PDA

Bekijk Volledige Versie : Doritos & Saddam



catharina
21-06-05, 09:13
Doritos

De vijf militairen van de Pennsylvania National Guard zijn geïnterviewd door het tijdschrift GQ. Ze vertellen onder meer dat Saddam Hoessein gek is van chips. "Hij at de hele voorraad Cheetos op. Toen er niets meer was, werd hij humeurig. We gaven hem toen Doritos, en hij was de Cheetos op slag vergeten. Hij at een familiezak Doritos in tien minuten leeg."

Smetvrees
De militairen vertellen verder dat er een keer paniek ontstond toen Saddam Hoessein een keer onder de douche uitgleed. "Niemand wilde dat hem iets zou overkomen terwijl wij Amerikanen op hem pasten." Volgens de soldaten heeft Saddam last van smetvrees. Hij wast zijn handen als hij iemand een hand heeft gegeven en maakt zijn bestek schoon met een doekje voor het eten.

Nog steeds president
Saddam is er van overtuigd dat hij nog steeds president van Irak is. "Als dit (de rechtszaak) allemaal achter de rug is, dan moeten jullie eens langskomen in mijn paleis. Dan laat ik jullie zien hoe mooi Irak is", vertelde hij zijn jonge bewakers. Hij gaf vrijgezelle militairen adviezen hoe ze aan de vrouw konden komen.

TonH
21-06-05, 09:17
Geplaatst door catharina
Doritos

Toen er niets meer was, werd hij humeurig. We gaven hem toen Doritos, en hij was de Cheetos op slag vergeten. Hij at een familiezak Doritos in tien minuten leeg."


Tr_imperator, de voeten uit... :p

Het_Is_Lent
21-06-05, 13:14
Geplaatst door catharina
Doritos

De vijf militairen van de Pennsylvania National Guard zijn geïnterviewd door het tijdschrift GQ. Ze vertellen onder meer dat Saddam Hoessein gek is van chips. "Hij at de hele voorraad Cheetos op. Toen er niets meer was, werd hij humeurig. We gaven hem toen Doritos, en hij was de Cheetos op slag vergeten. Hij at een familiezak Doritos in tien minuten leeg."

Doritos is inderdaad lekkerder dan cheetos :)


Hij gaf vrijgezelle militairen adviezen hoe ze aan de vrouw konden komen.

Ik zou die tips best willen weten.

Cameliaatje
21-06-05, 13:50
Een echte fijnproever die Saddam. Bij zijn arrestatie zat hij lekker op een Mars te knabbelen en nu weer die overheerlijke Doritos.

Zou hij Arabisch voedsel niet lekker vinden?

delirious
21-06-05, 13:52
Geplaatst door Cameliaatje
Een echte fijnproever die Saddam. Bij zijn arrestatie zat hij lekker op een Mars te knabbelen en nu weer die overheerlijke Doritos.

Zou hij Arabisch voedsel niet lekker vinden?

Hardnekkige drollen, die spoelen maar niet weg. :mad:

Het_Is_Lent
21-06-05, 13:52
Geplaatst door Cameliaatje
Een echte fijnproever die Saddam. Bij zijn arrestatie zat hij lekker op een Mars te knabbelen en nu weer die overheerlijke Doritos.

Zou hij Arabisch voedsel niet lekker vinden?

O, ik hou van Arabische eten en Doritos/mars :cheefbek:

L@vita

David
21-06-05, 13:53
Geplaatst door Het_Is_Lent
O, ik hou van Arabische eten en Doritos/mars :cheefbek:

L@vita


Tegelijk? :verward:

Het_Is_Lent
21-06-05, 13:55
Geplaatst door David
Tegelijk? :verward:

Lekker hoor, doritos met couscous, alleen voor de lijn is het minder :duim:

L@vita

David
21-06-05, 13:56
Geplaatst door Het_Is_Lent
Lekker hoor, doritos met couscous, alleen voor de lijn is het minder :duim:

L@vita


een tajine met mars, ik weet het niet.

Het_Is_Lent
21-06-05, 13:59
Geplaatst door David
een tajine met mars, ik weet het niet.

Gewoon de mars dopen in tajin, zodat de mars minder blijft kleven aan de tanden, erg praktisch en lekker kruidig :duim:

L@vita

Juliette
21-06-05, 15:18
Geplaatst door David
een tajine met mars, ik weet het niet.

met Mars :verward:

Bofko
21-06-05, 15:21
Geplaatst door Het_Is_Lent
Gewoon de mars dopen in tajin, zodat de mars minder blijft kleven aan de tanden, erg praktisch en lekker kruidig :duim:

L@vita


Geplaatst door Juliette
met Mars :verward:

Het zou hem en zijn opponenten goed doen denk ik.