PDA

Bekijk Volledige Versie : hoofdpijn



marwan001
01-07-05, 11:00
:laser:
Beste leden,
ik ben het zat, al die discussies overal over de islam en de moslims, over de hele wereld maar vooral in nederland. iedere avond opnieuw op tv, en je hoeft maar een willekeurige krant open te slaan en er staat weer iets over moslims en vooral marokkanen.
wanneer houdt het eens op en kunnen we verder. volgens mij is het einde zoek. weten jullie hoe hiermee om te gaan of een oplossing. mijn hoofd ontploft....

delirious
01-07-05, 11:20
Geplaatst door marwan001
:laser:
Beste leden,
ik ben het zat, al die discussies overal over de islam en de moslims, over de hele wereld maar vooral in nederland. iedere avond opnieuw op tv, en je hoeft maar een willekeurige krant open te slaan en er staat weer iets over moslims en vooral marokkanen.
wanneer houdt het eens op en kunnen we verder. volgens mij is het einde zoek. weten jullie hoe hiermee om te gaan of een oplossing. mijn hoofd ontploft....

Emigreren, het zal er niet minder op worden vrees ik. :cheefbek:

IbnRushd
01-07-05, 11:22
Geplaatst door marwan001
:laser:
Beste leden,
ik ben het zat, al die discussies overal over de islam en de moslims, over de hele wereld maar vooral in nederland. iedere avond opnieuw op tv, en je hoeft maar een willekeurige krant open te slaan en er staat weer iets over moslims en vooral marokkanen.
wanneer houdt het eens op en kunnen we verder. volgens mij is het einde zoek. weten jullie hoe hiermee om te gaan of een oplossing. mijn hoofd ontploft....

Ik raad paracetamol aan.

Voor meer informatie: http://www.purmerendse-apotheken.nl/new/zelfzorg/items/hoofpijn.html

delirious
01-07-05, 11:23
Geplaatst door IbnRushd
Ik raad paracetamol aan.

Voor meer informatie: http://www.purmerendse-apotheken.nl/new/zelfzorg/items/hoofpijn.html

500 mg, werkt het beste. :wink:

~Panthera~
01-07-05, 11:51
Geplaatst door delirious
500 mg, werkt het beste. :wink:


Inclusief de verpakking. :hihi:

duende
01-07-05, 12:01
Geplaatst door marwan001
:laser:
Beste leden,
ik ben het zat, al die discussies overal over de islam en de moslims, over de hele wereld maar vooral in nederland. iedere avond opnieuw op tv, en je hoeft maar een willekeurige krant open te slaan en er staat weer iets over moslims en vooral marokkanen.
wanneer houdt het eens op en kunnen we verder. volgens mij is het einde zoek. weten jullie hoe hiermee om te gaan of een oplossing. mijn hoofd ontploft....
Een goede hete douche...lekker op de nek en schouders laten plenzen.
Daarna een beetje tijgerbalsem op het voorhoofd en nek smeren en een paracetamol.

delirious
01-07-05, 12:03
Geplaatst door duende
Een goede hete douche...lekker op de nek en schouders laten plenzen.
Daarna een beetje tijgerbalsem op het voorhoofd en nek smeren en een paracetamol.

Klinkt goed, werkt dit ?

duende
01-07-05, 12:04
Geplaatst door delirious
Klinkt goed, werkt dit ?
Bij mij wel...maar alleen als ik de koppijn voel opkomen en ik ben er bijtijds bij. Anders.....meer paracetamol en uitzingen maar.

Bofko
01-07-05, 12:05
Geplaatst door marwan001
:laser:
Beste leden,
ik ben het zat, al die discussies overal over de islam en de moslims, over de hele wereld maar vooral in nederland. iedere avond opnieuw op tv, en je hoeft maar een willekeurige krant open te slaan en er staat weer iets over moslims en vooral marokkanen.
wanneer houdt het eens op en kunnen we verder. volgens mij is het einde zoek. weten jullie hoe hiermee om te gaan of een oplossing. mijn hoofd ontploft....

Op TV alleen de kanalen National Geographic en Animal Planet bekijken en alleen reclame-krantjes lezen. :fpetaf:

delirious
01-07-05, 12:06
Geplaatst door duende
Bij mij wel...maar alleen als ik de koppijn voel opkomen en ik ben er bijtijds bij. Anders.....meer paracetamol en uitzingen maar.

Ja maar bij zware migraine werkt Parcet. niet echt.
Voordeel is natuurlijk, geen maagklachten.

~Panthera~
01-07-05, 12:07
Geplaatst door Bofko
Op TV alleen de kanalen National Geographic en Animal Planet bekijken en alleen reclame-krantjes lezen. :fpetaf:


:lole: :duim: