PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn geloof vervolledigen...

almuallima
24-06-05, 11:19
Dat is wat ik wil. Maar omdat ik niemand die gewoon om mijn hand komt vragen zomaar vertouw, probeer ik het liever via deze weg. Ben je een "echte" moslim, tussen 23 en 30 jaar oud, en wil je trouwen met een van de liefste en gemakkelijkste meisjes in de wereld trouwen, stuur me dan een pm of mail naar [email protected] Ik ben niet uit op geld of roem, ik wil alleen maar een serieuse en lieve moslim inshallah die wil leven op Gods pad.

a-aziz
11-07-05, 11:15
salaam alaikum wa rachmatoelah wa barakatoe beste zuster.
ik wil je iets zeggen en hoop dat je dit niet opvat als kritiek
allah swt is de alwetende en niet ik, ik ben slechts een recentelijk bekeerde dienaar, al hamdulilah
lieve zuster ik begrijp je advertentie, twijfel is menselijk en juist daarom moet je niet twijfelen.
ten 1e vertrouw op de leiding van allah swt, als jij vroom en oprecht bent dan zal hij toch voor jou zorgen nietwaar?
ten 2e als je vertrouwen toch twijfels kent verricht dan salat istighara
opdat je antwoord zult krijgen en je je twijfels zult kunnen laten varen.
beste zuster succes ermee en geir inshaAllah
salaam alaikum wa rachmatoelah wa barakatoe

the_hero22
11-07-05, 18:37
selaamo 3alaykom ,

een leuke spontane dame die toe is aan een serieuze relatie/trouwen, het liefst iemand die al klaar is met haar studie en werkende (maar t is slechts een wens maar absoluut geen vereiste) verder wens ik insha allah een lieve eerlijke meid die openminded en ruimdenkend en is......., ben zelf een 23 jarige marokkaanse jongeman (nador), studeer nog aan de hogeschool Rotterdam, woon en werk in Rotterdam, zie er verzorgd uit..........enz.....

ik wacht op je reactie : [email protected]

the_hero22
11-07-05, 18:57
selaamo3alaikom,

ik ben op zoek naar een leuke spontane dame die toe is aan een serieuze relatie/trouwen, het liefst iemand die al klaar is met haar studie en werkende (maar t is slechts een wens maar absoluut geen vereiste) verder wens ik insha allah een lieve eerlijke meid die openminded en ruimdenkend en respect voor andere heeft ben jij dat ?
, ben een 23 jarige marokkaanse jongeman (nador), studeer nog aan de hogeschool Rotterdam, woon en werk in Rotterdam, zie er verzorgd uit....etc , als je nog vragen hebt dan aarzel niet te vragen , mijn email is [email protected]

selaamo 3alaykom ,
ahmed

the_hero22
11-07-05, 19:24
selaamo3alaikom,

ik ben op zoek naar een leuke spontane dame die toe is aan een serieuze relatie/trouwen, het liefst iemand die al klaar is met haar studie en werkende (maar t is slechts een wens maar absoluut geen vereiste) verder wens ik insha allah een lieve eerlijke meid die openminded en ruimdenkend en respect voor andere heeft ben jij dat ?
, ben een 23 jarige marokkaanse jongeman (nador), studeer nog aan de hogeschool Rotterdam, woon en werk in Rotterdam, zie er verzorgd uit....etc , als je nog vragen hebt dan aarzel niet te vragen , mijn email is [email protected]

selaamo 3alaykom ,
ahmed

me_mo73
21-05-06, 19:35
salaam.

ik heb je geprobeerd te mailen maar weet niet zeker of het gelukt is vandaar nog een berichtje.
ik wilde je zeggen dat ik je graag beter wil leren kennen.
ikzelf ben een praktiserende moslimman die serieus in het leven staat.
ik hoop dat jij ook serieus in het leven staat met als droom een gezegend huwelijk inshaallah.
je kan me mailen of sms-en op [email protected]

gheir inshaallah en me3a salama!

said1975
17-01-07, 16:52
heeej alles goed met jouw? het lijkt me leuk om je beter te leren kennen en als je dat ook gezellig vind via msn bijvoorbeeld voeg me gauw toe me msn is [email protected] nou hoor je gauw op msn als je msn niet gebruikt laat maar weten hoe je met mij kontakt wilt ok groeten said uit arnhem