PDA

Bekijk Volledige Versie : VN is een nazi-instituut



vgeld
29-06-05, 19:20
Als je naar de conflicten in de wereld kijkt dan kan je maar een conclusie trekken. VN is een nazi-instituut en geeft aandacht alleen aan de agenda van de VS.
Waaruit bestaat de VN eigenlijk?
Frankrijk, VS, VK, Japan en China. Wie verdedigt dan de belangen van de Arabieren, Afrikanen, Moslims, Indianen,..etc

vgeld
29-06-05, 20:11
Geplaatst door Alcibiades
Het is een feit dat ze dat zelf niet kunnen. Dus zijn ze aangewezen op anderen, die dat ook niet doen. Er is maar één oplossing: ze moeten beter leren voor zichzelf te zorgen.
Dat heb je goed geformuleerd maar het Nazi-instituut moet spreken namens de Nazi's en niet namens de wereld.

vgeld
29-06-05, 20:36
Geplaatst door Alcibiades
Als het echt een Nazi-instituut is zullen ze zich niets aantrekken van wat jij vindt dat ze moeten doen.
Wat ik vind is dat de 205 landen het nazi-instituut niet moeten erkennen.

Tafey Lewis
29-06-05, 21:09
Geplaatst door Alcibiades
Het is een feit dat ze dat zelf niet kunnen. Dus zijn ze aangewezen op anderen, die dat ook niet doen. Er is maar één oplossing: ze moeten beter leren voor zichzelf te zorgen.


hahaa ik was in april bij de VN mensenrechten commissie vergaderingen. COMPLEET door de arabieren gedomineerd echt compleet.
kijk maar eens op http://www.unwatch.org/.
denk je dat bij die vergadering alle mensenrechten schendingen worden aangepakt??? nggggg guess again.......sudan??? geen woord, slappe niets zeggende statement daargelaten. syrie?????? iran??????saoudi arabie???? egypte??? nope . het werkt heel simpel, je KOOPT stemmen. ik stem niet tegen jou jij niet tegen mij, jij wil olie blijven kopen dan stem je zeker neit tegen mij. derhalve komt er nooit een resolutie tegen een islamitisch land door.

serieus lees die pagina http://www.unwatch.org/
ik heb daar met meerde VN afgevaardigden gesproken die allemaal eens waren dat de islamitische landen de boel domineren en misbruiken om hun eigen schuld te verdoezelen.
drie keer raden voor wie ze wel tijd hebben?

Julien
29-06-05, 21:09
Frankrijk vertegenwoordigt wel vaak de belangen van de Arabische landen.

Maar ik ben het met VGeld eens dat er eigenlijk ook per tourbeurt altijd 1 islamitisch land in de VN-raad zou moeten zitten. Indonesië, Pakistan en Egypte lijken me de meest logische kanshebbers voor een vaste plaats.

vgeld
29-06-05, 21:19
Geplaatst door Julien
Frankrijk vertegenwoordigt wel vaak de belangen van de Arabische landen.

Maar ik ben het met VGeld eens dat er eigenlijk ook per tourbeurt altijd 1 islamitisch land in de VN-raad zou moeten zitten. Indonesië, Pakistan en Egypte lijken me de meest logische kanshebbers voor een vaste plaats.
Pakisten? Wat zit jij te kutten ? Een land waarin stammenoorlogen worden gevoerd door elkaars vrouwen te verkrachten? kut lekker op.
Ik nomineer dan Iran.
Egypte? Godver! Met die kutkop van Moebarak? die zichzelf tot eeuwige koning heeft bekroond? Ik nomineer dan Marokko als permanent vert. van de Arab. landen.

vgeld
29-06-05, 21:22
Geplaatst door Tafey Lewis
hahaa ik was in april bij de VN mensenrechten commissie vergaderingen. COMPLEET door de arabieren gedomineerd echt compleet.
kijk maar eens op http://www.unwatch.org/.
denk je dat bij die vergadering alle mensenrechten schendingen worden aangepakt??? nggggg guess again.......sudan??? geen woord, slappe niets zeggende statement daargelaten. syrie?????? iran??????saoudi arabie???? egypte??? nope . het werkt heel simpel, je KOOPT stemmen. ik stem niet tegen jou jij niet tegen mij, jij wil olie blijven kopen dan stem je zeker neit tegen mij. derhalve komt er nooit een resolutie tegen een islamitisch land door.

serieus lees die pagina http://www.unwatch.org/
ik heb daar met meerde VN afgevaardigden gesproken die allemaal eens waren dat de islamitische landen de boel domineren en misbruiken om hun eigen schuld te verdoezelen.
drie keer raden voor wie ze wel tijd hebben?

Moulay Tafey !
Die kut eikels(arabs) mogen hun gang gaan omdat Shell, Esso,..etc en dus de Amerikkanen, Britten, Fransen,..etc achter ze staan.

Julien
29-06-05, 21:26
Geplaatst door vgeld
Pakisten? Wat zit jij te kutten ? Een land waarin stammenoorlogen worden gevoerd door elkaars vrouwen te verkrachten? kut lekker op.
Ik nomineer dan Iran.
Egypte? Godver! Met die kutkop van Moebarak? die zichzelf tot eeuwige koning heeft bekroond? Ik nomineer dan Marokko als permanent vert. van de Arab. landen.

doe wel realistisch Vgeld; het gaat er om welke islamitische landen het machtigst zijn.. sowieso zijn er weinig islamitische landen die qua macht vergelijkbaar zijn met de huidige VN-veiligheidsraadsleden. Dat is dus het probleem. Maar die paar islamitische landen die daar wel in de buurt komen zijn Indonesië (een van de grootste landen ter wereld), Pakistan (1 van de dichtbevolkste landen ter wereld), Egypte (machtigste land in de regio) en eventueel ook Saoedie-Arabië vanwege de olie.

vgeld
29-06-05, 21:28
Geplaatst door Julien
doe wel realistisch Vgeld; het gaat er om welke islamitische landen het machtigst zijn.. sowieso zijn er weinig islamitische landen die qua macht vergelijkbaar zijn met de huidige VN-veiligheidsraadsleden. Dat is dus het probleem. Maar die paar islamitische landen die daar wel in de buurt komen zijn Indonesië (een van de grootste landen ter wereld), Pakistan (1 van de dichtbevolkste landen ter wereld), Egypte (machtigste land in de regio) en eventueel ook Saoedie-Arabië vanwege de olie.
De realiteit is dat we nu worden geregeerd door een nazi-instituut gedomineerd door fundamentalitisch christelijke Amerika

Julien
29-06-05, 21:46
Geplaatst door vgeld
De realiteit is dat we nu worden geregeerd door een nazi-instituut gedomineerd door fundamentalitisch christelijke Amerika

tja de VS is nu eenmaal al 50 jaar de wereldmacht. ik ben ook geen usa-fan, maar het is nu eenmaal zo. daar kan de vn ook niks aan doen.

overigens is de usa geen theocratie.. misschien is de meerderheid daar wel christelijk, inclusief de president...maar er is daar wel een scheiding van kerk en staat, en dat kunnen veel andere landen in de wereld niet zeggen.

ik vind de vn niet nazistisch. als het aan de vn had gelegen, dan was de VS Irak bijv. niet binnengevallen. En de VN is helemaal geen loophondje van de VS. Zonder de VN zou de wereld er een stuk slechter aan toe zijn.

observer
29-06-05, 21:56
Geplaatst door Alcibiades
En dan samen een nieuwe organisatie oprichten. Met alleen landen als lid die een democratische toetsing hebben doorstaan. Dat lijkt me eigenlijk wel iets. dan worden de arabieren dus daar ook niet vertegenwoordigd

:lachu:

Al Sawt
30-06-05, 00:40
Geplaatst door Alcibiades
Het is een feit dat ze dat zelf niet kunnen. Dus zijn ze aangewezen op anderen, die dat ook niet doen. Er is maar één oplossing: ze moeten beter leren voor zichzelf te zorgen. Geldt dat ook voor Israel en Nederland?

Al Sawt
30-06-05, 12:58
Geplaatst door Alcibiades
Dat lukt toch prima! Hun afhankelijkheid jegens externe mogendheden is zeer groot! Ze zijn erg aangewezen op andere landen.