PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuke jongen gezocht!!

blue note
23-06-05, 22:06
hallo,

ik ben een spontane "niet" traditionele meid die langs deze weg een leuke jongen wil leren kennen. Ik maak graag plezier, reis graag en ben dol op muziek. Ik ben gewoon een levensgenieter!! Ik ben langs de andere kant ook heel trouw en houd van vriendschap voor het leven.

Ben je een leuke jongen, die bovendien iets interessants te vertellen heeft, dan is reageren de boodschap!!

ps: traditionele jongens dienen zich te onthouden

gr,

spicy
:maffia:

lotfi25
24-06-05, 03:01
:aftel:

blue note
24-06-05, 21:24
hai lotfi,

en wat doe je zoal in het dagelijkse leven buiten "genieten"? :jumping:

:zwaai:

spicy

hackenslash
02-07-05, 07:32
hoi wilde even reageren dat ik geen interesse heb

Boussa_kiss
08-07-05, 12:34
Geplaatst door hackenslash
hoi wilde even reageren dat ik geen interesse heb

Ok jij bent de enigste die mij vandaag aan het lachen heeft gemaakt proficiat ! :hihi:

moro88
10-07-05, 19:38
eej ik wil je wel leren kenne
kom me bezoeken
daar om de hoek neem de afslag naar links en dan de rotonde driekwart
inshalla kom je dan terecht in de jahanam eh kegba hhahahahaha

samir1
12-07-05, 13:46
hey ik ben wel een leuke jongen uit het antwerpse en zeker niet ouderwets als je verder wil kennismaken stuur maar terug groetjes

drakenhart2005
12-07-05, 20:32
Blue note, je moet toch op zijn minst aangeven hoe oud die leuke jongen van jou moet zijn. In welke regio zou je willen dat hij woont?
Verder veel succes met het vinden van een LEUKE jongen, dat zal niet meevallen op deze site. En dan ook nog eens iemand die niet traditioneel is. Dat is hier zoeken als naar een speld op een voetbalveld met hooibergen! Tenzij...

KNAPPE MORAD
15-07-05, 11:36
ik ben zeker wel ge´nteresseerd om je te leren kennen, je mag zeker mij eventueel toevoegen op msn als je dit wenst, deze is: [email protected]
ik kijk er al naar uit...

groetjes

yesin 28
10-08-05, 16:40
ik wil intresse in je tonen

ablonch
07-10-12, 12:39
Met niet ouderwets bedoeld ze geen moslims sukkels reageer nou niet.. Ze zoekt iemand van nu met wie ze uit kan gaan snachts en laat ze de kinderen bij mama.