PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe ...?



Marsipulami
26-06-05, 18:54
Hoe kan je een harde schijf onderverdelen in twee partities, zodat je afwisselend met dezelfde pc met twee verschillende besturingssystenen kan werken, met name Windows 2000 en Linux ? De reeds opgeslagen informatie op de harde schijf (Windows 2000 en opgeslagen bestanden) mag niet verloren gaan.

~Panthera~
26-06-05, 18:57
Partition Magic programma.


http://www.soft32.com/download_151.html

Marsipulami
26-06-05, 18:58
Geplaatst door ~Panthera~
Partition Magic programma.

Waar vind ik dat ? (Uiteraard gratis).

Marsipulami
26-06-05, 19:00
Geplaatst door ~Panthera~
Partition Magic programma.


http://www.soft32.com/download_151.html

Moet je "slim" zijn om uit dat programma wijs te geraken ?

~Panthera~
26-06-05, 19:04
Geplaatst door Marsipulami
Moet je "slim" zijn om uit dat programma wijs te geraken ?


Meestal wijst het zich vanzelf wel. :)

Marsipulami
26-06-05, 19:07
Geplaatst door ~Panthera~
Meestal wijst het zich vanzelf wel. :)

Allé vooruit. Ik ben aan downloaden. Als ik de boel om zeep help is het jouw schuld.

~Panthera~
26-06-05, 19:12
Geplaatst door Marsipulami
Allé vooruit. Ik ben aan downloaden. Als ik de boel om zeep help is het jouw schuld.



:moe: stank voor dank.


:fpuh:

Joesoef
26-06-05, 19:12
Bij software moet je gewoon overal ja op zeggen als ze wat vragen. Behalve als er staat weet u dat zeker :D.

Marsipulami
26-06-05, 19:15
File system type (van de nieuwe partitie): "NTFS" is dat geschikt voor Linux ?

~Panthera~
26-06-05, 19:16
Geplaatst door Marsipulami
File system type (van de nieuwe partitie): "NTFS" is dat geschikt voor Linux ?

Das Windblows......van Linux weet ik niets.

Voor t zelfde geld werkt het dus niet voor Linux. :zegniets:

Marsipulami
26-06-05, 19:19
Geplaatst door ~Panthera~
Das Windblows......van Linux weet ik niets.

Ja maar hoe weet ik nu wat ik moet antwoorden ?

~Panthera~
26-06-05, 19:20
Geplaatst door Marsipulami
Ja maar hoe weet ik nu wat ik moet antwoorden ?


Dat zeg ik: voor t zelfde geld werkt het helemaal niet voor Linux.

In ieder geval NEE zeggen dus. :hihi:


Ik geloof, dat BArfly met Linux werkt, misschien weet hij het ?

Joesoef
26-06-05, 19:24
Volgensmij werkt de trial niet met linux.

Veel linux (nagenoeg alle) distributies geven trouwens de mogelijkheid op linux te plaatsen NADAT 2000 of xp er op is gezet zonder dat er info verloren gaat.

Marsipulami
26-06-05, 19:26
Geplaatst door ~Panthera~
Dat zeg ik: voor t zelfde geld werkt het helemaal niet voor Linux.

In ieder geval NEE zeggen dus. :hihi:


Ik geloof, dat BArfly met Linux werkt, misschien weet hij het ?

Ik ben er ondertussen al achter dat ik zeker niet "Yes" mag klikken ook al staat er "recommended" bij.

~Panthera~
26-06-05, 19:29
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben er ondertussen al achter dat ik zeker niet "Yes" mag klikken ook al staat er "recommended" bij.

Heel goed. :duim:

Joesoef
26-06-05, 19:31
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben er ondertussen al achter dat ik zeker niet "Yes" mag klikken ook al staat er "recommended" bij.

:OO:

Marsipulami
26-06-05, 19:40
Pff, als dan alle keuzes gemaakt zijn zegt het programma dat dit slechts een demonstratieversie is en dat de opdracht enkel door de full version kan worden voltooid. :aanwal: :aftel:

Joesoef
26-06-05, 19:43
Geplaatst door Marsipulami
Pff, als dan alle keuzes gemaakt zijn zegt het programma dat dit slechts een demonstratieversie is en dat de opdracht enkel door de full version kan worden voltooid. :aanwal: :aftel:

Bekijk het positief, al die belangrijke documenten en leuke links die je hebt bewaard zijn in ieder geval niet gewist :tik:

~Panthera~
26-06-05, 19:43
Geplaatst door Marsipulami
Pff, als dan alle keuzes gemaakt zijn zegt het programma dat dit slechts een demonstratieversie is en dat de opdracht enkel door de full version kan worden voltooid. :aanwal: :aftel:


:rolleyes:

Hanif
26-06-05, 20:54
Geplaatst door Marsipulami
Pff, als dan alle keuzes gemaakt zijn zegt het programma dat dit slechts een demonstratieversie is en dat de opdracht enkel door de full version kan worden voltooid. :aanwal: :aftel:

Als je alleen maar een keer linux wil proberen, dan kun je ook een versie nemen die van cd draait zonder je harde schijf aan te raken.

www.knoppix.org

Marsipulami
26-06-05, 21:58
Geplaatst door Hanif
Als je alleen maar een keer linux wil proberen, dan kun je ook een versie nemen die van cd draait zonder je harde schijf aan te raken.

www.knoppix.org

Ik heb zo'n cd. Linux ubuntu is heel erg gebruiksvriendelijke Linuxversie voor digibeten zoals ik. Daar zou ik wat mee willen experimenteren om op termijn helemaal over te schakelen op Linux. Via cd-rom gaat het erg traag en je kan ook geen bestanden opslaan en dergelijke.