PDA

Bekijk Volledige Versie : Spaanse professor: Homo's vaak kinderen alcoholisten



Alim
20-06-05, 16:06
MADRID - Een door de centrumrechtse Volkspartij (PP) ingehuurde hoogleraar heeft in Spanje voor ophef gezorgd met zijn bewering dat homoseksuelen vaak zijn opgevoed door alcoholisten, ruziemakende ouders of overbezorgde moeders. Psychopatholoog Aquilino Polaino Lorente deed zijn uitspraken voor een senaatscommissie die zich buigt over het regeringsvoorstel homo's het adoptierecht toe te staan.

Op uitnodiging van de oppositionele Volkspartij voerde Polaino als één van de elf deskundigen het woord op een bijeenkomst van de Senaatscommissie voor justitie. Tijdens de sessie kwamen de voor -en nadelen van adoptie van minderjarigen door homoparen aan de orde, aldus de krant El Mundo maandag in de interneteditie. De Volkspartij is geen voorstander van adoptie door homoparen. De grootste oppositiepartij stelt dat ze dit standpunt inneemt om de familiewaarden te beschermen en niet om zich tegen homoseksuelen te keren.
Bron: Telegraaf

TonH
20-06-05, 16:37
Zal wel kloppen dan... :roker:

Atheisten hebben bijna altijd vega-ouders en ouders van groepsverkrachters zijn VET...

delirious
20-06-05, 17:12
Wat een dom gelul van deze conservafundi's.
Te triest voor woorden. :mad:

Juliette
20-06-05, 21:51
Geplaatst door Alim
MADRID - Een door de centrumrechtse Volkspartij (PP) ingehuurde hoogleraar heeft in Spanje voor ophef gezorgd met zijn bewering dat homoseksuelen vaak zijn opgevoed door alcoholisten, ruziemakende ouders of overbezorgde moeders. Psychopatholoog Aquilino Polaino Lorente deed zijn uitspraken voor een senaatscommissie die zich buigt over het regeringsvoorstel homo's het adoptierecht toe te staan.


Wiens brood men eet...

maslova
20-06-05, 22:44
En Marsipulami maar juichen voor een demo van dat Franco-tuig.

Tomas
21-06-05, 09:28
Geplaatst door Alim
...homoseksuelen vaak zijn opgevoed door alcoholisten, ruziemakende ouders of overbezorgde moeders.

En hetero. Lijkt mij tamelijk belangrijk in deze context.

David
21-06-05, 09:31
Geplaatst door Tomas
En hetero. Lijkt mij tamelijk belangrijk in deze context.


Gelukkig zijn mijn broertje en zusje door andere ouders opgevoed. Anders waren zij misschien ook wel homo 'geworden'!

Tomas
21-06-05, 09:34
Geplaatst door David
Gelukkig zijn mijn broertje en zusje door andere ouders opgevoed. Anders waren zij misschien ook wel homo 'geworden'!

Het zijn statistieken David. Dat wil zeggen dat het niet altijd zo hoeft te zijn. Maar moet ik hier nou uit op halen dat jij je vader en moeder er wel in herkent?

delirious
21-06-05, 09:35
Geplaatst door David
Gelukkig zijn mijn broertje en zusje door andere ouders opgevoed. Anders waren zij misschien ook wel homo 'geworden'!

:hihi: Thats it David.

David
21-06-05, 09:36
Geplaatst door Tomas
Het zijn statistieken David. Dat wil zeggen dat het niet altijd zo hoeft te zijn. Maar moet ik hier nou uit op halen dat jij je vader en moeder er wel in herkent?


Uiteraard. Mijn vader is een slappe lul, mijn moeder een hysterische, overbezorgde bitch, en ik heb geen van tweeen ooit nuchter gezien. of zonder blauwe plekken en botbreuken - ze waren altijd ladderzat aan het knokken.

Tomas
21-06-05, 09:38
Geplaatst door David
Uiteraard. Mijn vader is een slappe lul, mijn moeder een hysterische, overbezorgde bitch, en ik heb geen van tweeen ooit nuchter gezien.

Dat van die slappe lul had je niet hoeven te vertellen, want dat schijnt geen invloed te hebben. Maargoed, ben echt blij dat je dit met ons gedeeld hebt.

David
21-06-05, 09:54
Geplaatst door Tomas
Dat van die slappe lul had je niet hoeven te vertellen, want dat schijnt geen invloed te hebben. Maargoed, ben echt blij dat je dit met ons gedeeld hebt.

Graag gedaan. Het was een hel.