PDA

Bekijk Volledige Versie : hahahahah luister hiernaar!



Julien
01-07-05, 09:54
De Hans Kazan & Martin Gaus diss van een Marokkaanse rapper die ook Geert Wilders schijnt te bedreigen.

Ik zou bijna denken dat het een parodie is, zo slecht.. :hihi:

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=322232&songID=2252909

klik op low fi of high fi

Julien
01-07-05, 09:58
matin gaus die zemel yo hans kazan wat een sukkel ben jij krijg de griep en je doet blij
je bent zo lelijk met je kapseltje, ik zie je nooit meer op de tv ben je aan het kontjeneuken ofzo? je doet goochelen maar alles is nep :lol:

IbnRushd
01-07-05, 09:59
Geplaatst door Julien
De Hans Kazan & Martin Gaus diss van een Marokkaanse rapper die ook Geert Wilders schijnt te bedreigen.

Ik zou bijna denken dat het een parodie is, zo slecht.. :hihi:

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=322232&songID=2252909

klik op low fi of high fi

Vooral op 't einde zeggen ze 'beslama' :haha:

Julien
01-07-05, 10:03
Geplaatst door IbnRushd
Vooral op 't einde zeggen ze 'beslama' :haha:

:hihi: ja ze hebben idd ook zelf in de gaten dat het nergens op slaat

Pytaghoras
01-07-05, 10:06
Geplaatst door Julien
:hihi: ja ze hebben idd ook zelf in de gaten dat het nergens op slaat

En toch heeft wilders een aangifte gedaan wegens bedreiging
:

Tweede Kamerlid geert Wilders gaat opnieuw aangifte doen van doodsbedreigingen op het internet. Dit keer gaat het om een rap-nummer waarin wordt gedreigd hem af te maken. Het nummer is te horen op een muzieksite. De rappers zingen eerst dat Wilders wordt meegenomen naar een kelder, waar hij wordt gemarteld, daarna wordt hij gedood. De rappers Youssef en Kamal noemen in de begeleidende teksten op de site Eindhoven en Tanger (Marokko) als hun 'favorite spots'.

Het onafhankelijk kamerlid is al eerder bedreigd, ook via teksten op internet. Daarvoor zijn al mensen vervolgd en veroordeeld.

BiL@L
01-07-05, 10:08
Geplaatst door IbnRushd
Vooral op 't einde zeggen ze 'beslama'

Jah, als er iets niet rijmt met wat dit soort mannen uitkramen, dan is het wel het woord 'beslama'.

Julien
01-07-05, 10:09
Geplaatst door Pytaghoras
En toch heeft wilders een aangifte gedaan wegens bedreiging
:

Tweede Kamerlid geert Wilders gaat opnieuw aangifte doen van doodsbedreigingen op het internet. Dit keer gaat het om een rap-nummer waarin wordt gedreigd hem af te maken. Het nummer is te horen op een muzieksite. De rappers zingen eerst dat Wilders wordt meegenomen naar een kelder, waar hij wordt gemarteld, daarna wordt hij gedood. De rappers Youssef en Kamal noemen in de begeleidende teksten op de site Eindhoven en Tanger (Marokko) als hun 'favorite spots'.

Het onafhankelijk kamerlid is al eerder bedreigd, ook via teksten op internet. Daarvoor zijn al mensen vervolgd en veroordeeld.

jah deze rappers zijn toch niet serieus te nemen

luister hier naar de geert wilders-diss

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=322232&songID=2591615

NIS
01-07-05, 10:10
Sjee, wat een slecht nummer zeg.. Had van mijn broeders toch iets meer ritme gevoel verwacht.. meer flow dus.. betere timing.. meer rijm skillz..

Het nummer is mijn iPod niet waard:D

delirious
01-07-05, 10:13
Hoe moet ik het me voorstellen, die bedreigingen.
Struint Wilders zelf het internet af?
Of wordt dit gedaan voor hem. ( internetplisie ?)

Er wordt dus doelgericht gezocht naar dit soort vage rappertjes. :cheefbek: