PDA

Bekijk Volledige Versie : Boze garagist vermorzelt auto in pers omdat klant hem niet op tijd komt afhalen



Marsipulami
20-06-05, 15:46
Woedende garagist gooit auto in pers

Garagist Paul Vanlingen uit Zonhoven heeft “in een vlaag van colère” de auto van amateur-rallyrijder Ronny Nijs, een BMW 323, in de pers vermorzeld, omdat die hem niet kwam afhalen.

Nijs: “Ik bracht hem in september binnen voor enkele reparaties en zei dat ik hem pas terug moest hebben tegen het nieuwe seizoen, in maart dus. Toen ik hem dan wilde ophalen, kreeg ik te horen dat ze hem in de pers hadden gestopt. Ze zouden me honderd keer gebeld hebben, maar dat is helemaal niet waar.”

Vanlingen: “Ik heb minstens twintig keer gebeld. Ik heb Nijs inderdaad nooit aan de lijn gehad, maar wel zijn vrouw. Waarschijnlijk had hij geen goesting om de rekening - 605 euro - te betalen. Ik heb hem dan maar in de pers gegooid. Hij stond hier al meer dan een half jaar. Ik was dat stuk oud ijzer echt hartsgrondig moe gezien.”
Ondertussen heeft de vrederechter geen uitspraak gedaan in de zaak. Nijs: “Ik laat het hier niet bij. Ik stap naar de burgerlijke rechtbank.”