PDA

Bekijk Volledige Versie : Hond dood na verkrachting door tiener



Mark
23-06-05, 15:24
Hond dood na verkrachting door tiener
Gepost door Robert (RRRobert) - Bron: Fox / FOK!
Gepubliceerd: woensdag 22 juni 2005 @ 22:55
De hond die anderhalve week terug door een 17-jarige jongen uit Campobello, South Carolina werd verkracht, is overleden aan z'n verwondingen. Nu de hond overleden is zijn de beschuldigingen tegen de tiener verzwaard. Naast deze daad is Cory Michael Williamson, zoals de jongen heet, ook beschuldigd van het verkrachten van twee kleine dochters van andere buurtgenoten.

De eigenares Sylvia Jones van de hond zegt: "Ik heb tijden niet kunnen eten of slapen, iedere morgen denk ik: 'waar is Princess?', maar zij is er niet meer." Het kleine hondenhok van de 6 maanden oude Princess is nu leeg. Sylvia Jones zegt dat haar hond stierf ten gevolge van interne bloedingen welke door de verkrachting waren veroorzaakt. "Het onderzoek wees uit dat zij bloed in haar urine had en interne bloedingen."

Sylvia zegt dat zij en haar echtgenoot het hele gebeuren niet zouden hebben geloofd als zij het niet met eigen ogen zouden hebben gezien: "Toen wij thuiskwamen en vanaf het parkeerdek gehijg hoorden, zagen wij Williamson in de tuin seksuele activiteiten uitvoeren met de hond, zoals een man met een vrouw zou kunnen doen". De familie Jones zegt dat Princess na de aanval niet meer wilde eten of spelen: "Princess kon zelfs niet meer zitten omdat haar achterwerk zo opgezwollen was".

Volgende week vrijdag zal de zaak voor de rechter worden gebracht.

Dubbelfruitig
23-06-05, 15:26
Tjonge jonge, ze halen ook overal berichten vandaan om Amerikanen zwart te maken. :giechel:

Joesoef
23-06-05, 17:07
Geplaatst door Dubbelfruitig
Tjonge jonge, ze halen ook overal berichten vandaan om Amerikanen zwart te maken. :giechel:


:zozo:

contradictio
23-06-05, 20:51
Geplaatst door Dubbelfruitig
Tjonge jonge, ze halen ook overal berichten vandaan om Amerikanen zwart te maken. :giechel:


dat mensen zo ziek zijn om een puppy te verkrachten is al erg genoeg, maar jouw k.t reactie en je gegiechel was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen


Moge Allah swt de verdorven geesten vervloeken en diegenen die het lachwekkend vinden bestraffen.. Amien.

Joesoef
23-06-05, 21:06
Die hotdog vroeg er gewoon zelf om.

Het_Is_Lent
23-06-05, 22:21
Zo zielig voor (vooral) Princess, Sylvia en haar echtgenoot en wat een walgelijke idioot is die Williamson. Ik hoop dat het een zware straf wordt.

L@vita

Orakel
23-06-05, 23:15
Na zo'n bericht is 'het op ze hondjes doen' niet echt sjiek meer.

nl-x
24-06-05, 08:46
Sorry hoor. Maar mensen die hun hondje 'Princess' noemen... Die verdienen niet beter. :p

Elsschot
24-06-05, 14:15
het is net zoals bij de geit, even wachten (tot zij (bijna) volwassen is) voor het beste resultaat

DEMOcraat
24-06-05, 14:49
Geplaatst door Elsschot
het is net zoals bij de geit, even wachten (tot zij (bijna) volwassen is) voor het beste resultaat
vanwaar al die kennis..

Elsschot
24-06-05, 14:53
Ontwikkel jezelf, ga eens naar de bibliotheek

Zwarte Schaap
24-06-05, 15:57
Geplaatst door Elsschot
Ontwikkel jezelf, ga eens naar de bibliotheek

Het is een kwestie van smaak en ervaring betreffende de richting van je ontwikkeling.

Elsschot
24-06-05, 16:35
nee hoor, je bent abuis. het is juist belangrijk je zo breed mogelijk te orienteren en te ontwikkelen, dat voorkomt kokervisie en geeft je de mogelijkheid om zaken van meerdere kanten te bezien

Zwarte Schaap
24-06-05, 16:44
Geplaatst door Elsschot
nee hoor, je bent abuis. het is juist belangrijk je zo breed mogelijk te orienteren en te ontwikkelen, dat voorkomt kokervisie en geeft je de mogelijkheid om zaken van meerdere kanten te bezien

In casu had jij het over resultaat.


het is net zoals bij de geit, even wachten (tot zij (bijna) volwassen is) voor het beste resultaat

Jou kennis-ontwikkelingsrichting is kennelijk gestuurd door je gerichtheid op een bepaalde resultaat met dieren. Deze gerichtheid op je wenselijke resultaat is op zich weer afhankelijk van je smaak en ervaring.

Elsschot
24-06-05, 17:06
als het te moeilijk voor je wordt zal ik het proberen uit te leggen;

de quote "even wachten voor het beste resultaat" komt voort uit een welbekende Nederlandse tv reclame uit de jaren 70-80, het betreft hier dus een wijze van spreken

verder is de vergelijking van de amerikaanse jongeheer met hond enerzijds en de geit (samen met uit pieteit niet voornoemde groepering) anderzijds in het licht van de ontlapen heer Van Gogh voor eenieder met een IQ>80 (<80=mongool) meer dan duidelijk

Zwarte Schaap
24-06-05, 17:26
Geplaatst door Elsschot
als het te moeilijk voor je wordt zal ik het proberen uit te leggen;

de quote "even wachten voor het beste resultaat" komt voort uit een welbekende Nederlandse tv reclame uit de jaren 70-80, het betreft hier dus een wijze van spreken Hoe koppel je dit aan kennisverwerving en je tips over de leeftijd van de te verkrachten hond.


verder is de vergelijking van de amerikaanse jongeheer met hond enerzijds en de geit (samen met uit pieteit niet voornoemde groepering) anderzijds in het licht van de ontlapen heer Van Gogh voor eenieder met een IQ>80 (<80=mongool) meer dan duidelijk Het gaat niet om tips van Van Gogh maar om jouw tips om de beste resultaten te bereiken bij het verkrachten van honden en je verwijzing dat het noodzakelijke is kennis hieromtrent te verwerven.

Elsschot
24-06-05, 17:53
ja hoor, het moge duidelijk zijn dat je over geen zier aan relativeringsvermogen beschikt. je reageert als een rigide verzuurde Calvinist.

Mocht je je bibliografisch willen verrijken, dan is "Lief Dier" van drs. Midas Dekkers erg aan te raden

wytze
24-06-05, 18:00
Geplaatst door Elsschot
ja hoor, het moge duidelijk zijn dat je over geen zier aan relativeringsvermogen beschikt. je reageert als een rigide verzuurde Calvinist.

Mocht je je bibliografisch willen verrijken, dan is "Lief Dier" van drs. Midas Dekkers erg aan te raden


geef het nou maar toe elsschot, je kickt gewoon op sex met dieren. :duivels:

Zwarte Schaap
24-06-05, 18:04
Geplaatst door Elsschot
ja hoor, het moge duidelijk zijn dat je over geen zier aan relativeringsvermogen beschikt. je reageert als een rigide verzuurde Calvinist.

Ik ben niet zo voor het goedpraten van sex met dieren. In casu heeft het tot de dood geleid van een hond.


Mocht je je bibliografisch willen verrijken, dan is "Lief Dier" van drs. Midas Dekkers erg aan te raden Dat boek strookt niet met mijn kennis- en resultaatgerichtheid.

Elsschot
24-06-05, 18:04
nee blinde, ik probeer een sarcastische vergelijking te trekken tussen honden-, en geitenneukers

~Panthera~
24-06-05, 18:05
He gadverdamme, houd eens op: het is gewoon ongelofelijk smerig wat die gast heeft gedaan. klaar.
Mankeert iets aan zijn pan.

:kotsen:

wytze
24-06-05, 18:07
Geplaatst door Elsschot
nee blinde, ik probeer een sarcastische vergelijking te trekken tussen honden-, en geitenneukers



en daarmee laat je zien wat voor eikel je bent

Elsschot
24-06-05, 18:13
dombo; SARCASTISCH

Zwarte Schaap
24-06-05, 18:15
Geplaatst door Elsschot
nee blinde, ik probeer een sarcastische vergelijking te trekken tussen honden-, en geitenneukers

Ik probeer je achterbaksheid te ontsluieren.

Joesoef
24-06-05, 18:18
Geplaatst door Elsschot
nee blinde, ik probeer een sarcastische vergelijking te trekken tussen honden-, en geitenneukers


Dat stukje gaat toch over een jongen die een hond jeweetwel, niet over geiten?

Elsschot
24-06-05, 18:20
intelligente humor heeft in de verste verte niets te maken met achterbaksheid. een slechte luisteraar zou zich slechts achterbaks beledigd voelen

wytze
24-06-05, 18:23
Geplaatst door Elsschot
intelligente humor

intelligente humor??
:maf3:

Zwarte Schaap
24-06-05, 18:45
Geplaatst door Elsschot
intelligente humor heeft in de verste verte niets te maken met achterbaksheid. een slechte luisteraar zou zich slechts achterbaks beledigd voelen

Bij mij ben je snel achterbaks als je niet direct communiceert maar middels schijnheilige verwijzingen allerlei koppelingen behorende bij het racistische jargon maakt.

Humor is een kwestie van smaak, jouw smaak vind ik pervers.

Jez
24-06-05, 18:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik probeer je achterbaksheid te ontsluieren.

In casu: Schaap een nieuw woord geleerd. Achterbaks. :p

gh.wille
24-06-05, 20:27
Geplaatst door Jez
In casu: Schaap een nieuw woord geleerd. Achterbaks. :p

Het is van oorsprong een zeemans uitdrukking , het komt van het zgn.
,,Bakzeil halen , dat is de zeilen zo strak aan halen dat de wind er van voren in komt '' als ware terugkrabellen, het was een oorlogs manoeuvre , die meestal onverwachts kwam (stiekum), want het leek dat je van plan was om je,, zeilen te strijken "(over te geven) maar in plaats daarvan krijg de vijand<,, de volle laag" !
Je ziet het barst van de zeemansuitdrukkingen in de Nederlandse taal.
En om on topic te blijven: goed dat ze in Amerika ,dit soort Misdaden t/o dieren bestraffen !
Zo word dit soort schunnig misbruik maken van een weerloos dier ,als een hondje (neem aan dat de schoft geen PITBULL ) heeft misbruikt!
Dank zij de AMERIKANEN en vooral niet te vergeten Mark , eens aan de ,,kaak " gesteld !



V.G.G.
:zwaai:

amadeus
25-06-05, 12:38
Geplaatst door Joesoef
Dat stukje gaat toch over een jongen die een hond jeweetwel, niet over geiten?
Khomeiny was toch ook degene die het woord 'geitenneuker' heeft geintroduceerd?

Joesoef
25-06-05, 12:46
Geplaatst door amadeus
Khomeiny was toch ook degene die het woord 'geitenneuker' heeft geintroduceerd?


Oja?

Joesoef
25-06-05, 13:12
Geplaatst door ibrahimmm
Ja!
Maar het leukste aan die vent was zijn begrafenis...

En toen?

amadeus
25-06-05, 13:18
Geplaatst door Joesoef
En toen?
Toen vierden de dierenactivisten feest.