PDA

Bekijk Volledige Versie : ben serieus opzoek naar ......................

ridaa123
26-06-05, 21:51
een leuke spontane dame die toe is aan een serieuze relatie/trouwen, het liefst iemand die al klaar is met haar studie en werkende(maar t is slechts een wens maar absoluut geen vereiste) verder wens ik insha-allah een lieve eerlijke meid die openminded en ruimdenkend is.......ik kan wel doorgaan maar hou t voor effe hierbij, ben zelf een 31 jarige marokkaanse jongeman (nador), woon en werk in gelderland, zie er verzorgd uit.............etc etc.

svp alleen serieuze reacties!

ciao ciao

majdouline27
02-07-05, 20:54
veel succes

ena_hmara
03-07-05, 14:24
Geplaatst door ridaa123
een leuke spontane dame die toe is aan een serieuze relatie/trouwen, het liefst iemand die al klaar is met haar studie en werkende(maar t is slechts een wens maar absoluut geen vereiste) verder wens ik insha-allah een lieve eerlijke meid die openminded en ruimdenkend is.......ik kan wel doorgaan maar hou t voor effe hierbij, ben zelf een 31 jarige marokkaanse jongeman (nador), woon en werk in gelderland, zie er verzorgd uit.............etc etc.

svp alleen serieuze reacties!

ciao ciao allahie 3awn ;) :verward:

ta9er3acht
16-12-11, 21:03
salmoalaykom

heb paar vragen en wil het niet zichbaar zegen, mag ik mischien je msn of iets waar ik jou mee kan bereiken broeder??

beslama

meknasiya10
18-12-11, 15:49
salam, alles goed?

meknasiya10
18-09-12, 13:30
salaam, hoe is het??
lijk me leuk om met jou in contact te komen als je je het ook goed vindt!!

meknasiya10
19-09-12, 00:00
salaam

alles goed??
ben jij nog op zoek?? of...