PDA

Bekijk Volledige Versie : Vervelende landgenoten



dessert-rose-MA
01-07-05, 16:01
Ik wil hierbij mijn onvrede uitspreken over de manier waarop onze marokanen zich gedragen bij grote evenementen. Het is toch niet normaal dat de marokaansde bondscoach nu excuses moet aanbieden voor het wangedrag van de marokaanse relschoppers. Ja, we hebben het nieuws weer gehaald. en zoals altijd in de negatieve zin.
Waarom moet het altijd op deze manier? Waarom moet er geplunderd worden omdat je eigen team heeft verloren?

Ik schaam me dood voor het gedrag van sommige marokanen. ik ben aleen bij de eerste wedstrijd geweest. Het einde was toen ook een ramp. Een vrouwelijke stuward werd gewoon in haar gezicht geslagen omdat marokko van spanje had verloren. Waar zijn ze toch mee bezig.

ik blijf het een schande vinden. en hoop dat dit nooit meer gebeurt. ik hoop ook dat onze jongeren inzien dat ze hiermee niets bereiken en dat ze ons land alleen maar voor schut zetten.

Vriend
01-07-05, 16:28
Ben je ook kwaad wanneer Ali Baba uit amsterdam wordt opgepakt wegens winkeldiefstal?

Ben je ook kwaad op relschoppers van ajax en Feyenoord die een stad compleet terroriseren na een verloren wedstrijd?

Ben je ook kwaad op een Nederlandse chef die racistische opmerkingen maakt tegenover zijn buitenlandse werknemers?


Ben je weleens kwaad op jezelf?

mark61
01-07-05, 16:34
Als je jezelf nou s als individu gaat zien hoef je je niet meer druk te maken over wat 35 miljoen Mar en 16 miljoen NL worldwide wel s zouden kunnen uitvreten.

Pytaghoras
01-07-05, 16:37
Geplaatst door dessert-rose-MA
Het is toch niet normaal dat de marokaansde bondscoach nu excuses moet aanbieden voor het wangedrag van de marokaanse relschoppers.

Hij biedt zijn excuses aan voor die twee kut spelers die zich mis hebben gedragen op voetbalveld.