PDA

Bekijk Volledige Versie : Meerderheid wil nieuwe verkiezingen



~Panthera~
22-06-05, 23:23
Meerderheid wil nieuwe verkiezingen

RIJSWIJK - De meerderheid van de Nederlanders (60 procent) wil snel nieuwe verkiezingen. Zij zijn uitgekeken op het kabinet en premier Balkenende. Driekwart wil Balkenende niet terugzien in een volgende regering.


Driekwart van de Nederlanders wil premier Balkenende niet terugzien in een volgend kabinet.

Ruim 35 procent is tevreden. Dat blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond. Hij maakte de resultaten ervan woensdagavond bekend.


:stout:

Zwarte Kat
22-06-05, 23:28
Geplaatst door ~Panthera~
Zij zijn uitgekeken op het kabinet en premier Balkenende.

Driekwart wil Balkenende niet terugzien in een volgende regering.

Driekwart van de Nederlanders wil premier Balkenende niet terugzien in een volgend kabinet.



:hihi: Heb je mischien iets tegen Balkenende?

barfly
22-06-05, 23:32
Ik maak me aan de hand van dit soort peilingen altijd veel meer zorgen, wat de meeste Nederlanders dan wél voor regering willen.

~Panthera~
22-06-05, 23:33
Geplaatst door Zwarte Kat
:hihi: Heb je mischien iets tegen Balkenende?


Valt het op ?? :hihi:

Marsipulami
22-06-05, 23:41
Geplaatst door ~Panthera~
Meerderheid wil nieuwe verkiezingen

RIJSWIJK - De meerderheid van de Nederlanders (60 procent) wil snel nieuwe verkiezingen. Zij zijn uitgekeken op het kabinet en premier Balkenende. Driekwart wil Balkenende niet terugzien in een volgende regering.


Driekwart van de Nederlanders wil premier Balkenende niet terugzien in een volgend kabinet.

Ruim 35 procent is tevreden. Dat blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond. Hij maakte de resultaten ervan woensdagavond bekend.


:stout:

Op naar de regering Wilders I :maf3:

~Panthera~
22-06-05, 23:44
Geplaatst door Marsipulami
Op naar de regering Wilders I :maf3:


Met die paar rottige zeteltjes die hij nog heeft ?? :haha:

Marsipulami
22-06-05, 23:50
Geplaatst door ~Panthera~
Met die paar rottige zeteltjes die hij nog heeft ?? :haha:

Hoeveel zetels haalt die tegenwoordig nog in de peilingen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de 63 % anti-EU'ers zijn populariteit alweer een zet naar boven gegeven hebben ?

~Panthera~
22-06-05, 23:58
Geplaatst door Marsipulami
Hoeveel zetels haalt die tegenwoordig nog in de peilingen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de 63 % anti-EU'ers zijn populariteit alweer een zet naar boven gegeven hebben ?


Dat is ook weer tijdelijk. :fpimp:

T is net een jojo.

Zwarte Kat
23-06-05, 00:02
Geplaatst door ~Panthera~
Valt het op ?? :hihi:

:zozo: Neeeee hooooooor helemaal niet.

~Panthera~
23-06-05, 00:03
Geplaatst door Zwarte Kat
:zozo: Neeeee hooooooor helemaal niet.


:lol: Gelukkig, kreeg het al even benauwd. :haha:

Marsipulami
23-06-05, 00:04
Geplaatst door ~Panthera~
Dat is ook weer tijdelijk. :fpimp:

T is net een jojo.

In ieder geval het neo-fascisme heeft de harten van de Nederlanders veroverd.

~Panthera~
23-06-05, 00:12
Geplaatst door Marsipulami
In ieder geval het neo-fascisme heeft de harten van de Nederlanders veroverd.



Ben ik ook heel blij mee. :moe:

Marsipulami
23-06-05, 00:23
Geplaatst door ~Panthera~
Ben ik ook heel blij mee. :moe:

Gelukkig heeft Nederland nog 5 miljoen ruimdenkende katholieken die zich niet zomaar laten meeslepen door het fascistisch populisme.

TonH
23-06-05, 00:33
Geplaatst door Marsipulami
Gelukkig heeft Nederland nog 5 miljoen ruimdenkende katholieken die zich niet zomaar laten meeslepen door het fascistisch populisme.

Zoals de katholieke Italianen zo voor het midden van de vorige eeuw? :)

~Panthera~
23-06-05, 00:35
Geplaatst door Marsipulami
Gelukkig heeft Nederland nog 5 miljoen ruimdenkende katholieken die zich niet zomaar laten meeslepen door het fascistisch populisme.


Krijg ineens het gevoel heel HARD te gaan gillen. :hihi:

Tomas
23-06-05, 00:36
Geplaatst door TonH
Zoals de katholieke Italianen zo voor het midden van de vorige eeuw? :)

Vergelijk je nou balkenende met mussolini? ALs mussoline ook maar een fraktie van de uitstraling van balkenende gehad zou hebben was de 2e wereld oorlog wat italie betreft compleet anders gelopen. Zeker weten.

Wortel
23-06-05, 00:42
Gelukkig heeft Nederland nog 5 miljoen ruimdenkende katholieken die zich niet zomaar laten meeslepen door het fascistisch populisme.

Wil het gros van die 5 miljoen niet gewoon een mis met Kerstmis en dat was het dan weer? :wink:

Maar je hebt wel gelijk over wat de harten hier veroverd heeft. Hoe is het wat dat betreft in Antwerpen? :belgie:

Marsipulami
23-06-05, 00:49
Geplaatst door Wortel
Wil het gros van die 5 miljoen niet gewoon een mis met Kerstmis en dat was het dan weer? :wink:

Katholicisme is tenminste een religie waar religieus fanatisme geen schijn van kans maakt.



Maar je hebt wel gelijk over wat de harten hier veroverd heeft. Hoe is het wat dat betreft in Antwerpen? :belgie:

De antwerpenaren hebben een succesvolle nationalistische partij. Maar nooit gehoord van moskeeën die in Antwerpen in brand worden gestoken. De moslimhaat zit bij de Belgen veel minder diep dan bij de Nederlanders.