PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik Ben Op Zoek Naar Een Liefe Eerlijke Gescheide Meid////

mojo 2005
29-06-05, 13:55
HEY MEID BEN JIJ OOK OP ZOEK///////SALhey hey let op ik ben op zoekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkknaar een gescheide berber meid die echt sirieuws opnieuw wilt beginen ik ben zelf een 27 jarige jongeman afkomstig uit alhoucima en ben ook gescheiden en wil ook opnieuw een toekomst bouwen ben jij die eerlijke liefe berbermeid neem dan contact met mij op wie weet zijn wij wel voor elkaar gemaakt//////////////////////////////////////

eliseelise
09-07-05, 14:33
He deze advertentie heb ik ook op Marokko.nl zien staan.Jongen je moet sbar hebben het komt inchallah allemaal goed.Zoals ze zeggen op ieder potje past een dekseltje. :knipoog:

lady farah
14-07-05, 20:39
ben je alleen op zoek naar een gescheiden vrouw?

of ook naar een ongescheiden vrouw?

SkarWaha
16-07-05, 17:55
Sommige mannen zoeken een gescheiden vrouw omdat ze weten dat ze geen maagd is
zodat ze gebruik van haar kunnen maken .

Aan de andere kant vind ik het knap voor die mannen die met een gescheiden vrouw trouwen , mannen zijn toch niet allemaal het zelfde :vreemd:

Ikea
24-08-05, 12:10
ga eens een beetje dieper in de zee zwemmen, daar zijn genoeg visjes in de zee, je hebt ze zelfs in alle geuren en kleuren, maar ze zijn niet allemaal berbers, dat is pech hebben hé....RACIST

ZELFS TEGEN UW EIGEN VOLK
GE MOEST U EENS SCHAMEN BRUINE

FATIMA0626
13-09-05, 22:19
HOI IK BEN FATIMA BEN ZELF EEN GESCHEIDEN VROUW EN HEB EEN KINDJE VAN 1JR MEISJE :hardlach:

zinake_tje
17-09-05, 13:24
salaaam moet het juist een berbers meisje zijN?????