PDA

Bekijk Volledige Versie : "Housewitz"



Orakel
23-06-05, 18:45
DHC is een tijdje terug vervolgd wegens hun Hirshi-Ali-Diss.

Kom ik op de site van Geen Stijl dit (http://www.geenstijl.nl/paginas/housewitz.html) filmpje tegen.

Zie de site van GS voor verdere info.

Zal mij benieuwen....

assassijn
23-06-05, 18:54
Gewoon een gezonde Hollandse jongen die zich verveelt, en kritisch is t.o.v. Joden.

Orakel
23-06-05, 22:57
Geplaatst door assassijn
Gewoon een gezonde Hollandse jongen die zich verveelt, en kritisch is t.o.v. Joden.

Die knul scheen ook een filmpje gemaakt te hebben over allochtonenlingo.
De krant berichtte er vandaag in alle ernst over en dacht echt dat er een allochtonenlingo zou komen.
Lijk me wel lachen.

WE..J.H

Dat Nancy dan zegt: "Da's nie goet, de beurt gaat naar het andere team en die krijgt er een letter bij. 3aloush, jij mag een poging wagen.
En dat 3aloush dan zegt: "'ksweerut a sahbi, kweet de woord maar hij is egt moeiluk, wollah..... wacht, wacht, ik ga je zeggen. Het woord is WEETJUH! W...E...uhhh....nog E...fokkit man, tis WEEJUH!".

En dat Nancy dan wanhopig naar Frans Bakker kijkt, die op zijn beurt denkt: "Ja dahaag, ik keurt um mooi goet want anders haalt 3aloush straks fijn ze mattie d'rbij. 'kdaggutnie".

assassijn
23-06-05, 23:17
Geplaatst door Orakel
Die knul scheen ook een filmpje gemaakt te hebben over allochtonenlingo.
De krant berichtte er vandaag in alle ernst over en dacht echt dat er een allochtonenlingo zou komen.
Lijk me wel lachen.

WE..J.H

Dat Nancy dan zegt: "Da's nie goet, de beurt gaat naar het andere team en die krijgt er een letter bij. 3aloush, jij mag een poging wagen.
En dat 3aloush dan zegt: "'ksweerut a sahbi, kweet de woord maar hij is egt moeiluk, wollah..... wacht, wacht, ik ga je zeggen. Het woord is WEETJUH! W...E...uhhh....nog E...fokkit man, tis WEEJUH!".

En dat Nancy dan wanhopig naar Frans Bakker kijkt, die op zijn beurt denkt: "Ja dahaag, ik keurt um mooi goet want anders haalt 3aloush straks fijn ze mattie d'rbij. 'kdaggutnie".

:haha: ik zie het al helemaal voor me.
Wel moeten ze dan af en toe een Turk of Marokkaan van middelbare leeftijd mee laten doen, dat is pas humor.
3mar; sjtintig: s j t i n t i g
Frans; ja, dat rekenen we goed.In het autochtoon Nederlands noemen we dat een stichting.

Mehmet; sjiepelen: s j i e p e l e n
Frans; goed zo Mehmet, spelen is helemaal goed.

Orakel
23-06-05, 23:25
Geplaatst door assassijn
:haha: ik zie het al helemaal voor me.
Wel moeten ze dan af en toe een Turk of Marokkaan van middelbare leeftijd mee laten doen, dat is pas humor.
3mar; sjtintig: s j t i n t i g
Frans; ja, dat rekenen we goed.In het autochtoon Nederlands noemen we dat een stichting.

Mehmet; sjiepelen: s j i e p e l e n
Frans; goed zo Mehmet, spelen is helemaal goed.

:hihi: sjiepielen :haha: Das lang geleden!

Mehmet mag een bal pakken: "Balletje, balletje, waar is die balletje?", en dan trekt Mehmet de rooie bal:
"Tfoe 3lik! Ies complot a shaitan, jij viesje rasjiest. Die kazen krijgt wel altijd groene balletje". Ik doe niet meer, ik gaan trug naar haus in 3ainbersum".

assassijn
23-06-05, 23:32
Geplaatst door Orakel
:hihi: sjiepielen :haha: Das lang geleden!

Mehmet mag een bal pakken: "Balletje, balletje, waar is die balletje?", en dan trekt Mehmet de rooie bal:
"Tfoe 3lik! Ies complot a shaitan, jij viesje rasjiest. Die kazen krijgt wel altijd groene balletje". Ik doe niet meer, ik gaan trug naar haus in 3ainbersum".

3ainbersum :haha:
Ik dacht dat Hilbersoem erg was, maar 3ainbersum is echt slecht.
Maar hij gaat wel naar huis in z'n woekswaggoe.

assassijn
23-06-05, 23:35
Geplaatst door ibrahimmm
Jai isj nie sjodemietere, ikke broeder in gevangenis, hai jou doodvermoorde voor pakkie sjek.
RUBA hè, want asj ikke hem DRUM koop, hai gaan jou martele!

Jij veel ouwh0er jij, sjodemieter.
Asj jij even hawakte ik kom vor jou.

Bofko
23-06-05, 23:37
:haha: 3ilarisch topic, dit.

vlegeltje
24-06-05, 10:17
Geplaatst door Bofko
:haha: 3ilarisch topic, dit.

Ik lig in een deuk man :p

Tafey Lewis
24-06-05, 11:02
Geplaatst door assassijn
Gewoon een gezonde Hollandse jongen die zich verveelt, en kritisch is t.o.v. Joden.

ik zal een leuk filmpje over sabra en shatilla maken, ben toch maar een beetje kritische gezonde hollandse jongen ;)

delirious
24-06-05, 11:03
Geplaatst door assassijn
3ainbersum :haha:
Ik dacht dat Hilbersoem erg was, maar 3ainbersum is echt slecht.
Maar hij gaat wel naar huis in z'n woekswaggoe.



:hihi: :hihi:

A, Hiendhoeven, almal ze3ma gholf feer, eght war.

assassijn
24-06-05, 17:05
Geplaatst door delirious
:hihi: :hihi:

A, Hiendhoeven, almal ze3ma gholf feer, eght war.



Mijn zzon heeft quumpjuuter gekocht, echte qjummodoor.Hij lang gelede attarre, maar nu qjummodoor.Hij nu niet schol.
Hij alleen nog ete krokke chips, en dirinke tjoqomel met quumpjuuter.
Jaha, ik weetem die anternet, isj niet goed.
In de Tuurkaaje hij gaan elke dag djami, nu alleen sjiepele anternet.

Berust op feiten :hihi:

delirious
24-06-05, 17:25
Geplaatst door assassijn
Mijn zzon heeft quumpjuuter gekocht, echte qjummodoor.Hij lang gelede attarre, maar nu qjummodoor.Hij nu niet schol.
Hij alleen nog ete krokke chips, en dirinke tjoqomel met quumpjuuter.
Jaha, ik weetem die anternet, isj niet goed.
In de Tuurkaaje hij gaan elke dag djami, nu alleen sjiepele anternet.

Berust op feiten :hihi:


:lol: :lol: :lol: anternet :lol:

lay jgherezh hed da7ka 3la ghir ou bi ghir, a si assassijn :wink:

gh.wille
24-06-05, 20:43
Geplaatst door delirious
:lol: :lol: :lol: anternet :lol:

lay jgherezh hed da7ka 3la ghir ou bi ghir, a si assassijn :wink:

Ikke ooke dollenprette op die internettemense, dieje allemaale grappe maakke,ikke vraagen mij af waargom al die Ollanders altijd zoggekke gaan praatte alzij een biutenlander teege kommen ?
Ismiskien iemand die mij zegge kan ?

:student:

makervanhousewi
25-06-05, 14:18
ik ben de maker van dat filmpje, heb een enorme fout gemaakt (was niet bedoeld om mensen te beledigen of aan te zetten tot haat, was alleen bedoeld als onzin en zeer zwarte 'humor')... Hoe dan ook: iemand zei hier dat ie het gelezen had in de krant, welke krant?

Over dat allochtonenlingo, daar klopt niks van, dat was een filmpie waarin 4 bekende mensen in lingo zouden gaan spelen. Het was nog niet af maar stond wel al op mn site (de eerste minuut ofzo), maar ik denk dat die mensen gezien mijn vorige filmpie er vanuit zijn gegaan dat ik iets heb tegen minderheden en dat het dan wel zou gaan over allochtonen

makervanhousewi
25-06-05, 15:18
weet iemand in welke krant het stond?

nl-x
25-06-05, 18:14
Waarom ben jij nog niet opgepakt?

makervanhousewi
25-06-05, 18:43
Geplaatst door nl-x
Waarom ben jij nog niet opgepakt?
heb niks gehoord van instanties, maar ik denk dat die wel begrijpen dat dit niks met haat of iets dergelijks te maken had (ik ben niet lid van de nsb ofzo!), maar dat het een misplaatste grap betrof + ik heb al een aantal keer mijn excuses aangeboden, van mij zullen ze geen last meer hebben... ik hoop alleen dat mijn naam niet in de krant heeft gestaan ofzo

tweede kamer is trouwens wel op de site geweest toen die nog bestond (kan je zien in je statistieken), was wel ff schrikken

vlegeltje
25-06-05, 19:01
Geplaatst door nl-x
Waarom ben jij nog niet opgepakt?

Hij is geen moslim. ;)

assassijn
25-06-05, 20:27
Geplaatst door delirious
:lol: :lol: :lol: anternet :lol:

lay jgherezh hed da7ka 3la ghir ou bi ghir, a si assassijn :wink:

:fpetaf:

delirious
25-06-05, 20:56
Geplaatst door assassijn
:fpetaf:

:wink:

assassijn
25-06-05, 21:09
Geplaatst door delirious
:wink:

Lbere7 oe ljoema li d7akna mezjen.Elkoera gatar :hihi:

delirious
25-06-05, 21:31
Geplaatst door assassijn
Lbere7 oe ljoema li d7akna mezjen.Elkoera gatar :hihi:

3tauhoem kettla l3sa doek niezheriejeen, hedda hoewa l7arb lie brouw ? :hihi:

Orakel
25-06-05, 21:57
Geplaatst door makervanhousewi
[B]ik ben de maker van dat filmpje, heb een enorme fout gemaakt (was niet bedoeld om mensen te beledigen of aan te zetten tot haat,

Nou sorry hoor, maar hoe breindood moet je zijn om niet svoorhands of ten tijde van het maken van zo'n filmpje niet te beseffen dat zoiets absoluut niet kan?


. Hoe dan ook: iemand zei hier dat ie het gelezen had in de krant, welke krant?

Dat was ik, maar vergiste me. Heb het wel gelezen in de krant met het begrip 'allochtonenlingo' in de titel, maar dat ging dus niet over jouw filmpje, maar over 'wereldlingo.