PDA

Bekijk Volledige Versie : Bliksem



IbnRushd
04-07-05, 11:33
Het is juli: Het zomer is begonnen in Amsterdam :p

tr_imparator
04-07-05, 11:48
Tis toch prachtig weer :D

IbnRushd
04-07-05, 11:53
Geplaatst door tr_imparator
Tis toch prachtig weer :D

Jammer dat ik er niet zo lang van kan genieten :D
Ga binnenkort op vakantie. Al die thuisblijvers hebben het ware geluk dat ze hier blijven. :D

tr_imparator
04-07-05, 11:55
Geplaatst door IbnRushd
Jammer dat ik er niet zo lang van kan genieten :D
Ga binnenkort op vakantie. Al die thuisblijvers hebben het ware geluk dat ze hier blijven. :D

ik ga ook op vakantie :ego: en voor de rest moet ik leren. vind het prachtig zo...echt stimulerend!

Rabi'ah.
04-07-05, 11:57
Pffff ik schrok me vannacht echt dood; werd wakker van het noodweer.

Ik wou vandaag naar buiten, maar het regende aan een stuk door vanaf ik opstond.

Ik ga ook op vakantie, 5 daagjes Istanbul.

En jullie? Zeker 6 weken Turkije en Marokko? :moe:

tr_imparator
04-07-05, 11:58
3 weken :moe:

Rabi'ah.
04-07-05, 12:00
Geplaatst door tr_imparator
3 weken :moe:

Da's veel te kort om NL en pb helemaal uit je hoofd te krijgen. :hihi:

Waar kom je eigenlijk vandaan in Turkije?

En jij Ibn?

151 nobel prize
04-07-05, 12:01
Geplaatst door IbnRushd
Het is juli: Het zomer is begonnen in Amsterdam :p

Mooi. Ik had m'n hele mega-voorraad factor 30 al weggesmeerd op mijn sproetenvel.

Rabi'ah.
04-07-05, 12:02
Geplaatst door 151 nobel prize
Mooi. Ik had m'n hele mega-voorraad factor 30 al weggesmeerd op mijn sproetenvel.

Nou liever dat dan die regen. :moe:

Ga jij eigenlijk nog op vakantie, Nobelien?

tr_imparator
04-07-05, 12:03
je kan ons o.a vinden in kirklareli, bolu en sivas..(t laaste wonen wij).

Maar ik ben heel erg mobiel :hihi:

Rabi'ah.
04-07-05, 12:05
Geplaatst door tr_imparator
je kan ons o.a vinden in kirklareli, bolu en sivas..(t laaste wonen wij).

Waar ligt dat? Anatolië zeker? (Van Turkije weet ik niet zoveel, dus don't kill me als ik me vergis)


Geplaatst door tr_imparator

Maar ik ben heel erg mobiel :hihi:

Dat geloof ik zo. :hihi:

IbnRushd
04-07-05, 12:09
Geplaatst door Rabi'ah.
Da's veel te kort om NL en pb helemaal uit je hoofd te krijgen. :hihi:

Waar kom je eigenlijk vandaan in Turkije?

En jij Ibn?

Uit Tanger (moroc). Een leuke stad met een veelbewogen geschiedenis. Je zou eens een bezoekje moeten brengen. Misschien kun je je reisje nog annuleren :D

Rabi'ah.
04-07-05, 12:11
Geplaatst door IbnRushd
Uit Tanger (moroc). Een leuke stad met een veelbewogen geschiedenis. Je zou eens een bezoekje moeten brengen. Misschien kun je je reisje nog annuleren :D

Ja ik wil ook nog naar Marokko insha'Allah maar dan wil ik een rondreis maken.

Valt me trouwens op dat iedere Marokkaan die ik ken zijn/haar stad het mooiste vindt. :hihi:

Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar Marrakech, Tetouan, Casablanca en Tanger.

Ik hoor dat Tanger de beste uitgaansstad is. :D

tr_imparator
04-07-05, 12:11
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar ligt dat? Anatolië zeker? (Van Turkije weet ik niet zoveel, dus don't kill me als ik me vergis)





...ergens in het midden ja..(beetje saaie plek, maar de rivier gaat door onze grondgebied..en het is muisstil..:D )
Verder is sivas bekend om zijn muziek(halay en saz) :D

freya
04-07-05, 12:12
Geplaatst door IbnRushd
Het is juli: Het zomer is begonnen in Amsterdam :p

Heil Thor! :tover:

Rabi'ah.
04-07-05, 12:13
Geplaatst door tr_imparator
...ergens in het midden ja..(beetje saaie plek, maar de rivier gaat door onze grondgebied..en het is muisstil..:D )

Heerlijk dus om 3 dagen tot rust te komen en dan wil je weer weg. :D

Rabi'ah.
04-07-05, 12:14
Geplaatst door freya
Heil Thor! :tover:

Amen. :moe:

tr_imparator
04-07-05, 12:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Heerlijk dus om 3 dagen tot rust te komen en dan wil je weer weg. :D

inderdaad :moe:

tis meer iets voor oudjes..ik vertrek meteen naar samsun(in het noorden, 200 km) ..zeeeeeeeeeeeee enzo :D

Rabi'ah.
04-07-05, 12:18
Geplaatst door tr_imparator
inderdaad :moe:

tis meer iets voor oudjes..ik vertrek meteen naar samsun(in het noorden, 200 km) ..zeeeeeeeeeeeee enzo :D

En je laat je familie dus zomaar achter voor een beetje zon, zee en strand. :jammer:

































Gelijk heb je! :duim: :D

Max Stirner
04-07-05, 12:19
Geplaatst door IbnRushd
Uit Tanger (moroc). Een leuke stad met een veelbewogen geschiedenis. Je zou eens een bezoekje moeten brengen. Misschien kun je je reisje nog annuleren :D

Ik vond Tanger een smerige, lelijke stad vol gespuis. :)

Echt een heel slecht visitekaartje. Fez, Marrakech, de Hoge Atlas etcetc vond ik vele malen relaxter en interessanter.

Rabi'ah.
04-07-05, 12:21
Geplaatst door Max Stirner
Ik vond Tanger een smerige, lelijke stad vol gespuis. :)

Echt een heel slecht visitekaartje. Fez, Marrakech, de Hoge Atlas etcetc vond ik vele malen relaxter en interessanter.

Oja, Fes stond ook nog op mijn lijstje.

tr_imparator
04-07-05, 12:21
me moeder moet zonodig de familie zien en de huis schoonmaken.. :moe:

tis een soort ziekte..

Rabi'ah.
04-07-05, 12:23
Geplaatst door tr_imparator
me moeder moet zonodig de familie zien en de huis schoonmaken.. :moe:


Dus ze gaat op vakantie en dan krijgt ze een schoonmaakwoede?

Damn...........:maf:

Zie in dit verband ook:http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=145556

IbnRushd
04-07-05, 12:27
Geplaatst door Max Stirner
Ik vond Tanger een smerige, lelijke stad vol gespuis. :)

Echt een heel slecht visitekaartje. Fez, Marrakech, de Hoge Atlas etcetc vond ik vele malen relaxter en interessanter.

Je bent gewoon in de maling genomen. De meeste mooiste plaatsen ben je vast niet langs geweest. Of ben je bestolen?

In ieder geval, Tanger heeft de mooiste baaien van de Middellandse zee. Dat jij toevallig naar de verkeerde stranden bent geweest, laat duidelijk zien dat je geen verkenner bent :D Een echte zwem-zonliefhebber gaat eerder naar de stranden tussen Cap Spartel en de grotten van Hercules, of naar de meer oostelijke stranden.

Wat vond je trouwens van het eten?

tr_imparator
04-07-05, 12:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus ze gaat op vakantie en dan krijgt ze een schoonmaakwoede?



gelukkig duurt het niet de hele vakantie...eerste dagen meestal erg intensief en dan in mindere mate herstelwerkzaamheden..

women ~!~

:haha:

Rabi'ah.
04-07-05, 12:29
Geplaatst door tr_imparator
gelukkig duurt het niet de hele vakantie...eerste dagen meestal erg intensief en dan in mindere mate herstelwerkzaamheden..

women ~!~

:haha:

Onbegrijpelijk. Op vakantie gaan en dan vrijwillig het huishouden doen. :maf3:

tr_imparator
04-07-05, 12:32
Geplaatst door Rabi'ah.
Onbegrijpelijk. Op vakantie gaan en dan vrijwillig het huishouden doen. :maf3:

je moet een vrouw zijn om dat te begrijpen

:hihi:

Rabi'ah.
04-07-05, 12:32
Geplaatst door tr_imparator
je moet een vrouw zijn om dat te begrijpen

:hihi:

Oppassen jij! :mad:



























:hihi: :D

tr_imparator
04-07-05, 12:37
:haha:

Max Stirner
04-07-05, 13:06
Geplaatst door IbnRushd
Je bent gewoon in de maling genomen. De meeste mooiste plaatsen ben je vast niet langs geweest. Of ben je bestolen?

In ieder geval, Tanger heeft de mooiste baaien van de Middellandse zee. Dat jij toevallig naar de verkeerde stranden bent geweest, laat duidelijk zien dat je geen verkenner bent :D Een echte zwem-zonliefhebber gaat eerder naar de stranden tussen Cap Spartel en de grotten van Hercules, of naar de meer oostelijke stranden.

Wat vond je trouwens van het eten?


Tis een tijdje geleden, ik was 17 of 18 en nooit buiten Europa geweest...We waren in het begin nogal naief ja - dat leer je snel af, binnen twee dagen weet je wel hoe je moet omgaan met alle wannabe-gidsen, hasjdealers en andere `vrienden`.

Ben niet beroofd, wel geflest - bijvoorbeeld met stopverf ipv hasj..... :nerveus:

We zijn maar 2 dagen in Tanger geweest - vast niet op de mooiste plekjes - maar we wisten niet hoe snel we weg moesten komen: naar Fez, Meknes, Marrakech, Rabat etcetc. Vooral de dorpjes in de Hoge Atlas vond ik te gek.

Eten vond ik heel lekker, vooral de schapenhersenen op Djmna-el Fna :)

IbnRushd
04-07-05, 13:16
Geplaatst door Max Stirner
Tis een tijdje geleden, ik was 17 of 18 en nooit buiten Europa geweest...We waren in het begin nogal naief ja - dat leer je snel af, binnen twee dagen weet je wel hoe je moet omgaan met alle wannabe-gidsen, hasjdealers en andere `vrienden`.

Ben niet beroofd, wel geflest - bijvoorbeeld met stopverf ipv hasj..... :nerveus:

We zijn maar 2 dagen in Tanger geweest - vast niet op de mooiste plekjes - maar we wisten niet hoe snel we weg moesten komen: naar Fez, Meknes, Marrakech, Rabat etcetc. Vooral de dorpjes in de Hoge Atlas vond ik te gek.

Eten vond ik heel lekker, vooral de schapenhersenen op Djmna-el Fna :)

:p , sommige gidsen zijn niet te vertrouwen, maar dat geldt zowel bij elk niet-Europese landen.

aiy aiy, stopverf. Hoe heb 't voor elkaar gekregen? :fplet:

Schapenhersenen? Tja, :verward: wat je lekker vindt.

Ik zou zeggen bezoek Tanger nog een keer eens, dan laat ik je wel de mooiste plekken zien

Max Stirner
04-07-05, 13:26
Geplaatst door IbnRushd
[B][QUOTE]:p , sommige gidsen zijn niet te vertrouwen, maar dat geldt zowel bij elk niet-Europese landen.

De meeste gidsen waren heel OK hoor. Ze leidden je wel vaak langs winkeltjes, maar das logisch.


aiy aiy, stopverf. Hoe heb 't voor elkaar gekregen? :fplet:

Tsja, als iedereen je vertelt dat je jarenlang de bak in kan gaan voor hasjbezit, ga je niet midden op Djmna el Fna uitgebreid bestuderen of datgene wat je in je handen gedrukt hebt gekregen, wel echt hasj is. Zagen we pas later in het hotel.

Bovendien liep de dealer op krukken, dus we dachten: `hij is vast een eerlijke man, want hij is zielig.` Was waarschijnlijk ook fake. Achteraf kon ik er wel om lachen....


Schapenhersenen? Tja, :verward: wat je lekker vindt.

:p


Ik zou zeggen bezoek Tanger nog een keer eens, dan laat ik je wel de mooiste plekken zien.

:)