PDA

Bekijk Volledige Versie : Speciaal voor Farid: Jongeren vragen al@din hemd van het lijf



Leopold
23-06-05, 13:05
Jongeren vragen al@din hemd van het lijf

Uitgegeven: 23 juni 2005 12:05
Laatst gewijzigd: 23 juni 2005 12:13

DEN HAAG - In de eerste zes maanden van 2005 hebben meer dan 90.000 mensen zich met een vraag tot de vraag- en antwoorddienst al@din gericht. De site werd in totaal door meer dan 300.000 antwoord-zoekenden bezocht. Van de vragenstellers is 73 procent jonger dan 20 jaar. Dat maakte al@din donderdag bekend.

Al@din is de internet-vragendienst van bibliotheek.nl. Het bezoekersaantal stijgt, sinds de site in maart 2003 in de lucht is, elk jaar. Uit de cijfers van al@din blijkt dat in de eerste helft van 2005 ruim 90.000 vragenstellers per e-mail een persoonlijk antwoord kregen. Volgens een woordvoerder van al@din richten met name jongeren van 13 tot 19 jaar zich tot de site.

David
23-06-05, 13:06
Geplaatst door Leopold
Jongeren vragen al@din hemd van het lijf

Uitgegeven: 23 juni 2005 12:05
Laatst gewijzigd: 23 juni 2005 12:13

DEN HAAG - In de eerste zes maanden van 2005 hebben meer dan 90.000 mensen zich met een vraag tot de vraag- en antwoorddienst al@din gericht. De site werd in totaal door meer dan 300.000 antwoord-zoekenden bezocht. Van de vragenstellers is 73 procent jonger dan 20 jaar. Dat maakte al@din donderdag bekend.

Al@din is de internet-vragendienst van bibliotheek.nl. Het bezoekersaantal stijgt, sinds de site in maart 2003 in de lucht is, elk jaar. Uit de cijfers van al@din blijkt dat in de eerste helft van 2005 ruim 90.000 vragenstellers per e-mail een persoonlijk antwoord kregen. Volgens een woordvoerder van al@din richten met name jongeren van 13 tot 19 jaar zich tot de site.



Een walgelijk Zionistisch complot, bedoeld om de Palestijnen te vernietigen.


Zo. Scheelt weer, Farid.

Leopold
23-06-05, 13:07
Geplaatst door Farid Acha...
Dank!
Voor jou altijd lieve Farid.

Leopold
23-06-05, 13:17
Hou jij je alleen met de site bezig Farid, of ben je ook weleens ergens in een bibliotheek?

Leopold
23-06-05, 13:28
Geplaatst door Farid Acha...
Op bezoek voor bepaalde projecten wel ja, en ik houdt me met 6 websites bezig. Waarom, werk je in de bieb dan?
Ik zit in de WAO, maar ben wel vaak in de bieb te vinden.

Dubbelfruitig
23-06-05, 14:59
Geplaatst door Farid Acha...
Oftewel andries met de zoveelste alias? Of ben jij de zoveelste nederlandse wao-er die blijkbaar gezond genoeg is om dagelijks op een toetsenbord te timmeren? Waarom niet werken? Wil je soms beweren dat je niet in staat bent om met een computer te werken?
Er is hier op dit forum een grote club WAO'ers actief Farid, waaronder een Marokkaanse moderatrice. Een beetje respect graag hiervoor.

Joesoef
23-06-05, 14:59
Geplaatst door Leopold
Ik zit in de WAO, maar ben wel vaak in de bieb te vinden.

Dan ben je binnenkort arbeidsgeschikt :duim:

Dubbelfruitig
23-06-05, 15:04
Geplaatst door Joesoef
Dan ben je binnenkort arbeidsgeschikt :duim:
Welnee, in dat geval zou ik gaan rentenieren.

Joesoef
23-06-05, 15:06
Geplaatst door Dubbelfruitig
Welnee, in dat geval zou ik gaan rentenieren.


Fijn voor je.


Als ik jou was zou ik een leven beginnen.

Dubbelfruitig
23-06-05, 15:08
Geplaatst door Joesoef
Fijn voor je.


Als ik jou was zou ik een leven beginnen.
Grappig om dat uit de mond te horen van een gescheiden man die hier al meer dan 10.000 berichten heeft geplempt. :blij:

Tafey Lewis
23-06-05, 15:57
na al deze verhalen besef ik opeens: ik heb een te gek leven.

thanks guys!
:D :D :D

Tafey Lewis
23-06-05, 16:01
bescheidenheid siert de mens.

Zwarte Kat
23-06-05, 16:28
Geplaatst door Farid Acha...
Oftewel andries met de zoveelste alias?

Jij weet ze zo te zien ook snel te verslijten in korte tijd.......

Dubbelfruitig
23-06-05, 16:40
Geplaatst door Farid Acha...
:) wordt helaas gedwongen door het selectieve banbleid op maroc.nl. Maar ik zal mijn identiteit niet heimelijk verbergen achter een of andere alias.
Wordt andries daartoe ook niet gedwongen door het selectieve banbeleid?

Tegen hem zeggen ze eens geband blijft geband, maar voor jou geldt dat blijkbaar niet.

Zwarte Kat
23-06-05, 16:44
Geplaatst door Farid Acha...
:) wordt helaas gedwongen door het selectieve banbleid op maroc.nl. Maar ik zal mijn identiteit niet heimelijk verbergen achter een of andere alias.

Waarom word je eigenlijk met wortel en tak van dit forum eraf gegooid?
Al je postings zijn verdwenen in de Elsevier-topic.....

Dubbelfruitig
23-06-05, 18:15
Geplaatst door Farid Acha...
Van mij hoeft andries niet geband te worden. Die kunnen we wel verbaal aan, ook zijn hatelijke opmerkingen. Mijn punt is dat we stelling moeten nemen tegen het gebruik van indoctrinerende termen als moslimextremist en moslimterrorist door zelf termen te gebruiken als christenterrorist en joodterrorist. Its as simple as that, ik ben voor vrijheid van meningsuiting zonder censuur.
Gebruik ze dan wel op hetzelfde niveau Farid. Een jood die zichzelf opblaast ter verering van het jodendom, in een Palestijnse menigte mag je best een joodterrorist noemen.

Maar om de seculiere en democratisch gekozen Sharon een joodterrorist te noemen slaat nergens op. Abbas wordt overigens ook nooit aangeduid als moslimterrorist.

Zwarte Kat
23-06-05, 18:34
Geplaatst door Dubbelfruitig
Abbas wordt overigens ook nooit aangeduid als moslimterrorist.

Abbas zit nog maar net op de leidersstoel.
Zijn voorganger werd jaar in jaar uit voor terrorist uitgemaakt........

Dubbelfruitig
23-06-05, 18:38
Geplaatst door Zwarte Kat
Abbas zit nog maar net op de leidersstoel.
Zijn voorganger werd jaar in jaar uit voor terrorist uitgemaakt........
Het lijkt me achteraf toch wel overduidelijk dat Arafat de terreuraanslagen oogluikend toeliet en waarschijnlijk zelfs nog wel steunde. In een vroeger verleden was hij ook echt een terrorist, hij is er niet in geslaagd om zich op geloofwaardige wijze van dit imago te zuiveren.

Zwarte Kat
23-06-05, 18:52
Geplaatst door Dubbelfruitig
Het lijkt me achteraf toch wel overduidelijk dat Arafat de terreuraanslagen oogluikend toeliet en waarschijnlijk zelfs nog wel steunde. In een vroeger verleden was hij ook echt een terrorist, hij is er niet in geslaagd om zich op geloofwaardige wijze van dit imago te zuiveren.

:jeweetog: Jajaja.....

Dubbelfruitig
23-06-05, 18:58
Geplaatst door Zwarte Kat
:jeweetog: Jajaja.....
Hij werd overigens voor terrorist uitgemaakt, niet voor moslimterrorist.

Zwarte Kat
23-06-05, 19:08
Geplaatst door Dubbelfruitig
Hij werd overigens voor terrorist uitgemaakt, niet voor moslimterrorist.

Dat moest er nog bijkomen......
Tis al erg genoeg dat hij voor terrorist werd uitgemaakt.