PDA

Bekijk Volledige Versie : Jood steekt tijdens Gay Pride Jeruzalem 3 homo's neer



assassijn
03-07-05, 19:32
J'lem gay pride parade halted after 3 participants stabbed by religious Jewish man


By Jonathan Lis and Amiram Barkat, Haaretz Correspondents

Last Update: 01/07/2005 01:06

Jerusalem's fourth annual gay pride parade was temporarily halted Thursday evening after a religious Jewish man stabbed three participants.

The assilant ran into the crowd, stabbed one man, moved on to a young woman stabbing her hand, and then lightly wounded a third man. Police arrested the assailant as well as 13 other religious protesters who were detained for disturbances of the peace.

Some 200 religious protesters faced off against 2,000 participants, according to police estimates.


The parade set off from the downtown headquarters of Open House, Jerusalem's gay and lesbian community center, which organized the event.

On Sunday, the courts ordered Jerusalem municipality to drop its ban on the parade, after following an appeal from Open House.

Jerusalem District Court Judge Moussia Arad, who is vice president of the court for administrative affairs, also ordered the municipality and Mayor Uri Lupolianski to each pay court costs of NIS 30,000.

The judge ruled that City Hall cannot discriminate against a particular sector of society because some people objected to its opinions or sexual orientation.

The director of Open House, Hagai Elad, described the court verdict as a victory for freedom of expression and the principle of equality. He promised that the parade would take place as planned and would follow the same format as last year's.

The event had the approval of the police.

Chairman of the Jerusalem Meretz branch, Saar Netanel, said he "felt tremendous satisfaction at the fact that Lupolianski will have to pay NIS 30,000 out of his own pocket."

Netanel said the verdict was a victory not only for the gay and lesbian community but for whoever aspired to an open and pluralistic Jerusalem

k*t-moslims :moe:

delirious
03-07-05, 19:40
Alweer moslims? :jammer: Vreedzame religie, Islam. :rolleyes:

assassijn
03-07-05, 19:51
Geplaatst door delirious
Alweer moslims? :jammer: Vreedzame religie, Islam. :rolleyes:

Inderdaad, zelfs in Zionistan kunnen ze het niet laten om mensen die "anders" zijn met rust te laten.

barfly
03-07-05, 19:57
Altijd weer die reli-fanaten :jammer:

barfly
03-07-05, 20:11
Geplaatst door AARDIG
Is het moeilijk, om het woord Joodextremist of terrorist uit je toetsenbord te krijgen?

Ik discrimineer niet. Ik heb een hekel aan alle reli-fanaten.

Amiticia
03-07-05, 20:17
Geplaatst door delirious
Alweer moslims? :jammer: Vreedzame religie, Islam. :rolleyes:

Wil je met je reactie zeggen dat de Islam géén vreedzame religie is?

assassijn
03-07-05, 20:40
Geplaatst door Amiticia
Wil je met je reactie zeggen dat de Islam géén vreedzame religie is?

Jammer dat we geen sarcasme smiley hebben, anders had Delirious die wel gebruikt.

Mark
03-07-05, 20:44
Geplaatst door AARDIG
Is het moeilijk, om het woord Joodextremist of terrorist uit je toetsenbord te krijgen?

hoezo extremist? gewoon iemand die zijn religie wat meer letterlijk opvat dan de gemiddelde.

AARDIG
03-07-05, 20:51
Geplaatst door barfly
Ik discrimineer niet. Ik heb een hekel aan alle reli-fanaten.

O ja. Stom van mij. Was even vergeten dat het beestje bij de naam noemen alleen maar gebeurt wanneer het over moslims gaat :duizelig:

Amiticia
03-07-05, 20:53
Geplaatst door assassijn
Jammer dat we geen sarcasme smiley hebben, anders had Delirious die wel gebruikt.

Ik denk dat delirious best voor zich zelf kan denken. :)


Ps: het was een serieuze vraag.

wytze
03-07-05, 21:07
Geplaatst door Amiticia
Ik denk dat delirious best voor zich zelf kan denken. :)


Ps: het was een serieuze vraag.


ik snap assassijn wel.
ik denk ook dat het wat ironisch bedoeld was.
relax. :student:

delirious
03-07-05, 22:04
Geplaatst door Amiticia
Ik denk dat delirious best voor zich zelf kan denken. :)


Ps: het was een serieuze vraag.

@Assassijn, dit krijg je van misleidingen:hihi:

Nee serieus Amiticia, zoals assassijn al zei, dit was sarcastisch bedoelt.

Tafey Lewis
04-07-05, 10:01
Geplaatst door assassijn
Jerusalem's fourth annual gay pride parade



hmm de vierde moet de eerste nog zien in een van de arabische buurlanden





The assilant ran into the crowd, stabbed one man, moved on to a young woman stabbing her hand, and then lightly wounded a third man.



extremisitsche eikel, niets beter dan welke ander eikel van welke andere religie dan ook.




Police arrested the assailant as well as 13 other religious protesters who were detained for disturbances of the peace.


zou dat in iran of de palestijnse gebieden ook zijn gebeurd???



Some 200 religious protesters faced off against 2,000 participants, according to police estimates.



het zijn er maar 200.
ik denk dat er zelfs in spanje meer man op de been zouden komen laat staan in iran of egypte.


The judge ruled that City Hall cannot discriminate against a particular sector of society because some people objected to its opinions or sexual orientation.

The director of Open House, Hagai Elad, described the court verdict as a victory for freedom of expression and the principle of equality. He promised that the parade would take place as planned and would follow the same format as last year's.



lang leve de rechtsstaat!

dus voor lieden al sawt maar al te happig de vinger wijzen,
bedenkt het waren er maar 200, de politie heeft ze opegpakt, het gerechtshof heeft het verbieden ervan expliciet veroordeeld en dit is de 4de gay parade. De vraag is dan aan iedereen die meteen een hard jáccuse roept: hoe zou dit zijn gegaan in een van de buurlanden?

Klaassie
04-07-05, 10:46
Geplaatst door assassijn
J'lem gay pride parade halted after 3 participants stabbed by religious Jewish man


By Jonathan Lis and Amiram Barkat, Haaretz Correspondents

Last Update: 01/07/2005 01:06

Jerusalem's fourth annual gay pride parade was temporarily halted Thursday evening after a religious Jewish man stabbed three participants.

The assilant ran into the crowd, stabbed one man, moved on to a young woman stabbing her hand, and then lightly wounded a third man. Police arrested the assailant as well as 13 other religious protesters who were detained for disturbances of the peace.

Some 200 religious protesters faced off against 2,000 participants, according to police estimates.


The parade set off from the downtown headquarters of Open House, Jerusalem's gay and lesbian community center, which organized the event.

On Sunday, the courts ordered Jerusalem municipality to drop its ban on the parade, after following an appeal from Open House.

Jerusalem District Court Judge Moussia Arad, who is vice president of the court for administrative affairs, also ordered the municipality and Mayor Uri Lupolianski to each pay court costs of NIS 30,000.

The judge ruled that City Hall cannot discriminate against a particular sector of society because some people objected to its opinions or sexual orientation.

The director of Open House, Hagai Elad, described the court verdict as a victory for freedom of expression and the principle of equality. He promised that the parade would take place as planned and would follow the same format as last year's.

The event had the approval of the police.

Chairman of the Jerusalem Meretz branch, Saar Netanel, said he "felt tremendous satisfaction at the fact that Lupolianski will have to pay NIS 30,000 out of his own pocket."

Netanel said the verdict was a victory not only for the gay and lesbian community but for whoever aspired to an open and pluralistic Jerusalem

k*t-moslims :moe:

We gaan in elk lokaal krantje op elke uithoek van de wereld op zoek naar berichten over moslims, om ze op een zielige manier "zwart" proberen te maken.

(was getekend: Assassijn).

delirious
04-07-05, 11:02
Geplaatst door Klaassie
We gaan in elk lokaal krantje op elke uithoek van de wereld op zoek naar berichten over moslims, om ze op een zielige manier "zwart" proberen te maken.

(was getekend: Assassijn).

Dit was op het 8uur journaal, Klaasie.

Tafey Lewis
04-07-05, 11:06
Geplaatst door delirious
Dit was op het 8uur journaal, Klaasie.

gelukkig zien ze op het 8 uur journaal dat dit de 4de gay parade is, gesteudn door het gerechtshof en dat die radicalen worden aangepakt door de politie. Waaromzien we nooit op het 8 uur journaal (dat volgens sommigen hier een groot zionistisch anti islamitisch bolwerk is) hoe homo's in egypte juridisch en feitelijk worden gediscrimineerd, opgesloten en gemarteld DOOR DE STAAT. dezelfde staat die in israel de rechten van homo's bewaakt zoals het een rechtsstaat betaamt.

assassijn
04-07-05, 11:08
Geplaatst door Klaassie
We gaan in elk lokaal krantje op elke uithoek van de wereld op zoek naar berichten over moslims, om ze op een zielige manier "zwart" proberen te maken.

(was getekend: Assassijn).

:haha: dus jij hebt een nick waarmee je de "gematigde" Hollander uithangt, en een om je ware aard te laten zien.

BitterSweet
04-07-05, 11:10
Geplaatst door delirious
@Assassijn, dit krijg je van misleidingen:hihi:

Nee serieus Amiticia, zoals assassijn al zei, dit was sarcastisch bedoelt.

Echt? :rolleyes:

Mijne was om te provoceren. :hihi:

groetjes Amiticia

BitterSweet
04-07-05, 11:11
Geplaatst door assassijn
:haha: dus jij hebt een nick waarmee je de "gematigde" Hollander uithangt, en een om je ware aard te laten zien.

Wat is zijn andere nick eigenlijk? :nerveus:

Groetjes Amiticia

Zit ff bij BS. :D

delirious
04-07-05, 11:15
Geplaatst door BitterSweet
Echt? :rolleyes:

Mijne was om te provoceren. :hihi:

groetjes Amiticia

:moe:

assassijn
04-07-05, 11:18
Typische reacties eigenlijk weer.
Bericht was om aan te tonen dat haat en geweld jegens mensen die vallen op iemand van hetzelfde geslacht overal voorkomt. Moslims, Joden, Christen, atheisten, overal zitten er dwazen tussen die het niet kunnen laten om homoseksuelen te mollestreren.
,

Max Stirner
04-07-05, 11:21
Geplaatst door assassijn
Typische reacties eigenlijk weer.
Bericht was om aan te tonen dat haat en geweld jegens mensen die vallen op iemand van hetzelfde geslacht overal voorkomt. Moslims, Joden, Christen, atheisten, overal zitten er dwazen tussen die het niet kunnen laten om homoseksuelen te mollestreren.
,

Beschaafde landen pakken dat intolerante gedrag aan en onbeschaafde landen niet.

assassijn
04-07-05, 11:23
Geplaatst door Max Stirner
Beschaafde landen pakken dat intolerante gedrag aan en onbeschaafde landen niet.

In beschaafde landen komt dat gedrag helemaal niet voor.
Nu jij weer :)

Max Stirner
04-07-05, 11:31
Geplaatst door assassijn
In beschaafde landen komt dat gedrag helemaal niet voor.
Nu jij weer :)


Jawel hoor.


Moslims, Joden, Christen, atheisten, overal zitten er dwazen tussen die het niet kunnen laten om homoseksuelen te mollestreren.

IbnRushd
04-07-05, 11:37
Geplaatst door Max Stirner
Jawel hoor.

Als het een beschaafde land betreft dan bestaat er geen intolerantie jegens ander [...]. Als het onbeschaafd land bestreft dan bestaat die intolerantie wel, of ze optreden of niet, doet er weinig toe. Ik denk dat assassijn dat bedoelde.

assassijn
04-07-05, 11:42
Geplaatst door IbnRushd
Als het een beschaafde land betreft dan bestaat er geen intolerantie jegens ander [...]. Als het onbeschaafd land bestreft dan bestaat die intolerantie wel, of ze optreden of niet, doet er weinig toe. Ik denk dat assassijn dat bedoelde.

Hij weet dondersgoed wat ik bedoel. Hij weet niets meer te zeggen, en daarom reageert hij zo :wink:

Max Stirner
04-07-05, 11:45
Geplaatst door IbnRushd
Als het een beschaafde land betreft dan bestaat er geen intolerantie jegens ander [...]. Als het onbeschaafd land bestreft dan bestaat die intolerantie wel, of ze optreden of niet, doet er weinig toe. Ik denk dat assassijn dat bedoelde.


Overal heb je Tokkies. NL is een (min of meer) beschaafd land met veel onbeschaafde inwoners.

Max Stirner
04-07-05, 11:48
Geplaatst door assassijn
Hij weet dondersgoed wat ik bedoel. Hij weet niets meer te zeggen, en daarom reageert hij zo :wink:

Ah.... :denk:

`Dat gedrag` komt in de écht beschaafde landen (S.Arabie) natuurlijk inderdaad niet voor. Is maar goed ook want het zou er natuurlijk belachelijk uitzien, van die verwijfde sjeiks hand in hand lopend in hun roze djellabas.......

assassijn
04-07-05, 11:56
Geplaatst door Max Stirner
Ah.... :denk:

`Dat gedrag` komt in de écht beschaafde landen (S.Arabie) natuurlijk inderdaad niet voor. Is maar goed ook want het zou er natuurlijk belachelijk uitzien, van die verwijfde sjeiks hand in hand lopend in hun roze djellabas.......

Wat jij wilt.

Max Stirner
04-07-05, 12:03
Geplaatst door assassijn
Wat jij wilt.


:engel:



Maar dan is je conclusie dus dat er geen beschaafde landen zijn?

Klaassie
04-07-05, 12:10
Geplaatst door assassijn
:haha: dus jij hebt een nick waarmee je de "gematigde" Hollander uithangt, en een om je ware aard te laten zien.

Nee joh,

dit was een citaat van jou in een andere topic. Ik las het, was het met je eens en vervolgens zie ik dat je zelf met deze topic op de proppen komt.

Dus ik vond t een beetje tegenstrijdig.


(En echt de gematigde NL-er uithangen doe ik absoluut niet)

micha4
04-07-05, 12:45
Als je in Jeruzalem op straat loopt, zie je aan de kleding dat bijna 3/4 van de mensen orthodox Jood of Islamiet is. Het aantal religieuze extremisten groeit. En inderdaad, de overige 25% niet. Terecht dat de parade moest worden toegestaan, al waren problemen te verwachten.

De fanatieke homohaters vind je natuurlijk zowel bij extreem orthodoxe Joden, als islamisten.

Maar toch, de Palestijnse homo's uit het Palestijnse deel van de stad komen naar de westelijke, Joodse stad om in vrijheid met elkaar in clubs te dansen en te vrijen.
In de donkere parken van de stad is de intifada al lang voorbij. Joodse en Palestijnse mannen doen het al lang weer met elkaar.

Ook dat kan nog in het Joodse Jeroesjalajim. In Al Quds, het Arabische deel van de stad, is dat uitgesloten.
De reli-extremisten rukken op, maar de wetten van het land beschermen ons tegen een theocratie.

Micha

Al Sawt
04-07-05, 14:41
Geplaatst door Tafey Lewis
dus voor lieden al sawt maar al te happig de vinger wijzen, Ondanks dat ik geen reactie geplaatst had, -omdat ik geen interesse toon voor hoe en waarom een gay pride deelnemer is neergestoken- wordt ik er toch bijgehaald door onze idioot tafey.


Tafey,

Vinger wijzen betekent dat je alleen kijkt naar bepaalde zaken en vooral verkeerde insinuaties maakt, om jou eigen zaken te rechtvaardigen. Dus technieken die jij toepast.

Voorts moet je een ding weten; alles en dan ook alles wat ik beweer staat als een huis! Dus maak nooit een misrekening, dat je instaat bent om mij aan te pakken in een discussie!


lang leve de rechtsstaat! Rechtstaat voor mensen die vermeend Semieten zijn! Zoiets kan een Palestijn nooit en nooit claimen.

AARDIG
04-07-05, 15:53
Geplaatst door Klaassie
Nee joh,

dit was een citaat van jou in een andere topic. Ik las het, was het met je eens en vervolgens zie ik dat je zelf met deze topic op de proppen komt.

Dus ik vond t een beetje tegenstrijdig.


(En echt de gematigde NL-er uithangen doe ik absoluut niet)

Je poging je hypocrisie te redden is niet gelukt. Tegenstrijdigheid is assassijn in deze zeker niet.

Klaassie
04-07-05, 16:26
Geplaatst door AARDIG
Je poging je hypocrisie te redden is niet gelukt. Tegenstrijdigheid is assassijn in deze zeker niet.

Ik poog niets te redden. Indien er op Maroc iets geplaatst wordt ivm Moslim terreur, dan is de reactie altijd dat er specifiek naar gezocht is enz enz...

Maar in de tussentijd wordt er elke mogelijkheid aangegrepen om de Joden in een kwaad daglicht te plaatsen. Alsof daar niet continue naar gezocht wordt.

Over hypocrisie gesproken :moe:

Mark
04-07-05, 16:41
Geplaatst door assassijn
Typische reacties eigenlijk weer.
Bericht was om aan te tonen dat haat en geweld jegens mensen die vallen op iemand van hetzelfde geslacht overal voorkomt. Moslims, Joden, Christen, atheisten, overal zitten er dwazen tussen die het niet kunnen laten om homoseksuelen te mollestreren.
,

we are the world!!!

we are the childrrrrren!!!

:fparty:

Tomas
04-07-05, 16:55
Geplaatst door Mark
we are the world!!!

we are the childrrrrren!!!

:fparty:

Dat arabie heeft je niet in de kouwe kleren laten zitten zo te zien. Best wel eng.

AARDIG
04-07-05, 17:00
Geplaatst door Klaassie
Ik poog niets te redden. Indien er op Maroc iets geplaatst wordt ivm Moslim terreur, dan is de reactie altijd dat er specifiek naar gezocht is enz enz...

Maar in de tussentijd wordt er elke mogelijkheid aangegrepen om de Joden in een kwaad daglicht te plaatsen. Alsof daar niet continue naar gezocht wordt.

Over hypocrisie gesproken :moe:

Doe niet zo triest Klaassie. Omdat je zulke nare ervaringen hebt hoef je dat niet te projecteren over iedereen hier. Ik ken jou posts ondertussen wel. Zodra het over moslims gaat is het moslimpropaganda en zodra het over Joden gaat, sta je schuimbekkend "ons" op de vingers te wijzen. Assassijn heeft dit artikel gewoon geplaatst, omdat het nieuws van de dag is. Zijn reactie op die amadeus, was zeer terecht. Het ging bij hem nergens meer over. Hypocrisie laat je dus zien, omdat je net doet alsof alle posts die hier geplaatst zijn over Joden gaan. Doe je ogen dan nog maar eens wagenwijd open jongen. En hou je vreemde opmerkingen maar voor je. Je hebt er menig topic mee verziekt.

assassijn
04-07-05, 17:56
Geplaatst door Klaassie
Nee joh,

dit was een citaat van jou in een andere topic. Ik las het, was het met je eens en vervolgens zie ik dat je zelf met deze topic op de proppen komt.

Dus ik vond t een beetje tegenstrijdig.


(En echt de gematigde NL-er uithangen doe ik absoluut niet)

Dan zal je toch wat beter moeten lezen. De vergelijking van dit topic met die andere gaat hier helaas voor jou niet op.
Andere topic was puur een geval van vingertje wijs, en dit topic was gewoon om aan te geven dat dat soort gebeurtenissen overal voorkomen.....gezien sommige mensen hier denken dat het enkel toe te schrijven is aan een bepaalde groep mensen.

Wide-O
04-07-05, 19:22
Geplaatst door assassijn
gezien sommige mensen hier denken dat het enkel toe te schrijven is aan een bepaalde groep mensen.

Ligt het nou aan mijn benevelde geest, of heette je topic gisteren nog anders ? :p

assassijn
04-07-05, 19:34
Geplaatst door Wide-O
Ligt het nou aan mijn benevelde geest, of heette je topic gisteren nog anders ? :p

Het ligt niet aan jouw benevelde geest.

Wide-O
04-07-05, 20:56
Geplaatst door assassijn
Het ligt niet aan jouw benevelde geest.

:D

Dat Beheer ook hé ;)

Je weet best wat ik bedoel... laat je je eigen priksels nu niet te veel afhangen van een aantal nitwits ?

"Us & Them" is het probleem, niet de oplossing.

assassijn
04-07-05, 23:52
Geplaatst door Wide-O
:D

Dat Beheer ook hé ;)

Je weet best wat ik bedoel... laat je je eigen priksels nu niet te veel afhangen van een aantal nitwits ?

"Us & Them" is het probleem, niet de oplossing.

Dat zit wel goed. :knipoog:

Klaassie
06-07-05, 16:33
Geplaatst door AARDIG
Doe niet zo triest Klaassie. Omdat je zulke nare ervaringen hebt hoef je dat niet te projecteren over iedereen hier. Ik ken jou posts ondertussen wel. Zodra het over moslims gaat is het moslimpropaganda en zodra het over Joden gaat, sta je schuimbekkend "ons" op de vingers te wijzen. Assassijn heeft dit artikel gewoon geplaatst, omdat het nieuws van de dag is. Zijn reactie op die amadeus, was zeer terecht. Het ging bij hem nergens meer over. Hypocrisie laat je dus zien, omdat je net doet alsof alle posts die hier geplaatst zijn over Joden gaan. Doe je ogen dan nog maar eens wagenwijd open jongen. En hou je vreemde opmerkingen maar voor je. Je hebt er menig topic mee verziekt.

Dit is jouw manier van een discussie aangaan, of een tegenreactie geven.

- Ik moet niet zo triest doen.
- Ik ben hypocriet.
- Ik moet mijn vreemde opmerkingen voor me houden.
- Ik heb menig topic verziekt.

Weet niet waar jij hebt leren communiceren. Zo krijg je dus nooit een gesprek op gang, en das nou net het grootste probleem in Nederland

Klaassie
06-07-05, 16:39
Geplaatst door AARDIG
Omdat je zulke nare ervaringen hebt hoef je dat niet te projecteren over iedereen hier.

Dus jij denkt mij te kennen.

Ik heb idd nare ervaringen gehad, maar nog veel meer goeie. Zit mijn hele leven al tussen de Marokkanen (Buurman, kameraad, ploeggenoten bij de voetbal, klasgenoten, studiegenoten).

Mij valt alleen de hoeveelheid posts op hier over Israel, en dan met name het grove taalgebruik.

Maar ja, mijn Marokkaanse kameraad heeft me al zo vaak gezegd dat de mensen op een prikbord niet representatief zijn voor de meeste Marokkanen in NL.