PDA

Bekijk Volledige Versie : Opnieuw geweld in Reguliersdwarsstraat



jochie
04-07-05, 12:09
In de Amsterdamse Reguliersdwarsstraat is opnieuw een homoseksuele bezoeker aan de uitgaansgelegenheden in deze straat aangevallen door Marokkaanse jongeren. Hij werd mishandeld en moest onder dwang geld afgeven.

Op zaterdagnacht verliet de jongen de disco Exit en begaf zich naar zijn fiets. Vanuit zijn ooghoek zag hij een groepje Marokkaanse jongens op hem afkomen. De jongen werd vastgepakt, geschopt en met een steekwapen bedreigd. Zijn geld werd hem afhandig gemaakt evenals zijn bankpasje. De jongen moet zijn pincode geven en werd vastgehouden tot een van de daders dit nummer checkte bij een om de hoek liggende bank. Daarna werd het maximale bedrag gepind. Het slachtoffer heeft zich bij de politie gemeld en is daar naar eigen zeggen goed opgevangen.

(bron Gaykrant)

IbnRushd
04-07-05, 12:10
Geplaatst door jochie


(bron Gaykrant)

:haha:

jochie
04-07-05, 12:20
Geplaatst door IbnRushd
:haha:


ja en?!?

IbnRushd
04-07-05, 12:21
Geplaatst door jochie
ja en?!?

Geen gevaar. Moest effe gewoon flink lachen: slappe lach. Die gaykrant liet me helemaal lachen. :p

RinC
04-07-05, 12:22
K*tjochies

jochie
04-07-05, 12:23
Geplaatst door IbnRushd
Geen gevaar. Moest effe gewoon flink lachen: slappe lach. Die gaykrant liet me helemaal lachen. :p


ik durf te wedden dat die homoseksuele bezoeker van de reguliersdwarsstraat, die is aangevallen door Marokkaanse jongeren niet moest lachen :(

IbnRushd
04-07-05, 12:32
Geplaatst door jochie
ik durf te wedden dat die homoseksuele bezoeker van de reguliersdwarsstraat, die is aangevallen door Marokkaanse jongeren niet moest lachen :(

Je hebt gelijk. Het is in ieder geval verkeerd wat die 'Marokkaanse' jongens hebben aangericht. De reden van mijn gelach kwam eigenlijk door de uitspraak van assasijn:


Geplaatst door assassijn
We gaan in elk lokaal krantje op elke uithoek van de wereld op zoek naar berichten over moslims, om ze op een zielige manier "zwart" proberen te maken.

delirious
04-07-05, 12:42
Geplaatst door jochie
In de Amsterdamse Reguliersdwarsstraat is opnieuw een homoseksuele bezoeker aan de uitgaansgelegenheden in deze straat aangevallen door Marokkaanse jongeren. Hij werd mishandeld en moest onder dwang geld afgeven.

Op zaterdagnacht verliet de jongen de disco Exit en begaf zich naar zijn fiets. Vanuit zijn ooghoek zag hij een groepje Marokkaanse jongens op hem afkomen. De jongen werd vastgepakt, geschopt en met een steekwapen bedreigd. Zijn geld werd hem afhandig gemaakt evenals zijn bankpasje. De jongen moet zijn pincode geven en werd vastgehouden tot een van de daders dit nummer checkte bij een om de hoek liggende bank. Daarna werd het maximale bedrag gepind. Het slachtoffer heeft zich bij de politie gemeld en is daar naar eigen zeggen goed opgevangen.

(bron Gaykrant)

Zijn ze gepakt?

nard
04-07-05, 12:47
Geplaatst door IbnRushd
Je hebt gelijk. Het is in ieder geval verkeerd wat die 'Marokkaanse' jongens hebben aangericht. De reden van mijn gelach kwam eigenlijk door de uitspraak van assasijn:


Geplaatst door assassijn
We gaan in elk lokaal krantje op elke uithoek van de wereld op zoek naar berichten over moslims, om ze op een zielige manier "zwart" proberen te maken.



Das dan een buitengewoon ongepaste en onterechte gedachte, die inmiddels geen gedachte meer is, maar een uitspraak die je hier neerzet.

Ten eerste hebben we hier niet over veel tijd investeren om met negatiefs te komen over moslims, maar een actueel bericht uit een in Nederland bekende paper.
Ten tweede praten we hier niet over een uithoek van de wereld, maar ons eigen land en onze eigen hoofdstad.
Ten derde hebben we het hier niet over onterecht zwart maken van moslims, maar over kritiek op crimineel en intolerant gedrag van Marokkaanse rotjongens, die blijkbaar (ondanks dat ze tweede of derde generatie zijn) een giga integratieprobleem hebben.
Ten vierde is de opmerking van Jochie niet zielig, maar zeer actueel. Het is niet de eerste keer dat dit voorvalt. Ik zie hier af en toe draadjes voorbij komen die eerder met zielig en zwartmaken te maken hebben.
Ten vijfde stop je pas met lachen en lever je (voor de vorm....?) kritiek als je de bal terug krijgt en niet spontaan uit jezelf.

Als ik nog even doorga weet ik er nog wel meer, maar laat maar even. De belangrijkste heb ik gehad.
Denk nou aub even na over de indruk die je met bovenstaande "bijdrage" maakt. En over jezelf.

Spoetnik
04-07-05, 12:50
Opzich is het dus een overval, heeft weinig te maken met zowel het homo zijn als het marokkaan zijn.

IbnRushd
04-07-05, 12:52
Geplaatst door nard


Das dan een buitengewoon ongepaste en onterechte gedachte, die inmiddels geen gedachte meer is, maar een uitspraak die je hier neerzet.

Ten eerste hebben we hier niet over veel tijd investeren om met negatiefs te komen over moslims, maar een actueel bericht uit een in Nederland bekende paper.
Ten tweede praten we hier niet over een uithoek van de wereld, maar ons eigen land en onze eigen hoofdstad.
Ten derde hebben we het hier niet over onterecht zwart maken van moslims, maar over kritiek op crimineel en intolerant gedrag van Marokkaanse rotjongens, die blijkbaar (ondanks dat ze tweede of derde generatie zijn) een giga integratieprobleem hebben.
Ten vierde is de opmerking van Jochie niet zielig, maar zeer actueel. Het is niet de eerste keer dat dit voorvalt. Ik zie hier af en toe draadjes voorbij komen die eerder met zielig en zwartmaken te maken hebben.
Ten vijfde stop je pas met lachen en lever je (voor de vorm....?) kritiek als je de bal terug krijgt en niet spontaan uit jezelf.

Als ik nog even doorga weet ik er nog wel meer, maar laat maar even. De belangrijkste heb ik gehad.
Denk nou aub even na over de indruk die je met bovenstaande "bijdrage" maakt. En over jezelf. [/QUOTE]


Ik begrijp je wel, begrijp je ook mij?

delirious
04-07-05, 12:53
Geplaatst door Spoetnik
Opzich is het dus een overval, heeft weinig te maken met zowel het homo zijn als het marokkaan zijn.

Als het Marokkanen zijn, precies.
Tot nu is verondersteld, en er is waarschijnlijk nog niemand opgepakt.
Dus een beetje voorbarig om het nu al over Marokkaanse daders te hebben.

assassijn
04-07-05, 13:03
[sommige-mensen-modus]
Gelukkig zijn onze jongens nog beschaafd genoeg om hem niet neer te steken. In sommige landen hadden ze hem gelijk neergestoken.
[/sommige-mensen-modus]

on-topic;

Is dit niet gewoon een laffe overval geweest, en doet het er eigenlijk niet toe of het slachtoffer homoseksueel, en daders Marokkaans waren?
Of gaan we straks na de afkomst ook de seksuele geaardheid erbij betrekken zodat we de suggestie kunnen wekken dat het hier om een homo danwel heterohater gaat.

Zwarte Schaap
04-07-05, 13:16
Geplaatst door nard Ten derde hebben we het hier niet over onterecht zwart maken van moslims, maar over kritiek op crimineel en intolerant gedrag van Marokkaanse rotjongens, die blijkbaar (ondanks dat ze tweede of derde generatie zijn) een giga integratieprobleem hebben.


Het is een standaard trucje om crimineel gedrag van mensen met een kleurtje te koppelen aan integratie. Dit verziekt de sfeer en voegt niets toe aan het nieuwsfeit. Eigenlijk voegt het wel iets toe, het zorgt voor vreemdelingenhaat.

Zijn autochtonen die de wet overtreden /misdrijf plegen ook slecht geintegreerd?

Zolang deze jongens niet gepakt zijn lijkt het mij voorbarig om nu al de afkomst te vermelden.

Kal-El B.V
04-07-05, 13:19
Zo gaat het dan weer, we laten ons weer opnaaien door dit soort figuren en hun idiote kruistocht tegen alles wat maar riekt naar 'marokkanen'. Deze mensen zijn ziek en hebben hulp nodig, het enige waar ze mee bezig zijn is de 'andere' cultuur ter verantwoording roepen voor zaken waar zij die 'andere' cultuur verantwoordelijk voor vinden.

Allochtonen moeten echt eens leren om zich niet in de hoek te laten drukken.


1 : Deze jongeren waren geen marokkanen, punt uit. Waarom ? die jongens zijn niet gepakt en hun identiteit is dus niet vast te stellen. het enige waar we op af kunnen gaan is het vermogen van deze man (dronken of niet) om de afkomst van mensen aan hun gezicht af te lezen. En mijn ervaring is dat die bij veel mensen niet deugt, ik wordt bijna altijd voor turk aangezien zelfs door marokkanen. Nederlanders zien het verschil niet tussen een zuidamerikaan een turk of een marokkaan of een egyptenaar.

2 : Heeft deze overval iets met de sexuele geaardheid van de man te maken ? dat weten we ook niet. Dus dit is niet weer een voorbeeld van "Potenrammen".

Eerst de feiten en dan pas de conclusies, zo hoort het te werken. Men doet altijd alsof dit een samenleving is waarbij alles voortkomt uit rationele ideeen. Behalve dan waar het gaat om de 'buitenlanders', dan is het ineens gepast om gewoon op "het gevoel" af te gaan.

Ik onderscheid twee sukkels in deze thread, 1 : diegene die deze thread is begonnen en 2 : diegenen die zich geroepen voelen om zich 'als marokkan' dit aan te trekken.

sorry, maar zo is het wel.

nard
04-07-05, 13:34
Geplaatst door IbnRushd

Ik begrijp je wel, begrijp je ook mij? [/B]

Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom je zo reageert.

delirious
04-07-05, 13:36
Geplaatst door Kal-El B.V


1 : Deze jongeren waren geen marokkanen, punt uit. Waarom ? die jongens zijn niet gepakt en hun identiteit is dus niet vast te stellen

Volgens Jochie, en de Gaykrant wel.

GroteWolf
04-07-05, 13:39
Is dit niet gewoon een laffe overval geweest, en doet het er eigenlijk niet toe of het slachtoffer homoseksueel, en daders Marokkaans waren?



het is een laffe overval waarbij de daders niet toevallig Marokkaans waren en het slachtoffer niet toevallig homo.

Moeten we weer terug naar de jaren 70 en 80 waar de waarheid angstvallig verborgen werd gehouden uit angst voor 'stigmatisering'? Fortuyn is er groot mee geworden en Wilders kan er flink van profiteren. Denk dus even na.

Zwarte Schaap
04-07-05, 13:47
Geplaatst door GroteWolf
het is een laffe overval waarbij de daders niet toevallig Marokkaans waren en het slachtoffer niet toevallig homo.

Moeten we weer terug naar de jaren 70 en 80 waar de waarheid angstvallig verborgen werd gehouden uit angst voor 'stigmatisering'? Fortuyn is er groot mee geworden en Wilders kan er flink van profiteren. Denk dus even na.

Dit is geen waarheid. De waarheid houdt in dat het onomstotelijk vast staat. In casu is dat niet het geval.

assassijn
04-07-05, 13:57
Geplaatst door GroteWolf
het is een laffe overval waarbij de daders niet toevallig Marokkaans waren en het slachtoffer niet toevallig homo.

Moeten we weer terug naar de jaren 70 en 80 waar de waarheid angstvallig verborgen werd gehouden uit angst voor 'stigmatisering'? Fortuyn is er groot mee geworden en Wilders kan er flink van profiteren. Denk dus even na.

Dus we moeten straks bij elk crimineel delict de seksuele voorkeur van de dader of slachtoffer vermelden?
Bijvoorbeeld; Junk steelt fiets of autoradio van homoseksueel. Door dit soort berichten wordt de suggestie gewekt dat de junk(die normaal gewoon junk is) ook nog eens homohater is, terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Of gaan we straks ook suggeren dat criminele Marokkanen naast een hekel aan homoseksuelen, ook nog eens een hekel aan heteroseksuelen zouden hebben als het een hetero betreft?

delirious
04-07-05, 14:00
Geplaatst door assassijn
Dus we moeten straks bij elk crimineel delict de seksuele voorkeur van de dader of slachtoffer vermelden?
Bijvoorbeeld; Junk steelt fiets of autoradio van homoseksueel. Door dit soort berichten wordt de suggestie gewekt dat de junk(die normaal gewoon junk is) ook nog eens homohater is, terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Of gaan we straks ook suggeren dat criminele Marokkanen naast een hekel aan homoseksuelen, ook nog eens een hekel aan heteroseksuelen zouden hebben als het een hetero betreft?

:duim:Helemaal mee eens

~Panthera~
04-07-05, 14:00
Geplaatst door assassijn
Dus we moeten straks bij elk crimineel delict de seksuele voorkeur van de dader of slachtoffer vermelden?
Bijvoorbeeld; Junk steelt fiets of autoradio van homoseksueel. Door dit soort berichten wordt de suggestie gewekt dat de junk(die normaal gewoon junk is) ook nog eens homohater is, terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Of gaan we straks ook suggeren dat criminele Marokkanen naast een hekel aan homoseksuelen, ook nog eens een hekel aan heteroseksuelen zouden hebben als het een hetero betreft?


Yep: bi-sexuele junk steelt camera van Chinese transsexuele SM'er. :moe:

GroteWolf
04-07-05, 14:03
Dus we moeten straks bij elk crimineel delict de seksuele voorkeur van de dader of slachtoffer vermelden?


Zeker. En vooral nu er regelmatig groepen homosexuelen Marokkaanse tieners beroven. Een groot probleem zo heb ik begrepen. Terwijl dit ten onrechte nooit in het nieuws komt.

Wide-O
04-07-05, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
Yep: bi-sexuele junk steelt camera van Chinese transsexuele SM'er. :moe:

Ik vind het woord camera discriminerend. Was die Chinees misschien blijer geweest als het een bloemkool was geweest, of een ons leverworst ?

:ego:

~Panthera~
04-07-05, 14:08
Geplaatst door Wide-O
Ik vind het woord camera discriminerend. Was die Chinees misschien blijer geweest als het een bloemkool was geweest, of een ons leverworst ?

:ego:

camela discliminelend ? Nee, die levelwolst klinkt lekkel ! :moe:


:p

GroteWolf
04-07-05, 14:26
Heb je al gelezen van die tienermeisjes die in tropische zwemparadijzen Marokkaanse jongens in een hoek drukken en betasten? nee? Komt veel vaker voor dan je denkt. Ze doen het ook in de trein naar Zandvoort.

En dan die buschauffeurs, die kunnen er ook wat van! Slaan geregeld met zijn drieën passagiers in elkaar. Maar ook dat komt nooit in het nieuws.

nard
04-07-05, 14:32
Geplaatst door GroteWolf
Heb je al gelezen van die tienermeisjes die in tropische zwemparadijzen Marokkaanse jongens in een hoek drukken en betasten? nee? Komt veel vaker voor dan je denkt. Ze doen het ook in de trein naar Zandvoort.

En dan die buschauffeurs, die kunnen er ook wat van! Slaan geregeld met zijn drieën passagiers in elkaar. Maar ook dat komt nooit in het nieuws.

Je vergeet er bij te melden dat die kwetsbare, onschuldige passagiers dan altijd Marokkaans zijn.

En dan niet te vergeten al die weerzinwekkende alleenreizende vrouwtjes die onschuldig op scooters rondtoerende tweetallen eerst beroven en daarna van hun rijwiel beuken.


De wondere wereld die sarcasme heet.....
:hihi:

Zwarte Schaap
04-07-05, 14:35
Geplaatst door nard
Je vergeet er bij te melden dat die kwetsbare, onschuldige passagiers dan altijd Marokkaans zijn.

En dan niet te vergeten al die weerzinwekkende alleenreizende vrouwtjes die onschuldig op scooters rondtoerende tweetallen eerst beroven en daarna van hun rijwiel beuken.

De wondere wereld die sarcasme heet.....
:hihi:

Wat dacht je van die kinderen die een een arme Nederlandse pedosexueel in elkaar trimmen en hem daarbij nog even besnijden?

Of van die illegale vrouwen die hun autochtone belager dwingen om sex te hebben met zijn hond en hem daarbij filmen.

assassijn
04-07-05, 14:39
Geplaatst door GroteWolf
Zeker. En vooral nu er regelmatig groepen homosexuelen Marokkaanse tieners beroven. Een groot probleem zo heb ik begrepen. Terwijl dit ten onrechte nooit in het nieuws komt.

Je kan wel eens gelijk hebben. Heb van een vriend begrepen dat deze gastjes meerdere mannen hadden aangehouden die avond. Wie heteroseksueel was mocht doorlopen, wie homoseksueel was werd beroofd.
Homoseksuelen hebben namelijk rechts van de kin een teken waaraan je ze kan herkennen.

GroteWolf
04-07-05, 14:45
Je kan wel eens gelijk hebben. Heb van een vriend begrepen dat deze gastjes meerdere mannen hadden aangehouden die avond. Wie heteroseksueel was mocht doorlopen, wie homoseksueel was werd beroofd.


Als je 's nachts voor de deur bij de Exit een hetero wil beroven kom je zeker met lege handen thuis.

assassijn
04-07-05, 15:45
Geplaatst door GroteWolf
Als je 's nachts voor de deur bij de Exit een hetero wil beroven kom je zeker met lege handen thuis.

Voor de deur? Hebben ze daar dan geen portiers die wat gezien moeten hebben? Of hebben die jongens hem mischien in een andere straat te grazen genomen.

nard
04-07-05, 16:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat dacht je van die kinderen die een een arme Nederlandse pedosexueel in elkaar trimmen en hem daarbij nog even besnijden?

Of van die illegale vrouwen die hun autochtone belager dwingen om sex te hebben met zijn hond en hem daarbij filmen.

Man, man, hou op! Verschrikkelijk.

Zwarte Schaap
04-07-05, 16:45
Geplaatst door nard
Man, man, hou op! Verschrikkelijk.

Moet je niet bij mij wezen.

Rourchid
04-07-05, 17:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat dacht je van die kinderen die een een arme Nederlandse pedosexueel in elkaar trimmen en hem daarbij nog even besnijden?

Of van die illegale vrouwen die hun autochtone belager dwingen om sex te hebben met zijn hond en hem daarbij filmen.
Geniaal!

nard
04-07-05, 18:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moet je niet bij mij wezen.

Nee nee, doe'k ook niet.
Meer uiting van teleurstelling hoe droef het met Nederland gesteld is en hoe goed en afgewogen jij de vinger bij de zere plek weet te leggen.
Als ik de kans had zou ik hier vertrekken, kan je voorstellen! Alleen zit er nog even niet in.

Zwarte Schaap
04-07-05, 19:13
Geplaatst door nard
Nee nee, doe'k ook niet.
Meer uiting van teleurstelling hoe droef het met Nederland gesteld is en hoe goed en afgewogen jij de vinger bij de zere plek weet te leggen.
Als ik de kans had zou ik hier vertrekken, kan je voorstellen! Alleen zit er nog even niet in.

Heel begrijpelijk voor een pedosexueel als ie leest wat hem te wachten staat. Het is toch wat dat je als rechtgeaarde pedosexueel niet eens meer normaal aan je trekken kunt komen. Waar gaat dat heen allemaal? (Toch niet naar Thailand?)

jochie
04-07-05, 19:43
van een item over een trieste situatie waarin een homoseksueel is aangevallen en onder bedreiging is beroofd, is dit draadje in enkele pagina's veranderd in een item waarin pedo's centraal staat...

ik heb hier 1 woord voor:

triest!

delirious
04-07-05, 19:45
Geplaatst door jochie
van een item over een trieste situatie waarin een homoseksueel is aangevallen en onder bedreiging is beroofd, is dit draadje in enkele pagina's veranderd in een item waarin pedo's centraal staat...

ik heb hier 1 woord voor:

triest!

Zijn de daders inmiddels al gepakt, jochie?

jochie
04-07-05, 19:49
Geplaatst door delirious
Zijn de daders inmiddels al gepakt, jochie?


ik heb geen idee...

Zwarte Schaap
04-07-05, 19:55
Geplaatst door jochie
van een item over een trieste situatie waarin een homoseksueel is aangevallen en onder bedreiging is beroofd, is dit draadje in enkele pagina's veranderd in een item waarin pedo's centraal staat...

ik heb hier 1 woord voor:

triest!

1) Moet je bij je kaasvriendjes wezen die zichtbaar verukt zijn van het feit dat er Marokkaan staat.
2) Of ie homosexueel is of niet maakt geen klote uit voor het recht.
3) Wat valt er te discusseren over een beroving? Elke dag plegen er 4 mensen zelfmoord in Nederland, dat lijkt me veel belangrijker.

Max Stirner
04-07-05, 20:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) Moet je bij je kaasvriendjes wezen die zichtbaar verukt zijn van het feit dat er Marokkaan staat.
2) Of ie homosexueel is of niet maakt geen klote uit voor het recht.
3) Wat valt er te discusseren over een beroving? Elke dag plegen er 4 mensen zelfmoord in Nederland, dat lijkt me veel belangrijker.


Tis wel belangrijk.

Amsterdam is decennialang een ultra-tolerante, vrije, doe-wat-je-niet-laten-kan stad geweest. Voor iedereen.

Dat wordt nu vern**kt door achterlijke intolerante losers, toevallig heel vaak Marokkanen. Veel mensen worden dat zo langzamerhand een beetje spuugzat.

Zwarte Schaap
04-07-05, 20:29
Geplaatst door Max Stirner
Tis wel belangrijk.

Amsterdam is decennialang een ultra-tolerante, vrije, doe-wat-je-niet-laten-kan stad geweest. Voor iedereen.

Dat wordt nu vern**kt door achterlijke intolerante losers, toevallig heel vaak Marokkanen. Veel mensen worden dat zo langzamerhand een beetje spuugzat.

Volgens mij draaf jij nu door. Je legt links die er niet zijn. Dit is een overval waarvan we niet weten of het wel 1) daadwerkelijk marokkanen zijn 2) of hij beroofd is vanwege zijn homosexualiteit.

Voor de rest moet je opsodemieteren.

barfly
04-07-05, 20:47
Geplaatst door Max Stirner
Tis wel belangrijk.

Amsterdam is decennialang een ultra-tolerante, vrije, doe-wat-je-niet-laten-kan stad geweest. Voor iedereen.

Dat wordt nu vern**kt door achterlijke intolerante losers, toevallig heel vaak Marokkanen. Veel mensen worden dat zo langzamerhand een beetje spuugzat.

Ik denk dat je behoorlijk overdrijft. Zo'n 15 á 20 jaar geleden ging ik ook veel in Amsterdam stappen en ook toen waren homo's altijd de klos. Wel eens gehoord van het oer-Hollandse potenrammen? Of massale vechtpartijen in de kroeg? Waren zelden allochtonen bij betroikken. De grootste plaag voor kroegbazen waren autochtone Nederlanders die uit de omringende stadjes kwamen. Kut boeren zoals Hilversummers enzo... Overigens denk ik dat die nog steeds erg vervelend zijn, maar minder het nieuws halen. Zal wel geen nieuws meer zijn :)

Max Stirner
04-07-05, 20:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij draaf jij nu door. Je legt links die er niet zijn. Dit is een overval waarvan we niet weten of het wel 1) daadwerkelijk marokkanen zijn 2) of hij beroofd is vanwege zijn homosexualiteit.

Voor de rest moet je opsodemieteren.


Tut..tuttut.....Ik moet natuurlijk helemaal nix.

Dit geval is inderdaad allesbehalve helder, maar:

Als homo`s beweren dat het meestal Marokkaanse jochies zijn door wie ze worden lastiggevallen en dat ze niet er niet over peinzen om hand-in-hand door bijvoorbeeld de Javastraat te lopen, geloof ik dat.

Zwarte Schaap
04-07-05, 21:00
Geplaatst door Max Stirner
Tut..tuttut.....Ik moet natuurlijk helemaal nix.

Dit geval is inderdaad allesbehalve helder, maar:

Als homo`s beweren dat het meestal Marokkaanse jochies zijn door wie ze worden lastiggevallen en dat ze niet er niet over peinzen om hand-in-hand door bijvoorbeeld de Javastraat te lopen, geloof ik dat.

Niks te maren. Je legt een link die er niet is.

Max Stirner
04-07-05, 21:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Niks te maren. Je legt een link die er niet is.


OK, er is dus niets aan de hand. Gelukkig maar. :)

GroteWolf
05-07-05, 08:39
Voor de deur? Hebben ze daar dan geen portiers die wat gezien moeten hebben? Of hebben die jongens hem mischien in een andere straat te grazen genomen.

Ik was er niet bij maar portiers lopen ook al niet meer de straat op om iemand te helpen.

IIG zie ik niet in waarom je krampachtig wil blijven volhouden dat er geen enkel verband is tussen de geardheid van het slachtoffer en de reden waarom hij tot slachtoiffer is gekozen. Overigens was het zogeheten 'potenrammen' in de jaren 70 en 80 het domein van witte randdebielen. Marokkaanse jongens hebben dit inmiddels overgenomen. Dus het is heus niet per definitie ras- of geloof gebonden. Wellicht dat domme, laag opgeleide jongens uit kansarme stedelijke randgebieden zich bij voorkeur toeleggen op dit soort wandaden. En in Amsterdam van 2005 zijn dat verhoudingsgewijs veel Marokkanen. Maar denigrerende opmerkingen over homo's door hun Mullahs of hoe die ook heten, dat helpt niet.

assassijn
05-07-05, 09:08
Geplaatst door GroteWolf
Ik was er niet bij maar portiers lopen ook al niet meer de straat op om iemand te helpen.

IIG zie ik niet in waarom je krampachtig wil blijven volhouden dat er geen enkel verband is tussen de geardheid van het slachtoffer en de reden waarom hij tot slachtoiffer is gekozen. Overigens was het zogeheten 'potenrammen' in de jaren 70 en 80 het domein van witte randdebielen. Marokkaanse jongens hebben dit inmiddels overgenomen. Dus het is heus niet per definitie ras- of geloof gebonden. Wellicht dat domme, laag opgeleide jongens uit kansarme stedelijke randgebieden zich bij voorkeur toeleggen op dit soort wandaden. En in Amsterdam van 2005 zijn dat verhoudingsgewijs veel Marokkanen. Maar denigrerende opmerkingen over homo's door hun Mullahs of hoe die ook heten, dat helpt niet.

Ik weet niet hoe jij aan die kennis komt, maar het valt reuze mee wat de acceptatie van homoseksuelen door Marokkanen betreft.

http://www.netwerk.tv/download/%20Maatschappelijke%20barometer%20onde<br%20/>%20r%20Nederlanders%20van%20Marokkaans<br%20/>e%20komaf%20.doc?180585

GroteWolf
05-07-05, 12:16
Ook bij jochies zonder opleiding uit West?

Kal-El B.V
05-07-05, 13:03
Geplaatst door GroteWolf
Ook bij jochies zonder opleiding uit West?


Dus alleen jochies zonder opleiding uit West zijn Marokkanen in jou ogen ??

assassijn
05-07-05, 13:17
Geplaatst door GroteWolf
Ook bij jochies zonder opleiding uit West?

Waarschijnlijk ook.

jochie
05-07-05, 13:39
Geplaatst door assassijn
Ik weet niet hoe jij aan die kennis komt, maar het valt reuze mee wat de acceptatie van homoseksuelen door Marokkanen betreft.

http://www.netwerk.tv/download/%20Maatschappelijke%20barometer%20onde<br%20/>%20r%20Nederlanders%20van%20Marokkaans<br%20/>e%20komaf%20.doc?180585

Tolerantie neemt toe...
Uit een onderzoek door Motivaction onder ruim 1700 Nederlanders blijkt dat er een hoge mate van acceptatie is van homoseksualiteit. Sinds 1998 is in de totale bevolking de acceptatie van homoseksualiteit gestegen. Aan provocerend gedrag van sommige homoseksuelen zegt een grote groep zich overigens wel te storen. Een overgrote meerderheid is voor het homohuwelijk en voor gelijke rechten.

83% van de bevolking vindt dat homoseksuele mannen en lesbische vrouwen dezelfde rechten moeten kunnen hebben als een getrouwde man en vrouw. 79% vindt dan ook dat het homohuwelijk gehandhaafd moet blijven en 80% van de bevolking vindt dat twee mannen of twee vrouwen prima in staat zijn om kinderen op te voeden.

Toch is 31% is van mening dat homoseksualiteit een belemmering is voor het krijgen van een goede baan.

Hoewel de acceptatie van homoseksualiteit hoog is, geldt dat niet voor provocerend gedrag. 57% van de bevolking geeft aan zich te storen aan uitdagend en provocerend gedrag van sommige homoseksuelen. 8% van de bevolking staat negatief tegenover homoseksuelen die hand in hand op straat lopen (ten aanzien van hetero's is dit 3%) en 36% staat negatief tegenover homoseksuelen die zoenen op straat (ten aanzien van hetero's is dit 25%).

Ook als homoseksualiteit dichtbij komt, valt het met de afwijzing mee. Slechts 4% zegt afwijzend te zullen reageren als het eigen kind les krijgt van een homoseksueel. 3% zegt afwijzend te reageren op de komst van homoseksuele buren en 7% zou afwijzend reageren als een eigen kind homoseksueel blijkt te zijn.

3% van de bevolking geeft aan homoseksueel te zijn, 3% van de bevolking geeft aan biseksueel te zijn en 87% zegt heteroseksueel te zijn. 74% van de bevolking heeft homoseksuelen in de familie- of vriendenkring.
79% vindt homoseksualiteit een normaal menselijk verschijnsel. 4% ziet het als een ziekte, 4% als een modeverschijnsel en 1% als een straf van God.

Maar niet onder Turkse en Marokkaanse Nederlanders...
Bij de Turkse en Marokkaanse Nederlanders is de acceptatie van homoseksualiteit minder gemeengoed. Een grote minderheid binnen deze etnische groepen staat negatief ten opzichte van homoseksualiteit. Hieruit blijkt dat in de grote stad, waar grote concentraties van Turkse en Marokkaanse Nederlanders wonen, de acceptatie van homoseksualiteit onder druk staat. 89% is bezorgd over agressie tegen homoseksuelen. Toch heeft 1% hier begrip voor.

Een kleine meerderheid van de Turkse en Marokkaanse Nederlanders staat overwegend positief tegenover homoseksualiteit. Zo vindt 68% van de Marokkaanse Nederlanders en 52% van de Turkse Nederlanders dat twee mannen of twee vrouwen prima in staat zijn om kinderen op te voeden. Van de Turkse en Marokkaanse Nederlanders is 80% (enigszins) bezorgd over agressie tegen homoseksuelen. Van de Turkse Nederlanders vindt 67% dat het homohuwelijk moet blijven bestaan. Bij Marokkaanse Nederlanders is dit 45%.

Wanneer het dichtbij komt is de acceptatie van homoseksualiteit bij Turkse en Marokkaanse Nederlanders beduidend minder dan bij de hele bevolking. 43% van de Marokkaanse Nederlanders en 41% van de Turkse Nederlanders zou afwijzend staan tegenover de homoseksualiteit van een eigen kind. 14% van de Turkse Nederlanders en 7% van de Marokkaanse Nederlanders staat negatief tegenover een homoseksuele leerkracht voor het eigen kind.
14% van de Marokkaanse Nederlanders beschouwt homoseksualiteit als een ziekte. Bij de Turkse Nederlanders is dit 12%. 20% van de Marokkaanse Nederlanders ziet homoseksualiteit als een modeverschijnsel. Bij de Turkse Nederlanders is dit 8%.

En dus...
89% is bezorgd over agressie tegen homoseksuelen.

Zwarte Kat
05-07-05, 13:46
Geplaatst door GroteWolf
Ook bij jochies zonder opleiding uit West?

Volgens datzelfde programma staan die gasten hun homo-diensten aan te bieden op het centraal station.

GroteWolf
05-07-05, 13:48
Waarschijnlijk ook.

het zijn immers allemaal beschaafde lieve jongens. Dat moet ik na al die bans wel geleerd hebben. kritiek...nee da mag niet.

assassijn
05-07-05, 13:51
@ jochie

Ik denk dat 89% van de mensen bezorgd is over agressie in het algemeen.

jochie
05-07-05, 13:51
Geplaatst door GroteWolf
het zijn immers allemaal beschaafde lieve jongens. Dat moet ik na al die bans wel geleerd hebben. kritiek...nee da mag niet.

:lole::lole::lole::lole::lole:

assassijn
05-07-05, 13:54
Geplaatst door GroteWolf
het zijn immers allemaal beschaafde lieve jongens. Dat moet ik na al die bans wel geleerd hebben. kritiek...nee da mag niet.

Kom jij dan maar eens met een onderzoek dat het tegendeel bewijst.

jochie
05-07-05, 13:56
Geplaatst door assassijn
@ jochie

Ik denk dat 89% van de mensen bezorgd is over agressie in het algemeen.

het is een heel simpel feit dat moslims negatiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.

het is een heel simpel feit dat moslims agressiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.

is dat zo moeilijk om als feit te erkennen zonder meteen de verdediging / ontkenning / frustratie in te schieten?

Het_Is_Lent
05-07-05, 14:01
Geplaatst door jochie
het is een heel simpel feit dat moslims negatiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.

het is een heel simpel feit dat moslims agressiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.

is dat zo moeilijk om als feit te erkennen zonder meteen de verdediging / ontkenning / frustratie in te schieten?

Feiten moet je kunnen aantonen.

L@vita

Wide-O
05-07-05, 14:09
Geplaatst door jochie
het is een heel simpel feit dat moslims negatiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.

het is een heel simpel feit dat moslims agressiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.


Waarom een vraag stellen als je 't anwoord toch al zelf ingevuld hebt ? :staart:

GroteWolf
05-07-05, 14:15
Kom jij dan maar eens met een onderzoek dat het tegendeel bewijst.

Het wordt verwarrend. het tegendeel van wat? gaat het er om te bewijzen dat Noord Afrikaanse jongens vakler geweldsmisdrijven plegen dan gemiddeld? En (dus) ook vaker homo's in elkaar slaan? Die cijfers bestaan heus wel hoor. Moet ik ze voor je zoeken?

Zwarte Kat
05-07-05, 14:20
Geplaatst door jochie
het is een heel simpel feit dat moslims agressiever t.o.v. homo's staan dan autochtonen.


Dat weet je niet......
Hoe groot is het geweld tegen homo's buiten de randstad?
Hoeveel van die Marokkaanse raddraaiers zijn daadwerkelijk moslim?

IbnRushd
05-07-05, 14:20
Geplaatst door GroteWolf
Het wordt verwarrend. het tegendeel van wat? gaat het er om te bewijzen dat Noord Afrikaanse jongens vakler geweldsmisdrijven plegen dan gemiddeld? En (dus) ook vaker homo's in elkaar slaan? Die cijfers bestaan heus wel hoor. Moet ik ze voor je zoeken?

Geweldmisdrijven moet je even opsplitsen: a) wat voor misdrijven b) bestaat er wel een degelijk onderzoek over homo+misdrijf+Marokkanen?

assassijn
05-07-05, 15:17
Geplaatst door GroteWolf
Het wordt verwarrend. het tegendeel van wat? gaat het er om te bewijzen dat Noord Afrikaanse jongens vakler geweldsmisdrijven plegen dan gemiddeld? En (dus) ook vaker homo's in elkaar slaan? Die cijfers bestaan heus wel hoor. Moet ik ze voor je zoeken?

Dat het verwarrend wordt voor je kan ik begrijpen. Het onderzoek wijst immers iets anders uit dan jij altijd dacht.
Kom maar eens op met een onderzoek dat Marokkaanse jongeren vaken geweld plegen jegens homoseksuelen dan autochtone jongeren.

GroteWolf
05-07-05, 15:44
Welk onderzoek wijst iets anders uit? Ik ken het niet.



Aangiftes van geweldsmisdrijven in Nederland worden niet geregistreerd op seksuele geaardheid. Daardoor zijn er geen harde cijfers over dit onderwerp.


Ik weet wel van die man die uit de Transvaalbuurt weggepest is nadat zijn vriend in elkaar geslagen is door Marokkanen en die Braziliaanse homo in de Indische buurt die door Marokanen invalide geslagen is. En die Amerikaanse man die in elkaar geslagen is omdat ie homo is, door Marokkanen.

Er is een duidelijke tendens. Homo's zelf geven aan niet meer in West en Oost te willen wonen omdat ze er minder en minder getolereerd worden door mn Moslims en trekken naar het centrum of de stad uit.

Doen alsof er niks aan de hand is vind ik schandalig. Daarmee ontken je dat deze mensen nu bedreigd en specifiek als slachtoffer gepakt worden.

assassijn
05-07-05, 15:51
Geplaatst door GroteWolf
Welk onderzoek wijst iets anders uit? Ik ken het niet. Ik weet wel van die man die uit de Transvaalbuurt weg gepest is nadat zijn vriend in elkaar geslagen is door Marokkanen en die Braziliaanse homo in de Indische buurt die door Marokanen invalide geslagen is. En die Amerikaanse man die in elkaar geslagen is omdat ie homo is.
Er is een duidelijke tendens. Homo's zelf geven aan niet meer in West en Oost te willen wonen omdat ze er minder en minder getolereerd worden door mn Moslims en trekken naar het centrum of de stad uit.

Doen alsof er niks aan de hand is vind ik schandalig. Daarmee ontken je dat deze mensen nu bedreigd en specifiek als slachtoffer gepakt worden.

Volgens mij worden er wel vaker homoseksuelen in elkaar geslagen om hun seksuele voorkeur, maar durven een hoop mensen geen aangifte te doen. Dat de gevallen waar het Marokkanen betreft breed uit worden gemeten in de media, wil nog niet zeggen dat de daders enkel Marokkanen zijn.

Volgens jou maken Marokkanen zich vaker schuldig aan geweld jegens homoseksuelen dan autochtonen, maar vn jou heb ik nog geen cijfers gezien die dat kunnen onderbouwen.

GroteWolf
05-07-05, 16:09
Er zijn geen cijfers maar dat wil nog niet zeggen dat er geen incidenten zijn.

En ik doe niet mee met die paranoide veronderstelling dat de media Marokkanen graag negatief in het nieuws brengen.

assassijn
05-07-05, 16:20
Geplaatst door GroteWolf
Er zijn geen cijfers maar dat wil nog niet zeggen dat er geen incidenten zijn.

En ik doe niet mee met die paranoide veronderstelling dat de media Marokkanen graag negatief in het nieuws brengen.

Even samenvatten om te kijken of ik het goed begrijp.

Er zijn geen duidelijke cijfers, maar door een aantal krantenberichten, en wel eens gehoord te hebben dat homoseksuelen niet meer in West willen wonen, kunnen we vaststellen dat geweld jegens homoseksuelen vaker voorkomt bij allochtonen dan bij autochtonen.

GroteWolf
05-07-05, 16:31
Er zijn geen duidelijke cijfers, maar door een aantal krantenberichten, en wel eens gehoord te hebben dat homoseksuelen niet meer in West willen wonen, kunnen we vaststellen dat geweld jegens homoseksuelen vaker voorkomt bij allochtonen dan bij autochtonen.

It looks like a duck, it sounds like a duck so it's probably a duck.

('Wel eens gehoord hebben' klinkt lekker laatdunkend terwijl het om een concrete vlucht gaat).

assassijn
05-07-05, 16:45
Geplaatst door GroteWolf
It looks like a duck, it sounds like a duck so it's probably a duck.

('Wel eens gehoord hebben' klinkt lekker laatdunkend terwijl het om een concrete vlucht gaat).

Toon dat dan eens aan! Ik wil onderzoekjes, ik wil cijfertjes.