PDA

Bekijk Volledige Versie : Bouchra van Persie



Pleun
19-06-05, 17:55
Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik kan nix vinden iig.

Waar het mij om gaat is niet de domme fratsen van voetballer Robin van Persie, maar zijn vrouw. Dat is zoals jullie weten een Marokkaanse: Bouchra. Ik vind het heel rot voor dat meisje dat ze dit moet meemaken, want ook al krijgt een voetballer veel aandacht van andere vrouwen, na zoiets stort toch je wereld in.

Een Marokkaanse collega van me kent haar, Bouchra is een vriendin van haar schoonzus (jaja) en die heeft een beetje over haar verteld. Ik vond het op zich al opmerkelijk dat een Marokkaanse zo maar met een Hollander mag trouwen, maar ja het is dan ook Robin van P.

Kent iemand Bouchra? Ik ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit ziet, ben de kop van Robin van P. inmiddels een beetje zat.

Pleun
19-06-05, 18:39
Gevonden!

Let niet op die knul links... Wat ik al dacht klopt, erg leuk meisje. :)

-----

Pleun
19-06-05, 19:58
Ach ja. Misschien ben ik wel niet goed op de hoogte van de Marokkaanse cultuur he.

WAT IS LEVEN
19-06-05, 20:13
-----

Tomas
19-06-05, 21:04
Geplaatst door WAT IS LEVEN
-----

Wat is cabo? Cambodjaan? Een vriend met een cabrio? Een ge-shake-te bacardi cola?

Tomas
19-06-05, 21:09
Geplaatst door ibrahimmm
Hahahaha!
Ik geloof dat dat een Kaapverdiaan is.
Een Portugees sprekende neger.

Oh zo een. Kwam mijn dochter ook laatst mee thuis. Pm F had er toch ook 1? Dus ik dacht dat kan geen kwaad. Fout gedacht dus?

assassijn
19-06-05, 21:17
Ik vond het op zich al opmerkelijk dat een Marokkaanse zo maar met een Hollander mag trouwen, maar ja het is dan ook Robin van P.

Deze zin begrijp ik niet helemaal.

Pleun
19-06-05, 22:51
Ehm, ik bedoel dat Marokkaanse meisjes vaak niks met een Hollander mogen beginnen, maar dat voor een bekende voetballer wel een uitzondering wordt gemaakt. Beetje cynisch en misschien klopt het ook niet, weet ik veel.

taouanza
19-06-05, 22:54
Geplaatst door Pleun
Ehm, ik bedoel dat Marokkaanse meisjes vaak niks met een Hollander mogen beginnen, maar dat voor een bekende voetballer wel een uitzondering wordt gemaakt. Beetje cynisch en misschien klopt het ook niet, weet ik veel.

Je weet inderdaad niet veel maar daar kan je tegenwoordig trots op zijn.

Pleun
19-06-05, 23:02
Bedankt voor het compliment. Ben ik zeker net de verkeerde Marokkaansen tegengekomen ;)

Hoe het ook zij, ik snap niet dat Van Persie met zo'n snol heeft lopen rommelen als hij zo'n prachtvrouw heeft.

WAT IS LEVEN
19-06-05, 23:28
mensen zijn gierig ze willen altijd meer , en je ziet het weer jongens lopen altijd achter hun l.. aan van persie is het bewijs...

Julien
21-06-05, 01:03
Geplaatst door Pleun
Hoe het ook zij, ik snap niet dat Van Persie met zo'n snol heeft lopen rommelen als hij zo'n prachtvrouw heeft.

en wie zegt dat dat ook gebeurd is :maf3:

Kal-El B.V
21-06-05, 02:36
Geplaatst door WAT IS LEVEN
nou nou zelf is ze ook niet echt de liefste ,ze woonden bij mij in de buurt en ging met een cabo vriend van me een hele lange tijd, todat ze bij haar thuis werden gepakt door haar vader toen ze aan het ........ waren dus ze werdt met het eerste beste vliegtuig naar marocco gestuurt voor een lange tijd ,en toen ze terug kwam heeft ze het met persie aangekaart


Het blijft bijzonder hoe vaak op forums sommige mensen altijd wel weer die mensen die onderwerp van gesprek zijn kennen, of in "dezelfde buurt hebben gewoond".

Joesoef
21-06-05, 08:34
Geloof dat er iemand jaloers is.

David
21-06-05, 11:02
Geplaatst door ibrahimmm
Pim was homoseksueel, dát was je vergeten!!! :wohaa:


WAT?????????????

Tomas
21-06-05, 11:29
Geplaatst door David
WAT?????????????

Het heeft dan ook niet langer dan een week stand gehouden.

David
21-06-05, 11:30
Geplaatst door Tomas
Het heeft dan ook niet langer dan een week stand gehouden.


Pim? Of jouw dochter? Of die kaapverdiaan?

Tomas
21-06-05, 11:33
Geplaatst door David
Pim? Of jouw dochter? Of die kaapverdiaan?

Luister jij wel eens echt?

David
21-06-05, 11:34
Geplaatst door Tomas
Luister jij wel eens echt?


Zelden, hoezo?

Tomas
21-06-05, 11:36
Geplaatst door David
Zelden, hoezo?

Bah, mannen.

Rabi'ah.
21-06-05, 11:54
Geplaatst door Julien
en wie zegt dat dat ook gebeurd is :maf3:

Er is inmiddels aangetoond dat hij wel seks met haar gehad heeft.

Rabi'ah.
21-06-05, 11:56
Geplaatst door Pleun


Hoe het ook zij, ik snap niet dat Van Persie met zo'n snol heeft lopen rommelen als hij zo'n prachtvrouw heeft.

:moe:

Ach natuurlijk, zij is een snol, terwijl die Van Persie getrouwd is.

Er zijn voor overspel nog altijd twee mensen nodig, hoor.

Canaris
21-06-05, 13:19
Ik snap niet dat zo´n aardig en mooi meisje zo´n lopende proleet als van Persie trouwt.

moslim of geen moslim Het zal je schoonzoon maar worden.

observer
21-06-05, 14:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Er is inmiddels aangetoond dat hij wel seks met haar gehad heeft. en dat ze w4el meteen nadat van p. en zijn maten weg waren gezegd heeft dat ze verkracht was

mosko bespeeld te pers wel door wat verklaringen in de krant te laten zetten om het negatieve beeld (leugenaar) te counteren, maar ja als de feiten gaan spreken dan helpt dat niet

Pytaghoras
21-06-05, 15:39
De vrouwen moeten wel eens weten dat de meerderheid van getrouwde mannen ooit in hun leven vreemd zijn gegaan. En de anderen die dat nog niet hebben gedaan, hebben de kans nog niet gehad. Een man loopt altijd zijn lul achterna!! Ik heb dat trouwens niet over mijzelf hoor. Ik ben nog niet getrouwd!!!

Pytaghoras
21-06-05, 16:03
Is ze niet die Bouchra van former K-otic?

delirious
21-06-05, 16:05
Geplaatst door Farid Achahboun
Ach soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Fijn zo een vent als partner. Maar ach, ken marokkaanse meiden die zelfs met de duivel zouden trouwen, als er maar quasiliefde (ik hou van je lieverd kreten) roem en geld is. Opvallend ziin trouwens de nederlandse vrouwen die massaal met de nazis aanpapten. Oftewel, zulke vrouwen zijn er van alle tijden. Voor een statussymbool gaan sommigen zeer ver.

Wat een kansloze opmerkingen zeg. :jammer:

mark61
21-06-05, 16:11
Geplaatst door Pytaghoras
De vrouwen moeten wel eens weten dat de meerderheid van getrouwde mannen ooit in hun leven vreemd zijn gegaan. En de anderen die dat nog niet hebben gedaan, hebben de kans nog niet gehad. Een man loopt altijd zijn lul achterna!! Ik heb dat trouwens niet over mijzelf hoor. Ik ben nog niet getrouwd!!!

Hoor s, zina is zina. Of je nou getrouwd bent of niet. :)

Goodnight
21-06-05, 16:23
Geplaatst door Farid Achahboun
Ach soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Fijn zo een vent als partner. Maar ach, ken marokkaanse meiden die zelfs met de duivel zouden trouwen, als er maar quasiliefde (ik hou van je lieverd kreten) roem en geld is. Opvallend ziin trouwens de nederlandse vrouwen die massaal met de nazis aanpapten. Oftewel, zulke vrouwen zijn er van alle tijden. Voor een statussymbool gaan sommigen zeer ver.

:verward:

Tomas
21-06-05, 16:24
Geplaatst door Goodnight
:verward:

De waarheid is hard!

delirious
21-06-05, 16:28
Geplaatst door Tomas
De waarheid is hard!

Welke waarheid?

Tomas
21-06-05, 16:31
Geplaatst door delirious
Welke waarheid?

De.

delirious
21-06-05, 16:36
Geplaatst door Tomas
De.

:moe:

Klaassie
21-06-05, 16:38
Geplaatst door Pleun
Ik vond het op zich al opmerkelijk dat een Marokkaanse zo maar met een Hollander mag trouwen, maar ja het is dan ook Robin van P.



Iedereen van de Marrokanen hier vindt dit een rare zin............

Totdat de eigen zuster met een Nederlander (niet-moslim) komt aanzetten......

En ik kan erover meepraten, want volgend jaar trouw ik dus met een Marokkaanse (Incha allah ;) )

Cameliaatje
21-06-05, 16:50
Geplaatst door Klaassie
Iedereen van de Marrokanen hier vindt dit een rare zin............

Totdat de eigen zuster met een Nederlander (niet-moslim) komt aanzetten......

En ik kan erover meepraten, want volgend jaar trouw ik dus met een Marokkaanse (Incha allah ;) )
Heb je je ervoor bekeerd?

mark61
21-06-05, 16:59
Geplaatst door Cameliaatje
Heb je je ervoor bekeerd?

Das niet echt, dan telt t niet.

Cameliaatje
21-06-05, 17:01
Geplaatst door mark61
Das niet echt, dan telt t niet.
Wat maakt dat uit? Als het voor zijn schoonfamilie maar telt. :argwaan:

Pytaghoras
21-06-05, 17:04
Geplaatst door mark61
Hoor s, zina is zina. Of je nou getrouwd bent of niet. :)

Het is al zina als je het doet met iemand met wie je niet getrouwd bent. Je hoef dus niet vreemd te gaan om zina te ondergaan.

mark61
21-06-05, 17:05
Geplaatst door Cameliaatje
Wat maakt dat uit? Als het voor zijn schoonfamilie maar telt. :argwaan:

Oh ben je dr zó een? :vreemd: :corcky:

mark61
21-06-05, 17:05
Geplaatst door Pytaghoras
Het is al zina als je het doet met iemand met wie je niet getrouwd bent. Je hoef dus niet vreemd te gaan om zina te ondergaan.

Zeg ik. Daarom vond ik je argument dat je nog niet getrouwd bent niet zo sterk. :)

Pytaghoras
21-06-05, 17:07
Geplaatst door mark61
Zeg ik. Daarom vond ik je argument dat je nog niet getrouwd bent niet zo sterk. :)
En toch was er geen reden om mij van zina te beschuldigen. Ik heb al 1.5 jaar een vriendin, met wie ik het tot nu toe niet heb gedaan. :ego: Vreemd is dat he?

Klaassie
21-06-05, 17:09
Geplaatst door Cameliaatje
Heb je je ervoor bekeerd?

Nee tuurlijk niet.

Nu niet, straks niet, nooit niet.....

Wederzijds respect voor elkaars religies....

mark61
21-06-05, 17:11
Geplaatst door Pytaghoras
En toch was er geen reden om mij van zina te beschuldigen. Ik heb al 1.5 jaar een vriendin, met wie ik het tot nu toe niet heb gedaan. :ego: Vreemd is dat he?

Vreemd niet, moeilijk wel.

Riistig, ik beschuldigde je nergens van. Lees nog s na. Geintje. Nou ja, laat ook maar.

helly2002
22-06-05, 00:59
tjah het mannevlees is zwak ookal geloof ik niet dat hij die striptease verkracht heeft maar je weet het nooit met die voetballers onbegrijpelijk als je zon vriendin hebt eigenlijk maartjah als ze iedereen die vreemd is gegaan weg moeten sturen bv dan hou je niet alteveel mensen over bij de mannen dan ookal zegt iedereen weer nee .ik mocht vroeger met iedereen thuiskomen zolang ik maar gelukkig was en zo hoord het eigenlijk ook tezijn liefde heeft niks met ras of geslacht temaken

taouanza
22-06-05, 10:15
Weet je wat echt ironisch zou zijn?
Als ze met een Nederlander is getrouwd omdat ze Marokkanen klootzakken vindt.

delirious
22-06-05, 10:17
Geplaatst door taouanza
Weet je wat echt ironisch zou zijn?
Als ze met een Nederlander is getrouwd omdat ze Marokkanen klootzakken vindt.

Die snap ik niet :confused:

taouanza
22-06-05, 10:18
Geplaatst door delirious
Die snap ik niet :confused:

Wat snap je niet?

delirious
22-06-05, 10:25
Geplaatst door taouanza
Wat snap je niet?

De ironie daar van.

taouanza
22-06-05, 10:29
Geplaatst door delirious
De ironie daar van.


Nou er zijn heel wat mensen die denken dat Nederlanders beter zijn dan Marokkanen. Betrouwbaarder. Dus niet!

delirious
22-06-05, 10:35
Geplaatst door taouanza
Nou er zijn heel wat mensen die denken dat Nederlanders beter zijn dan Marokkanen. Betrouwbaarder. Dus niet!

Oow op die manier.
Denk eerder dat het een " Men Thing" is, niet zozeer ras gerelateerd.

taouanza
22-06-05, 10:41
Geplaatst door delirious
Oow op die manier.
Denk eerder dat het een " Men Thing" is, niet zozeer ras gerelateerd.

Ja dat weet ik. Maar als het een Marokkaan betreft staat zijn afkomst (ook bij Marokkanen) ter discussie.

Goodnight
22-06-05, 10:58
Geplaatst door taouanza
Ja dat weet ik. Maar als het een Marokkaan betreft staat zijn afkomst (ook bij Marokkanen) ter discussie.

is vaak niet zomaar :wink:

taouanza
22-06-05, 11:01
Geplaatst door Goodnight
is vaak niet zomaar :wink:

Mannen zijn niet te vertrouwen nee. maar dat heeft niks met de afkomst te maken maar met gelegenheid.

delirious
22-06-05, 11:03
Geplaatst door taouanza
Mannen zijn niet te vertrouwen nee. maar dat heeft niks met de afkomst te maken maar met gelegenheid.

Niet alle mannen he, amazone ;)

Goodnight
22-06-05, 11:04
Geplaatst door taouanza
Mannen zijn niet te vertrouwen nee. maar dat heeft niks met de afkomst te maken maar met gelegenheid. Klopt,maar bij Marokkaanse mannen komt er vaak meer bij kijken.Buiten het vreemdgaan wat mannen van welke afkomst dan ook doen, heb je nog met andere zaken te maken zoals achterbaks, onbetrouwbaar en vol vooroordelen te maken.

Bovendien ben ik het niet mee eens met jouw redenering wat betreft gelegenheid, juist van een Marokkaanse man met een islamitische achtergrond verwacht je zulke dingen niet.Gelegenheid of niet.

Goodnight
22-06-05, 11:06
Geplaatst door delirious
Niet alle mannen he, amazone ;) wat vind jij van de beredenering dat 90% van de mannen vreemd gaat?

delirious
22-06-05, 11:10
Geplaatst door Goodnight
wat vind jij van de beredenering dat 90% van de mannen vreemd gaat?

90%?
Hoe hebben ze dit getoetst?

Wide-O
22-06-05, 11:13
Geplaatst door Goodnight
wat vind jij van de beredenering dat 90% van de mannen vreemd gaat?

Dat er dan verduiveld veel alleenstaande vrouwen moeten zijn :p

Zonder dollen: ik las laatst een onderzoek (ik denk in de US, hou me ten goede) dat vrouwen wel vaker vreemd gaan dan algemeen wordt aangenomen.

Ik denk dat mannen gemiddeld gewoon veel stommer zijn, het sneller uitkomt daardoor, (ook omdat ze dan toch graag willen pochen met hun "verovering) en dat ze graag geloven dat HUN vrouw natuurlijk altijd trouw is. (want ze zijn zo'n prachtkerels, dat die vrouwen natuurlijk nooooit meer iets kunnen zien in een andere man ;) )

taouanza
22-06-05, 11:14
Geplaatst door Goodnight
Klopt,maar bij Marokkaanse mannen komt er vaak meer bij kijken.Buiten het vreemdgaan wat mannen van welke afkomst dan ook doen, heb je nog met andere zaken te maken zoals achterbaks, onbetrouwbaar en vol vooroordelen te maken.



Als je vreemdgaat dan ben je toch al onbetrouwbaar en achterbaks?
Anders is het geen vreemdgaan meer.
En welke vooroordelen dat vrouwen hoeren zijn en niet beter verdienen?
Is Mosco ook een Marokkaan.


Bovendien ben ik het niet mee eens met jouw redenering wat betreft gelegenheid, juist van een Marokkaanse man met een islamitische achtergrond verwacht je zulke dingen niet.Gelegenheid of niet.

Mischien vind je het extra kwalijker voor een moslim maar dat komt dan omdat je meer verwacht van een moslim. Volgens Nederlandse normen en waarden hoor je ook niet vreemd te gaan en dan gebeurd het ook. De verwachtingen zijn dus anders maar vreemd gaan is vreemd gaan.

En als je alleen met Marokkanen omgaat dan vallen alleen Marokkanen op. Ik geloof niet dat Nederlanders betrouwbaarder zijn.

Goodnight
22-06-05, 11:17
Geplaatst door delirious
90%?
Hoe hebben ze dit getoetst? ik weet niet,maar had het ergens gelezen.

delirious
22-06-05, 11:23
Geplaatst door Goodnight
ik weet niet,maar had het ergens gelezen.

Beste Goodnight, 90% is heel veel.
Dat betekend dat er 10 % loyaal is aan zijn partner.

Max Stirner
22-06-05, 11:24
-----

Goodnight
22-06-05, 11:28
Geplaatst door taouanza
Als je vreemdgaat dan ben je toch al onbetrouwbaar en achterbaks?
Anders is het geen vreemdgaan meer.
En welke vooroordelen dat vrouwen hoeren zijn en niet beter verdienen?
Is Mosco ook een Marokkaan. je merkte op dat sommigen denken dat Marokkaanse mannen onbetrouwbaarder zijn dan NL mannen.En dat het wellicht een reden is om dan niet met een Marokkaan te gaan.In dit geval dus die Bouchra geval.
De reden dat veel Marokkaanse vrouwen met niet Marokkanen gaan is niet omdat ze denken: ow een Nederlander zal mij niet zo snel bedriegen.
Dat is gebaseerd op andere ervaringen...veel vrouwen missen dewaardering en het respect dat ze nodig hebben.En dat zoeken ze dan maar bij een ander.
Mosco is niet representatief voor de rest van de NL mannen.
Marokkanen beschouwen die Sandra K zowieso al als een hoer.Daar hebben ze Mosco niet voor nodig.






En als je alleen met Marokkanen omgaat dan vallen alleen Marokkanen op. Ik geloof niet dat Nederlanders betrouwbaarder zijn. heeft ook niemand beweerd...onbetrouwbare mannen heb je overal.Maar ik vond je opmerking over dat het ironisch zou zijn als die Bouchra eigenlijk met een NL man ging omdat ze marokkaanse mannen onbetrouwbaar vond een beetje raar.
Klinkt een beetje als " eigen schuld dikke bult ''...

Goodnight
22-06-05, 11:29
Geplaatst door delirious
Beste Goodnight, 90% is heel veel.
Dat betekend dat er 10 % loyaal is aan zijn partner.

dat weet ik...ik schrok er ook van.
Romanticus als ik ben geloof ik in onvoorwaardelijke liefde en trouw....maar met 90% aan vreemdgaande mannen wordt dat errug moeilijk.

p.s was gebaseerd op een onderzoek door een vrouw.Die had haar info gehaald van vreemdgaan.nl

delirious
22-06-05, 11:29
Geplaatst door Max Stirner
Van Persie is geen NL'er, het is een bounty.

En zijn vrouw is met hem getrouwd omdat hij rijk, `belangrijk` en dom is.

:roker:

En V.Nistelrooy ook zeker?

Wide-O
22-06-05, 11:31
Geplaatst door taouanza
En welke vooroordelen dat vrouwen hoeren zijn en niet beter verdienen?

De bekende dubbele moraal. Mannen keuren het wel af, maar vinden het stiekum soms "wel stoer", terwijl vrouwen natuurlijk meteen snollen zijn, uiteraard.

Die dubbele moraal vind je volgens mij overal ter wereld terug.

MO_NL
22-06-05, 11:38
http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/Persie_girl.jpg

Een vriend van Robin van Persie heeft in het AD verteld over de nacht in een hotelkamer met Sandra K. De vrouw beschuldigt Van Persie van verkrachting.

De vriend is een profvoetballer, die Van Persie al jaren kent. Hij vertelt tegen het AD dat ze met vrienden waren gaan stappen om eens bij te praten. Sandra K. zocht Van Persie voortdurend op, zegt hij. Ze maakte telkens 'ondeugende toespelingen'.

Ten slotte zien de jongens haar buiten de Baja Beach Club weer. "Weer maakt ze heel uitdagende opmerkingen", zegt de vriend. "Tja, de jongens zijn natuurlijk niet van beton." Ze nemen K. en haar vriendin mee in de auto. De vriendin bedenkt zich en ze brengen haar naar huis. Vervolgens ontstaat het plan een hotelkamer te boeken.

Daar gebeurde aanvankelijk niets, zegt de vriend. De jongens praten wat, tot Sandra K. 'zomaar ineens' begint te gillen. "Wij kijken op en zien dat ze geen broek meer aan heeft. Ze heeft zich verbrand, zegt ze. Een sigaret is in haar liesstreek terechtgekomen." Sandra K. zegt later tegen de politie dat een van de mannen dat bij haar heeft gedaan. "Dat is een leugen", zegt de vriend.

De verklaring van de vriend over wat er verder gebeurd is, wordt wat vaag. Hij zegt dat hij op de bank in slaap is gevallen. Rond half zeven wordt hij wakker gemaakt. Sandra K. was nog in de badkamer. Hoe het met haar was, weet hij niet. "Maar de jongens waren heel relaxed." Een van hen heeft een schoen van haar meegenomen, waar ze erg om moeten lachen.

De vriend zegt dat hij zich wel kan voorstellen dat de jongens seks hebben gehad met Sandra K. Maar hij weet 'zeker' dat Van Persie haar niet heeft verkracht. "Ik heb dat ook tegen de politie gezegd. Maar daar lachen ze slechts: jij hebt toch liggen slapen?"

delirious
22-06-05, 11:43
V.Persie is caught in the pussy trap. :cheefbek:

~Panthera~
22-06-05, 11:47
Moraal van het verhaal: je hebt MANNEN en klootzakken.
VROUWEN en bitches. :moe:

Take your pick.

Max Stirner
22-06-05, 12:11
Geplaatst door delirious
En V.Nistelrooy ook zeker?


Ik vind V Nistelrooy heel sympathiek en intelligent overkomen - zeker als je bedenkt dat het een Brabander is.

mark61
22-06-05, 14:31
Geplaatst door delirious
En V.Nistelrooy ook zeker?

Istie ook getrouwd met van Persie? Wat een smeerlapperij maar weer.

Pleun
22-06-05, 22:41
Ben je ff een paar dagen weg, is het draadje opeens 6 pagina's :eek:

Inmiddels ben ik een beetje van mening veranderd. Sandra K. heeft zich ongetwijfeld behoorlijk opgedrongen, vermoedelijk zag ze Robin van P. als trofee. Maar gezien de verhalen en het feit dat de waarheid meestal in het midden ligt, zal Van P. zich jegens deze vrouw wel enigszins onbehoorlijk hebben gedragen, wellicht onder invloed van drank en 2 maten.

Die Marokkaanse collega van me vond het opmerkelijk dat ik de enige was die had gevraagd hoe het met Bouchra ging. Wel, zo gek is dat niet als je van Marokkaansen houdt :knipoog: Iedere persoon van het mannelijk geslacht die ik ken en haar foto heeft gezien, snapt niet dat hij haar bedriegt (daar ga ik maar vanuit) voor die Sandra. Maar goed, ik denk niet dat dit Bouchra zal opbeuren. :D

helly2002
23-06-05, 00:43
Inmiddels ben ik een beetje van mening veranderd. Sandra K. heeft zich ongetwijfeld behoorlijk opgedrongen, vermoedelijk zag ze Robin van P. als trofee. Maar gezien de verhalen en het feit dat de waarheid meestal in het midden ligt, zal Van P. zich jegens deze vrouw wel enigszins onbehoorlijk hebben gedragen, wellicht onder invloed van drank en 2 maten.



hoe zit het nu eigenlijk is eral iets bewezen want velen oordelen al voor ze iets weten .tuurlijk worden voetballers als trofee gezien dat is bij popsterren toch ook zo er bestaat geen slapper excus dan drank .wellis de ex van kluivert gezien die mocht erook zijn toen die verkrachtingzaak speelde dat een man zijn lul achterna loopt is niks specials aan maakt geen reet uit van welke afkomst of hoe knap ze is

J_Lady
23-08-06, 12:08
-----

David
23-08-06, 13:35
-----

Olive Yao
28-08-06, 21:29
zie ook De Hond: Ruimte op rechts is beperkt (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=198601)