist schrijven.


Dat scheelt weer. :moe:

Leopold
23-06-05, 12:05
Geplaatst door Farid Acha...
Wat zoek je dagelijks tussen jongeren van 18, 20 en 23 jaar? Zou je niet je eigen leeftijdsgenoten opzoeken? Of ten minste duidelijk maken hoe oud de geest is die zich in diverse islamitische topics mengt maar als ene struisvogel zijn kop in het zand steekt wanneer het om Israel of joden gaat?
Raar dat je dat aan David vraagt, maar de vele bemoeienissen en gegeil van Ron Haleber op jou wel over je heen laat komen, terwijl dat al een zestiger is.

Tomas
23-06-05, 12:05
Geplaatst door Farid Acha...
Wat zoek je dagelijks tussen jongeren van 18, 20 en 23 jaar? Zou je niet je eigen leeftijdsgenoten opzoeken? Of ten minste duidelijk maken hoe oud de geest is die zich in diverse islamitische topics mengt maar als ene struisvogel zijn kop in het zand steekt wanneer het om Israel of joden gaat?

't is eerder andersom Farid, de vaste gasten hier zijn allemaal rond de 40 en die jonkies vinden dat blijkbaar interessant.

Abelone
23-06-05, 12:05
Geplaatst door Farid Acha...
Zou je niet je eigen leeftijdsgenoten opzoeken?


Als jij dat 's dee. Meer veertigers dan jonkies hier. Het is veel te simpel om de vloer met je aan te vegen.

Couscousje
23-06-05, 12:06
Geplaatst door Farid Acha...
Ik kan er nog altijd in met het zelfde ip. Oftewel zolang ik erin kan komen zal ik hier moslimhaters van weerwoord voorzien en de hetze tegen de islam tegen gaan. Maar wil seconde van mijn tijd kwijt aan bekrompen minds uit eigen gelederen. Die zelfhaters kunnen wat mij betreft de pot op.

Dat is ook zo weer opgelost, hoor.

Cc

Rabi'ah.
23-06-05, 12:07
Geplaatst door David
Nu ze jou hebben, hebben moslims geen vijanden meer nodig, eigenlijk.

:hihi:

Couscousje
23-06-05, 12:07
Geplaatst door Leopold
Raar dat je dat aan David vraagt, maar de vele bemoeienissen en gegeil van Ron Haleber op jou wel over je heen laat komen, terwijl dat al een zestiger is.

Au! :haha:

Cc

David
23-06-05, 12:08
Kom, kom, kinders! Geen leeftijdsdicriminatie!


Geeft wel inzicht in de redenaties van Faridje Hij weet van 2, 3 mensen de leeftijd, en voila, iedereen is jong!

Couscousje
23-06-05, 12:08
Geplaatst door David
Dat scheelt weer. :moe:

Wanneer ging je me weer eens een verderfelijk varkensknakworstje voeren, Jood?

:hihi:

Cc

Wide-O
23-06-05, 12:08
Ageism is ook discriminatie :ego:

David
23-06-05, 12:08
Geplaatst door Couscousje
Wanneer ging je me weer eens een verderfelijk varkensknakworstje voeren, Jood?

:hihi:

Cc


Bij de borrel, snol, bij de borrel.

Leopold
23-06-05, 12:09
Geplaatst door Couscousje
Au! :haha:

Cc
En dan vergeet ik die andere bejaarde nog: Maarten. Die zit ook enorm op Farid te geilen. :lekpuh:

Leopold
23-06-05, 12:10
Geplaatst door Farid Acha...
Tomas stelt dat de meeste bezoekers 40 jaar zijn. Niet-moslims zal zeker het geval zijn maar de islamitische bezoekers zijn veelal jonger van leeftijd.
Misschien dat Tomas er voortaan speciaal voor domme zieltjes als jij er even bij moet vermelden wanneer hij een grapje maakt.

Tomas
23-06-05, 12:10
Geplaatst door Farid Acha...
Tomas stelt dat de meeste bezoekers 40 jaar zijn.

Oh man, leer toch 's lezen! Dat zou al driekwart van al je fruistraties schelen.

Rabi'ah.
23-06-05, 12:11
Geplaatst door David
Bij de borrel, snol, bij de borrel.

En vergeet mijn breezers niet! :fplet:

David
23-06-05, 12:11
Geplaatst door Farid Acha...
a zmar abarschen, ga naar de wallen daar heb je genoeg besneden worstjes.


Leer nou toch eens citeren, dan is je geraaskal wat eenvoudiger te volgen! :moe:

Tomas
23-06-05, 12:12
Geplaatst door Leopold
Misschien dat Tomas er voortaan speciaal voor domme zieltjes als jij er even bij moet vermelden wanneer hij een grapje maakt.

Nou ik meen echt wel dat het grootste deel van de top 10 auteurs op nvdd rond de 40 en ouder zijn.

David
23-06-05, 12:12
Geplaatst door Farid Acha...
Ik vind inderdaad dat mensen hun achtergrond en leeftijd moeten verduidelijken. Is zo wel eerlijk ipv achter een naampje te verschuilen om andermans achtergronden en religie af te kraken.


Zoals bijvoorbeeld iQra.

David
23-06-05, 12:13
Geplaatst door Rabi'ah.
En vergeet mijn breezers niet! :fplet:


Uiteraard, er staat al een kratje koud voor je! Verdorven vrouw!

Couscousje
23-06-05, 12:13
Geplaatst door David
Bij de borrel, snol, bij de borrel.

Hoezee, drank drank, en nog meer dank!

Cc

Leopold
23-06-05, 12:14
Geplaatst door Farid Acha...
ach gut breezers en worstjes, de jonge dames zouden eens je 40-jarige kop moeten zien. Wil ze dan nog wel zien lachen.
Beledig jij nu Allah's creatie?

Couscousje
23-06-05, 12:14
Geplaatst door David
Zoals bijvoorbeeld iQra.

Feeks! :haha:

Cc

Rabi'ah.
23-06-05, 12:15
@ David. :haha: :boogie:

David
23-06-05, 12:16
Geplaatst door Farid Acha...
ach gut breezers en worstjes, de jonge dames zouden eens je 40-jarige kop moeten zien. Wil ze dan nog wel zien lachen.


De dames zien mijn kop regelmatig. Ik heb altijd een huis vol moslima lellen. Dames op het slechte pad brengen is namelijk mijn hobby.

Leopold
23-06-05, 12:16
Geplaatst door Farid Acha...
Nah, allah swt is heel wat gewend.
Dat zal wel ja, met mormels als jij.


:gefeli:

Tomas
23-06-05, 12:16
Kan het wat minder Faridbashers? Ik krijg gvd alweer medelijden met 'm.

David
23-06-05, 12:17
Geplaatst door Tomas
Kan het wat minder Faridbashers? Ik krijg gvd alweer medelijden met 'm.


sorry, sorry. :blij:

Leopold
23-06-05, 12:17
Geplaatst door Tomas
Kan het wat minder Faridbashers? Ik krijg gvd alweer medelijden met 'm.
Maak je geen zorgen, hij is zo weer geband en kan dan troost gaan zoeken bij de andere ratten op maghrebonline.

Leopold
23-06-05, 12:18
Geplaatst door Farid Acha...
Jij staat nog altijd voor me in het lijstje leopold.
Ik sta liever niet voor jou, dat soort spelletjes doe je maar met Ron.

David
23-06-05, 12:18
Geplaatst door Farid Acha...
Ik zie het, maar betwijfel of je ze islamitische lellen kunt noemen. Heb nog niets islamitisch behalve de naam gezien.


Kom ook gerust eens langs!

Tomas
23-06-05, 12:19
Geplaatst door David
sorry, sorry. :blij:

Ja, ja, aan dit soort gedrag van je kan je goed zien dat je nog piepjong bent.

David
23-06-05, 12:19
Geplaatst door Couscousje
Feeks! :haha:

Cc


I learned from the best!

Leopold
23-06-05, 12:20
Geplaatst door Farid Acha...
Ik zie het, maar betwijfel of je ze islamitische lellen kunt noemen. Heb nog niets islamitisch aan ze gezien behalve de naam.
Hoe islamitisch is jouw gescheld en je haatpraatjes over joden?

David
23-06-05, 12:20
Geplaatst door Tomas
Ja, ja, aan dit soort gedrag van je kan je goed zien dat je nog piepjong bent.


Uiterlijk bedriegd, mijn waarde.

Rabi'ah.
23-06-05, 12:20
Geplaatst door Farid Acha...
Kan ik het helpen dat je lelijker bent? Ga maar bij allah klagen :)

Ga jij maar bij Allah klagen dat Hij je niet ruim bedeeld heeft met intelligentie, gevoel voor humor en manieren.

Leopold
23-06-05, 12:21
Geplaatst door Farid Acha...
Nee dank, bezoek geen zionisten. Die kunnen wat mij betreft vanwege de 60 jaar durende joodterreur in het MO allen de kogel krijgen. Hoe lief en aardig ze ook pretenderen te zijn.
Je kijkt toch wel een beetje uit met die bedreigingen he? Ga eerst maar eens die 120 uur schoffelen die je nog open hebt staan. :zwaai:

David
23-06-05, 12:21
Geplaatst door Farid Acha...
Nee dank, bezoek geen zionisten. Die kunnen wat mij betreft vanwege de 60 jaar durende joodterreur in het MO allen de kogel krijgen. Hoe lief en aardig ze ook pretenderen te zijn.


gompie, ga ik dus toch de veertig niet halen. :roken:

Wide-O
23-06-05, 12:22
Geplaatst door David
gompie, ga ik dus toch de veertig niet halen. :roken:

Bij Zion, je leven neemt een onverwachte wending :boogie:

Leopold
23-06-05, 12:23
Geplaatst door Farid Acha...
Die 120 uur kunnen ze in hun zak steken. na 2 jaar heb ik nog gene papiertje hoeven prikken. Zou wat zijn dat je in nederland mensen selectief vanwege hun mening bestraft.
Je had ook nog steeds een eerdere taakstraf openstaan las ik trouwens, was dat ook wegens bedreiging?

David
23-06-05, 12:24
Geplaatst door Wide-O
Bij Zion, je leven neemt een onverwachte wending :boogie:


Het is wat. Enfin, mensen, het was me een genoegen jullie te kennen. Ik word nu martelaar van het Homosexueel-Satanisch-Zionisme. Wide-O, waarde vriend, mag ik verwachten dat jij en Delirious als ere leden De Zaak waardig voortzetten?

Leopold
23-06-05, 12:25
Geplaatst door Farid Acha...
Wees maar niet bang, zal wel dum dom kogels op je afvuren die zijn niet zo snugger en missen meestal hun target. Maar neen, even serieus. Je bent mijn schone handen nog kogels die ik niet heb waard. Oftewel, een grap van het niveau david/cctje. Meer of minder is het niet.
Dacht je nu werkelijk dat JIJ kon tippen aan het niveau van David en Couscousje? :lol:

Tomas
23-06-05, 12:25
Geplaatst door David
Het is wat. Enfin, mensen, het was me een genoegen jullie te kennen. Ik word nu martelaar van het Homosexueel-Satanisch-Zionisme. Wide-O, waarde vriend, mag ik verwachten dat jij en Delirious als ere leden De Zaak waardig voortzetten?

Mag ik er dan boeken over verzinnen en uitgeven?

David
23-06-05, 12:26
Geplaatst door Tomas
Mag ik er dan boeken over verzinnen en uitgeven?


Da's goed, als ze maar verfilmd worden als musical.

Tomas
23-06-05, 12:27
Geplaatst door David
Da's goed, als ze maar verfilmd worden als musical.

Dat nooit, maximaal als rock-opera.

David
23-06-05, 12:27
Geplaatst door Tomas
Dat nooit, maximaal als rock-opera.


Nou, vooruit, omdat jij het bent.

Wide-O
23-06-05, 12:28
Geplaatst door David
Het is wat. Enfin, mensen, het was me een genoegen jullie te kennen. Ik word nu martelaar van het Homosexueel-Satanisch-Zionisme. Wide-O, waarde vriend, mag ik verwachten dat jij en Delirious als ere leden De Zaak waardig voortzetten?

It was nice to know you :D

Uiteraard zullen wij niet versagen, De Zaak blijft ons hoogste doel.

Leopold
23-06-05, 12:28
Geplaatst door Farid Acha...
Nee wegens mishandeling van agenten. Maar toen was ik net 18 jaar.
Och ja, als je 18 bent is dat heel normaal. :o

Wide-O
23-06-05, 12:30
Geplaatst door Tomas
Dat nooit, maximaal als rock-opera.

"David, Superstar" ?
"Dommy" ?

Erm... :zozo:

"Ever since I was a young boy
I played with Zion balls
From Sodom to Gomorrha
I must have played them all
But I ain't seen nothing like him
In any amusement hall
That bold old & gay boy
Sure plays a mean pinball"

:hihi:

David
23-06-05, 12:30
Geplaatst door Wide-O
"David, Superstar" ?
"Dommy" ?

Erm... :zozo:

"Ever since I wa



"DAVITA"


Met Madonna in de titelrol!

Rabi'ah.
23-06-05, 12:31
Geplaatst door David
"DAVITA"


Met Madonna in de titelrol!

:D

Leopold
23-06-05, 12:31
Geplaatst door Farid Acha...
Heb ik gezegd dat het normaal is? Neen, houdt die kronkel dan binnensmonds of stel ten minste de vraag.
Zei je "maar toen was ik net 18 jaar" dan niet om het geheel te bagatalisseren?

Leopold
23-06-05, 12:33
Geplaatst door Farid Acha...
:slapen:
Wakker blijven, de bieb betaalt jou niet om te slapen in werktijd.

David
23-06-05, 12:33
Geplaatst door Farid Acha...
:slapen:


Ah, kom op, Farid, we kwamen net lekker op gang!

Leopold
23-06-05, 12:35
Geplaatst door Farid Acha...
Dat stel jij, ik gaf daarmee aan dat ik jong was en jongeren doen nou eenmaal soms stoute dingen. Ben ook maar een mens.
En waarom had je die taakstraf dan niet uitgezeten? Heb je überhaupt respect voor het Nederlands rechtstelsel?

Tomas
23-06-05, 12:36
Geplaatst door Wide-O
"David, Superstar" ?
"Dommy" ?

Erm... :zozo:

"Ever since I was a young boy
I played with Zion balls
From Sodom to Gomorrha
I must have played them all
But I ain't seen nothing like him
In any amusement hall
That bold old & gay boy
Sure plays a mean pinball"

:hihi:

You're in!

Davita kan ie vergeten. Wij zijn geen mietjes.

David
23-06-05, 12:37
Geplaatst door Tomas
You're in!

Davita kan ie vergeten. Wij zijn geen mietjes.


Hoho! Het gaat hier wel om het Homosexueel-satanisch-zionisme, ja!

Tomas
23-06-05, 12:39
Geplaatst door David
Hoho! Het gaat hier wel om het Homosexueel-satanisch-zionisme, ja!

Ja, ja, we zullen in de geest van David blijven denken. Je kent dat wel. Komt allemaal goed.

Leopold
23-06-05, 12:39
Geplaatst door Farid Acha...
Ik heb respect voor het rechtssysteem wat geen dubbele moraal op na houdt.
Wat wil je hier precies mee zeggen? Had men jou gewoon je gang moeten laten gaan met het mishandelen van agenten of bedreigen van volksvertegenwoordigers?

Leopold
23-06-05, 12:43
Geplaatst door Farid Acha...
Ik heb geen agenten mishandeld. Hoogsten een tweetal een paar klappen gegeven omdat ze zelf begonnen in te slaan op een groep van 50 marokkanen en nederlanders die gewoon aan het feest vieren waren. Verder heb ik geen volkslijders bedreigd. Ik heb op maghrebonline justitie opgeroepen wilders de doodstraf te geven. Oftewel geen sprake van een doodsdreigement, aldus de rechter die oordeelde dat er letterlijk geen sprake van een doodsdreigement is. En voor figuurlijke aspceten is vrouwe justitia blind. Oftewel in hoop dat de cassatie in mijn voordeel de zaak beslecht anders ga ik naar het hoge gerechtshof.
De gevangenissen zitten vol met mensen die zeggen dat ze onschuldig zijn. :bril:

David
23-06-05, 12:43
Geplaatst door Farid Acha...
Ik heb geen agenten mishandeld. Hoogsten een tweetal een paar klappen gegeven omdat ze zelf begonnen in te slaan op een groep van 50 marokkanen en nederlanders die gewoon aan het feest vieren waren. Verder heb ik geen volkslijders bedreigd. Ik heb op maghrebonline justitie opgeroepen wilders de doodstraf te geven. Oftewel geen sprake van een doodsdreigement, aldus de rechter die oordeelde dat er letterlijk geen sprake van een doodsdreigement is. En voor figuurlijke aspceten is vrouwe justitia blind. Oftewel in hoop dat de cassatie in mijn voordeel de zaak beslecht anders ga ik naar het hoge gerechtshof.


Hoe voelt dat nou, zo belangrijk zijn?

Leopold
23-06-05, 12:44
Geplaatst door David
Hoe voelt dat nou, zo belangrijk zijn?
En wat kost dat nou, zo'n procesje plus hoger beroep wegens bedreiging?

Couscousje
23-06-05, 12:45
Geplaatst door Leopold
Ik sta liever niet voor jou, dat soort spelletjes doe je maar met Ron.

:haha:

Die schrijf ik op!

Cc

Couscousje
23-06-05, 12:48
Geplaatst door Farid Acha...
Wow valt mee dat je nog kunt schrijven. Komt alleen maar schuim uit je pen.

Het komt tenminste niet uit mijn mond, zoals bij jou... :hihi:

Cc

David
23-06-05, 12:49
Geplaatst door Farid Acha...
Hoe het voelt om belangrijk te zien? Beats me, zou het niet weten. Jij?


Ik wel.

Leopold
23-06-05, 12:50
Geplaatst door Farid Acha...
Hoeveel het kost? Nou even rekenen, huis van ayaan kost een miljoen euro. Bescherming van ayaan en wilders kost per jaar 100 miljoen euro. Oftwel, geld van onze belastingcenten die ook een leopold moet betalen. En dit voor een bedreiging die nooit is geuit en enkel aangifte is gedaan om als politieke wisselgeld te gebruiken. Wat schieten we daarmee op? Nou staatskas uitgehold en bevolkinsgroepen tegen elkaar opgezet en geen oplossing voor de problemen die een wilders en ayaan zeggen te willen oplossen. Oftewel een duur geintje voor de moslimhaters die deze figuren steunen vanwege hun diep gewortelde haat tegen moslims en Islam.
Al kost hun beveiliging een miljard, dat zal me worst wezen.

Ik vroeg hoeveel dat proces JOU persoonlijk heeft gekost aan advocaatkosten e.d.

David
23-06-05, 12:54
Geplaatst door Farid Acha...
Dankzij de inzamelingsactie van mijn joodse discussiegenoot jena en moslima Ann- zijn de kosten gelukkig niet zo hoog geworden. Exact ben ik iets van 2500 euro kwijt geraakt. Daarvan is een groot gedeelte door bezoekers van maghrebonline verzameld.


Da's dan wel weer lief van ze. Mij laten ze hier gewoon afschieten, om er vervolgens vet aan te verdienen. Tja, die satanisch-zionisten ook.

David
23-06-05, 12:55
Geplaatst door Farid Acha...
Nou vertel david


Daar ben ik dan weer te bescheiden voor.

Leopold
23-06-05, 12:55
Geplaatst door Farid Acha...
Dankzij de inzamelingsactie van mijn joodse discussiegenoot jena en moslima Ann- zijn de kosten gelukkig niet zo hoog geworden. Exact ben ik iets van 2500 euro kwijt geraakt. Daarvan is een groot gedeelte door bezoekers van maghrebonline verzameld.
Ik meen me te herinneren dat ik die Jena anders laatst toch danig negatief over jou zag praten, om het mild uit te drukken. Zal het nog weleens nazoeken.

David
23-06-05, 12:56
Geplaatst door Farid Acha...
Nou vertel david


Ik bedenk me ineens iets... nu ik ook een doodsbedreiging op zak heb, krijg ik nu ook een huis van een miljoen?

David
23-06-05, 12:59
Geplaatst door Farid Acha...
Zo belangrijk ben je niet david, jij krijgt een hutje op texel.


die kunnen ook aardig in de papieren lopen, hoor.

Leopold
23-06-05, 12:59
Geplaatst door Farid Acha...
Klopt, ze was boos omdat ik mijn mening over de talmud en holocaust gaf. Zij vind net zoals ik dat iedereen recht op iegen beleving heeft, ook al bevalt de ander dat niet. Alleen vergat ze dat mijn mening bedoeld is om de steun voor de tererurstaat Israel af te zwakken. Zionisten gebruiken namelijk de hetze die nu gevoerd wordt tegen vermeende moslimextremisme en de holocaust om elke kritiek op Israel af te wentelen.
Man man hou toch eens op met je zionistenobessie, dat is zo slaapverwekkend om iedere keer weer te moeten lezen. :duivel:

Tomas
23-06-05, 13:00
Geplaatst door Leopold
Man man hou toch eens op met je zionistenobessie, dat is zo slaapverwekkend om iedere keer weer te moeten lezen. :duivel:

Als je dat dan toch weer iedere keer doet is dat dan ook geen obsessie?

Leopold
23-06-05, 13:01
Geplaatst door David
die kunnen ook aardig in de papieren lopen, hoor.
Misschien krijg je wel een paar sexy bewakers erbij, David. GW vertelde laatst dat er een keer vals alarm was toen zijn beveiliger onder de douche stond, hij rende toen poedelnaakt met getrokken pistool naar buiten. :duim:

Toch lief van Farid om dat mede-mogelijk te maken.

David
23-06-05, 13:04
Geplaatst door Leopold
Misschien krijg je wel een paar sexy bewakers erbij, David. GW vertelde laatst dat er een keer vals alarm was toen zijn beveiliger onder de douche stond, hij rende toen poedelnaakt met getrokken pistool naar buiten. :duim:

Toch lief van Farid om dat mede-mogelijk te maken.


Van die lekkere Mossad gasten, met donkere pakken en grote Armani brillen..... :stout:


Ik sla iedere keer alarm als ze onder de douche staan, dat kan ik je wel vertellen!

Maarten
23-06-05, 13:32
Ik zie geen enkel topic meer, dat gestart is door iQra, op de laatste 10 pagina's van de lijst van Nieuws van de Dag.

Ik vind dat een héle slechte zaak!
Farid gaat regelmatig wat ver, en maakt optelsommen die niet altijd even realistisch zijn, maar anderzijds vertegenwoordigt hij wel een optiek, die domweg onder Marokkanen leeft, en raakt aan de kern van allerlei onvrede, en de kern van veel problematiek.

Als je Farid er af gooit, dan amputeer je een groot stuk werkelijkheid, maak je gesprekken onmogelijk, en degradeer je NvdD tot een gezelligheidsclubje, waar niemand over kan vallen.

Maroc.nl heeft geen lef, vrees ik. Die willen geen kritiek. En die zwichten dus.
Maroc.nl zou zijn zaak heel makkelijk kunnen verdedigen t.o.v. de stortvloed van beschuldigingen die er kan komen. Ik zou gewoon dit zeggen:

Mensen die maroc.nl ervan beschuldigen allerlei extremistische moslimgeluiden te ventilleren, dat zijn ronduit leugenaars, omdat de populatie duidelijk ook bestaat uit extremistische joden, eenkennige christenen, gematigde moslims, woedende moslims, overtuigde atheisten, vriendelijke provincialen, en wat dit land zoal nog meer te bieden heeft aan groeperingen. Tamelijk uniek is, dat die allemaal aan het woord komen, en hun zegje doen, en dat daardoor juist duidelijk wordt wat er zoal leeft! Evenwicht wordt juist bereikt in de onderlinge discussies, waarbij overtuigingskracht en waarheidsgehalte bepalen wie er gelijk krijgt.
Maroc.nl, bijvoorbeeld het Nieuws van de Dag forum, is dus een waardevol platform, waarbij de discussies voortdurend tot nadenken stemmen over wat er nou eigenlijk léeft in dit land! Vrijheid van meningsuiting is bijzonder van belang hier, omdat het voortdurend gaat over kwesties die veel commotie veroorzaken, en nodig bespreking behoeven. Censuur is hier zeer ongewenst, tenzij het gaat om duidelijk ontoelaatbare uitingen, en daar wordt door het beheer ook stevig over gewaakt.
De beschuldigingen kunnen met recht leugens genoemd worden, omdat degene die de extremere standpunten signaleert, tevens duidelijk kan zien, dat daar doorgaans stevig commentaar op geleverd wordt.
Maroc.nl is daarmee niet de paria van de meningsvorming, maar een voorhoede bij de meningsvorming, ook al is een zekere ongenuanceerdheid onvermijdelijk een deel van het recept.
Maroc.nl is er ter leringh ende vermaeck, en iedereen is van harte uitgenodigd om deel te nemen aan discussies, die in de rest van de samenleving vaak te weinig gevoerd worden. Maroc.nl heeft zijn sporen inmiddels dik verdiend, en is niet van plan om er een politiek correcte creche van te maken. Iedereen wenst debat? Welnu, hier is debat!


Ik zou die strijd echt flink aan gaan. En de kranten plaatsen de antwoorden echt wel als er commotie over komt. Ik wil wel consepten schrijven hoor! Wordt tijd dat die mening-maffia eens wat ingedamd wordt.

Leopold
23-06-05, 13:34
Farid vond een 40 jarige al veel te oud voor deze site, dus ik denk dat hij al helemaal niet op een bejaarde als jou zit te wachten Maarten.

Leer trouwens eens om je standpunt kort en bondig te formuleren, je wordt hier niet per strekkende meter onzin betaald.

Maarten
23-06-05, 13:40
Geplaatst door Leopold
Farid vond een 40 jarige al veel te oud voor deze site, dus ik denk dat hij al helemaal niet op een bejaarde als jou zit te wachten Maarten.

Leer trouwens eens om je standpunt kort en bondig te formuleren, je wordt hier niet per strekkende meter onzin betaald.
Ik schreef al over je, dat een zekere ongunuanceerdheid hier een deel van het recept was. Kort genoeg zo?

Verder gaat het over de opstelling van maroc.nl naar buiten toe. Daar mag wel wat meer aandacht aan besteed worden, dan in oneliners zoals de jouwe.

Leopold
23-06-05, 13:42
Geplaatst door Maarten
Ik schreef al over je, dat een zekere ongunuanceerdheid hier een deel van het recept was. Kort genoeg zo?

Verder gaat het over de opstelling van maroc.nl naar buiten toe. Daar mag wel wat meer aandacht aan besteed worden, dan in oneliners zoals de jouwe.
Het is MAROC.NL, daar zou jij je als kaaskop dus eens niet tegenaan moeten bemoeien. Initiatieven stimuleren is oke, maar jij probeert het gewoon naar je toe te trekken.

Tomas
23-06-05, 13:48
Geplaatst door Mohammed_Ali

Mohammed B. was degene die op kwam voor de rechten van de Profeet vzmh.

God wat een debiel.

Leopold
23-06-05, 13:49
Geplaatst door Mohammed_Ali
veel bekentheid en rechten . Het is haar produktie . Plus dat haar haat boekjes nu over de wereld verkocht worden . KASSA . dat dat het leven heeft moeten kosten van theo laat haar koud. She loves ca$h.
Wat een baarlijke nonsens, die bekendheid had ze al ten dele en kreeg ze daarna vooral door de moord op Theo van Gogh. Niet dankzij submission, maar dankzij Mohammed Bouyeri dus.

De rechten over die film heeft ze niet, plus dat die film na de tv-uitzending nooit meer ergens rechtmatig vertoond is. Dus over welke opbrengsten heb je het nu?

Wide-O
23-06-05, 13:50
Geplaatst door Maarten
Ik zie geen enkel topic meer, dat gestart is door iQra, op de laatste 10 pagina's van de lijst van Nieuws van de Dag.

Ik vind dat een héle slechte zaak!
Farid gaat regelmatig wat ver, en maakt optelsommen die niet altijd even realistisch zijn, maar anderzijds vertegenwoordigt hij wel een optiek, die domweg onder Marokkanen leeft, en raakt aan de kern van allerlei onvrede, en de kern van veel problematiek.
[/B]

Voor mij hadden die posts niet weggehoeven, het is erg drastisch.

Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat elk legitiem debat over bijvoorbeeld Israel bijna onmogelijk wordt gemaakt als iemand zich beperkt tot het posten van tonnen bagger, links die vaak door de prikker zelf niet eens gelezen zijn overigens, en mensen beschuldigt van "Zionisme" op basis van een nick.

Daarmee maak je het echte debat belachelijk, en trek je het tapijt onder serieuze discussies weg.

Neem nu even het topic van Juncker: er is gigantisch veel aan de hand in Europa, de scheuring tussen de UK en "de rest" is wel heel relevant, Blair die toch een *uiterst* dubieuze rol heeft gespeeld in het Irak verhaal is vandaag "onze" voorzitter etc... Nou, lees maar na. Bagger, more me, more me in the monitors.

De honden lusten er geen brood van. Enfin, ik in ieder geval niet, maar ik ben dan ook niet de "doelgroep", dat besef ik.

Leopold
23-06-05, 13:50
Geplaatst door Mohammed_Ali
Mohammed B. was degene die op kwam voor de rechten van de Profeet vzmh.
De profeet is dus volgens jou een lachende doder die het wel zou kunnen waarderen hoe Theo van Gogh werd afgeslacht?

Raar dat mensen toch zo negatief over de islam denken soms hè?

:ninja2: :ninja2: :ninja2:

Ron Haleber
23-06-05, 13:51
Geplaatst door Maarten
Ik zie geen enkel topic meer, dat gestart is door iQra, op de laatste 10 pagina's van de lijst van Nieuws van de Dag.

Ik vind dat een héle slechte zaak!
Farid gaat regelmatig wat ver, en maakt optelsommen die niet altijd even realistisch zijn, maar anderzijds vertegenwoordigt hij wel een optiek, die domweg onder Marokkanen leeft, en raakt aan de kern van allerlei onvrede, en de kern van veel problematiek.

Als je Farid er af gooit, dan amputeer je een groot stuk werkelijkheid, maak je gesprekken onmogelijk, en degradeer je NvdD tot een gezelligheidsclubje, waar niemand over kan vallen.

Maroc.nl heeft geen lef, vrees ik.

Maarten, dat zijn topics gewist zijn, is één. :dood:

Maar het meest vervelende is dat óók al zn postings gewist zijn... ik heb vaak met hem een debat gehad - dat nu onbegrijpelijk is geworden. Of info over hem gegeven die hij beantwoordde...

:zwaai: :zwaai: :zwaai:

Leopold
23-06-05, 13:51
Geplaatst door Mohammed_Ali
publiciteit = $
Je bent nog dommer dan ik al dacht.

Leopold
23-06-05, 13:54
Geplaatst door Ron Haleber
Maar het meest vervelende is dat óók al zn postings gewist zijn... ik heb vaak met hem een debat gehad - dat nu onbegrijpelijk is geworden. Of info over hem gegeven die hij beantwoordde...
Wat afschuwelijk, Ron. Is je ego nu erg gekrenkt?

Tomas
23-06-05, 13:59
Geplaatst door Maarten
Ik vind dat een héle slechte zaak!


Ik vin't ook wel jammer, soms is het wel lachen. En vrijheid blijheid.



Farid gaat regelmatig wat ver, en maakt optelsommen die niet altijd even realistisch zijn, maar anderzijds vertegenwoordigt hij wel een optiek, die domweg onder Marokkanen leeft, en raakt aan de kern van allerlei onvrede, en de kern van veel problematiek.


Maar dit is toch echt een belediging jegenes een hele boel mensen, Maarten. Die Farid kan simpelweg niet lezen, noch denken. Noodzakelijke basis voor een discussie lijkt mij.

Dat jij je iets van je mening in zijn twisted mind herkent is toeval. En ik zou er eerder van balen persoonlijk dan profijt in zien.

Ron Haleber
23-06-05, 14:04
Geplaatst door Leopold
bla bla...

Nobel, ik weet dat jij maling hebt aan iedereen, met name aan Marokkanen. Niets nieuws...

Maarten
23-06-05, 15:49
Geplaatst door Leopold
Het is MAROC.NL, daar zou jij je als kaaskop dus eens niet tegenaan moeten bemoeien. Initiatieven stimuleren is oke, maar jij probeert het gewoon naar je toe te trekken.
Jij bent degene die dat doet met deze opmerking. Hou je dan ook maar aan je eigen visie. Blijkbaar wordt die weer anders, als het jou niet uitkomt.

Maarten
23-06-05, 16:01
Geplaatst door Leopold
Wat afschuwelijk, Ron. Is je ego nu erg gekrenkt?
Zalig zijn de onwetenden..
Jij hebt zeker nog nooit gezien wat het met topics doet, als de post van een centrale figuur er gewoon uit verdwenen he?
Wat je over houdt als er niet geciteerd is, dat is een volkomen onbegrijpelijk verloop van de diskussies, en volkomen onbegrijpelijke antwoorden, omdat je de stellingnamen niet ziet.
Maar dat zal jou allemaal een biet roesten he?
Denk na voor je wat schrijft. Dat zou schelen. Je bent net een van die voetbalsupporterstypen, die maar wat rondbleten, en intussen menen hier de beschaving te komen verspreiden.. Ik heb er geen probleem mee. Je zet jezelf neer.

Tafey Lewis
23-06-05, 16:02
enig idee wat vervelende langdradige potsierlijke posts met een discussie doen?

Tafey Lewis
23-06-05, 16:05
Geplaatst door Farid Acha...
-Voor figuurlijke aspceten is vrouwe justitia blind.
-Oftewel in hoop dat de cassatie in mijn voordeel de zaak beslecht anders ga ik naar het hoge gerechtshof.


-als vrouw justitia blind is voor figuurlijke aspecten, waarom heeft het hof je dan veroordeeld?

-en het hoge gerechtshof komt VOOR cassatie, niet NA.

Maarten
23-06-05, 16:41
Geplaatst door Wide-O
Voor mij hadden die posts niet weggehoeven, het is erg drastisch.

Aan de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat elk legitiem debat over bijvoorbeeld Israel bijna onmogelijk wordt gemaakt als iemand zich beperkt tot het posten van tonnen bagger, links die vaak door de prikker zelf niet eens gelezen zijn overigens, en mensen beschuldigt van "Zionisme" op basis van een nick.

Daarmee maak je het echte debat belachelijk, en trek je het tapijt onder serieuze discussies weg.

Neem nu even het topic van Juncker: er is gigantisch veel aan de hand in Europa, de scheuring tussen de UK en "de rest" is wel heel relevant, Blair die toch een *uiterst* dubieuze rol heeft gespeeld in het Irak verhaal is vandaag "onze" voorzitter etc... Nou, lees maar na. Bagger, more me, more me in the monitors.

De honden lusten er geen brood van. Enfin, ik in ieder geval niet, maar ik ben dan ook niet de "doelgroep", dat besef ik.

Zonder mensen als Farid had je nauwelijks Israel-discussies.
Hij zwengelt de boel aan, en plaatst een heleboel feitelijk nieuws (op maghrebonline.)
En ik kan niet zeggen dat hij daar de discussies verliest..

Ik geef meteen toe... als je het leest, dan schrik je je regelmatig rot. Maar als je dan eens gaat kijken naar wat er precies staat, dan blijkt er een heleboel wel te kloppen. Die israel-zaak is echt een stuk smeriger dan je zo zou zeggen. En vooral de corruptie in de politiek en in de media, en in het hele gedachtengoed over de vrede, is echt enorm te noemen. Farid houdt dat bij, maar verder doet bijna niemand dat. Dat maakt dat het verschil in optiek heel groot wordt.
Zelf hou ik het maar ten dele bij, maar ik vind de mestvaalt echt zo groot, dat ik Farid heel goed te begrijpen vind. Hij staat echt veel dichter bij de waarheid, dan het gebruikelijke denken over de zaak hier.

Hij overdrijft, maar dat komt mogelijk doordat ie zelf door de grote hoeveelheid smurrie het hoofd niet meer boven water houdt. Of hij denkt dat hij zijn zaak sterker maakt, door de boel nog eens aan te dikken. En daar wordt het duidelijk zwakker van. En dat is jammer, want met de punten die hij heeft, staat hij sterk genoeg.
Zelf maak ik eenzelfde soort fouten.
Als je stevige beschuldigingen doet, en je gaat ook maar een míllimeter te ver, dan wordt je gepakt op die millimeter, en blijft de rest onderbelicht. Zo werkt dat. Ik weet niet of hij dat ziet.

Hij leest zijn links doorgaans zeker.. Maar hij doet zo veel, dat ik niet weet of hij alles wel goed leest. Maar de productiviteit die hij levert moet je toch echt wel hoog noemen. En nogmaals, hij heeft met een heleboel dingen echt een punt. Dat zie je misschien niet, als je daar niet echt in zit.

Noemt hij driekwart van de mensheid hier zionist? Dat geeft te denken, over die mensheid dus.. Ik kan me namelijk voorstellen, dat je iedereen, die ook maar enigszins relativerdend doet over de VN-beginselen (landrechten, mensenrechten), die doorgaans zo hard geproclameerd worden in dit land, of dat je iedereen die niet meteen hoort roepen over forse maatregelen tegen Israel, ziet als personen die in zekere mate aan Israel een ontheffing geven bij het schenden van al die rechten, en dat je die daarom als zionisten kunt zien.
Dat moet je niet belachelijk noemen, want dat is iets om over na te denken. Het grootste deel van nederland blijkt namelijk niet op die VN-lijn te zitten. En die aanklacht is van veel groter belang, dan wat Farid zoal fout zou doen. En iederen die dat niet erkent, en intussen over Farid gaat zeuren, die zit daarmee dan eigenlijk al fout. En im mijn ogen flink fout. First things first namelijk.

Ik kon het topic van Juncker niet vinden..

Dubbelfruitig
23-06-05, 16:47
Geplaatst door Maarten
door de grote hoeveelheid smurrie het hoofd niet meer boven water houdt.
Man man, wat kun jij zwetsen, verschrikkelijk zo'n kletsmajoor.
Een hoop gezeur maar nog voor geen cent informatie. Ik durft te wedden dat de overgrote meerderheid van de prikkers niet eens de moeite neemt om je ellenlange zeikerige berichten tot het einde door te lezen.

Maarten
23-06-05, 16:50
Geplaatst door Tafey Lewis
-als vrouw justitia blind is voor figuurlijke aspecten, waarom heeft het hof je dan veroordeeld?

-en het hoge gerechtshof komt VOOR cassatie, niet NA.
Stel toch niet van die domme vragen man! het hof is toch niet Vrouwe Justitia zelf, wel?!

Verder bestaat er niet zoiets als "het hoge gerechtshof", dus ook dat is weer gezwets.

verder was wel duidelijk dat Farid een fout in de terminologie maakte, maar dat jij weer denkt hem nog wat te kunnen leren, terwijl hij midden in die zaak zit, daar etaleer je wéer opnieuw je domheid mee..

En dat allemaal in éen post... sjonge jonge wat een onbenul ben jij..

Maarten
23-06-05, 17:06
Geplaatst door Farid Acha...
nu ben ik in cassatie gegaan. Ik schreef hoge gerechtshof maar moet zijn internationaal gerechtshof.
Is het niet zo, dat als je bij de Hoge Raad een beroep doet vanuit een der mensenrechten (hier de vrijheid van meningsuiting) dat de Hoge Raad dan op eigen initiatief om advies vraagt bij dat Internationale Gerechtshof?
Wie weet moet je daarvoor iets speciaals doen. Als je dat niet duidelijk is, dan moet je zeker je advocaat daarvoor bellen.
Dat scheelt je de gang naar Straatsburg..

Ik zou erg benieuwd zijn naar wat dat Hof zegt. Ik weet niet hoe ze daar zijn, maar daar zijn ze in elk geval niet behept met dat normen- en waardenvirus hier, waarin ze het onderscheid tussen doel, middelen, en fundamenten volkomen kwijt lijken te zijn. Wat dat betreft zit je daar dus beter, hoewel ik niet weet wat je daar verder van te verwachten hebt. Wie weet komt er iets terug waarbij de rechter hier toch weer beoordelingsvrijheid krijgt, en dan zou je via de Hoge Raad weer vastzitten aan wat het Gerechtshof hier bepaalde.
De Hoge Rad kan ook weer terugverwijzen naar een ander Gerechtshof. Maar aangezien het om een post gaat, en de feiten dus duidelijk zijn, doet de Hoge Raad het waarschijnlijk zelf af. Zo zat het, dacht ik..

Wide-O
23-06-05, 17:08
Geplaatst door Maarten
Zonder mensen als Farid had je nauwelijks Israel-discussies.


Dat is niet zo en dat weet je zelf ook wel.



Ik geef meteen toe... als je het leest, dan schrik je je regelmatig rot.


Ik niet. Ik lees constant *erg* kritische geluiden richting Israël, daar heb ik zelfs maroc.nl niet voor nodig. Misschien moet je even in België komen wonen.



Die israel-zaak is echt een stuk smeriger dan je zo zou zeggen.


Eens, maar dat is dus NIET de discussie.



Zelf hou ik het maar ten dele bij, maar ik vind de mestvaalt echt zo groot, dat ik Farid heel goed te begrijpen vind. Hij staat echt veel dichter bij de waarheid, dan het gebruikelijke denken over de zaak hier.


Hij is volkomen dolgedraaid Maarten.



Hij leest zijn links doorgaans zeker..


Hij heeft net een keer teveel toegegeven dat ie dat NIET doet.

Hij leest drie zinnen, het past in de cognitieve dissonantie, dus HOPPA, posten die hap. Ook al is het een artikel dat juist later het tegendeel beweert, of van een strontfrontachtige site komt: posten. Links, more links, bloedlink. Waarmee hij het tegendeel bereikt van wat eigenlijk *echt* aan de orde is.



Noemt hij driekwart van de mensheid hier zionist? Dat geeft te denken, over die mensheid dus..


Bullshit Maarten. Dat geeft te denken over hoe hij zich opstelt. Wist je dat ik ook al een zionist ben ? Naast beheerder van deze site (wel lekker :ninja2: ). Dat Joesoef eigenlijk een NL zionist is ? De jongeman is volkomen dolgedraaid.



Dat moet je niet belachelijk noemen, want dat is iets om over na te denken. Het grootste deel van nederland blijkt namelijk niet op die VN-lijn te zitten.


Ik dus wel. Ik vind de VN eigenlijk belangrijker dan de EU. Nou ja, voordat de US daar ook een farce van maakte. En dan nog. De veroordelingen van Israël zijn duidelijk.



Ik kon het topic van Juncker niet vinden..

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=143992

Rabi'ah.
23-06-05, 17:17
Geplaatst door Maarten
Ik zie geen enkel topic meer, dat gestart is door iQra, op de laatste 10 pagina's van de lijst van Nieuws van de Dag.

Ik vind dat een héle slechte zaak!
Farid gaat regelmatig wat ver, en maakt optelsommen die niet altijd even realistisch zijn, maar anderzijds vertegenwoordigt hij wel een optiek, die domweg onder Marokkanen leeft, en raakt aan de kern van allerlei onvrede, en de kern van veel problematiek.

Als je Farid er af gooit, dan amputeer je een groot stuk werkelijkheid, maak je gesprekken onmogelijk, en degradeer je NvdD tot een gezelligheidsclubje, waar niemand over kan vallen.

Maroc.nl heeft geen lef, vrees ik. Die willen geen kritiek. En die zwichten dus.
Maroc.nl zou zijn zaak heel makkelijk kunnen verdedigen t.o.v. de stortvloed van beschuldigingen die er kan komen. Ik zou gewoon dit zeggen:

Mensen die maroc.nl ervan beschuldigen allerlei extremistische moslimgeluiden te ventilleren, dat zijn ronduit leugenaars, omdat de populatie duidelijk ook bestaat uit extremistische joden, eenkennige christenen, gematigde moslims, woedende moslims, overtuigde atheisten, vriendelijke provincialen, en wat dit land zoal nog meer te bieden heeft aan groeperingen. Tamelijk uniek is, dat die allemaal aan het woord komen, en hun zegje doen, en dat daardoor juist duidelijk wordt wat er zoal leeft! Evenwicht wordt juist bereikt in de onderlinge discussies, waarbij overtuigingskracht en waarheidsgehalte bepalen wie er gelijk krijgt.
Maroc.nl, bijvoorbeeld het Nieuws van de Dag forum, is dus een waardevol platform, waarbij de discussies voortdurend tot nadenken stemmen over wat er nou eigenlijk léeft in dit land! Vrijheid van meningsuiting is bijzonder van belang hier, omdat het voortdurend gaat over kwesties die veel commotie veroorzaken, en nodig bespreking behoeven. Censuur is hier zeer ongewenst, tenzij het gaat om duidelijk ontoelaatbare uitingen, en daar wordt door het beheer ook stevig over gewaakt.
De beschuldigingen kunnen met recht leugens genoemd worden, omdat degene die de extremere standpunten signaleert, tevens duidelijk kan zien, dat daar doorgaans stevig commentaar op geleverd wordt.
Maroc.nl is daarmee niet de paria van de meningsvorming, maar een voorhoede bij de meningsvorming, ook al is een zekere ongenuanceerdheid onvermijdelijk een deel van het recept.
Maroc.nl is er ter leringh ende vermaeck, en iedereen is van harte uitgenodigd om deel te nemen aan discussies, die in de rest van de samenleving vaak te weinig gevoerd worden. Maroc.nl heeft zijn sporen inmiddels dik verdiend, en is niet van plan om er een politiek correcte creche van te maken. Iedereen wenst debat? Welnu, hier is debat!


Ik zou die strijd echt flink aan gaan. En de kranten plaatsen de antwoorden echt wel als er commotie over komt. Ik wil wel consepten schrijven hoor! Wordt tijd dat die mening-maffia eens wat ingedamd wordt.

Sorry hoor Maarten, maar hier ben ik het niet met je eens.

Dat Farid eerder geband wordt dan anderen die nog veel verder gaan, is iets waar ik ook tegen ben, maar verder beschouw ik hem als iemand die echt flink is doorgedraaid.

Hij ziet overal zionisten, complotten, joden, etc.

Ja, bijna overal zit wel een kern van waarheid in, maar de manier waarop hij vandaag en gisteren tegen David tekeer is gegaan, bewijst mijn voorgaande stelling wel.

Maarten
23-06-05, 17:20
Geplaatst door ibrahimmm
Het gaat hier niet zo zeer over de dingen die Farid wil bespreken, maar over een aantal lasterlijke uitspraken.

Verder geef ik je gelijk (als dat aan mij is tenminste!) dat je hier even uit de doeken doet, dat mensen hypocriet doen.
Vroeger dacht ik dat Israël gerechtvaardigd was, nu zie ik meer in een Palestijnse staat.
Vooralsnog zouden beide bevolkingsgroepen beter af zijn, als ze het "heilige land" zouden verlaten en er een groot wildpark van zouden maken.
Komt God's wens ook eens tot uitdrukking!

Het is wel duidelijk dat het gaat om wat Farid schrijft. Maar niet duidelijk is me, waarom ze het niet met Editen en/of waarschuwen kunnen oplossen. Echt alles van 'm is weg nou he? Kweenie hoor, er hebben hier heel lang erg rechtse figuren gezeten, die steeds maar door konden gaan met hun rotzooi. Die mochten blijkbaar wél blijven! Dat steekt.

Maar die palestijnse zaak moet je gewoon voor 100% overlaten aan wat de VN-beginselen er over zeggen! Klaar! Daar zijn die regels voor! Die kennen de Westbank en Gaza zonder meer aan de Palestijnen toe, en wel helemaal! En de permanente schendingen van de mensenrechten spreken voor zich. Daar is israel voor de volle 100% aanspreekbaar voor krachtens Internationaal Recht! Ik zie helemaal niet wat het vraagpunt hier nog zou zijn? De bezetting is vandaag illegaal, en morgen ook illegaal, en overmorgen ook nog. Volgens mij hebben die palestijnen het recht om op alles te schieten wat beweegt, zolang die bezetting voortduurt. Ik ben niet erg voor schieten of bommen, maar ik zou niet weten waarom ze het niet zouden mogen, ook in Tel Aviv niet. En die israeli's kunnen daar al helemaal niet over klagen, want die doen hetzelfde in de Palestijnse gebieden, elke dag.
Zo liggen die zaken. Geen vragen over hoor.

Dubbelfruitig
23-06-05, 18:12
Geplaatst door Maarten
Maar die palestijnse zaak moet je gewoon voor 100% overlaten aan wat de VN-beginselen er over zeggen! Klaar! Daar zijn die regels voor!
Waarom horen we jou daar nooit over wanneer het over de Westelijke Sahara gaat? Omdat je je daarmee niet populair maakt bij de Marokkaanse jongens waar je nu juist zo graag aandacht van krijgt?

Maarten
23-06-05, 18:17
Geplaatst door Rabi'ah.

Hij ziet overal zionisten, complotten, joden, etc.

Maar die zijn er dus ook! Heel veel zelfs!

Kijk, die israel-aanhang probeert alles weg te lachen met die "Protocollen van de wijzen van zion". Het is namelijk wel duidelijk, dat er verhalen zijn die te ver gaan. Maar wat vervolgens volkomen onder de mat gaat, dat is wat er wél is!
Gisteren bleek me bijvoorbeeld weer hoeveel van die amerikaanse republikeinen, die achter de oorlog zaten, in feite joods zijn. Dat bleek in een topic waar de vraag centraal stond, wat Israel precies met die Irak-oorlog te maken had?
nou als je alle lijntjes uit gaat leggen, dan is zonneklaar, dat de oorlog voor een groot deel ten behoeve van israel gevoerd is. Dat mag je best een joods complot noemen. En daar zijn er dus echt veel van, ook in de propaganda en de media.

Zelfs in Nederland is duidelijk, dat overal waar er joden in de redacties zitten, dat daar de vertekening van het beeld het grootst is. Dar kom je vanzelf na een tijd achter, als je je echt verbaast over de berichtgeving vanuit bepaalde hoek, en je komt er dan toevallig achter wie er in de redactie zitten. In méer dan 9 van de 10 gevallen blijken dat joden.
En dan mag je verder denken aan Ed van Thijn, die in de volkskrant op de joodse hypocrisie wees, dat er meteen gegild wordt over opmerkingen zoals de mijne, terwijl het volgens hem in joodse kringen als niet meer dan "fatsoenlijk" gezien werd, als je voor Israel was! Kortom, partijdigheid is de norm, en de berichtgeving is daar een direct uitvloeisel van.
Beheersen "de joden de media"? Nou dat weet ik niet, maar de invloed is wel heel erg groot te noemen, gezien de eenzijdigheid. Pak ook de Volkskrant zelf. Ach, af en toe plaatsen die wat, maar het is bijna niks.

Wat moet je een complot noemen? Dat is eigenlijk een incidenteel samenwerkingsverband tussen mensen die normaal niks met elkaar te maken hebben, waarbij er een dubieuze politiek gevoerd wordt, buiten alle bestaande structuren om. Nou, dat gebeurt dus door joden héel veel inzake Israel. Vervolgens gebruiken die hun positie om de dingen voor elkaar te krijgen. Je ziet het vooral in de planning.
De laatste paar maanden zie je bijvoorbeeld ineens weer een verhoogde belangstelling voor de Holocaust? Toeval? Nee hoor. Israel heeft dat even heel hard nodig, want ze hébben even niets anders dan dat! Het Hamas-geweld is even genoeg uitgemolken, en dan moet er weer wat anders gevonden worden om de steun te blijven houden.
Maar neem het eerste jaar van de Irak-oorlog? Toen hoorde je even niks, ook geen verantwoording over wat ze deden. De aandacht is dan even weg, en dan hoeft er niets, en worden de troeven pas weer uitgespeeld wanneer ze er een nodig hebben.
Als je die zaak een aantal jaren volgt, dan begint die planning op te vallen. Die ingenieuze politiek is de enige reden, waarom het ze al 38 jaar lukt om enerzijds die gebieden bezet te houden, en langzaam in te pikken, en anderzijds de westerse steun te behouden, tegen alle geluiden van de VN in. Dat mag je heel opmerkelijk noemen, en dat is het reslultaat van deze planning. En daar wordt duidelijk door heel veel joden buiten Israel aan meegewerkt.

Duidelijk voorbeeld is ook dat joodse gedonder rond Gretta Duisenberg. Er werd echt tot ver over de landsgrenzen geprobeerd om haar te pakken. Het Simon Wiesenthal instituut is er zelfs bijgehaald om te verklaren dat ze antisemiet was. Belangrijke joodse financiele organisaties hebben zitten vergaderen of ze de directeur van de Europese Centrale Bank niet uit Monaco moesten weren. Het gebeurde niet, maar overwogen werd het wél! Doodsbedreigingen natuurlijk, en allerlei bedreigende grapjes, zowel hier als in Duitsland, enz.. Dan de uitgebreide rol van onze media, die er gek genoeg maar niet in slaagden om te berichten waar het Gretta om ging, maar wél over al die onzin.
Hier zie je een schoolvoorbeeld van een "Joods complot". De discussie over de zaak dreigde in Nederland opengebroken te worden, en dus werden vanuit de hele wereld de zeilen bijgezet om dat te voorkomen, met alle denkbare middelen. Er waren nog veel meer dingen hoor, maar hier praat je echt over goede organisatie.

Verder mag je bedenken waarom de kwestie Israel toch voortdurend buiten beeld blijft inzake al dat gedoe rond terrorisme, dat we elke dag voorgeschoteld krijgen? Zelfs wanneer het over de motieven van (mogelijke) daders gaat, is het daar hélémáál stil over! het wordt hooguit een keer genoemd, als ze er echt niet onderuit kunnen, maar het verdwijnt ogenblikkelijk van tafel. Dat heeft wel meer redenen dan enkel politiek gerotzooi door joden, maar de invloed is onmiskenbaar groot.

Wie weet zitten die Arabieren wel vaak fout met hun complotten, maar dat is in elk geval realistischer dan dat Nederland, dat voortdurend alles zeer grof zit te ontkennen, onder een hoop moralistisch geblaat.

David? Ik ben groot fan van David. Ik heb niet gezien wat Farid deed. Het kan goed vreselijk geweest zijn, maar ik vind toch dat we in Nederland wat meer moeilijkheden hebben, dan enkel iets met David, en dat maroc.nl wel even mag denken aan het belang van de Israel-discussies. Ik vind die toch belangrijker.

Dubbelfruitig
23-06-05, 18:26
Geplaatst door Maarten
David? Ik ben groot fan van David. Ik heb niet gezien wat Farid deed. Het kan goed vreselijk geweest zijn, maar ik vind toch dat we in Nederland wat meer moeilijkheden hebben, dan enkel iets met David, en dat maroc.nl wel even mag denken aan het belang van de Israel-discussies. Ik vind die toch belangrijker.
Zou het niet nog belangrijker zijn als maroc.nl zich eerst eens richt op discussies over de positie van Marokkanen in Nederland? Of is Israel toch net wat belangrijker? Wat is het nut ervan om het Israel/Palestina conflict hierheen te exporteren? Er zijn zoveel brandhaarden in de wereld, met miljoenen mensen die veel erger lijden dan de Palestijnen. Mensen die zelfs in hongersnood verkeren. Ik snap je selectieve interesse niet, kan het enkel verklaren met het feit dat ik jou jezelf steeds zo zie opdringen aan Marokkaanse jongens. Maar believe me: je bent kansloos, hoeveel je ook over Palestijnen zwetst.

Dubbelfruitig
23-06-05, 19:13
Geplaatst door Mohammed_Ali
door de joden werd Hij vzmh zo genoemd . zegt dus meer over jouw dan over mij.
Fout jochie, Mohammed Bouyeri noemde de profeet Mohammed in zijn brief 'de Lachende Doder', als een soort eretitel.

Maarten
23-06-05, 19:56
Geplaatst door Wide-O Dat is niet zo en dat weet je zelf ook wel.

Ja, dat weet ik wel, want ik was degene die de Israel-discussies voortdurend aanzwengelde, en zag date er niet veel meer van overbleef, toen ik daar een paar maanden geleden mee ophield vanwege m’n eigen drukte.
Intussen waren er razend veel dingen over te melden, maar daar zag je hier helemaal niks meer van.
Het lijkt rustig als de media niets melden, maar dat is niet zo.
Neem 2004. Er waren 5 aaneengesloten maanden zonder Hamas-aanslagen. Dus hoor je niet veel. In die tijd hebben ze 434 Palestijnen afgeknald.
Hoeveel bussen vol zijn dat?


Ik niet. Ik lees constant *erg* kritische geluiden richting Israël, daar heb ik zelfs maroc.nl niet voor nodig. Misschien moet je even in België komen wonen.
Ja, want hier lees- of zie je maar heel weinig.


Eens, maar dat is dus NIET de discussie.
Nou, ik vind dat er best een beetje begrip mag zijn, dat iemand die echt tot zijn nek in die drek gaat staan, zelf ook een beetje de fout in kan gaan, zeker als hij ook nog tegengewerkt wordt, en ook nog door mensen die de shit het liefst onder de mat vegen. Dat zie je veel.


Hij is volkomen dolgedraaid Maarten.
Zou kunnen, maar als ik die berichten van ‘m bekijk, en bedoel ik echt nieuws uit bekende bronnen, die hier echt nergens te vinden zijn, zoals – ik noem maar een dwarsstraat – cijfers van het Israëlische ministerie van Defensie, en ik probeer dan het totaalplaatje te zien van de omvang, dan zie ik echt een panorama van een mestvaalt, waarvan de gruwelijkheid me echt tegen de kop slaat hoor. Ik denk niet dar veel mensen zover komen. Ik weet ook niet wat jij ziet en wat niet. Mogelijk is het nog veel erger dan je denkt. Al die details van wat extreem-rechts doet?.. Dan weet je meteen wat ze allemaal nog meer doen.
Ik weet niet of hij dolgedraaid is, maar wel dat de feiten zo zijn, om dol van te draaien.
Ik heb verder niet zoveel gezien van wat hij hier doet, want ik zit hier op een laag pitje..


Hij heeft net een keer teveel toegegeven dat ie dat NIET doet.
Hij leest drie zinnen, het past in de cognitieve dissonantie, dus HOPPA, posten die hap. Ook al is het een artikel dat juist later het tegendeel beweert, of van een strontfrontachtige site komt: posten. Links, more links, bloedlink. Waarmee hij het tegendeel bereikt van wat eigenlijk *echt* aan de orde is.

mmm.. toch weet ie vaak links terug te halen, ook al zijn ze oud. Klaarblijkelijk weet ie wel waar staat wat hij zoekt.
Waar wat je gezien hebt, zal wel kloppen. Ik weet niet hoe hij werkt. Hij is af en toe zeker te snel met dingen.


Bullshit Maarten. Dat geeft te denken over hoe hij zich opstelt. Wist je dat ik ook al een zionist ben ? Naast beheerder van deze site (wel lekker :ninja2: ). Dat Joesoef eigenlijk een NL zionist is ? De jongeman is volkomen dolgedraaid.
Het heeft waarschijnlijk te maken met dingen waar niet op ingegaan wordt.
Of laat ik het zo zeggen: als mensen reageren, dan mag je verwachten dat ze iets zeggen over wat ze het meest belangrijk of meest weerzinwekkend aan de zaak vinden. Maar heel vaak gebeurt dat niet. Kan zijn dat mensen veronderstellen, dat bepaalde dingen wel duidelijk zijn.
Maar Farid verwacht misschien dat je kleur bekent, en gaat staan voor de zaken waar je het meest voor staat, en komt dan vaak bedrogen uit.
Hij wordt ook al jaren omringd door allerlei bedenkelijke lui, die allerlei moeilijkheden zitten te ontgaan, en het nooit echt ergens over willen hebben. Kan me voorstellen, dat je daar redelijk edgy van wordt, en spijkers met koppen geslagen wily hebben.
Ik heb ook echt hópen aanvallen op zijn persoon gezien, terwijl wat hij postte daar helemaal geen aanleiding toe gaf. Bedenk ook dat het een bekende joodse techniek is, om zo met critici om te gaan. Die worden echt allemaal meteen persoonlijk voor gek versleten, ook als het kritische joden zijn. Je ziet meteen allerlei pseudo-psychiatrische analyses. Heeft natuurlijk totaal geen zin, omdat al die critici dezefde dingen zeggen. Ik vond ‘m vrij goed in dat gevecht.
Maar nogmaals, hij kan momenteel aan een soort beroepsdeformatie lijden. Hij moet zelf beseffen dat die kans vrij groot is, want zijn job, dat is ultra-stress..

Maar over zionisme.. Als ik mijn eigen meetlat pak – en die ligt dus strak tegen de VN-beginselen aan – dan kan ik me dus voorstellen, dat je iedereen, die daar niet pal voor gaat staan “van zionisme beschuldigd”. Dat is dan synoniem voor tóch teveel tolerantie voor Israel, ook al denken mensen kritisch te zijn. Ik zou dat nooit zionisme noemen, maar daar vallen in feite heel veel mensen onder.
Ik bedoel, zelfs mensen die opmerken, dat “joden toch ook recht op leven hebben” (wat op zich een waarheid als een koe is) die kun je gerust “van zionisme betichten”, als de context van die opmerking het thema is, dat joden op grond daarvan menen de mensenrechten van anderen te kunnen schenden. En ook al denken die mensen dat niet, dan kun je het zwijgen daar over, terwijl dat op het programma staat, maar intussen wél die opmerking maken, zien als vorm van zionisme, zoals Farid dat ziet.
Ik vind dat echt interessant hoor, omdat veel mensen veel minder onschuldige standpunten hebben, dan ze in werkelijkheid denken. En Farid dwingt ze om daar bij stil te staan.
Natuurlijk ben je geen zionist, net zo min als Joesoef.. Toch vind ik het grappig, omdat het dwingt tot de fundamenten van waar je voor staat. Het gaat niet om de beschuldiging. Hij zegt gewoon: maak maar hard waar je voor staat. Noem dat ongenuanceerd, maar daar kan ik niet zo mee zitten. Het onderwerp zelf is veel belangrijken.

Mogelijk ben ik zelf zionist. Ik vind dat joden gepikt land mogen houden (1948). Gezien het VN-recht, dat duidelijk tegen het jatten van grond door oorlog is, vind ik dat ik zeer genereus denk. Als Farid MIJ dan nog een keer een vuile zionist noemt, dan ga ik me niet door jou laten verdedigen hoor. Ik erken dan braaf dat ik Palestijnse zelfbeschikkingsrechten sta te vernachelen, die in 1500 jaar opgebouwd werden. Als hij dan zegt, dat ik aanhanger ben van “misdaad loont”, dan krijgt hij nog gelijk ook! :D


Ik dus wel. Ik vind de VN eigenlijk belangrijker dan de EU. Nou ja, voordat de US daar ook een farce van maakte. En dan nog. De veroordelingen van Israël zijn duidelijk.
Ja, maar de veroordelingen door de westerse landen dus niet. Die gaan dus fijn door met handel drijven met Israel, waardoor dat land maar door kan gaan met al die schendingen.
Echt vergelijkbaar met steun aan de apartheid. De bevolkingen morren ook wel, maar doen hun mond niet open, en gaan fijn door met het kopen van israelische producten. De VN-beginselen worden in de praktijk dus helemaal niet gesteund. Je hoort ze ook nauwelijks noemen in de discussies over de zaak. Het is al revolutionair als je die als beoordelingscriterium voor de zaak pakt. Ik ben al 80x van antisemitisme beschuldigd, omdat ik dat deed.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=143992

???????!!...
Mankeert NIKS aan wat Farid daar doet!!
Ja… hij begint meteen over israel… dat is wel lachen ja, dat is duidelijk….
Maar die anderen???...
Er is helemaal geen KIP daar, die nog iets over de EU zegt!!!
Ze zitten allemaal te lachen dat Farid Off Topic gaat, maar vervolgens zie je:
Leopold, die zijn eigen vuilighied belangrijker vind dan de EU óf israel..
Én David, die zijn geklier meer de moeite vind dan een reactie op de EU óf Israel!!

Vraagje aan jou hoor: wie snijdt off topic het meest belangrije onderwerp aan: Farid, Leopold of David??!! :D
Wat wordt het? :D Toch Leopold? :D David? :D You name it! :D

Maarten
23-06-05, 20:23
Geplaatst door Dubbelfruitig
Zou het niet nog belangrijker zijn als maroc.nl zich eerst eens richt op discussies over de positie van Marokkanen in Nederland? Of is Israel toch net wat belangrijker? Wat is het nut ervan om het Israel/Palestina conflict hierheen te exporteren? Er zijn zoveel brandhaarden in de wereld, met miljoenen mensen die veel erger lijden dan de Palestijnen. Mensen die zelfs in hongersnood verkeren. Ik snap je selectieve interesse niet, kan het enkel verklaren met het feit dat ik jou jezelf steeds zo zie opdringen aan Marokkaanse jongens. Maar believe me: je bent kansloos, hoeveel je ook over Palestijnen zwetst.
Ha Nobél! :D Weer eens er af getrapt met nick en al?! :D

maar wie je ook bent:
Het laatste wat we hier nodig hebben is een nieuwe regisseur, die voor de Marokkanen gaat bepalen wat het beste voor hen is.
En klaarblijkelijk weet je maar weinig van Marokkanen. Een van de dingen waar velen mee zitten in dit land, en wat dus kenmerkend voor hun positie is hier (jouw criterium dus) dat is het isolement inzake hun denken over Israel.
Dat komt grotendeels door die klote media hier, die er zelden een behoorlijk geluid over produceren, en zeker niet laten zien, dat grote groepen autochtonen al net zo over de zaak denken als zij. En dat zijn er Véél!
En ál die critici van israel hebben daar eenzelfde soort motieven voor.
het maakt niet uit of je dat via de VN-regels doet, of christendom, of zelfs fundamentalistische Islam.
Het gaat om basisregels van de menselijkheid, en die hebben overal eenzelfde soort grond.
De kwestie israel is dus een enorm normatief bindmiddel.
Ik dring helemaal niets op, want die jongens hier hebben hun eigen mening.
Het enige wat ik doe, is laten zien hoe je het op een westerse manier verwoordt, naar westerse maatstaven.
En zelfs voor degenen die daar helemaal in thuis zijn, kan het aardig zijn om te zien hoe je dat verwoordt.
Alle Marokkanen die ik vertel dat ik dit doe - en ik herhaal álle - zijn er erg blij mee, dat ik dit op een Nederlandse maroc-site doe. Die vinden dat het hoognodig gezegd moet worden.

Dit is gewoon wederzijdse integratie hoor. Het stuk dat Balkenende heel graag vergeet.
Niets mis mee.

Met jou wel. Ik noem dat een partijtje gezeik wat je schreef. Tijd dat je gaat integreren als wereldburger, en toepasing van de VN beginselen gaat steunen.

Maarten
23-06-05, 20:32
Geplaatst door Dubbelfruitig
Waarom horen we jou daar nooit over wanneer het over de Westelijke Sahara gaat? Omdat je je daarmee niet populair maakt bij de Marokkaanse jongens waar je nu juist zo graag aandacht van krijgt?
Ik hou over de Sahara net zo'n verhaal, maar nobelletje schijnt te vinden dat we het doen en laten van Marokko niet zo interessant moeten vinden als de normatieve corruptie in de Nederlandse politiek en in de media.
Moet jij weten hoor schat, maar ik heb weinig tijd, en beperk me tot wat ik het meest interessant vind.

Schrijf liever een opstel over het aantal normenstelsels, dat hier tegen de vlakte moet vanwege onze steun aan israel?! das Leuk!!!
Die corruptie gaat van oude Bijbelteksten tot aan onze militaire belangen. Heerlijk gewoon! Je kunt het niet bedenken, of het is er! Echt een grabbelton! Maakt niet uit waar je graait, het is bijna altijd raak! Toedels..

Maarten
23-06-05, 20:54
Geplaatst door Rabi'ah.
maar de manier waarop hij vandaag en gisteren tegen David tekeer is gegaan, bewijst mijn voorgaande stelling wel.

Gezien die formuleringen, werpt het Gymnasium zijn vruchten af! :D

Ik heb het niet gezien, maar de verwijzing die Wide-O er over gaf vond ik al niet overtuigend..

Maar ik kan er ook niet zo mee zitten weet je?.. Het gaat hier over het harde leven, bij dit soort onderwerpen. Het gaat hier over het lijden van grote hoeveelheden mensen. Bovendien over grootschalige misdaad. En dan kan ik er even niet zo mee zitten wie er nou iets akeligs tegen wie zei.. Zelfs dit postje aan jou is eigenlijk al onderdeel van de kneuterigheid, want wij hebben het goed.
Ik zeg niet dat het niet belangrijk is, maar het gaat hier echt om een leed van een ander kaliber, en nog wel eentje waar Nederland medeverantwoordelijk voor is, en waar een enorme doofpot omheen is.

Het is echt zo, dat wanneer Balkenende zijn mond een goed zou opentrekken over de zaak, dat je dan mogelijk in Europa een sneeuwbaleffect kreeg, en dat zou tot maatregelen kunnen leiden, die heel veel Palestijnen van de dood of uit de hel zouden redden.
Het heeft ook weinig zin, om bijvoorbeeld over schuld vanwege kolonialisme te praten, als je tegelijk in het heden die schuld weer elders opbouwt. Die geluiden zijn er in feite nauwelijks, en daarom zou nederland blij moeten zijn met de geluiden die Farid produceert, want die zijn ondanks wat er aan zou mankeren, een waardevolle indicatie van wat er fout zit, en wat de problemen zijn. Noem het voor mijn part de gruwelijke invalshoek vanuit de Hel, maar die moet er wel zijn.
En maroc.nl schrapt die. Dat vind ik een hele verkeerde zaak.

mark61
23-06-05, 23:19
Het verbaast mij dat zowel allo's als auto's bijzonder slecht tegen een beetje warmte kunnen. Als dat geen integratie is...

~Panthera~
23-06-05, 23:29
Geplaatst door mark61
Het verbaast mij dat zowel allo's als auto's bijzonder slecht tegen een beetje warmte kunnen. Als dat geen integratie is...


Wij doen ons best. :moe:

mark61
23-06-05, 23:33
Geplaatst door ~Panthera~
Wij doen ons best. :moe:

Ja, 's nachts in de tuin. Dapper hoor. Zo kan ik het ook. :moe:

~Panthera~
23-06-05, 23:39
Geplaatst door mark61
Ja, 's nachts in de tuin. Dapper hoor. Zo kan ik het ook. :moe:


zijkzijs. :moe: t is ook nooooooooooooooooooooooit goed he ? :fpuh:

mark61
23-06-05, 23:41
Geplaatst door ~Panthera~
zijkzijs. :moe: t is ook nooooooooooooooooooooooit goed he ? :fpuh:

Jai ook integrieren 12 's middags in auto in file zonder airco?

Wide-O
23-06-05, 23:42
Hoi Maarten,

Ik ga er kort op in, het is echt te warm hier nu.



Geplaatst door Maarten
Ja, dat weet ik wel, want ik was degene die de Israel-discussies voortdurend aanzwengelde, en zag date er niet veel meer van overbleef


Nee, daar heb je gelijk in. Buiten het eeuwige jij-bakken, wordt er hier bijzonder weinig echt over gediscussieerd. Ik wil bijvoorbeeld wel eens weten waarom de Pal. verkiezingen zijn uitgesteld, wat nu de standpunten zijn van Habbas vs Hamas, wat men denkt te bereiken etc... Heel weinig van gezien hier



Nou, ik vind dat er best een beetje begrip mag zijn, dat iemand die echt tot zijn nek in die drek gaat staan, zelf ook een beetje de fout in kan gaan, zeker als hij ook nog tegengewerkt wordt, en ook nog door mensen die de shit het liefst onder de mat vegen. Dat zie je veel.


Tonnen begrip als je wil. Maar niet voor een link-junk, die iedereen van alles en nog wat beschuldigd.



Ik weet ook niet wat jij ziet en wat niet. Mogelijk is het nog veel erger dan je denkt. Al die details van wat extreem-rechts doet?.. Dan weet je meteen wat ze allemaal nog meer doen.


Ik zie zeker niet alles. En ik ben soms stiekum wel 's blij dat ik niet in zo'n situatie moet leven. Ik weet ook niet hoe ik me zou opstellen als ik met een Palestijnse getrouwd zou zijn.



Ik weet niet of hij dolgedraaid is, maar wel dat de feiten zo zijn, om dol van te draaien.
Ik heb verder niet zoveel gezien van wat hij hier doet, want ik zit hier op een laag pitje..


Nou, ik kan je het allemaal niet meer aantonen, want al z'n postings zijn verwijderd, en had ik je al gezegd dat ik dat erg drastisch vond ?



Het heeft waarschijnlijk te maken met dingen waar niet op ingegaan wordt.


Nou, tijd voor een echte discussie dan. Hoe het wel moet. Hoe NL zou moeten reageren. Of B. Of de EU. I didn't vote for Bush weet je wel.



Of laat ik het zo zeggen: als mensen reageren, dan mag je verwachten dat ze iets zeggen over wat ze het meest belangrijk of meest weerzinwekkend aan de zaak vinden. Maar heel vaak gebeurt dat niet. Kan zijn dat mensen veronderstellen, dat bepaalde dingen wel duidelijk zijn.


Ik leerde in 1979, toen iemand zei dat Arafat een terrorist was, dat je Begin evengoed een terrorist zou kunnen noemen. Sindsdien werd me duidelijk dat het ene onrecht werd opgevolgd door het andere onrecht, en heb ik heel wat illusies verloren. Ben er wat meer over gaan lezen toen ook. Ik was blij als een kind dat de muur van Berlijn omviel, en ben zo blij als een kind dat mijn moeder zaliger nooit heeft moeten horen over de muur die ze daar nu neerpleuren.

Enfin, sorry, ik ga nu echt naar buiten, het is hier om te stikken. Ik besef dat ik niet op alles in ga. Morgen beter,hoop ik. De Juncker link was maar een voorbeeldje, de rest is niet meer te achterhalen wegens de digitale vuilbak in gesodemieterd :D

Geloof me maar als ik zeg dat Farid het een beetje bont maakte, wat zijn motivatie of persoonlijke situatie ook zou mogen zijn.

Uw zionist, Wide-O :p

~Panthera~
23-06-05, 23:44
Geplaatst door mark61
Jai ook integrieren 12 's middags in auto in file zonder airco?


sjodemieter jai !! ik nie deli ! :fplet:

Wide-O
23-06-05, 23:44
Geplaatst door ~Panthera~
zijkzijs. :moe: t is ook nooooooooooooooooooooooit goed he ? :fpuh:

Ze moesten belastingen heffen op het gebruik van :moe: smileys :ego:

mark61
23-06-05, 23:45
Geplaatst door Wide-O
Enfin, sorry, ik ga nu echt naar buiten, het is hier om te stikken. Ik besef dat ik niet op alles in ga. Morgen beter,hoop ik.

@panth: zie je wel, ook al aan het radicaliseren wegens temperatuur. En dan vragen ze zich af waarom iedereen 'daar' zich zo opwindt...

mark61
23-06-05, 23:46
Geplaatst door Wide-O
Ze moesten belastingen heffen op het gebruik van :moe: smileys :ego:

Ga jij nou maar ff in je trekker zitten met de airco op vol, dat integreert een stuk beter.

mark61
23-06-05, 23:47
Geplaatst door ~Panthera~
sjodemieter jai !! ik nie deli ! :fplet:

jai niet werken zeker? :lekpuh: Ik weer de sukkel. Smolt zowat weg.

~Panthera~
23-06-05, 23:54
Geplaatst door mark61
@panth: zie je wel, ook al aan het radicaliseren wegens temperatuur. En dan vragen ze zich af waarom iedereen 'daar' zich zo opwindt...

precies, t is het klimaat: niks intelligent design. fuck it ! :haha:

~Panthera~
23-06-05, 23:55
Geplaatst door Wide-O
Ze moesten belastingen heffen op het gebruik van :moe: smileys :ego:

:moe:

~Panthera~
23-06-05, 23:56
Geplaatst door mark61
jai niet werken zeker? :lekpuh: Ik weer de sukkel. Smolt zowat weg.


Tja.................................... :hihi:


Ook niet geintegreert met een airco ? :engel:

Ins
25-07-05, 09:23
He, wat een onzin zeg, met verborgen camera's...lijkt James Bond wel. Voor Submission van Van Gogh had men toch ook geen verborgen camera nodig? Nou, wat dan?