PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitleg Hofstadgroep



MO_NL
24-06-05, 11:49
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Snap je het nu?

Cameliaatje
24-06-05, 11:54
Ik heb geen zin om steeds al die filmpjes te moeten bekijken, sorry Mo.

Misschien is het mogelijk om voortaan ook wat tekst erbij te plaatsen.

MO_NL
24-06-05, 13:15
Ik dacht dat filmpje kijken minder inspanning vergt dan tekstje lezen.

Zal wel aan mij liggen.

Cameliaatje
24-06-05, 13:54
Geplaatst door MO_NL
Ik dacht dat filmpje kijken minder inspanning vergt dan tekstje lezen.

Zal wel aan mij liggen.
Zo'n filmpje moet je eerst laten opstarten en kun je niet snel doorscrollen zoals bij een tekst. Het neemt dus meer tijd in beslag, is minder efficient en je kunt er niet uit quoten.

Als hoofdinformatiebron vind ik het daarom niet ideaal, en ik vermoed dat meerdere mensen dat vinden, omdat er over het algemeen weinig gereageerd wordt op die topics met een filmpje. Daarentegen kan het wel soms wel een aardige aanvulling zijn op tekst en waardeer ik je inspanningen iedere keer om ze hier te plaatsen.

Couscousje
24-06-05, 14:03
Fora zijn in eerste instantie voor de teksten, net zoals telefoons in eerste instantie voor het bellen zijn.

Ik ben het eens met Cameliaatje dat die filmpjes steeds weinig efficient zijn.

Cc

MO_NL
24-06-05, 14:45
Niet zo conservatief aub

En daarbij. Ik zet er altijd netjes een http://www.maroc.nl/forums/images/icons/icon11.gif voor.

Dus als jij vindt dat video-streams niet op een forum thuis horen dan kun je er eenvoudig tussendoor slalommen.

Toch?

Cameliaatje
24-06-05, 14:47
Geplaatst door MO_NL
Niet zo conservatief aub

En daarbij. Ik zet er altijd netjes een http://www.maroc.nl/forums/images/icons/icon11.gif voor.

Dus als jij vindt dat video-streams niet op een forum thuis horen dan kun je er eenvoudig tussendoor slalommen.

Toch?
Het was als opbouwende kritiek bedoeld Mo, voel je niet gelijk aangevallen. Mijn tip is enkel om die videoberichten voortaan zoveel mogelijk te voorzien van een begeleidende tekst of artikel.

Ron Haleber
24-06-05, 20:15
Volgens mij reageert er bijna niemand omdat die filmpies van microsoft media pl. het niet doen - het bij mij althans nooit deden op W98 (heb de laatste versie geladen). Misschien doen ze 't op realplayer... :boos:

Dus graag tekst... :wijs:

amadeus
24-06-05, 21:20
Ik kan die filmpjes ook missen als kiespijn. :cola: