PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom???

Ilse688
26-06-05, 17:10
ik vraag me af waarom dat "sletjes" toch altijd zo populair zijn bij marokkaanse jongens en mannen!!
Ik ben een belgisch meisje ik ben bijna 17 en ja ik ben nog maagd en als je dat zegt tegen een marokkaanse jongen dan zeggen ze direct ja maar ik kan daar wel iets aan veranderen maar waarom?
Waarom willen jullie altijd met ons naar bed??

Ik heb voor mezelf besloten maagd te blijven tot aan mijn huwelijk ja dit is uitzonderlijk voor een belgisch meisje want als ik dat tegen vrendinnen zeg kijken ze mij maar raar aan.
Maar ik vind je maagdelijkheid is je waardigheid en als ge je maagdelijkheid verliest voor je huwelijk ben je ook je waardigheid kwijt dit is mijn standpunt.

maar ik vind het gewoon raar waarom jullie altijd direct met ons naar bed willen. vinden jullie ons speelgoed ofzo???
Als ik tegen zo een jongen zeg nee ik doe dat niet dat is tegen mijn prioncipe kijken ze mij an precies of ik kom van een andere planeet :(

Let wel op ik veroordeel jullie niet he als jullie dat doen of willen doen is dat jullie keuze het is natuurlijk ook niet alleen jullie fout ook die meisjes die daarvoor instemmen kan ik niet begrijpen!!

Groetjes Ilse

Parisičn
28-06-05, 07:59
Spreiden die handel. :moe:

Ilse688
28-06-05, 12:49
Spreiden di handel???

Wa bedoel je daarmee :argwaan:

droomprinsesje
28-06-05, 21:29
op zich kan ik mezelf niet in jouw verhaal terugvinden.ik ben ook een marokkaans meisje, ik heb weliswaar de 17 gepasseerd maar nog nooit heeft een Marokkaanse jongen tegen me gezegd ik wil met je naar bed.elhamdolilah. en wat ik nog al helemaal vreemd vind is dat je zegt dat de marokkaanse jongens raar opkijken als je zegt dat je niet met ze naar bed gaat. sorry hoor, maar waar heb jij het over als je met een jongen bent?? zeg jij gelijk tegen iemand die je net ontmoet hebt: luister jongen ik ga niet met je naar bed? natuurlijk kijkt ie raar op!
ik ga niet met jongens om en wat ik van de gedrag van de marokkaanse jongens merk is dat ze jegens mij een groot respect tonen! en ik weer voor hun! en zo hoort het ook! toon respect en je krijgt respect!

Ilse688
28-06-05, 23:31
jah maar ik bedoel ik ben een belgisch meisje en ik ben niet moslim.
en ik heb het al meerdere malen voorgehad dat mijn msn adres doorgegeven werd aan oa. marokkaanse jongens en di vragen allemaal 2 dingen het eerste is wil je strippen voor je webcam en het tweede wil je sex enz. en hahahahahaahha nee natuurlijk ni zeg ik tegen een jongen direct als ik hem zie ik ga niet met je naar bed ja dan zou het logisch zijn als hij raar opkeek maar als ze mij di vraag stellen dan kijken ze raar op als ik nee zeg! en als ze dan vragen waarom niet en ik zeg dat is tegen mijn principes dan kijken ze nog raarder! want ze verwachten dat blijkbaar niet van een niet-moslim meisje. Dat bedoel ik ja misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest en dan ja mijn excuses daarvoor

En ik zeg ook niet dat alle marokkaanse jongens zo zijn he want ik ga namelijk wel met jongens om en ik heb veel marokkaanse vrienden en di hebben veel respect voor mij omdat ik niet voor mijn huwelijk sex ga hebben! en ja voor deze jongens heb ik dan natuurlijk ook veel respect!

groetjes

droomprinsesje
29-06-05, 11:39
okeey dan!
ja helaas zitten er ook rotte appels in de marokkaanse gemeenschap. sommige zijn nog niet volwassene genoeg en denken alleen maar aan een ding. vaak hopen ze dat te krijgen! jammer voor hun zijn er gelukkig meisjes die dat tegenhouden! gewoon negeren die handel!

Boussa_kiss
01-07-05, 10:45
Geplaatst door Ilse688
jah maar ik bedoel ik ben een belgisch meisje en ik ben niet moslim.
en ik heb het al meerdere malen voorgehad dat mijn msn adres doorgegeven werd aan oa. marokkaanse jongens en di vragen allemaal 2 dingen het eerste is wil je strippen voor je webcam en het tweede wil je sex enz. en hahahahahaahha nee natuurlijk ni zeg ik tegen een jongen direct als ik hem zie ik ga niet met je naar bed ja dan zou het logisch zijn als hij raar opkeek maar als ze mij di vraag stellen dan kijken ze raar op als ik nee zeg! en als ze dan vragen waarom niet en ik zeg dat is tegen mijn principes dan kijken ze nog raarder! want ze verwachten dat blijkbaar niet van een niet-moslim meisje. Dat bedoel ik ja misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest en dan ja mijn excuses daarvoor

En ik zeg ook niet dat alle marokkaanse jongens zo zijn he want ik ga namelijk wel met jongens om en ik heb veel marokkaanse vrienden en di hebben veel respect voor mij omdat ik niet voor mijn huwelijk sex ga hebben! en ja voor deze jongens heb ik dan natuurlijk ook veel respect!

groetjes

Hey ilse,

Ik ben ook een belgische, maar ik ben wel bekeerd alhamdoelilah. Zelfs ik maak dit nog mee wat je zegt! Ook al draag je hoofddoek en bid je elke dag, er blijven er altijd wel die je niet respecteren. Maar geloof me het gebeurt niet enkel bij ons maar ook bij marokkaanse meiden. We moeten gewoon sterk in onze schoenen staan en NEE blijven zeggen! Met de wil van Allah komt alles in orde :hihi:

ena_hmara
03-07-05, 14:23
Geplaatst door droomprinsesje
op zich kan ik mezelf niet in jouw verhaal terugvinden.ik ben ook een marokkaans meisje, ik heb weliswaar de 17 gepasseerd maar nog nooit heeft een Marokkaanse jongen tegen me gezegd ik wil met je naar bed.elhamdolilah. en wat ik nog al helemaal vreemd vind is dat je zegt dat de marokkaanse jongens raar opkijken als je zegt dat je niet met ze naar bed gaat. sorry hoor, maar waar heb jij het over als je met een jongen bent?? zeg jij gelijk tegen iemand die je net ontmoet hebt: luister jongen ik ga niet met je naar bed? natuurlijk kijkt ie raar op!
ik ga niet met jongens om en wat ik van de gedrag van de marokkaanse jongens merk is dat ze jegens mij een groot respect tonen! en ik weer voor hun! en zo hoort het ook! toon respect en je krijgt respect! laatst zei een groep marokkaanse jongesn nog wel :o

wayoee check die lekkere chick. Ze lijkt op jlo wollah jammer dat je hoofddoek draagt anders had ik je allang gepakt :moeilijk:

ewa tfpe 3eliehoem.. het enige wat ik toen heb gezegd is :watte?:

ewa heshmoe heshmoe.. :laser: eigenlijk zijn de meeste jongeren van tegenwoordig zo.. ze zien een leuk meisje .. en springen erop af niet met die NIA (intentie) om te trouwen maar om haar van alle kanten te kunnen pakken :kalasniko

Abla
05-07-05, 14:10
Hoofddoek of niet, maakt niet uit....
:lekpuh:

Boussa_kiss
05-07-05, 14:24
Geplaatst door Abla
Hoofddoek of niet, maakt niet uit....
:lekpuh:

Is echt heshoema van je Abla ... :stomp: