PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Oprah geweigerd door Hermès'



NIS
21-06-05, 12:51
'Oprah geweigerd door Hermès'
Uitgegeven op 21 juni 2005 om 11:12 uur

(Novum) - Oprah Winfrey is de toegang geweigerd tot de exclusieve Hermès winkel in Parijs. Dat meldt Page Six van de New York Post. Toen de talkshowicoon de winkel binnen wilde stappen, werd zij door beveiligers tegengehouden.


"Oprah had haar haar niet gedaan die dag", zegt een bron van Page Six. "Toen ze de deur opende, weigerden ze haar de toegang omdat de winkel de laatste tijd problemen heeft met Noord-Afrikanen en zij duidelijk niet wisten dat het Oprah was."

Winfrey eindigde vorige week op nummer één van de 'power ranking-lijst' van het Amerikaanse Forbes Magazine. Haar talkshow wordt wekelijks door dertig miljoen mensen in 112 landen bekeken. Forbes Magazine heeft met het vaststellen van de keuze rekening gehouden met hoe vaak en in welke mate de persoonlijkheid in de media verschijnt.

Rabi'ah.
21-06-05, 12:53
Geplaatst door NIS
'Oprah geweigerd door Hermès'
Uitgegeven op 21 juni 2005 om 11:12 uur

(Novum) - Oprah Winfrey is de toegang geweigerd tot de exclusieve Hermès winkel in Parijs. Dat meldt Page Six van de New York Post. Toen de talkshowicoon de winkel binnen wilde stappen, werd zij door beveiligers tegengehouden.


"Oprah had haar haar niet gedaan die dag", zegt een bron van Page Six. "Toen ze de deur opende, weigerden ze haar de toegang omdat de winkel de laatste tijd problemen heeft met Noord-Afrikanen en zij duidelijk niet wisten dat het Oprah was."

Winfrey eindigde vorige week op nummer één van de 'power ranking-lijst' van het Amerikaanse Forbes Magazine. Haar talkshow wordt wekelijks door dertig miljoen mensen in 112 landen bekeken. Forbes Magazine heeft met het vaststellen van de keuze rekening gehouden met hoe vaak en in welke mate de persoonlijkheid in de media verschijnt.

Dus als ik het goed begrijp kunnen die gasten nog niet het evrschil zien tussen een Afro-Amerikaanse en Noord-Afrikanen en weigeren ze mensne op afkomst?

David
21-06-05, 12:53
Ze had haar haar niet gedaan? :fpotver:

Rabi'ah.
21-06-05, 12:54
Geplaatst door David
Ze had haar haar niet gedaan? :fpotver:

:hihi:

~Panthera~
21-06-05, 12:54
Snobistische klerezaak. :haha:

delirious
21-06-05, 12:54
Hermès gaat het weten. :haha:

David
21-06-05, 12:56
Geplaatst door delirious
Hermès gaat het weten. :haha:


Ik vermoed dat we binnenkort over Wijlen Hermes kunnen spreken.

~Panthera~
21-06-05, 12:57
http://www.cosgan.de/images/smilie/verschiedene/d020.gif

delirious
21-06-05, 13:01
Geplaatst door David
Ik vermoed dat we binnenkort over Wijlen Hermes kunnen spreken.

Zoals ze boeken promoot in haar show, zal Hermès ook gepromoot worden, en goed :stout:

Bart
21-06-05, 15:27
Ik dacht altijd dat Hermes een busmaatschappij in Zuidoost-Nederland was???

Pif-Paf
21-06-05, 20:05
Oke, die winkel is dus FALLIET. :melig2:

Couscousje
21-06-05, 20:18
Begrijpelijk.

http://www.cnn.com/ALLPOLITICS/stories/1999/10/07/trump.president/link.oprah.jpg

Oprah die haar haar niet heeft gedaan.

Cc

delirious
21-06-05, 20:24
Geplaatst door Couscousje
Begrijpelijk.

http://www.cnn.com/ALLPOLITICS/stories/1999/10/07/trump.president/link.oprah.jpg

Oprah die haar haar niet heeft gedaan.

Cc


Oprah is a sista!! :ego:

Couscousje
21-06-05, 20:32
Geplaatst door delirious
Oprah is a sista!! :ego:

A damn ugly sista.

Cc

delirious
21-06-05, 20:35
Geplaatst door Couscousje
A damn ugly sista.

Cc

:hihi:

Pif-Paf
21-06-05, 22:01
Geplaatst door Couscousje
A damn ugly sista.

Cc Ga ik lekkuh zeggeh tegen het MDI :gsm:

.

Couscousje
21-06-05, 22:03
Geplaatst door Pif-Paf
Ga ik lekkuh zeggeh tegen het MDI :gsm:

.

:haha:

Cc

assassijn
23-06-05, 14:54
Die k*t-Noord-Afrikanen ook altijd.




(Novum) - Winkelketen Hermès heeft excuses aangeboden aan Oprah Winfrey. De talkshowicoon werd onlangs de toegang tot de exclusieve winkel in Parijs geweigerd. Volgens een woordvoerder was de winkel op dat moment gesloten, omdat voorbereidingen werden getroffen voor een public relations evenement.


"Hermès vindt het spijtig niet in staat te zijn geweest mevrouw Winfrey en haar team van dienst te zijn en haar te voorzien van de service en zorg die Hermès wil leveren", verklaart een woordvoerder. "Hermès biedt excuses aan voor de eventuele aanstoot die er genomen is."

Page Six meldde eerder deze week dat Winfrey was geweigerd, omdat de winkel de laatste tijd problemen met Noord-Afrikanen zou hebben. De woordvoerder van Hermès ontkent deze geruchten. Zij legt uit dat Winfrey vijftien minuten na sluitingstijd kwam. Een beveiligingsbeambte heeft haar over de sluitingstijden geïnformeerd en haar een kaartje gegeven met het verzoek de dag erna terug te komen .