PDA

Bekijk Volledige Versie : VerDONKEY niet welkom op herdenking!



RinC
25-06-05, 10:05
Verdonk niet welkom op herdenking

De Surinaamse gemeenschap is boos over de komst van minister Verdonk naar de herdenking van de afschaffing van de slavernij op 1 juli in het Oosterpark. Ze vinden het niet gepast dat zij met haar huidige beleid een praatje komt houden over de gevoelige geschiedenis.
Radiomaker G. Codfried kreeg de afgelopen weken telefoontjes van boze Surinamers. "Surinamers vinden Verdonk een gruwel", zei hij donderdag. Codfried hoopt dat het kabinet iemand anders kan afvaardigen naar de herdenking.
Volgens hem kondigen veel mensen aan dat ze Verdonk gaan uitjoelen en haar de rug zullen keren.


Bron: at5

~Panthera~
25-06-05, 10:06
Gelijk hebben ze ! :duim:

Rabi'ah.
25-06-05, 10:15
Geplaatst door RinC
Verdonk niet welkom op herdenking

De Surinaamse gemeenschap is boos over de komst van minister Verdonk naar de herdenking van de afschaffing van de slavernij op 1 juli in het Oosterpark. Ze vinden het niet gepast dat zij met haar huidige beleid een praatje komt houden over de gevoelige geschiedenis.
Radiomaker G. Codfried kreeg de afgelopen weken telefoontjes van boze Surinamers. "Surinamers vinden Verdonk een gruwel", zei hij donderdag. Codfried hoopt dat het kabinet iemand anders kan afvaardigen naar de herdenking.
Volgens hem kondigen veel mensen aan dat ze Verdonk gaan uitjoelen en haar de rug zullen keren.


Bron: at5

:duim:

Inderdaad. Voor ons is 1 juli een heel belangrijke feestdag, omdat op 1 juli 1863 in Suriname en op de Nederlandse Antillen de slavernij is afgeschaft.

Op die dag vieren we de vrijheid en de menselijke waardigheid en daarin past een reactionair, xenofoob en rechts element als Verdok gewoonweg niet.

Ik ga wel, want ik laat me door dat mens niet wegpesten, maar als het nodig is zal ik zeker ook protesteren.

nl-x
25-06-05, 10:49
Ik ben van plan om letterlijk feest te gaan vieren (ook qua forum) wanneer blijkt dat Verdonk moet opzouten voor de Congo-asielzoekers-affaire.

Rabi'ah.
25-06-05, 10:52
Geplaatst door nl-x
Ik ben van plan om letterlijk feest te gaan vieren (ook qua forum) wanneer blijkt dat Verdonk moet opzouten voor de Congo-asielzoekers-affaire.

Ja, maar ik heb zo'n naar voorgevoel dat de zaak toch weer gesust/gelijmd/in de doofpot gestopt zal worden. :moe:

~Panthera~
25-06-05, 11:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja, maar ik heb zo'n naar voorgevoel dat de zaak toch weer gesust/gelijmd/in de doofpot gestopt zal worden. :moe:


Zoals 9 van de 10 keer. :moe:

amadeus
25-06-05, 12:27
Geplaatst door nl-x
Ik ben van plan om letterlijk feest te gaan vieren (ook qua forum) wanneer blijkt dat Verdonk moet opzouten voor de Congo-asielzoekers-affaire.
Hehe, eerst maar eens afwachten wie er voor terugkomt, misschien ga je dan nog wel terugverlangen naar Verdonk. :D

Allemaal gespeculeer voor niets trouwens, Rita gaat echt niet weg.

freya
25-06-05, 13:45
Geplaatst door Rabi'ah.


Ik ga wel, want ik laat me door dat mens niet wegpesten, maar als het nodig is zal ik zeker ook protesteren.

Als Verdonk komt, dan kom ik ook :ninja2:

Rabi'ah.
25-06-05, 13:48
Geplaatst door freya
Als Verdonk komt, dan kom ik ook :ninja2:

:hihi:

wytze
25-06-05, 16:10
Geplaatst door freya
Als Verdonk komt, dan kom ik ook :ninja2:


vergeet je ketchup niet.

hoe laat is die herdenking eigenlijk?

AARDIG
25-06-05, 16:14
Heel goed. :lole:

Ik durf te wedden dat wij Marokkanen zoiets nooit zouden durven.

wytze
25-06-05, 16:26
Geplaatst door AARDIG
Heel goed. :lole:

Ik durf te wedden dat wij Marokkanen zoiets nooit zouden durven.


wat niet durven?

Flip
25-06-05, 16:26
Geplaatst door Alcibiades
Het is maar zeer de vraag hoe die papieren in Congo terecht zijn gekomen. Was Klaas de Vries er niet als de kippen bij?

Toen ik in mijn tijd bij Vluchtelingenwerk wekelijks met een aantal mensen dossiers (incl. nader gehoor) van asielzoekers doornam, lagen die papieren (in tigvoud gekopieerd) de volgende dag in een doos of in de prullenbak.

Die papieren kunnen op allerlei manieren verdwenen zijn, geen enkel probleem.

Zou ook een stunt kunnen zijn van zo'n Vluchtelingenwerk knuffelaar. Je houdt het niet voor mogelijk wat voor idioten daar vrijelijk in en uit gaan.

AARDIG
25-06-05, 16:50
Geplaatst door wytze
wat niet durven?

Verdonk iets weigeren. Vooral de orginasitoren, aangezien zij hun beleid aanpassen aan "anderen," wanneer er kritiek komt!

helly2002
25-06-05, 16:54
Het is maar zeer de vraag hoe die papieren in Congo terecht zijn gekomen. Was Klaas de Vries er niet als de kippen bij.


dan kunje elk papier ter wereld afschaffen lekken gebeurt nou eenmaal .verdonk krijgt het druk antilianen tegen marocs turken en nou de surinamers ze is streng beter als dat aangemodder en hetzelfde beleid houden want dat was de oplossing geweest :fplet:


Geplaatst door nl-x
Ik ben van plan om letterlijk feest te gaan vieren (ook qua forum) wanneer blijkt dat Verdonk moet opzouten voor de Congo-asielzoekers-affaire.


feest ze jongen verdonk luld zich er weer uit dat is eenmaal politiek en als er iemand anders komt blijft het hetzelfde want het beleid veranderd niet dus je kunt praten watje wild je scjiet er niks mee op ze is wat mij betreft ook iets te hard maar het oude beleid sloeg nergens op dus wat strenger mocht het best

RinC
25-06-05, 17:57
Geplaatst door helly2002
Het is maar zeer de vraag hoe die papieren in Congo terecht zijn gekomen. Was Klaas de Vries er niet als de kippen bij.


dan kunje elk papier ter wereld afschaffen lekken gebeurt nou eenmaal .verdonk krijgt het druk antilianen tegen marocs turken en nou de surinamers ze is streng beter als dat aangemodder en hetzelfde beleid houden want dat was de oplossing geweest :fplet:


Geplaatst door nl-x
Ik ben van plan om letterlijk feest te gaan vieren (ook qua forum) wanneer blijkt dat Verdonk moet opzouten voor de Congo-asielzoekers-affaire.


feest ze jongen verdonk luld zich er weer uit dat is eenmaal politiek en als er iemand anders komt blijft het hetzelfde want het beleid veranderd niet dus je kunt praten watje wild je scjiet er niks mee op ze is wat mij betreft ook iets te hard maar het oude beleid sloeg nergens op dus wat strenger mocht het best


Heb jij de inburgeringscursus overgeslagen toen je ter wereld kwam?

helly2002
25-06-05, 23:43
geplaatst door rinc

Heb jij de inburgeringscursus overgeslagen toen je ter wereld kwam?



nee hoor ik typ gewoon erg slecht wel lief dat je me een inburgeringscurses aanwild bieden maar niet nodig ik spreek het wel goed .wel funny dat alsje gewoon zegt dat het beleid vroeger te soft was dat mensen beginnen over het slechte typen

Elsschot
26-06-05, 00:28
Dat mevrouw Verdonk aanwezig zal zijn bij deze bijeenkomst is niet meer dan normaal. Zij is onze minister van integratie.

Of is het zo dat bij de herdenking van de slavenhandel (tevens lange tijd bloeiende handel op Afrikaas Noordkust) niet naar een betere toekomst voor allen gekeken mag worden.

Rabi'ah.
26-06-05, 10:45
Geplaatst door AARDIG
Heel goed. :lole:

Ik durf te wedden dat wij Marokkanen zoiets nooit zouden durven.

Goh, dat zeggen Surinamers nou ook over Marokkanen. :hihi:

AARDIG
26-06-05, 15:04
Geplaatst door Rabi'ah.
Goh, dat zeggen Surinamers nou ook over Marokkanen. :hihi:

Sjjjjjjjjjjt :zweep: