PDA

Bekijk Volledige Versie : Ahmadinejad predikt islamitische wereldrevolutie



amadeus
29-06-05, 12:30
Ahmadinejad predikt islamitische wereldrevolutie

Uitgegeven: 29 juni 2005 13:06
Laatst gewijzigd: 29 juni 2005 13:11

TEHERAN - De nieuw gekozen Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad ziet zijn verkiezingsoverwinning als het begin van een nieuwe islamitische revolutie die zich over de hele moet verspreiden. Dat heeft hij woensdag gezegd in een herdenkingstoespraak, meldde het Iraanse persbureau IRNA.

"Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen", zie Ahmadinejad in een verwijzing naar aartsvijand de Verenigde Staten.


Zijn woorden staan in schril contrast met de gematigde woorden die hij direct na zijn overwinning sprak. Hij zei toen tegen de internationale media dat er geen plaats is voor extremisme en vermeed religieuze retoriek.

Ahmadinejad, die bekendstaat als een zogeheten hardliner, sprak woensdag op een herdenking van oude kameraden van de Islamitische Revolutionaire Partij die in 1981 omkwamen bij een bomaanslag.

Canaris
29-06-05, 12:34
Voor zoveel pathos , verdient hij een ereplaats in Walhalla.

Spoetnik
29-06-05, 12:34
Geplaatst door amadeus
"Dankzij het bloed van de martelaren is een nieuwe islamitische revolutie geboren. De golf van de revolutie zal spoedig de hele wereld bereiken. Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen", zie Ahmadinejad in een verwijzing naar aartsvijand de Verenigde Staten.

Bush zei precies hetzelfde tijdens zijn inaugural speech begin dit jaar :) Iets over een wereldwijde (democratische euhu) revolutie. Bush = Ahmadinejad :/

Canaris
29-06-05, 12:36
LOL

die spoetnik
Vettes brood logika

vrijheid = theokratie.

1+2 = nul dieet
Presley + Austan Martin = Titatovenaar

Spoetnik
29-06-05, 12:41
Geplaatst door Canaris
LOL

die spoetnik
Vettes brood logika

vrijheid = theokratie.

1+2 = nul dieet
Presley + Austan Martin = Titatovenaar

Ein kamocha!

ps.. je moet een beetje beter nederlands leren spreken... opbouwende kritiek!

Canaris
29-06-05, 12:44
Geplaatst door Spoetnik
Ein kamocha!

ps.. je moet een beetje beter nederlands leren spreken... opbouwende kritiek!

True a word is seldom false

Minerva
29-06-05, 14:24
Dit was vast niet wat de Amerikanen in gedachten hadden. :argwaan:

Umarvlie
29-06-05, 14:26
Geplaatst door Minerva
Dit was vast niet wat de Amerikanen in gedachten hadden. :argwaan:

Die zijn er dolblij mee, nog meer spanningen in het MO dus nog meer redenen om daar te blijven en de wapenproductie (= economische groei) op te voeren ....

Minerva
29-06-05, 14:32
Geplaatst door Umarvlie
Die zijn er dolblij mee, nog meer spanningen in het MO dus nog meer redenen om daar te blijven en de wapenproductie (= economische groei) op te voeren ....

Ik denk dat Amerika het nu wel helemaal zat is daar. Tijd om winst te incasseren en de buit te delen.

Umarvlie
29-06-05, 14:34
Geplaatst door Minerva
Ik denk dat Amerika het nu wel helemaal zat is daar. Tijd om winst te incasseren en de buit te delen.

De meeste Amerikanen zijn het allang zat... maar de huidige regering zit er nog voor 3,5 jaar dus...

Spoetnik
29-06-05, 15:23
Geplaatst door Canaris
True a word is seldom false

http://www.antiwar.com/lobe/?articleid=6477

Joesoef
29-06-05, 17:08
:duim:

amadeus
29-06-05, 17:44
Geplaatst door Ahmadinejad
Het tijdperk van onderdrukking, hegemoniale regimes en tirannie is aan zijn einde gekomen
Rare woorden uit de mond van een man die aan het hoofd staat van de regering van een land dat zijn burgers zo onderdrukt. Of zou hij bedoelen dat daar nu eindelijk eens verandering in komt?

Vanwaar die duim, Joesoef? Hou je van deze oorlogszuchtige taal?

jHanosch
29-06-05, 18:39
Geplaatst door Minerva
Dit was vast niet wat de Amerikanen in gedachten hadden. :argwaan:
Je bedoeld dat die verkiezingen daar in Iran eerlijkheid en doorzichtig zouden zijn verlopen ?

Zoals alles daar, waren ze zo corrupt als de hellal, daar zijn alle deskundigen het wel over eens !!!

Al Sawt
29-06-05, 18:43
Geplaatst door jHanosch
Je bedoeld dat die verkiezingen daar in Iran eerlijkheid zijn verlopen ?

Zoals alles daar, waren ze zo corrupt als de hellal !!! Net zo corrupt als in Israel, even zo democratisch als Israel en even zo tbeocratisch als Israel.

Verbaast me dat Israelsymphatisanten Iran verguisen, terwijl Iran en Israel bijna het zelfde staatsideologie hanteren.

Misschien is het onwetenheid?

amadeus
29-06-05, 18:52
Heeft Israel ook een raad van hoeders? :tranen:

SuperBart
29-06-05, 19:19
Geplaatst door Al Sawt
Net zo corrupt als in Israel, even zo democratisch als Israel en even zo tbeocratisch als Israel.

Verbaast me dat Israelsymphatisanten Iran verguisen, terwijl Iran en Israel bijna het zelfde staatsideologie hanteren.

Misschien is het onwetenheid?

Je vond Iran een democratisch land, las ik laatst.

observer
29-06-05, 19:21
Geplaatst door Al Sawt
Net zo corrupt als in Israel, even zo democratisch als Israel en even zo tbeocratisch als Israel.

Verbaast me dat Israelsymphatisanten Iran verguisen, terwijl Iran en Israel bijna het zelfde staatsideologie hanteren.

Misschien is het onwetenheid? mij verbaast het dat iemand overal israel bij haalt

volgens mij zie jij een slechte stoelgang nog als een israelisch complot

Al Sawt
29-06-05, 19:32
Geplaatst door amadeus
Heeft Israel ook een raad van hoeders? :tranen: Opperrabjnen zijn machtig en ze hebben in elk kabinet wel een orthodoxe partij die aan hun leiband lopen. Echt een land waar scheiding van kerk en staat, hoog in vaandel staat.

amadeus
29-06-05, 19:33
Geplaatst door Al Sawt
Opperrabjnen zijn machtig en ze hebben in elk kabinet wel een orthodoxe partij die aan hun leiband lopen. Echt een land waar scheiding van kerk en staat, hoog in vaandel staat.
Vreemd dat ze dan de terugtrekking uit Gaza niet hebben kunnen blokkeren, niet waar? Denk toch dat je vergelijk niet helemaal opgaat lieve Al Sawt (wat betekent dat trouwens?).

Al Sawt
29-06-05, 19:34
Geplaatst door observer
mij verbaast het dat iemand overal israel bij haalt

volgens mij zie jij een slechte stoelgang nog als een israelisch complot Tja Observer,

Als ik inhoudelijk niet meer opgewassen was in een discussie en ik kan niets meer inbrengen, dan zou ik me ook verlagen tot smalende reacties.


Voorts hebben Israel en Iran meer met elkaar te maken dan wat hun lief is.

Al Sawt
29-06-05, 19:36
Geplaatst door SuperBart
Je vond Iran een democratisch land, las ik laatst. Meer democratisch dan elk andere land in MO. Iran is geen toonbeeld van democratie, maar het voert een dynamisch democratische proces.

Al Sawt
29-06-05, 19:39
Geplaatst door amadeus
Vreemd dat ze dan de terugtrekking uit Gaza niet hebben kunnen blokkeren, niet waar? Denk toch dat je vergelijk niet helemaal opgaat Naar mijn weten, heeft Gaza amper 'historisch' betekenis voor iedereen die in leugen Oud-Israel gelooft. Misschien komt het daardoor. Voorts hebben fundamentalistisch joden voor elkaar gekrijgen dat Sabbat wettelijk verplicht is voor alle joden en ze hebben ook nog eens voor elkaar gekrijgen dat de migratiepolitiek van Israel door hun kan worden beinvloedt.





lieve Al Sawt (wat betekent dat trouwens?). Stem!

Al Sawt
29-06-05, 19:56
Geplaatst door Alcibiades
Het lijkt me dat het proces de verkeerde kant op gaat, te oordelen naar het verloop van de afgelopen verkiezongen. Proces wordt gekenmerkt door vallen en opstaan en door voorspoed en tegenslagen. Want anders is het geen proces!

Rabi'ah.
29-06-05, 20:10
Geplaatst door Alcibiades
Ik zie alleen maar 'vallen'.

Dat zou weleens heel goed aan jou kunnen liggen.

Tafey Lewis
29-06-05, 21:13
Geplaatst door Al Sawt
Naar mijn weten, heeft Gaza amper 'historisch' betekenis voor iedereen die in leugen Oud-Israel gelooft. Misschien komt het daardoor. Voorts hebben fundamentalistisch joden voor elkaar gekrijgen dat Sabbat wettelijk verplicht is voor alle joden en ze hebben ook nog eens voor elkaar gekrijgen dat de migratiepolitiek van Israel door hun kan worden beinvloedt.



Stem!


tja sommige mensen vinden de koran ook een leugen. of vind je dat dan disrespectvol?

jHanosch
29-06-05, 22:44
Geplaatst door Al Sawt
Tja Observer,

Als ik inhoudelijk niet meer opgewassen was in een discussie en ik kan niets meer inbrengen, dan zou ik me ook verlagen tot smalende reacties.


Voorts hebben Israel en Iran meer met elkaar te maken dan wat hun lief is. Een kerncentrale bv, die ze voor de show gebruiken, ben benieuwd hoelang het duurt voordat de Israelis dat ding daar vernietigen.

sjo
29-06-05, 22:46
Geplaatst door Al Sawt



Voorts hebben Israel en Iran meer met elkaar te maken dan wat hun lief is.

Binnen afzienbare tijd hebben Israel en Iran verdomd veel met elkaar te maken...

Ik houd mijn hart vast......

gr.
sjo

Al Sawt
30-06-05, 00:33
Geplaatst door Tafey Lewis
tja sommige mensen vinden de koran ook een leugen. of vind je dat dan disrespectvol? In Koran staat nergens een claim, dat een politieke claim op een gebied inhoudt.


Als een religieuze claim een gebied claimt, dan moet die als politiek claim worden behandeld en bekritiseert. Vooral als het nog leugenachtig is!

Al Sawt
30-06-05, 00:35
Geplaatst door jHanosch
Een kerncentrale bv, die ze voor de show gebruiken, ben benieuwd hoelang het duurt voordat de Israelis dat ding daar vernietigen. Geloof me, als Israeliers instaat waren om die kerncentrale aan te vallen, dan hadden ze het al gedaan.

Ze kunnen het niet en ze zullen het nooit kunnen. Daarom spelen ze diplomatieke viool!

amadeus
30-06-05, 01:01
Geplaatst door Al Sawt
Geloof me, als Israeliers instaat waren om die kerncentrale aan te vallen, dan hadden ze het al gedaan.

Ze kunnen het niet en ze zullen het nooit kunnen. Daarom spelen ze diplomatieke viool!
Ze hebben het niet gedaan omdat Bush daar niet mee instemde.

jHanosch
30-06-05, 08:56
Geplaatst door Al Sawt
In Koran staat nergens een claim, dat een politieke claim op een gebied inhoudt.


Als een religieuze claim een gebied claimt, dan moet die als politiek claim worden behandeld en bekritiseert. Vooral als het nog leugenachtig is! Dat geldt dan andersom, voor de tegenpartij ook !

Conclusie, onderhandelen over oplossingen, en niet over en weer vechten, en dan soms ook nog met ''onder de gordel''-methoden !!

Wie dat goedpraat en toch praat over vrede is pas een leugenaar, want zoiets is in geen enkele oorlog gerechtvaardigd.

Uiteraard kunnen er bij gevechten tussen strijdkrachten burgers in de mangel geraken, maar dat is iets heel anders dan bewust soft targets uit te kiezen en je uit naam van allah naar het paradijs te laten ploppen, terwijl de andere halve doden met de roestige spijkers door hun organen lopen na te ratelen.

Dat zijn geen martelaren, dat zijn satanische massamoordenaars.



Jesaja 29:15 Wee degenen die hun ware bedoelingen
diep verborgen houden voor de HEER;
die alles doen in duisternis en zeggen:
‘Wie ziet ons? Wie weet wat wij doen?’
16 Jullie draaien de zaken om!

Tafey Lewis
30-06-05, 09:22
Geplaatst door Al Sawt
In Koran staat nergens een claim, dat een politieke claim op een gebied inhoudt.


Als een religieuze claim een gebied claimt, dan moet die als politiek claim worden behandeld en bekritiseert. Vooral als het nog leugenachtig is!


[5:20] Recall that Moses said to his people, "O my people, remember GOD's blessings upon you: He appointed prophets from among you, made you kings, and granted you what He never granted any other people.
21.
[5:21] "O my people, enter the holy land that GOD has decreed for you, and do not rebel, lest you become losers."


[17:104] And we said to the Children of Israel afterwards, "Go live into this land. When the final prophecy comes to pass, we will summon you all in one group."



To Moses We [Allah] gave nine clear signs. Ask the Israelites how he [Moses] first appeared amongst them. Pharoah said to him: 'Moses, I can see that you are bewitched.' 'You know full well,' he [Moses] replied, 'that none but the Lord of the heavens and the earth has revealed these visible signs. Pharoah, you are doomed.'"

"Pharoah sought to scare them [the Israelites] out of the land [of Israel]: but We [Allah] drowned him [Pharoah] together with all who were with him. Then We [Allah] said to the Israelites: 'Dwell in this land [the Land of Israel]. When the promise of the hereafter [End of Days] comes to be fulfilled, We [Allah] shall assemble you [the Israelites] all together [in the Land of Israel]."

"We [Allah] have revealed the Qur'an with the truth, and with the truth it has come down. We have sent you [Muhammed] forth only to proclaim good news and to give warning."

[Qur'an, "Night Journey," chapter 17:100-104]

jHanosch
30-06-05, 09:33
Then We [Allah] said to the Israelites: 'Dwell in this land [the Land of Israel]. When the promise of the hereafter [End of Days] comes to be fulfilled, We [Allah] shall assemble you [the Israelites] all together [in the Land of Israel]." En juist dat is gebeurd, en we leven ook aan het einde der tijden, wanneer G-d als Jezus wederom zal tent houden onder Zijn schepselen.

Gelijk Kadaffi, geintje !!!!!

Om de wereld te zuiveren van ziekte, pijn, dictatuur, willekeur maar die ook uiteindelijk de dood zal werpen in de eeuwige sjeoul, zodat die er niet meer zal zijn, eeuwig vernietigd is.

Spoetnik
30-06-05, 09:51
Geplaatst door sjo
Binnen afzienbare tijd hebben Israel en Iran verdomd veel met elkaar te maken...

Ik houd mijn hart vast......

gr.
sjo

We zullen zien, vandaag is ook al de tweede dag van vijandigheden tussen Hezbollah en de IDF.

Julien
30-06-05, 10:09
naar mijn weten is Iran nog steeds sji'itisch en staan de andere islamitische landen (soenitisch) totaal niet te wachten op een islamitische revolutie georganiseerd vanuit Iran.

daarnaast islamitische wereldrevolutie betekent wo3.. ik denk niet dat de mensheid daar op staat te wachten.

GTV
30-06-05, 10:20
'Ahmadinejad was prominent gijzelnemer in 1979'

Uitgegeven: 30 juni 2005 11:09
Laatst gewijzigd: 30 juni 2005 11:13

WASHINGTON - De nieuw gekozen Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad was in 1979 een van de sleutelfiguren bij de inname van de Amerikaanse ambassade in Teheran en bij de gijzeling van de Amerikanen in dat complex. Dit hebben drie ex-gijzelaars verteld, zo berichtte donderdag het dagblad The Washington Times.

Ahmadinejad was 23 jaar en een leider van de radciale
studengroepering die de bestorming van de ambassade aanvoerde. Dat gebeurde in november 1979. De gijzeling duurde 444 dagen.

"Zodra ik zijn foto zag, wist ik dat hij het was", aldus de 73-jarige Charles Scott, een voormalig legerkolonel. Volgens hem was Ahmadinejad een van de twee of drie topmensen die achter de gijzeling zaten en ondervroeg hij ook gijzelaars.

Varkens

Scott zegt zich een incident te herinneren waarbij Ahmadinejad een Iraanse bewaker op zijn kop gaf nadat die twee gegijzelde Amerikanen toestemming had gegeven om de ruimte te verlaten waar ze zaten opgesloten. "Je moet die varkens niet laten gaan", zou Ahmadinejad de bewaker hebben toegesnauwd. Scott verstond dat omdat hij redelijk Farsi beheerst.

Hard en wreed

De 64-jarige Donald Sharer, een marinekapitein die in dezelfde ruimte als Scott zat opgesloten, herinnert zich de jonge Ahmadinejad als een "hard en wreed persoon". Hij zegt dat hij meerdere malen door hem aan een verhoor is onderworpen, maar kon zich niet meer precies herinneren waarover dat ging.

Een andere voormalige gijzelaar, Kevin Hermening, met twintig jaar destijds de jongste Amerikaan die vastzat, zegt ook door Ahmadinejad te zijn verhoord.

Bron:
http://www.nu.nl/news/549088/23/'Ahmadinejad_was_prominent_gijzelnemer_in_1979'.ht ml


Lekker mannetje, die Ahmadinejad...

Ph. Impudicus
30-06-05, 10:21
Geplaatst door Julien
naar mijn weten is Iran nog steeds sji'itisch en staan de andere islamitische landen (soenitisch) totaal niet te wachten op een islamitische revolutie georganiseerd vanuit Iran.

daarnaast islamitische wereldrevolutie betekent wo3.. ik denk niet dat de mensheid daar op staat te wachten.

Van die ''Umma'' der gelogigen, kunnen we nog heel veel verwachten, als de smerige kankerverwekkende ''waarheids''-luchtbel van leugen en bedrog in elkaars gezicht explodeert.

Het kwaad dat zichzelf opeet, zal voor de rest van het organisme aarde zeker geen vrede betekenen in het komende tijdsgewricht.

En omdat het kernwapen niet kan worden ontvonden, zal quick and carefully concerted action, de enige oplossing zijn.

Het wegwerken van donkere diktatoriale plekken op aarde, is een kwestie van leven of dood geworden voor de hele planeet.

Max Stirner
30-06-05, 10:23
Geplaatst door Julien
naar mijn weten is Iran nog steeds sji'itisch en staan de andere islamitische landen (soenitisch) totaal niet te wachten op een islamitische revolutie georganiseerd vanuit Iran.

daarnaast islamitische wereldrevolutie betekent wo3.. ik denk niet dat de mensheid daar op staat te wachten.


Ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als ie wordt opgediend.

Ook de Sovjet-leiders bedienden zich tot ver in de jaren tachtig van dergelijke suffe retoriek.....

Terwijl ze allang in de gaten hadden dat ze in eigen land gigantische economische en sociale problemen hadden en dat de hegemonie van de dictatoriale alwetende opa`s zijn langste tijd had gehad.

Tis een uitspraak voor binnenlands gebruik. En in feite een teken van zwakte, want iedereen begrijpt dat hij die lulverhaaltjes toch niet waarmaakt.

Al Sawt
30-06-05, 12:53
Geplaatst door Tafey Lewis
[5:20] Recall that Moses said to his people, "O my people, remember GOD's blessings upon you: He appointed prophets from among you, made you kings, and granted you what He never granted any other people.
21.
[5:21] "O my people, enter the holy land that GOD has decreed for you, and do not rebel, lest you become losers."


[17:104] And we said to the Children of Israel afterwards, "Go live into this land. When the final prophecy comes to pass, we will summon you all in one group."



To Moses We [Allah] gave nine clear signs. Ask the Israelites how he [Moses] first appeared amongst them. Pharoah said to him: 'Moses, I can see that you are bewitched.' 'You know full well,' he [Moses] replied, 'that none but the Lord of the heavens and the earth has revealed these visible signs. Pharoah, you are doomed.'"

"Pharoah sought to scare them [the Israelites] out of the land [of Israel]: but We [Allah] drowned him [Pharoah] together with all who were with him. Then We [Allah] said to the Israelites: 'Dwell in this land [the Land of Israel]. When the promise of the hereafter [End of Days] comes to be fulfilled, We [Allah] shall assemble you [the Israelites] all together [in the Land of Israel]."

"We [Allah] have revealed the Qur'an with the truth, and with the truth it has come down. We have sent you [Muhammed] forth only to proclaim good news and to give warning."

[Qur'an, "Night Journey," chapter 17:100-104] Volgens de Islam was Mozes en zijn volgelingen, moslims.

Voorts staat nergens in de koran dat er diaspora plaatsvond en dat Oud-Israeliers tot in de Russische Toendra`s uitwaaiden. Daarnaast is de Joodse claim op Palestina, niets anders dan een politieke claim en die claim dient daarom ook op waarheidgehalte worden onderzocht.

Al Sawt
30-06-05, 12:56
Geplaatst door amadeus
Ze hebben het niet gedaan omdat Bush daar niet mee instemde. Ze hebben het niet gedaan, omdat Iran hard zou toeslaan.

En dat ze de middelen ervoor niet hadden.

Tafey Lewis
30-06-05, 14:40
Geplaatst door Al Sawt
Volgens de Islam was Mozes en zijn volgelingen, moslims.

Voorts staat nergens in de koran dat er diaspora plaatsvond en dat Oud-Israeliers tot in de Russische Toendra`s uitwaaiden. Daarnaast is de Joodse claim op Palestina, niets anders dan een politieke claim en die claim dient daarom ook op waarheidgehalte worden onderzocht.

dan is de islam een verzinsel, mozes was een jood, jezus was een jood.
ik kan ook een religie beginnen. ik noem het polderdom. Mozes was een polderiaan, jezus was een polderiaan mohammed was een polderiaan en ik ben de laatste profeet!
en de koran is ZEKER geen boek waar alle feiten der wereld in staan.
in de koran staat ook nergens dat de romeinen maastricht hebben gesticht, is het daarom niet waar?

Volgens de koran moet ik, als volk van het boek waar allah zich tot richt via mozes, terug keren naar het beloofde land.
palazzi die imam uit italie is het met mij eens.



And we said to the Children of Israel afterwards, "Go live into this land. When the final prophecy comes to pass, we will summon you all in one group."


dat zijn zeker ineens ook moslims, zijn wezens van andere planeten ineens ook moslim?? als walvissen ineens achter de schepping blijken te zitten zijn die dan ook moslim?????

Spoetnik
30-06-05, 15:11
Geplaatst door GTV
Bron:
http://www.nu.nl/news/549088/23/'Ahmadinejad_was_prominent_gijzelnemer_in_1979'.ht ml


Lekker mannetje, die Ahmadinejad...

Abductors deny Iran leader siege role

Iranian veterans of the 1979 seizure of hostages at the US embassy in Tehran have denied claims that President-elect Mahmoud Ahmadinejad played a role in the siege.

Their comments come after several former US hostages who were held for 444 days by student followers of revolutionary leader Ayat Allah Ruhollah Khomeini said they were sure Ahmadinejad was a key player in the abduction.

"Mr Ahmadinejad was never one of students following the path of the imam that took the spy den (US embassy). He was never there," said Mohsen Mirdamadi, a former hostage-taker who went on to become a member of parliament.

He said a picture circulating on the internet and the printed media portraying a thickly bearded hostage-taker leading out a blindfolded American hostage did not show Ahmadinejad.

"Those who say he was one of the students are making a mistake. Even last night I was shown a picture but the person in the picture had little resemblance to him.

"I think that it is the picture which has led to the mistake. As I said he was never there. He was never among us even when we were deliberating over the issue," said Mirdamadi.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/05A0C669-2069-4874-B746-9AD2FF0AE84C.htm

Al Sawt
30-06-05, 16:07
Geplaatst door Tafey Lewis
dan is de islam een verzinsel, mozes was een jood, jezus was een jood. Dat mag jij gerust geloven! Als moslim acht ik Islam als waarheid!

Aan de hand van Islam wordt er geen grondgebied geclaimt of exclusiviteit gegeven aan een bepaalde 'volk' om die gebied te bewonen.

Nee, Islam uit geen politieke claim en dat geldt wel voor Jodendom.




ik kan ook een religie beginnen. ik noem het polderdom. Mozes was een polderiaan, jezus was een polderiaan mohammed was een polderiaan en ik ben de laatste profeet! Vooral een gebied gaan claimen op basis van oudhoudkundige fabeltjes! Kijken of je mensen niet aan het lachen brengt.



en de koran is ZEKER geen boek waar alle feiten der wereld in staan.
in de koran staat ook nergens dat de romeinen maastricht hebben gesticht, is het daarom niet waar? In de Koran staat niet dat alle moslims een exclusieve recht hebben op een grondgebied of dat ze een gelukkige Semitische familie vormen samen met hun geloofsgenoten in Rusland en andere contreien.


Volgens de koran moet ik, als volk van het boek waar allah zich tot richt via mozes, terug keren naar het beloofde land.
palazzi die imam uit italie is het met mij eens.
Terugkeren als moslim! Islam gelooft trouwens niet in Diaspora door Romeinen.


dat zijn zeker ineens ook moslims, zijn wezens van andere planeten ineens ook moslim?? als walvissen ineens achter de schepping blijken te zitten zijn die dan ook moslim????? Net als een Rus een Semiet kan zijn, kan een walvis een moslim zijn.

Even krom!

jHanosch
01-07-05, 22:25
Terugkeren als moslim! Islam gelooft trouwens niet in Diaspora door Romeinen. Ze gelooft wel meer dingen die overduidelijk bezijden de waarheid zijn.

Al Sawt
03-07-05, 15:16
Geplaatst door jHanosch
Ze gelooft wel meer dingen die overduidelijk bezijden de waarheid zijn. Doel je dat een Rus geen Semiet kan zijn?