PDA

Bekijk Volledige Versie : Muslim books of hate sold



amadeus
25-06-05, 12:40
Muslim books of hate sold
Liam Houlihan, religious affairs reporter
24jun05

LITERATURE filled with hatred of Christians, Jews and non-Muslims is being sold at a mosque near a Melbourne home raided by ASIO.

Books sold at the store attached to the Brunswick mosque tell Muslims they should "hate and take as enemies" non-Muslims, reject Jews and Christians, and learn to hate in order to properly love Allah.
The texts say Muslims should learn military tactics and suggest that if a person speaks ill of Islam it is acceptable to kill them.

They urge Muslims to strike back against "the barbaric onslaught from their enemies -- the Jews, Christians, atheists, secularists and others".

Pages are devoted to legitimising episodes of violence against Jews who insult Islam.

"A Jewish woman used to abuse the Prophet and disparage him. A man strangled her till she died. The Apostle of Allah declared that no recompense was payable for her blood," one book recounts.

A similar example is given of a man killing the mother of his two children because she "disparaged the Prophet"; he also was declared clear of any crime.

"When they (non-Muslims) meet you, they say, 'We believe', but when they are alone, out of frustration and rage, they bite off the tips of their fingers because of you," one says.

"O you who believe! Do not take the Jews (Yahood) and Christians (Nasara) for friends (Awliyaa). They are Awliyaa to each other. And the one among you that turns to them is one of them."

Readers are instructed by the books not to feel compassion for non-Muslims, not to trust them, and not to speak well of them.

One book says faithful Muslims should learn military tactics.

The group of books were bought from the bookstore of the Islamic Information and Support Centre of Australia, which is in the same building as the Brunswick mosque. One, The Ideological Attack, describes "the Jews" as striving to corrupt the beliefs, morals and manners of Muslims.

"The Jews scheme and crave after possessing the Muslim lands, as well as the lands of others," it reads.

"Supported by a demonic global plan as well as unlimited financial backing, this attack aims at domination and hegemony over the Islamic world; dividing it, attacking it culturally and morally and perverting the true image of the religion.

"Therefore it is amongst the priorities of the Islamic call (da'wah) to break this attack and to counter it with every legitimate means of da'wah possible."

One text says of devotion to Allah: "As regards hatred for His sake this is an essential prerequisite for loving Him."

A book on "Muslims Living as Minorities" mentions Muslims fighting in Afghanistan and discusses "jihad", or holy war, as a collective and individual responsibility.

Another quotes classic anti-Semitic conspiracy text The Protocols of the Elders of Zion, stating Jews want to make Muslims "the ass of the chosen people".

Tafey Lewis
25-06-05, 17:33
onderworpene of onderwerpende that's the question

Joesoef
25-06-05, 18:15
Is dat het enige wat je bij elkaar hebt weten te googelen?

AARDIG
25-06-05, 18:22
Geplaatst door Joesoef
Is dat het enige wat je bij elkaar hebt weten te googelen?

Laat lekker gaan joh. Hij is je reactie niet waard.

Tomas
25-06-05, 18:24
Geplaatst door AARDIG
"Wie na Darwin nog in God gelooft, is gek." Ronald Plasterk


Nu ik je toch weer 's zie, kan je nou nog 's aangeven in welke context plasterk dit gezegd heeft?

AARDIG
25-06-05, 18:33
Geplaatst door Tomas
Nu ik je toch weer 's zie, kan je nou nog 's aangeven in welke context plasterk dit gezegd heeft?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=132708&highlight=Evolutie

Tomas
25-06-05, 18:37
Geplaatst door AARDIG
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=132708&highlight=Evolutie

Vergis je je in de link? Begrijp ik iets niet? Of denk jij dat als dit citaat van plasterk ook door iemand anders is aangehaald mijn vraag beantwoord? Begrijp je mijn vraag?

AARDIG
25-06-05, 18:41
Geplaatst door Tomas
Vergis je je in de link? Begrijp ik iets niet? Of denk jij dat als dit citaat van plasterk ook door iemand anders is aangehaald mijn vraag beantwoord? Begrijp je mijn vraag?

Nee. Weet ik niet. Ja. Ja.

Tomas
25-06-05, 18:43
Geplaatst door AARDIG
Nee. Weet ik niet. Ja. Ja.

Weet je wat "context" betekent?

AARDIG
25-06-05, 18:46
Geplaatst door Tomas
Weet je wat "context" betekent?

Ja.

Tomas
25-06-05, 18:47
Geplaatst door AARDIG
Ja.

Wat betekent het dan volgens jou?

AARDIG
25-06-05, 18:55
Geplaatst door Tomas
Wat betekent het dan volgens jou?

Wat?

Tomas
25-06-05, 18:59
Geplaatst door AARDIG
Wat?

Zoek gelijk ook maar hypocriet op, zal je wel interessant vinden.

AARDIG
25-06-05, 19:01
Geplaatst door Tomas
Zoek gelijk ook maar hypocriet op, zal je wel interessant vinden.

Ik snap het niet.

amadeus
25-06-05, 19:09
Geplaatst door AARDIG
Ik snap het niet.
Tegen zoveel domheid valt niet op te boksen.

AARDIG
25-06-05, 19:10
Geplaatst door amadeus
Tegen zoveel domheid valt niet op te boksen.

Welke domheid???

assassijn
25-06-05, 20:15
Geplaatst door Joesoef
Is dat het enige wat je bij elkaar hebt weten te googelen?


Geplaatst door AARDIG
Laat lekker gaan joh. Hij is je reactie niet waard.

:haha: hoe kansloos en frusti kan je wel niet zijn.
Ik zie em al zitten; hier kijk dan, k*t-moslims, kunnen jullie zelf zien hoe slecht jullie zijn....jullie haatzaaiers.

Hopelijk doen ze snel wat tegen die loslopende TBS'ers.

AARDIG
25-06-05, 20:36
Geplaatst door assassijn
:haha: hoe kansloos en frusti kan je wel niet zijn.
Ik zie em al zitten; hier kijk dan, k*t-moslims, kunnen jullie zelf zien hoe slecht jullie zijn....jullie haatzaaiers.

Hopelijk doen ze snel wat tegen die loslopende TBS'ers.

Of niet...... :hihi:

amadeus
25-06-05, 20:41
Geplaatst door assassijn
:haha: hoe kansloos en frusti kan je wel niet zijn.
Ik zie em al zitten; hier kijk dan, k*t-moslims, kunnen jullie zelf zien hoe slecht jullie zijn....jullie haatzaaiers.

Hopelijk doen ze snel wat tegen die loslopende TBS'ers.
Ik merk het al, je speelt liever slachtoffer en sluit je ogen voor misstanden binnen de islam. :haha:

assassijn
25-06-05, 20:44
Geplaatst door amadeus
Ik merk het al, je speelt liever slachtoffer en sluit je ogen voor misstanden binnen de islam. :haha:



Wat denk je nu te bereiken met het eerste bericht.

amadeus
25-06-05, 20:46
Geplaatst door assassijn
Wat denk je nu te bereiken met het eerste bericht.
Wat is dat voor leipe vraag? En waarom vraag je dat wel aan mij, maar bijvoorbeeld niet over dat bericht over een verkrachte hond in Amerika of gezin dat zich uit schaamte van het leven beroofde in India wegens een eer-kwestie?

assassijn
25-06-05, 20:51
Geplaatst door amadeus
Wat is dat voor leipe vraag? En waarom vraag je dat wel aan mij, maar bijvoorbeeld niet over dat bericht over een verkrachte hond in Amerika of gezin dat zich uit schaamte van het leven beroofde in India wegens een eer-kwestie?

Het is dus meer een :huil: topic van jou.

AARDIG
25-06-05, 20:53
Geplaatst door assassijn
Het is dus meer een :huil: topic van jou.

Ik zou nu de "discussie" uit stappen als ik jou was. Je krijgt toch alleen maar retorische vragen toegeworpen. In de hoop dat je je door alle irritatie vertypt.

amadeus
25-06-05, 20:58
Geplaatst door AARDIG
Ik zou nu de "discussie" uit stappen als ik jou was. Je krijgt toch alleen maar retorische vragen toegeworpen. In de hoop dat je je door alle irritatie vertypt.
Ik zou ook maar maken dat ik wegkwam, als ik jou was.

Een zinnig woord heb je namelijk nog nooit kunnen uitbrengen. :(

AARDIG
25-06-05, 21:03
Geplaatst door amadeus
Ik zou ook maar maken dat ik wegkwam, als ik jou was.

Een zinnig woord heb je namelijk nog nooit kunnen uitbrengen. :(

:hihi:

assassijn
25-06-05, 21:06
Geplaatst door AARDIG
Ik zou nu de "discussie" uit stappen als ik jou was. Je krijgt toch alleen maar retorische vragen toegeworpen. In de hoop dat je je door alle irritatie vertypt.

Leedvermaak is juist de leukste vorm van humor :wink:

Paar citaten van het jongetje;


Ik merk het al, je speelt liever slachtoffer en sluit je ogen voor misstanden binnen de islam


Wat is dat voor leipe vraag? En waarom vraag je dat wel aan mij, maar bijvoorbeeld niet over dat bericht over een verkrachte hond in Amerika of gezin dat zich uit schaamte van het leven beroofde in India wegens een eer-kwestie?


:D

AARDIG
25-06-05, 21:10
Geplaatst door assassijn
Leedvermaak is juist de leukste vorm van humor :wink:

Paar citaten van het jongetje;


:D

That's true :hihi:

amadeus
25-06-05, 21:13
Geplaatst door assassijn
:D
Al plaats je 100 lachende smileys, je trieste persoontje en onvermogen om een vraag te beantwoorden kun je er niet mee verbloemen.

Dat je door die andere kneus, aardig, gesteund wordt is daar alleen maar een bewijs van. :zwaai:

AARDIG
25-06-05, 21:17
Geplaatst door amadeus
Al plaats je 100 lachende smileys, je trieste persoontje en onvermogen om een vraag te beantwoorden kun je er niet mee verbloemen.

Dat je door die andere kneus, aardig, gesteund wordt is daar alleen maar een bewijs van. :zwaai:

Hij gaat nu schelden :argwaan:



:hihi:

assassijn
25-06-05, 21:21
Geplaatst door amadeus
Al plaats je 100 lachende smileys, je trieste persoontje en onvermogen om een vraag te beantwoorden kun je er niet mee verbloemen.

Dat je door die andere kneus, aardig, gesteund wordt is daar alleen maar een bewijs van. :zwaai:

:haha: als er iemand hier triest is, dan ben jij dat wel.Maar je bent waarschijnlijk zelf te achterlijk om dat in te zien.

assassijn
25-06-05, 21:26
Geplaatst door AARDIG
Hij gaat nu schelden :argwaan:



:hihi:

Het Hollandia bier begint te werken:hihi:

AARDIG
25-06-05, 21:27
Geplaatst door assassijn
Het Hollandia bier begint te werken:hihi:

En het ging zo slecht met Heiniken :haha:

assassijn
25-06-05, 21:35
Geplaatst door AARDIG
En het ging zo slecht met Heiniken :haha:

Onze vriend drinkt denk ik geen Heineken, Hollandia bier is meer z'n merk.

AARDIG
25-06-05, 21:37
Geplaatst door assassijn
Onze vriend drinkt denk ik geen Heineken, Hollandia bier is meer z'n merk.

Bestaat dat? :maf3: Bij de Lidl ofsjo?

sjo
25-06-05, 21:40
Geplaatst door AARDIG
Bestaat dat? :maf3: Bij de Lidl ofsjo?

Huh ? bier van Lidl of sjo ?

ik drink bier....maar verkoop....nee....

gr.
sjo

amadeus
25-06-05, 21:45
Geplaatst door assassijn
Onze vriend drinkt denk ik geen Heineken, Hollandia bier is meer z'n merk.
Ik ken dat hele merk niet, maar het zal wel een inferieur merk zijn voor losers als jij als je er zo goed van op de hoogte bent. Of is het het huismerk van de Aldi? :haha:

AARDIG
25-06-05, 21:50
Geplaatst door amadeus
Ik ken dat hele merk niet, maar het zal wel een inferieur merk zijn voor losers als jij als je er zo goed van op de hoogte bent. Of is het het huismerk van de Aldi? :haha:

Aldi en Lidl zijn de bomb. Ik doe daar het liefst boodschappen. Dat maakt jou superieur?

Het_Is_Lent
25-06-05, 21:50
Koekje d´r bij?

Hmmm, lekkah.


L@vita

amadeus
25-06-05, 21:53
Geplaatst door AARDIG
Aldi en Lidl zijn de bomb. Ik doe daar het liefst boodschappen. Dat maakt jou superieur?
Dat is nu precies de reden dat ik liever naar Albert Heijn ga.

Vreet jij maar lekker die troep van aldi en lidl. :p

AARDIG
25-06-05, 21:54
Geplaatst door Het_Is_Lent
Koekje d´r bij?

Hmmm, lekkah.


L@vita

M'n moeder heeft flesjes met water gevuld en in de koelkast gestopt. Wil je? :o

AARDIG
25-06-05, 21:55
Geplaatst door amadeus
Dat is nu precies de reden dat ik liever naar Albert Heijn ga.

Vreet jij maar lekker die troep van aldi en lidl. :p

Ben jij superieur?

Het_Is_Lent
25-06-05, 21:57
Geplaatst door AARDIG
M'n moeder heeft flesjes met water gevuld en in de koelkast gestopt. Wil je? :o

Je moest eens weten hoeveel liters ik vandaag achterover gedrukt heb, maar doe anders een glaasje melk voor bij de koekjes :jeweetog:

L@vita

AARDIG
25-06-05, 22:00
Geplaatst door Het_Is_Lent
Je moest eens weten hoeveel liters ik vandaag achterover gedrukt heb, maar doe anders een glaasje melk voor bij de koekjes :jeweetog:

L@vita

Wat voor melk? Ik heb lang houdbaar en verse. Ik kan gelijk een milkshake voor je maken? Mango sinaasappelsap. Advocade, melk en banaan. Ardbei of Banaan. :D

Het_Is_Lent
25-06-05, 22:03
Geplaatst door AARDIG
Wat voor melk? Ik heb lang houdbaar en verse. Ik kan gelijk een milkshake voor je maken? Mango sinaasappelsap. Advocade, melk en banaan. Ardbei of Banaan. :D

Een milkshake aardbei heb ik vandaag ook al gehad :verward:

Verse melk graag, dank u vriendelijk :wohaa:

L@vita

AARDIG
25-06-05, 22:14
http://www.hormel.com/images/glossary/m/milk.jpg


Qoel/Ini Bismi Allah :D

Het_Is_Lent
25-06-05, 22:17
Geplaatst door AARDIG
http://www.hormel.com/images/glossary/m/milk.jpg


Qoel/Ini Bismi Allah :D

Bismi´Allah oe Alhamdoelli´Allah.

Soukran bezef :fpetaf:

L@vita

AARDIG
25-06-05, 22:20
Geplaatst door Het_Is_Lent
Bismi´Allah oe Alhamdoelli´Allah.

Soukran bezef :fpetaf:

L@vita


Ik ga zo even Ben & Jerry halen. En koekjes. Heb honger gekregen door jou.

La soukra 3ala wajib!

Het_Is_Lent
25-06-05, 22:24
Geplaatst door AARDIG
Ik ga zo even Ben & Jerry halen. En koekjes. Heb honger gekregen door jou.

La soukra 3ala wajib!

Ik inspireer graag mensen. Ik heb net al Haagen Dasz gehad.

Bsahtek :duim:

L@vita

AARDIG
25-06-05, 22:30
Geplaatst door Het_Is_Lent
Ik inspireer graag mensen. Ik heb net al Haagen Dasz gehad.

Bsahtek :duim:

L@vita

Om geld uit te geven yek :laser:

Allahi3tiek Asseha :D

Orakel
25-06-05, 22:32
Geplaatst door amadeus
Muslim books of hate sold
Liam Houlihan, religious affairs reporter
24jun05

and learn to hate in order to properly love Allah.


Alleen dit stuk is al zulke abjecte nonsens dat het de nodige vragen oproept.

Het_Is_Lent
25-06-05, 22:37
Geplaatst door AARDIG
Om geld uit te geven yek :laser:

Allahi3tiek Asseha :D

Geld moet rollen :fplet:

Ik schrik achteraf altijd van het aantal euro´s dat ik uitgeef aan niets bijzonders (hier valt haagen dasz niet onder), terwijl ik dat beter kan besteden.

L@vita

AARDIG
25-06-05, 23:17
Geplaatst door Het_Is_Lent
Geld moet rollen :fplet:

Ik schrik achteraf altijd van het aantal euro´s dat ik uitgeef aan niets bijzonders (hier valt haagen dasz niet onder), terwijl ik dat beter kan besteden.

L@vita

Nou. Nu moest het wel rollen. 3x B&J klein. Voor 2.35 pers stuk :maf:

assassijn
26-06-05, 01:29
Geplaatst door amadeus
Ik ken dat hele merk niet, maar het zal wel een inferieur merk zijn voor losers als jij als je er zo goed van op de hoogte bent. Of is het het huismerk van de Aldi? :haha:

:haha: iedereen kent het "merk" Hollandia.
NU je zegt dat jij het niet kent, wordt mijn vermoeden alleen bevestig.

assassijn
26-06-05, 01:33
Geplaatst door AARDIG
Bestaat dat? :maf3: Bij de Lidl ofsjo?

Michiel SSmit en co zweren erbij.

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

AARDIG
26-06-05, 01:36
Geplaatst door assassijn
Michiel SSmit en co zweren erbij.

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/foto4a.jpg

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

assassijn
26-06-05, 01:40
Geplaatst door AARDIG
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Bijwerkingen moet je maar voor lief nemen bij Hollandia.
Sommige gastjes kunnen last krijgen van haaruitval, en last van kramp in het linkerarmpje waardoor ze die af en toe even moeten strekken.

AARDIG
26-06-05, 01:43
Geplaatst door assassijn
Bijwerkingen moet je maar voor lief nemen bij Hollandia.
Sommige gastjes kunnen last krijgen van haaruitval, en last van kramp in het linkerarmpje waardoor ze die af en toe even moeten strekken.

Het zou verboden moeten worden. Vooral voor dat gespuis dat hier komt :hihi:

assassijn
26-06-05, 02:02
Geplaatst door AARDIG
Het zou verboden moeten worden. Vooral voor dat gespuis dat hier komt :hihi:


Wat dat betreft heeft Maroc.nl een therapeutische werking.Zelfs de onderkant van de Nederlandse samenleving moet ergens z'n frustraties kwijt kunnen.

AARDIG
26-06-05, 15:10
Geplaatst door assassijn
Wat dat betreft heeft Maroc.nl een therapeutische werking.Zelfs de onderkant van de Nederlandse samenleving moet ergens z'n frustraties kwijt kunnen.

:haha:! Ja. Ik denk alleen dat marokko.nl een veel beter publiek is. Ze krijgen vooral een kick, wanneer iemand begint te schelden!

amadeus
26-06-05, 15:15
Geplaatst door assassijn
Wat dat betreft heeft Maroc.nl een therapeutische werking.Zelfs de onderkant van de Nederlandse samenleving moet ergens z'n frustraties kwijt kunnen.
Toch fijn dat jij dan nog ergens terecht kunt, leuk ook trouwens dat je een Geenstijl bezoeker bent.

assassijn
26-06-05, 15:38
Geplaatst door AARDIG
:haha:! Ja. Ik denk alleen dat marokko.nl een veel beter publiek is. Ze krijgen vooral een kick, wanneer iemand begint te schelden!

Dat is het Marokkaanse Fok.nl.De nieuwsberichten zijn identiek, en de bezoekers zijn over het algemeen ook hetzelfde....om maar niet te spreken over het "niveau" van de gemiddelde bezoeker aldaar.
Daar hebben zullen ze inderdaad meer succes hebben.Jezelf voordoen als Marokkaan of moslim, en dan proberen de tere en jonge moslimkindertjes te hersenspoelen.

Adonis
26-06-05, 20:34
:haha:!

Amadeus je komt een beetje gefrustreerd over jongen wat is er nog steeds boos om die verklote Kwart-finale.

Ik heb me trouwens wel héél erg vermaakt, eigenlijk prachtig hoe jij arrogant deed, omdat je zogenaamd geen witte producten koopt. :hihi:

Dan ook nog provoceren.

Jongen jij bent de toekomst van de mensheid wordt aub niet door een bus doodgereden, de mensheid heeft je nodig.

amadeus
26-06-05, 21:37
Geplaatst door Adonis
[B]Amadeus je komt een beetje gefrustreerd over jongen wat is er nog steeds boos om die verklote Kwart-finale.
Ik geef geen klap om voetbal, en al helemaal niet om pubervoetbal. Wat mij betreft hadden ze in de eerste ronde al mogen verliezen.


Ik heb me trouwens wel héél erg vermaakt, eigenlijk prachtig hoe jij arrogant deed, omdat je zogenaamd geen witte producten koopt. :hihi:
What the f*ck zijn witte producten? :hihi:

En heb je verder nog iets te melden, of was dit het? :slapen:

Adonis
26-06-05, 21:53
Geplaatst door amadeus
Ik geef geen klap om voetbal, en al helemaal niet om pubervoetbal. Wat mij betreft hadden ze in de eerste ronde al mogen verliezen.


What the f*ck zijn witte producten? :hihi:

En heb je verder nog iets te melden, of was dit het? :slapen:


Tjah dat hoor ik wel vaker.

Witte producten oftewel Produit blanc. Producten van de Lidl en Aldi. :knipoog: Weer wat bijgeleerd.

Nee dit was zowat alles.