PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders doet opnieuw aangifte wegens bedreiging



Pytaghoras
01-07-05, 11:08
Wilders doet opnieuw aangifte wegens bedreiging



Tweede Kamerlid geert Wilders gaat opnieuw aangifte doen van doodsbedreigingen op het internet. Dit keer gaat het om een rap-nummer waarin wordt gedreigd hem af te maken. Het nummer is te horen op een muzieksite. De rappers zingen eerst dat Wilders wordt meegenomen naar een kelder, waar hij wordt gemarteld, daarna wordt hij gedood. De rappers Youssef en Kamal noemen in de begeleidende teksten op de site Eindhoven en Tanger (Marokko) als hun 'favorite spots'.

Het onafhankelijk kamerlid is al eerder bedreigd, ook via teksten op internet. Daarvoor zijn al mensen vervolgd en veroordeeld.



bron: fok.nl

Wat een mietje zeg is die Wilders. Volgens mij was hij een verwende jochie die telkens riep: Juffffffffffffffff, hij zegt dat ik een lelijke kapsel heb.

assassijn
01-07-05, 11:50
Kan iemand die (c)rap vertalen voor mij:haha:

rap (http://www.geenstijl.nl/paginas/youssefenkamal.html)

delirious
01-07-05, 11:54
Geplaatst door assassijn
Kan iemand die (c)rap vertalen voor mij:haha:

rap (http://www.geenstijl.nl/paginas/youssefenkamal.html)

Versta er ook niets van, Wilders wel blijkbaar :hihi:

~Panthera~
01-07-05, 12:02
O god, heeft ie het weer ? :moe:

Pytaghoras
01-07-05, 12:08
Wie heeft mijn post gewijzigd? Ik heb zijn foto daar niet geplaatst en die linken naar de rap ook niet?

amadeus
01-07-05, 12:51
Geplaatst door Pytaghoras
Wat een mietje zeg is die Wilders.
Met de dood bedreigd worden is niet niets. Als het een moslim was had je waarschijnlijk wel moord en brand geschreeuwd, maar omdat het Wilders betreft zou hij ineens een mietje zijn.

Misschien mag ik je er even aan herinneren dat zelfs de anonieme David van dit prikbord diep geschokt was door een duidelijk niet serieus bedoelde doodsbedreiging van de dorpsgek Maarten?

David
01-07-05, 12:54
Geplaatst door amadeus
Misschien mag ik je er even aan herinneren dat zelfs de anonieme David van dit prikbord diep geschokt was door een duidelijk niet serieus bedoelde doodsbedreiging van de dorpsgek Maarten?


Geschokt? Wellicht. Woest? Dat zeker. En dan heb ik niet eens stom haar.

Wortel
01-07-05, 13:29
Ik verstond iets over vieze gele kaas en over fraaie streken met prikkeldraad, BB guns en dodelijke ziektes.
Jammer dat ze dat oude nummer van Foreigner "You're as cold as ice" daarvoor op dezelfde manier mishandeld hebben.

freya
01-07-05, 13:44
Ik dacht al: het is een beetje stil rond Wilders de laatste tijd.

En voila!

:jammer:

helly2002
01-07-05, 14:09
is natuurlijk weer publiciteit voor wilders zolang ze het alleen meer zingen moet het geen probleem zijn .



maar dat wilders een mietje zou zijn vind ik kolder want dan zou een nummers ongeveer hetzelfde gezind zijn over moslims ook niks fout aan zijn maar dan kan het opeens niet ;) hoezo dubbelzinnig

amadeus
01-07-05, 14:11
Geplaatst door freya
Ik dacht al: het is een beetje stil rond Wilders de laatste tijd.

En voila!

:jammer:
In feite mag Wilders die Marokkanen wel dankbaar zijn ja. Het was ook Farid A. die hem met zijn eerste bedreiging pas echte bekendheid bracht. Vanaf dat moment kwam zijn populariteit in een stroomversnelling.

delirious
01-07-05, 14:18
Geplaatst door amadeus
In feite mag Wilders die Marokkanen wel dankbaar zijn ja. Het was ook Farid A. die hem met zijn eerste bedreiging pas echte bekendheid bracht. Vanaf dat moment kwam zijn populariteit in een stroomversnelling.




Geplaatst door amadeus
Met de dood bedreigd worden is niet niets. Als het een moslim was had je waarschijnlijk wel moord en brand geschreeuwd, maar omdat het Wilders betreft zou hij ineens een mietje zijn.

Misschien mag ik je er even aan herinneren dat zelfs de anonieme David van dit prikbord diep geschokt was door een duidelijk niet serieus bedoelde doodsbedreiging van de dorpsgek Maarten?

:hihi:

Minerva
01-07-05, 14:26
Geplaatst door assassijn
Kan iemand die (c)rap vertalen voor mij:haha:

rap (http://www.geenstijl.nl/paginas/youssefenkamal.html)

:haha:

Wilders schoot hier zelf ook vast van in de lach! Hoe heet dit nummer trouwens? "Ik ben een trieste wannabe Scarface" ?

amadeus
01-07-05, 14:29
Geplaatst door delirious
:hihi:
Grappige paradox, niet waar? :haha:

assassijn
01-07-05, 17:48
Geplaatst door Minerva
:haha:

Wilders schoot hier zelf ook vast van in de lach! Hoe heet dit nummer trouwens? "Ik ben een trieste wannabe Scarface" ?

Ze hebben inmiddels hun excuses aangeboden.
Als ik bij ben gekomen van het lachen om ht nummer sorry Geert, zal ik proberen de teks neer te zetten.

http://www.soundclick.com/bands/2/youssefkamal_music.htm

assassijn
01-07-05, 17:58
(refrein)Sorry Geert WilderSS.
Ik wilde je geen pijn doen.
Sluit me asjeblieft niet op

Want ik vind, je kapseltje best moooooi.
Ewa meneer Geert, et was maar een grapje.
Ik hield u alleen maar voor de lapje.
Ik zou nooit uw kapseltje eraf zagen.
Wollah, ik heb niet eens een zaag.
En ook al had ik wel een zaag
Dan zou ik het hoogstwaarschijnlijk toch niet doen.
Want als mijn vader erachter komt,
Ben ik niet meer jarig.
Echt waar, ik vind u best aardig.
Ewa, die blonde haren staan u best goed.
Ook al staan ze zo hoooog.
En van de kelder was ook maar een grapje.
U past er niet eens in, er staat al een keukentrapje.
En een stofzuiger, ennuuuuh eten.
Ennnnuh drinken, ennnuuuh een bezem.
Neem me niet zo serieus meneer Geert.
Ik wil niet naar de gevangenis…..ik zwweer het.

(refrein 2 x)

Dan volgt allemaal Marokkaans gescheld.


Hopelijk houdt de AIVD deze extremistische moslim-terrorist zo snel mogelijk aan.Deze gasten willen Nederland gewoon vernietigen

delirious
01-07-05, 18:36
Geplaatst door assassijn
(refrein)Sorry Geert WilderSS.
Ik wilde je geen pijn doen.
Sluit me asjeblieft niet op

Want ik vind, je kapseltje best moooooi.
Ewa meneer Geert, et was maar een grapje.
Ik hield u alleen maar voor de lapje.
Ik zou nooit uw kapseltje eraf zagen.
Wollah, ik heb niet eens een zaag.
En ook al had ik wel een zaag
Dan zou ik het hoogstwaarschijnlijk toch niet doen.
Want als mijn vader erachter komt,
Ben ik niet meer jarig.
Echt waar, ik vind u best aardig.
Ewa, die blonde haren staan u best goed.
Ook al staan ze zo hoooog.
En van de kelder was ook maar een grapje.
U past er niet eens in, er staat al een keukentrapje.
En een stofzuiger, ennuuuuh eten.
Ennnnuh drinken, ennnuuuh een bezem.
Neem me niet zo serieus meneer Geert.
Ik wil niet naar de gevangenis…..ik zwweer het.

(refrein 2 x)

Dan volgt allemaal Marokkaans gescheld.


Hopelijk houdt de AIVD deze extremistische moslim-terrorist zo snel mogelijk aan.Deze gasten willen Nederland gewoon vernietigen

Dit is echt lachen, is hier een geluidsbestand van assassijn?
:haha:

Minerva
01-07-05, 19:28
Geplaatst door assassijn
(refrein)Sorry Geert WilderSS.
Ik wilde je geen pijn doen.
Sluit me asjeblieft niet op

Want ik vind, je kapseltje best moooooi.
Ewa meneer Geert, et was maar een grapje.
Ik hield u alleen maar voor de lapje.
Ik zou nooit uw kapseltje eraf zagen.
Wollah, ik heb niet eens een zaag.
En ook al had ik wel een zaag
Dan zou ik het hoogstwaarschijnlijk toch niet doen.
Want als mijn vader erachter komt,
Ben ik niet meer jarig.
Echt waar, ik vind u best aardig.
Ewa, die blonde haren staan u best goed.
Ook al staan ze zo hoooog.
En van de kelder was ook maar een grapje.
U past er niet eens in, er staat al een keukentrapje.
En een stofzuiger, ennuuuuh eten.
Ennnnuh drinken, ennnuuuh een bezem.
Neem me niet zo serieus meneer Geert.
Ik wil niet naar de gevangenis…..ik zwweer het.

(refrein 2 x)

Dan volgt allemaal Marokkaans gescheld.


Hopelijk houdt de AIVD deze extremistische moslim-terrorist zo snel mogelijk aan.Deze gasten willen Nederland gewoon vernietigen

My, my, my! What a talent!

Ik denk dat de AIVD afgeleidt raakt door de diepgang van dit geniaal muziekstuk.

AARDIG
01-07-05, 19:33
Geplaatst door assassijn
Hopelijk houdt de AIVD deze extremistische moslim-terrorist zo snel mogelijk aan.Deze gasten willen Nederland gewoon vernietigen

:haha:!!!

assassijn
01-07-05, 20:44
Geplaatst door delirious
Dit is echt lachen, is hier een geluidsbestand van assassijn?
:haha:

Moet je ff dezelfde topic op wsdb kijken.Staat een link naar de site.
Het nummer is echt hilarisch, heb em al 30 keer beluister en lig nog steeds in een deuk.

assassijn
01-07-05, 20:46
Geplaatst door AARDIG
:haha:!!!

Besa7 a sa7bi, deze gasten behoren tot de Hofstad groep.Ze hebben een training gevolgd in Afghanistan, Irak en Pakistan.
Nederland is in gevaar, het wordt tijd dat we alarmfase rood afroepen.

delirious
01-07-05, 21:01
Geplaatst door assassijn
Moet je ff dezelfde topic op wsdb kijken.Staat een link naar de site.
Het nummer is echt hilarisch, heb em al 30 keer beluister en lig nog steeds in een deuk.

Thanks assassijn, ga gelijk checken :hihi:

delirious
01-07-05, 21:26
Geplaatst door assassijn
Moet je ff dezelfde topic op wsdb kijken.Staat een link naar de site.
Het nummer is echt hilarisch, heb em al 30 keer beluister en lig nog steeds in een deuk.


:lol: " De leven draait door a sa7bi "

Staatsgevaarlijke mannen inderdaad. :haha:

assassijn
01-07-05, 21:40
Geplaatst door delirious
:lol: " De leven draait door a sa7bi "

Staatsgevaarlijke mannen inderdaad. :haha:

Gelukkig heeft de AIVD ze in de gaten. Ze kunnen zomaar een aanslag plegen, en Nederland vernietigen....be afraid.

delirious
01-07-05, 22:21
Geplaatst door assassijn
Gelukkig heeft de AIVD ze in de gaten. Ze kunnen zomaar een aanslag plegen, en Nederland vernietigen....be afraid.

Een aanslag op je lachspieren ja :hihi:

assassijn
01-07-05, 22:27
Geplaatst door delirious
Een aanslag op je lachspieren ja :hihi:

Niet lachen, straks staat er weer een of andere debiele autochtoon op z'n achterpoten, en krijg je dat standaard gezeik weer dat we lachen omdat het nu een allochtoon is, en zouden huilen als het een moslim was.
Dit moeten we uiterst serieus nemen, en blijven waken voor deze extremisten die elk moment een aanslag kunnen plegen.

wytze
01-07-05, 22:41
Geplaatst door assassijn
Niet lachen, straks staat er weer een of andere debiele autochtoon op z'n achterpoten, en krijg je dat standaard gezeik weer dat we lachen omdat het nu een allochtoon is, en zouden huilen als het een moslim was.
Dit moeten we uiterst serieus nemen, en blijven waken voor deze extremisten die elk moment een aanslag kunnen plegen.


dat denk ik ook. :roker:

delirious
01-07-05, 22:46
Geplaatst door assassijn
Niet lachen, straks staat er weer een of andere debiele autochtoon op z'n achterpoten, en krijg je dat standaard gezeik weer dat we lachen omdat het nu een allochtoon is, en zouden huilen als het een moslim was.
Dit moeten we uiterst serieus nemen, en blijven waken voor deze extremisten die elk moment een aanslag kunnen plegen.

:hihi: kan het niet helpen shorry :hihi:

assassijn
01-07-05, 23:29
Geplaatst door delirious
:hihi: kan het niet helpen shorry :hihi:

We krijgen straks het Laakkwartier2 te zien als deze zwaar bewapende en staatsgevaarlijke gekken worden opgepakt.
WE ZIJN IN OORLOG

~Panthera~
01-07-05, 23:33
Geplaatst door assassijn


WE ZIJN IN OORLOG

Goddank, begon me alweer te vervelen. :hihi:

delirious
01-07-05, 23:38
Geplaatst door assassijn
We krijgen straks het Laakkwartier2 te zien als deze zwaar bewapende en staatsgevaarlijke gekken worden opgepakt.
WE ZIJN IN OORLOG

Mijn kaakspieren begeven het werkelijk waar :haha:

assassijn
01-07-05, 23:47
Geplaatst door delirious
Mijn kaakspieren begeven het werkelijk waar :haha:

Het lachen zal je snel vergaan mijn vriend, dit is het teken dat Al-Qaida voet aan de grond heeft gezet in Nederland.

IK ga nog ff "sorry Geert" luisteren, om alert en waakzaam te blijven.

delirious
01-07-05, 23:51
Geplaatst door assassijn
Het lachen zal je snel vergaan mijn vriend, dit is het teken dat Al-Qaida voet aan de grond heeft gezet in Nederland.

IK ga nog ff "sorry Geert" luisteren, om alert en waakzaam te blijven.

:zegniets: :hihi:

Joesoef
02-07-05, 00:22
Je moet die MP3 is van achteren naar voren afspelen, je weet niet wat je hoort.

Minerva
02-07-05, 00:24
Geplaatst door Joesoef
Je moet die MP3 is van achteren naar voren afspelen, je weet niet wat je hoort.

:haha:

Geheime boodschappen van Al Qaida!

:schok:

It's hypnotizing! Ik voel ineens de drang om mezelf op te blazen!

~Panthera~
02-07-05, 00:46
Geplaatst door Minerva
:haha:

Geheime boodschappen van Al Qaida!

:schok:

It's hypnotizing! Ik voel ineens de drang om mezelf op te blazen!



:fplet: Zeg dat nou niet: Delerious zit al hysterisch te lachen.
Gaat al helemaal fout. :hihi:

delirious
02-07-05, 00:48
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Zeg dat nou niet: Delerious zit al hysterisch te lachen.
Gaat al helemaal fout. :hihi:

What you talking about girl? http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c003.gif

~Panthera~
02-07-05, 00:54
Geplaatst door delirious
What you talking about girl? http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c003.gif



"Mijn kaakspieren begeven het werkelijk waar" <---- you said it.



:hihi:

delirious
02-07-05, 00:57
Geplaatst door ~Panthera~

"Mijn kaakspieren begeven het werkelijk waar" <---- you said it.



:hihi:

I know love, just messing around :D

~Panthera~
02-07-05, 00:59
Geplaatst door delirious
I know love, just messing around :D



What a mess... :droef:

:hihi:

helly2002
02-07-05, 01:25
mischien lacht wilders wel het is publiciteit dus hij mag die rappers best wel een bedank briefje schrijven .als hollander zijnde sta ik om dat soort tektsten echt niet op mijn voeten .zalm had dat van in oorlog zijn natuurlijk never mogen zeggen omdat het gewoon wordt omgedraaied lol.

assassijn
02-07-05, 01:30
Geplaatst door Joesoef
Je moet die MP3 is van achteren naar voren afspelen, je weet niet wat je hoort.
:haha:

P.S. het zijn echt extremisten.
Joussef en Kamal zijn niet de echte namen, maar dat zijn geheime boodschappen voor aanslagen.
Ga maar eens spelen met de woorden Joussef en Kamal.

aa myself souk: jezelf opblazen op een markt.
aas flu smokey: 1 griep peuk, oftewel een vuile bom.
afoul key mass: een gek is de sleutel tot de massa, oftewel, we wachten op Osama.
afoul same sky: spreekt voor zich
alamo feus sky: 3alamoe feus sky, oftewel, leer hand lucht...leer vliegen

Heren AIVD, leest u even mee.

AARDIG
02-07-05, 01:39
Metro meningbrief: "Michiel Smit brengt die jongens (lees: rechtsextremisten) netheid bij."

:haha: Wat een melige dag vandaag zeg.

assassijn
02-07-05, 01:54
Geplaatst door AARDIG
Metro meningbrief: "Michiel Smit brengt die jongens (lees: rechtsextremisten) netheid bij."

:haha: Wat een melige dag vandaag zeg.



Michiel Smit wil
jongeren netheid
bijbrengen
K. EISSENS-SCHUITEMA
•Rotterdam
T. Snel uit Alphen aan de
Rijn komt met een absoluut
zwaktebod door weer te
verwijzen naar de overbekende
foto’s van een feestje
met gabbers om Michiel
Smit zwart te maken. Valt
het niet te prijzen dat hij
juist deze jongeren netheid
probeert bij te brengen?

Ik lach best veel, maar vandaag was gewoon hilarisch.

AARDIG
02-07-05, 01:56
Geplaatst door assassijn
Ik lach best veel, maar vandaag was gewoon hilarisch.

:haha: Die bedoel ik ja!!

Zwarte Schaap
02-07-05, 07:55
Overbodig? Deze aangifte niet

Een bijkomend effect van het nieuws dat zich te vaak herhaalt is niet zozeer de gewenning als de irritatie dat het bij de afnemer kan veroorzaken. Als het om de veiligheidssituatie rond Geert Wilders gaat, vrees ik dat de gevarenzone nu in zicht komt. Gisterenochtend meldde het NOS-journaal dat het Tweede-Kamerlid opnieuw aangifte wegens bedreiging heeft gedaan.

Het gaat alweer om een rapnummer dat op internet beluisterd kan worden en waarin de auteurs Wilders een martelsessie in een kelder laten ondergaan. De teneur van de reacties op diverse internetfora was nogal paradoxaal: in plaats van sympathie voor de bedreigde parlementariër te wekken, leek het alsof dit nieuwsfeit vooral ergernis veroorzaakte. De teneur was tweedelig. Volgens velen probeerde Wilders hiermee de aandacht voor zijn persoon vast te houden in een tijd waarin hij weinig te melden heeft. Anderen vonden zijn actie nogal aanstellerig en overbodig. Het was maar een rapnummer van slechte kwaliteit dat ver-veelde pubers op een achternamiddag bij gebrek aan inspiratie snel in elkaar hebben geflanst. Aangifte doen was in dit geval als met het befaamde kanon op een mug schieten. Het mocht duidelijk zijn dat sinds de moord op Fortuyn, nu meer dan drie jaar geleden, Nederland zijn portie wel heeft gehad. De lijsttrekker was amper begraven of de eerste kogelbrieven en soms een doorgeladen pistool ploften al in diverse brievenbussen van politici neer. Vervolgens werd de dans van de bodyguards ingezet, de Tweede Kamer als fort omgebouwd, VVD-leider Van Aartsen door een auto geschept, Van Gogh vermoord en Hirsi Ali in de VS weggemoffeld. De doodsbedreigingen bloeiden als evenveel giftige planten en zelfs een onschuldige signeersessie moest worden afgelast. We hebben het wel gehad met het nieuwe en grimmige Nederland. Zouden we niet naar een meer vertrouwde orde van de dag kunnen terugkeren? Kunnen Hirsi Ali en Wilders niet stilletjes genoeg nemen met hun levensomstandigheden? Ze worden immers goed beschermd en hebben van de overheid een mooie, beveiligde woning tot hun beschikking gekregen. En wij moeten zo snel mogelijk met vakantie naar landen waar het niet zo ruig aan toe gaat. Ook bij mij heeft de irritatie toegeslagen, maar dan richting de domme adolescenten die de grenzen van de democratische rechtsstaat blijven zoeken. Gisteren heb ik het rapnummer in kwestie beluisterd. Het is een hyperrealistisch verhaaltje, met ook nog antisemitische connotaties, waarin het Tweede-Kamerlid de meest gruwelijke martelingen ondergaat. Walgelijk is het woord. ’Het was maar een grapje meneer Wilders, ik wil niet naar de gevangenis’ is het nieuwe rapnummer dat de auteurs gisterenmiddag pijlsnel op internet hebben gezet. Zal wel. Het is alleen jammer dat een democratie die de laatste jaren zo op de proef is gesteld, dat soort grapjes niet moet en mag verdragen. De aangifte van Wilders en de publiciteit eromheen zijn daarom ver van overbodig.

Bron: Trouw 02/07/05

Aldus handelaar in angst c.q. laffe hond Sylvain Ephimenco.

Zwarte Schaap
02-07-05, 08:43
Geplaatst door Alcibiades
Niets aan toe te voegen.

Mischien een goed idee om ook een rapsong te maken waarin dan Sylvain het lijdend voorwerp mag spelen. Kijken of hij dan een aangifte doet. Maar dat zal pas gebeuren als www.zwarteschaap.nl in de lucht gaat. Extra naamsbekendheid kan geen kwaad om deze handelaren van angst te kijk te zetten.

Joesoef
02-07-05, 08:43
Ik stond op met een kater van hier tot gunter, sjachereinig als wat, maar deze gasten helpen mij er helemaal bovenop!.





:giechel:

Joesoef
02-07-05, 08:46
Geplaatst door Alcibiades
Niets aan toe te voegen.



Mocro's met humor. Als ik jou was zou ik er maar aan wennen.

Zwarte Schaap
02-07-05, 09:06
Geplaatst door Alcibiades
Als het werkelijk waar is dat deze mensen handelaren in angst zijn dan wordt hen de handelswaar toch wel op een presenteerblaadje aangeleverd. Door wie? Denk daar maar eens over na.

Door pubertjes. Als je je zou richten op Nederlandse pubertjes zou je versteld staan van wat zij uitkramen en wat daar de gangbare humor is.

Wide-O
02-07-05, 10:58
Geplaatst door ibrahimmm
Doet me een beetje denken aan de tachtiger jaren:
Toen vonden bepaalde christenen het nodig om platen van hardrockbands uit de handel te laten verdwijnen.


Ah, the PMRC van Tipper Gore, de vrouw van, jawel, de ex-vice president van de USA :maf2:

Heeft nog zwaar de Walmart keten onder druk gezet om bepaalde platen niet meer de verkopen, er moesten plots Parental Advisery stickers op etc etc...

(zie ook : http://en.wikipedia.org/wiki/Parents_Music_Resource_Center )

Zwarte Schaap
02-07-05, 12:12
Wilders: toch aangifte na sorry-rap

UTRECHT - 02/07/05 - (Novum) - Tweede Kamerlid Geert Wilders (Groep Wilders) doet zondag toch aangifte van bedreiging tegen de makers van een rapnummer, ondanks dat zij vrijdag met een 'sorry-rap' kwamen om hun excuus aan te bieden.

In het eerste rapnummer 'de kelder', dat via het internet wordt verspreid, beschrijven rappers Kamal en Azzedin hoe zij Wilders in een kelder martelen en vermoorden. "De rap is smakeloos", zegt Wilders. "Dat kun je niet met een sorry-rap ongedaan maken."

Wilders wordt vaker via de media en het internet bedreigd. Volgens hem zorgen deze acties voor nog meer dreigementen en haatmail. "Deze rappers scheppen een klimaat waarin echt kwaadwillende mensen het acceptabel vinden tot actie over te gaan", aldus Wilders. Hij hoopt dat de makers van de rapnummers te achterhalen zijn via een ID-adres.


Bron: Tiscali/Novum 02/07/05

Coolassprov MC
02-07-05, 13:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wilders: toch aangifte na sorry-rap

UTRECHT - 02/07/05 - (Novum) - Tweede Kamerlid Geert Wilders (Groep Wilders) doet zondag toch aangifte van bedreiging tegen de makers van een rapnummer, ondanks dat zij vrijdag met een 'sorry-rap' kwamen om hun excuus aan te bieden.

In het eerste rapnummer 'de kelder', dat via het internet wordt verspreid, beschrijven rappers Kamal en Azzedin hoe zij Wilders in een kelder martelen en vermoorden. "De rap is smakeloos", zegt Wilders. "Dat kun je niet met een sorry-rap ongedaan maken."

Wilders wordt vaker via de media en het internet bedreigd. Volgens hem zorgen deze acties voor nog meer dreigementen en haatmail. "Deze rappers scheppen een klimaat waarin echt kwaadwillende mensen het acceptabel vinden tot actie over te gaan", aldus Wilders. Hij hoopt dat de makers van de rapnummers te achterhalen zijn via een ID-adres.


Bron: Tiscali/Novum 02/07/05

Wanneer wordt er eens een aanklacht tegen Wilders gedaan
voor het kapen en terroriseren van een zetel in de Tweede Kamer
die democratisch voor de VVD bestemd was gebleken?

Je moet je,
daarentegen,
wel een grote jongen of meid voelen als je verantwoordelijk bent voor het stemmen op iemand die zijn kracht moet putten uit het spelen van de incapabele kleuterjuf.

Als je geen dromen kunt beloven,
moet je ze beloven te behoeden voor nachtmerries?

helly2002
02-07-05, 15:46
Door pubertjes. Als je je zou richten op Nederlandse pubertjes zou je versteld staan van wat zij uitkramen en wat daar de gangbare humor is.



zijn die 2 rappers geen inwoners van nl dan eigenlijk want dan zijn het gewoon nederlanders hoor ookal willen ze graag iets anders zijn als je zon tekst leest als in die rap en de meeste betittelen het hier als humor dan is dat van de nederlandse pubers ook of niet omdat het soms beledigend is voor u en dat van die rappers niet dat is pas hypocriet zijn .

Coolassprov MC
02-07-05, 19:09
Geplaatst door ibrahimmm
Vooralsnog voelt Wilders zich hier meer beledigd dan de volksstammen die hij beledigd heeft...

Misschien moet Wilders,
net zoals de moslims gemaand werden te doen door Frau Verdonk,
wat gaan doen aan zijn incasseringsvermogen??

Het is immers een keiharde wereld daarbuiten die begint na je 4e levensjaar op de kleuterschool.

Of plaatst Wilders liever camera's en afluisterapparatuur bij iedere samenscholing van twee pubers en meer; in de hoop beledigd of bedreigd te worden en hierna het SBS-kotsnieuws te halen??

Coolassprov MC
03-07-05, 12:37
Geplaatst door ibrahimmm
(Samir, want die journalist kan nog steeds niet lopen! :nerd: )

Riooljournalisten hebben altijd al genoeg aan kruipen gehad;
waarom zou ie het lopen nu dan missen?

helly2002
03-07-05, 17:04
geplaatst door ibrahimmm
Klopt dat wat ik hierboven geboetseerd heb de strekking is van je betoog?
Zo ja:

Het is de mens eigen om de belediging pas dan te zien, wanneer die geuit wordt naar hem.
Vooralsnog voelt Wilders zich hier meer beledigd dan de volksstammen die hij beledigd heeft...



het punt is de 1 vat iets sneller op als een belediging dan een ander als jij mij kaaskop noemd ga ik toch ook niet dreigen met zulke onzin als die rappers ik leef in holland en hier magje gelukkig nog iets zeggen want alles wordt tegenwoordig opgevat als een belediging bijna dus waar ligt de grens ?wilders heeft gezegt ik lust hoofdoekies rauw en dat soort dingen op die beurt wordt hij weer vergeleken met een nazi en zelfs met hitler net of dat geen beledigingen zijn zeker .


samir a is een simpel verhaal een heel zielig ventje want vergeetje je soms dat door dat soort mensen de moslims over 1 kam geschoren worden ?en om dan te stoefen dat hij die fotograaf sloeg tjah geweld moetje niet verheerlijken en zeker niet van zon debiel want zoals ik al zei dat soort verziekt het voor de rest ookal zie je dat zelf niet .gelukkig mag je hier nog wat zeggen en hopelijk veranderd dat nooit want dat is nederland en dat wordt niet verziekt door mohamed b of samir a als dat soort mensen willen hebben dat iedereen zijn lip houd dan moeten ze me maar af komen maken want ik respecteer iedereen die mij respecteerd maar ik zeg wat ik denk en dat blijft zo om types als samir a kunje gewoon beter lachen en verder tjah dat is democratie

Max Stirner
03-07-05, 18:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Overbodig? Deze aangifte niet

Een bijkomend effect van het nieuws dat zich te vaak herhaalt is niet zozeer de gewenning als de irritatie dat het bij de afnemer kan veroorzaken. Als het om de veiligheidssituatie rond Geert Wilders gaat, vrees ik dat de gevarenzone nu in zicht komt. Gisterenochtend meldde het NOS-journaal dat het Tweede-Kamerlid opnieuw aangifte wegens bedreiging heeft gedaan.

Het gaat alweer om een rapnummer dat op internet beluisterd kan worden en waarin de auteurs Wilders een martelsessie in een kelder laten ondergaan. De teneur van de reacties op diverse internetfora was nogal paradoxaal: in plaats van sympathie voor de bedreigde parlementariër te wekken, leek het alsof dit nieuwsfeit vooral ergernis veroorzaakte. De teneur was tweedelig. Volgens velen probeerde Wilders hiermee de aandacht voor zijn persoon vast te houden in een tijd waarin hij weinig te melden heeft. Anderen vonden zijn actie nogal aanstellerig en overbodig. Het was maar een rapnummer van slechte kwaliteit dat ver-veelde pubers op een achternamiddag bij gebrek aan inspiratie snel in elkaar hebben geflanst. Aangifte doen was in dit geval als met het befaamde kanon op een mug schieten. Het mocht duidelijk zijn dat sinds de moord op Fortuyn, nu meer dan drie jaar geleden, Nederland zijn portie wel heeft gehad. De lijsttrekker was amper begraven of de eerste kogelbrieven en soms een doorgeladen pistool ploften al in diverse brievenbussen van politici neer. Vervolgens werd de dans van de bodyguards ingezet, de Tweede Kamer als fort omgebouwd, VVD-leider Van Aartsen door een auto geschept, Van Gogh vermoord en Hirsi Ali in de VS weggemoffeld. De doodsbedreigingen bloeiden als evenveel giftige planten en zelfs een onschuldige signeersessie moest worden afgelast. We hebben het wel gehad met het nieuwe en grimmige Nederland. Zouden we niet naar een meer vertrouwde orde van de dag kunnen terugkeren? Kunnen Hirsi Ali en Wilders niet stilletjes genoeg nemen met hun levensomstandigheden? Ze worden immers goed beschermd en hebben van de overheid een mooie, beveiligde woning tot hun beschikking gekregen. En wij moeten zo snel mogelijk met vakantie naar landen waar het niet zo ruig aan toe gaat. Ook bij mij heeft de irritatie toegeslagen, maar dan richting de domme adolescenten die de grenzen van de democratische rechtsstaat blijven zoeken. Gisteren heb ik het rapnummer in kwestie beluisterd. Het is een hyperrealistisch verhaaltje, met ook nog antisemitische connotaties, waarin het Tweede-Kamerlid de meest gruwelijke martelingen ondergaat. Walgelijk is het woord. ’Het was maar een grapje meneer Wilders, ik wil niet naar de gevangenis’ is het nieuwe rapnummer dat de auteurs gisterenmiddag pijlsnel op internet hebben gezet. Zal wel. Het is alleen jammer dat een democratie die de laatste jaren zo op de proef is gesteld, dat soort grapjes niet moet en mag verdragen. De aangifte van Wilders en de publiciteit eromheen zijn daarom ver van overbodig.




Groot gelijk, Schaap!

Dit is onacceptabel in een beschaafd land zoals NL. We hebben ons portie inderdaad wel gehad. Doodziek word je van al die haatzaaiende debielen.

Max Stirner
03-07-05, 18:19
Geplaatst door Pytaghoras
De rappers Youssef en Kamal noemen in de begeleidende teksten op de site Eindhoven en Tanger (Marokko) als hun 'favorite spots'.




:D

Dat vind ik dan ook wel weer een beetje zielig voor ze eigenlijk......