PDA

Bekijk Volledige Versie : March for Job Cohen



vgeld
05-07-05, 17:22
Cohen is een man naar mijn hart. De hufters van de VVD, neo-nazi's, propagandisten, bannenjagers, boekenhandelaren,...etc hebben met alle middelen geprobeerd om Job Cohen toe te bewegen om een duimbreed van zijn principes af te staan maar hij heeft nooit en zal nooit over zijn principes en idealen onderhandelen of maar een mm afstaan.

Is het een gek idee als ik zeg dat Job Cohen verdient het om te worden toegezongen door duizenden mensen die hem en zijn doen en laten waarderen. Is het een gek idee als ik vraag: waar blijft de mars voor Job Cohen?

vgeld
05-07-05, 18:07
Geplaatst door Alcibiades
Daar kun je lang op wachten als het aan mij ligt.

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=145750

Dat bedoel ik now !
Overigens heeft die schoft van ephimenco steeds minder onderwerpen om over te schrijven en sinds B&W uit de lucht is, is hij afgeschreven.

Slaap ephimenco slaap daarbuiten loopt een migrant
Die drinkt zijn thee zo zoetjes !

Mill
05-07-05, 18:16
Ik vind Cohen ook best een aardige vent hoor. Maar die strenge vreemdelingenwetgeving, wegens de uitvoering waarvan iedereen Verdonk wil lynchen, die heeft Cohen ontworpen. Toch raar.

Mill
05-07-05, 18:19
Ontworpen en met veel inzet en geestdrift door de Kamer geloodst, overigens.

vgeld
05-07-05, 18:28
Geplaatst door Mill
Ik vind Cohen ook best een aardige vent hoor. Maar die strenge vreemdelingenwetgeving, wegens de uitvoering waarvan iedereen Verdonk wil lynchen, die heeft Cohen ontworpen. Toch raar.

Cohen dank voor het indamen van de stroom (geluks)azielzoekers.

NL Jongen
05-07-05, 18:45
Geplaatst door Mill
Ik vind Cohen ook best een aardige vent hoor. Maar die strenge vreemdelingenwetgeving, wegens de uitvoering waarvan iedereen Verdonk wil lynchen, die heeft Cohen ontworpen. Toch raar.

Is dat zo? Verder vind ik het opmerkelijk dat Cohen vaker geroemd wordt om de dingen die hij nalaat dan de dingen die hij wel doet.

nard
05-07-05, 18:45
Geplaatst door vgeld
Cohen dank voor het indamen van de stroom (geluks)azielzoekers.

Je bedankt de verkeerde.
Er zit lichtjaren verschil tussen plannenmaken (daar waarin Paars en Cohen zo fenomenaal goed waren...) en plannen uitvoeren (daar waar mevrouw Verdonk en ons huidige kabinet wat beter in zijn).

vgeld
05-07-05, 19:09
Geplaatst door nard
Je bedankt de verkeerde.
Er zit lichtjaren verschil tussen plannenmaken (daar waarin Paars en Cohen zo fenomenaal goed waren...) en plannen uitvoeren (daar waar mevrouw Verdonk en ons huidige kabinet wat beter in zijn).

Jullie verdienen ook het kabinet BalkII. Het kabinet BalkII heeft zelfs jullie bejaarden WC-papier onthouden.
By the way: ik hoor de hele dag niets anders dan jullie gejank over de dingen die zijn afgeschaft. Wij allo's zijn het gewend van weinig rond te komen, dus ons hoor je niet de klok rond jammeren over de tijden van overvloed.

nard
05-07-05, 19:11
Geplaatst door vgeld
Jullie verdienen ook het kabinet BalkII. Het kabinet BalkII heeft zelfs jullie bejaarden WC-papier onthouden.
By the way: ik hoor de hele dag niets anders dan jullie gejank over de dingen die zijn afgeschaft. Wij allo's zijn het gewend van weinig rond te komen, dus ons hoor je niet de klok rond jammeren over de tijden van overvloed.

Ja. 't Kan niet ontkend worden; jullie zijn echt koel! :)

vgeld
05-07-05, 19:14
Geplaatst door nard
Ja. 't Kan niet ontkend worden; jullie zijn echt koel! :)
Het doet me goed om een compliment van jou en namens jullie te krijgen

nard
05-07-05, 19:16
Geplaatst door vgeld
Het doet me goed om een compliment van jou en namens jullie te krijgen

Nou niet namens jullie, wij zijn gewend voor onszelf te spreken en niet namens elkaar.
Ingeval de ironie van mijn opmerking je ontgaan is: graag gedaan, kerel!

vgeld
05-07-05, 19:40
Geplaatst door nard
Nou niet namens jullie, wij zijn gewend voor onszelf te spreken en niet namens elkaar.
Ingeval de ironie van mijn opmerking je ontgaan is: graag gedaan, kerel!

Ironie? ironie is inherent aan jullie cultuur, wij zijn direkt en to-the-point.

vgeld
05-07-05, 20:16
Geplaatst door Alcibiades
Inderdaad, het is me vaak opgevallen dat ironie bij velen niet overkomt.
De discussie is gestart over Job Cohen. Als jij de discussie probeert te ontsporen dan kan jij optiefen. :stomp:

Max Stirner
05-07-05, 20:24
Cohen is een fantastische daadkrachtige leider die barst van de mooie idealen en principes..... :)

vgeld
05-07-05, 20:51
Geplaatst door Max Stirner
Cohen is een fantastische daadkrachtige leider die barst van de mooie idealen en principes..... :)
Ik kan het alleen maar beamen !

vgeld
05-07-05, 21:23
Geplaatst door Alcibiades
En die ervoor zorgt dat erg veel mensen Amsterdam ontvluchten. Zodat op den duur een verpauperde derdewereldstad overblijft.
De hufters ontvluchten de stad. Een echte Amsterdamer zal de stad nooit ontvluchten.
By the way: ik geloof in de macht van het getal. Over 15 jaar is de burgemeester een allochtoon. Als jullie naar Almere willen optiefen doe dat dan

vgeld
05-07-05, 21:25
Geplaatst door vgeld
De hufters ontvluchten de stad. Een echte Amsterdamer zal de stad nooit ontvluchten.
By the way: ik geloof in de macht van het getal. Over 15 jaar is de burgemeester een allochtoon. Als jullie naar Almere willen optiefen doe 't dan

Max Stirner
05-07-05, 21:28
Geplaatst door vgeld
Ik kan het alleen maar beamen !


Ik was een beetje ironisch. Kvind Cohen een slappe passieveling. Kzie liever Appie.

Rabi'ah.
05-07-05, 21:48
Geplaatst door Alcibiades
En die ervoor zorgt dat erg veel mensen Amsterdam ontvluchten. Zodat op den duur een verpauperde derdewereldstad overblijft.

:wtf:

Hoezo?

Rabi'ah.
05-07-05, 22:00
Geplaatst door Alcibiades
Look around...

En dan? Sorry, maar zonder sarcasme, ik snap dit keer écht niet wat je bedoelt. :confused:

David
05-07-05, 22:13
Geplaatst door Rabi'ah.
En dan? Sorry, maar zonder sarcasme, ik snap dit keer écht niet wat je bedoelt. :confused:


Ik blijf.

~Panthera~
05-07-05, 22:14
Geplaatst door David
Ik blijf.

he Jezus, dus jij hoort niet bij die HORDES, die allemaal MASSAAL de stad ONTVLUCHTEN ?? :hihi:

David
05-07-05, 22:17
Geplaatst door ~Panthera~
he Jezus, dus jij hoort niet bij die HORDES, die allemaal MASSAAL de stad ONTVLUCHTEN ?? :hihi:


Welnee. Ik als rijke, zionistische, homosexuele, imperialistische, moslimvrouwen-onterende en uiteraard beeldige man - ik blijf!!!

Rabi'ah.
05-07-05, 22:18
Geplaatst door David
rijke, zionistische, homosexuele, imperialistische, moslimvrouwen-onterende en uiteraard beeldige man -

:lol:

Het_Is_Lent
05-07-05, 22:31
Ik ga ook nergens heen, tenzij ik met een Egyptenaar, Turk of Tunesier (etc.) trouw :vreemd:

Amsterdam!

L@vita

vgeld
05-07-05, 22:32
Geplaatst door David
Welnee. Ik als rijke, zionistische, homosexuele, imperialistische, moslimvrouwen-onterende en uiteraard beeldige man - ik blijf!!!

Als je ook nog Atlas rose zou drinken dan ben je een man naar mijn hart :wink:

David
05-07-05, 22:33
Geplaatst door vgeld
Als je ook nog Atlas rose zou drinken dan ben je een man naar mijn hart :wink:


Trouwen?

~Panthera~
05-07-05, 22:36
Geplaatst door David
Trouwen?


:stomp: :haha:

vgeld
05-07-05, 22:36
Geplaatst door David
Trouwen?
Principieel tegen een papiertje(huwelijk) waaraan een ambtenaar met zijn poten heeft gezeten. Ik moet je dus teleurstellen.

GTV
06-07-05, 06:45
Geplaatst door Alcibiades
De middenklasse vertrekt uit de stad.
Zo ook uit Den Haag, Rotterdam, etc.
Geef ze eens ongelijk.

NIS
06-07-05, 08:28
Van mij mogen, die racisten allemaal vertrekken (samen met de moslimextremisten).

Als ik A'dam vergelijk met andere 'grote' (eigenlijk altijd nog dorpjes) steden in Nederland is het een pracht van een stad. Ben daar bijna elke dag te vinden en heb nog nooit wat van ongeregeldheden gemerkt zoals ze in de media voorkomen. Ben nog nooit tegen een probleem aangelopen. Het is een hardstikke internationale stad en sommige outsiders willen hier een einde aan maken.

Je kunt Amsterdam vergelijken met Brussel in Belgie. Antwerpen met haar racisten vergelijk ik met Rotterdam. Amsterdammers zijn hardstikke cool en tolerant. Het enige wat leuk is aan Rotterdam is de trein naar Amsterdam.

Cohen en zijn voorganger van Thijn verdienen een standbeeld. Deze Joodse mensen zijn een voorbeeld voor menigeen.

Om eerlijk te zijn moet ik mijn verliefdheid voor Cohen toegeven. Hij is echt een inspiratie voor velen. De man die mij reden geeft, dat het ooit goed gaat komen met Nederland. Cohen laat iedereen in zijn waarden en kent het woord hypocriet niet. Als ik kijk naar Den Haag, die op zeteltjes jaagt moet ik helaas anders concluderen.

Het is heel jammer, dat velen het populistisch gedrag van mensen als Verdonk, Wielders, Ali de Geit, Balkenende, van Aartsen en Zalm serieus nemen. Als ik naar hun luister, zie ik alleen maar bloed, oorlog en ghettovorming op ons afkomen. Het huidige kabinet, heeft zetels gewonnen (zoals de LPF in haar tijd) met loze beloftes. Ze hadden zogenaamd oplossingen voor de huidige problemen in Nederland. Nou, het is nog nooit zo onrustig geweest als tijdens hun regeerperiode. Noem mij 1 oplossing, die het huidige kabinet heeft doorgevoerd met positief gevolg. Geen oplossing te bekennen. Het enige wat ze opgelost hebben is de salarisverhoging voor de ministers in het volgende kabinetsperiode. Zijn we Balkenende I alweer vergeten? HallOoo!:zwaai:

De kloof tussen de politiek en de burger is nooit zo groot geweest. Kijk naar de 'Nee' tegen Europa. En zo kan ik een dikker boek schrijven dan JK Rowling over Balkenende II.

Cohen hangt trouwens geen geloof aan. Dat zal wel het verschil wel kunnen aanduiden in zijn opstelling. In een interview vroeg een journalist waar hij dan zijn inspiratie en drijf vandaan put? Weten jullie wat Cohen antwoorde? Meneer Cohen antwoorde: "Rationaliteit!"

Na het horen van dit antwoord, moest ik diep buigen voor deze meneer, die zich staande weet te houden in deze populistische tijden. Tijden waar men eerst roept, dan nadenkt. Kijk maar naar oplossingen over inburgeren, dubbele nationaliteit, terrorisme bestrijding, wetswijzigingen etc. Eerst een oneliner en dan achter komen, dat het eigenlijk helemaal niet kan werken.:terrorist

Cohen krijgt van mij duizenden duimpjes: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: etc.

Mark
06-07-05, 09:23
niks dan lof voor cohen, hij houdt alle ellende in de grote steden zodat ik er geen last van heb in mijn rustige stadje :)

a'dam mag wat mij betreft wegzakken in het ijsselmeer :wohaa:

NIS
06-07-05, 09:26
Geplaatst door vgeld

Slaap ephimenco slaap daarbuiten loopt een migrant
Die drinkt zijn thee zo zoetjes !

Even een aanpassing van mij:

Slaap ephimenco slaap daarbuiten loopt een migrant. Een migrant met zwarte voetjes, die drinkt zijn thee zo zoetjes.

NIS
06-07-05, 09:32
Geplaatst door Mark
niks dan lof voor cohen, hij houdt alle ellende in de grote steden zodat ik er geen last van heb in mijn rustige stadje :)

a'dam mag wat mij betreft wegzakken in het ijsselmeer :wohaa:

Zoveel ellende is er echt niet in Amsterdam. Amsterdam was voor het gedoe met van Gogh hardstikke cool en rustig. Na van Gogh zijn sommige mensen de stad gaan verkloten.

Gelukkig is het nog steeds een perfecte stad! Met nog heel veel tolerantie.

GTV
06-07-05, 10:01
Iets simpels:

Laat de mensen in bepaalde wijken in de grote steden eens op de aangegeven tijden het huisvuil buiten zetten en niet te pas en te onpas wanneer het ze uitkomt.
Dit soort ongein was voor mij ondermeer een reden om weg te vluchten uit de grote stad.

:)

RinC
06-07-05, 11:02
Geplaatst door GTV
Iets simpels:

Laat de mensen in bepaalde wijken in de grote steden eens op de aangegeven tijden het huisvuil buiten zetten en niet te pas en te onpas wanneer het ze uitkomt.
Dit soort ongein was voor mij ondermeer een reden om weg te vluchten uit de grote stad.

:)


Er zijn tegenwoordig van die ondergrondse containers waar je vuil in kan stoppen. Alleen centrum heeft nog het oude systeem waarbij mensen op maandag en donderdag hun vuil buiten zetten zodat deze opgehaald kan worden


Cohen is nog steeds populair in Amsterdam. Als er verkiezingen waren zou hij geheid winnen. Daar kan de zionist Leon de Winter helemaal niks aan veranderen.

RinC
06-07-05, 11:07
Geplaatst door NIS
Zoveel ellende is er echt niet in Amsterdam. Amsterdam was voor het gedoe met van Gogh hardstikke cool en rustig. Na van Gogh zijn sommige mensen de stad gaan verkloten.

Gelukkig is het nog steeds een perfecte stad! Met nog heel veel tolerantie.

Zelfs na van Gogh's moord, was Ut relatief rustig in de stad. Alleen in de boerensteden waren er een paar idioten te vinden die de moskeeen in de fik staken.

wytze
06-07-05, 13:12
Geplaatst door vgeld
Cohen dank voor het indamen van de stroom (geluks)azielzoekers.




Zo. Je klinkt als de eerste de beste LPF-er. En wat dan te denken van de niet-asielzoeker migranten die hier hun geluk komen zoeken? Grenzen helemaal dicht, begrijp ik.

Ik weet niet wat je bedoelt met cohen's principes en idealen. wat zijn die?

ik ben niet (meer) zo een fan van cohen. hij heeft een goed imago, da's waar. Maar de stadsvernieuwing is superslecht voor de armeren. sociale huisvesting wordt op flinke schaal afgebroken. Het centrum wordt nog meer een grote yuppenbuurt waar alleen ruimte is voor de rijke elite.

de ontruiming 2 weken geledenvan pakhuis afrika op volkomen oneigenlijke gronden heeft ook bij mij veel kwaad bloed gezet. als je als burgemeester een feest verbiedt als aan alle eisen is voldaan, dan ben je echt heel verkeerd bezig en gedraag je je als een potentaat.
en zo heeft ie wel meer geintjes geflikt.

Mill
06-07-05, 13:23
Geplaatst door Mark
niks dan lof voor cohen, hij houdt alle ellende in de grote steden zodat ik er geen last van heb in mijn rustige stadje :)

a'dam mag wat mij betreft wegzakken in het ijsselmeer :wohaa:

Een beetje nuance alsjeblieft, populist. Als je rijk bent en op de gracht woont zoals ik, dan blijft de ellende netje uit zicht. :)

Mark
06-07-05, 13:37
Geplaatst door Mill
Een beetje nuance alsjeblieft, populist. Als je rijk bent en op de gracht woont zoals ik, dan blijft de ellende netje uit zicht. :)

ja maar het grauw heeft gewoon toegang tot jouw buurtsuper..... bah

nee zodra ik terug kom uit het midden oosten koop ik lekker een huis ver weg van al die ellende.

Het_Is_Lent
06-07-05, 13:47
Geplaatst door Mark
ja maar het grauw heeft gewoon toegang tot jouw buurtsuper..... bah

nee zodra ik terug kom uit het midden oosten koop ik lekker een huis ver weg van al die ellende.

Pffffffffff, we hebben je niet nodig in Amsterdam :ego:

L@vita

Mark
06-07-05, 13:50
Geplaatst door Het_Is_Lent
Pffffffffff, we hebben je niet nodig in Amsterdam :ego:

L@vita

Ik ga een bedrijfje oprichten die rijke amerikaanse toeristen tours gaat geven door de grauwe achterbuurten van A´dam west. In een gepanserde wagen uiteraard.

Met als hoogtepunt op de foto met een hangjongere!! :fparty:

Het_Is_Lent
06-07-05, 13:55
Geplaatst door Mark
Ik ga een bedrijfje oprichten die rijke amerikaanse toeristen tours gaat geven door de grauwe achterbuurten van A´dam west. In een gepanserde wagen uiteraard.

Met als hoogtepunt op de foto met een hangjongere!! :fparty:

Wel profiteren van de goede kanten van Amsterdam, maar er niet zelf wonen? Ik hoop dat Cohen je alle vergunningen weigert :gek:

L@vita

Mark
06-07-05, 13:55
Geplaatst door Het_Is_Lent
Wel profiteren van de goede kanten van Amsterdam, maar er niet zelf wonen? Ik hoop dat Cohen je alle vergunningen weigert :gek:

L@vita

vergunning? alsof dat nodig is in het fraudeparadijs a'dam :nerd:

Het_Is_Lent
06-07-05, 13:57
Geplaatst door Mark
vergunning? alsof dat nodig is in het fraudeparadijs a'dam :nerd:

We ruiken sensatiezoekers in Amsterdam van een afstand. De kans is klein dat het je lukt ermee weg te komen :rolleyes:

Mark
06-07-05, 13:58
Geplaatst door Het_Is_Lent
We ruiken sensatiezoekers in Amsterdam van een afstand. De kans is klein dat het je lukt ermee weg te komen :rolleyes:

ik gebruik gewoon een excuus allochtoon om die vergunning te krijgen

interesse in een leuke bijverdienste? :corcky:

Het_Is_Lent
06-07-05, 14:01
Geplaatst door Mark
ik gebruik gewoon een excuus allochtoon om die vergunning te krijgen

interesse in een leuke bijverdienste? :corcky:

Nu praten we "zaken". Zolang het overgrote deel van de inkomsten in Amsterdam blijft hebben we een deal (misschien zelfs een subsidietje van Cohen) :knipoog:

L@vita

David
06-07-05, 14:01
Geplaatst door Mark
ik gebruik gewoon een excuus allochtoon om die vergunning te krijgen

interesse in een leuke bijverdienste? :corcky:


Zal ik ze de echt gore kroegen laten zien?

GTV
06-07-05, 14:03
Geplaatst door RinC
Er zijn tegenwoordig van die ondergrondse containers waar je vuil in kan stoppen. Alleen centrum heeft nog het oude systeem waarbij mensen op maandag en donderdag hun vuil buiten zetten zodat deze opgehaald kan worden

Maar dan moet men dan wel gebruik van maken. En dat schort er nog wel eens aan. Te vaak wordt je geconfronteerd met mensen die hun afval klakkeloos en zonder blikken of blozen op de grond gooien. Raar dat je in die buurten last van allerlei vaag ongedierte krijgt, he?
En als je er wat van zegt riskeer je een paar klappen op je hoofd.

Mark
06-07-05, 14:06
Geplaatst door David
Zal ik ze de echt gore kroegen laten zien?

goed idee, dat kan ik dan mooi tussen de gabberparty en de parenclub inpassen :wohaa:

Mark
06-07-05, 14:07
Geplaatst door Het_Is_Lent
Nu praten we "zaken". Zolang het overgrote deel van de inkomsten in Amsterdam blijft hebben we een deal (misschien zelfs een subsidietje van Cohen) :knipoog:

L@vita

uiteraard blijft alle $ in a'dam, je vertrouwt ome Mark toch wel schatje?

:roker:

David
06-07-05, 14:09
Geplaatst door Mark
goed idee, dat kan ik dan mooi tussen de gabberparty en de parenclub inpassen :wohaa:


Bij mij op de hoek zit een erotisch speel cafe, met naakt avonden en op maandag nichtenbal. er tegenover zit een goeie snackbar.

Het_Is_Lent
06-07-05, 14:11
Geplaatst door Mark
uiteraard blijft alle $ in a'dam, je vertrouwt ome Mark toch wel schatje?

:roker:

Geheugensteuntje;

Zolang je maar weet dat je geen grappen (in de zin van voor de gek houden, voor de boeren onder ons) moet maken met een geboren Amsterdammer :blowen:

L@vita

Mill
06-07-05, 14:12
Geplaatst door David
Bij mij op de hoek zit een erotisch speel cafe, met naakt avonden en op maandag nichtenbal. er tegenover zit een goeie snackbar.

Ha! Kruising Nassaukade en dingesstraat (Hugo de Groot-?). Zodra dat een zwart erotisch speelcafé is, is de integratie geslaagd.

David
06-07-05, 14:14
Geplaatst door Mill
Ha! Kruising Nassaukade en dingesstraat (Hugo de Groot-?). Zodra dat een zwart erotisch speelcafé is, is de integratie geslaagd.


ik durf er een been om te verwedden dat de gay-night aardig multi-kleurig is.

vgeld
06-07-05, 17:03
Geplaatst door GTV
Iets simpels:

Laat de mensen in bepaalde wijken in de grote steden eens op de aangegeven tijden het huisvuil buiten zetten en niet te pas en te onpas wanneer het ze uitkomt.
Dit soort ongein was voor mij ondermeer een reden om weg te vluchten uit de grote stad.

:)
De reden dat jij en de wat men noemt middinkomens (= met een inkomen tussen 1200 en 2000 euro) kunnen een kamertje (laat staan een huis) niet veroorloven in Amsterdam.
Hoe is het now in Almere buiten ? of is het Lelystad?

vgeld
06-07-05, 18:14
Geplaatst door Het_Is_Lent
Pffffffffff, we hebben je niet nodig in Amsterdam :ego:

L@vita

L@vita!
Ik heb twee weken gelden een 3 uur durende vaart met vrienden meegemaakt vanuit het Okura hotel en dacht bij mezelf: Veel mensen verdienen het niet om in Amsterdam te wonen.
Opk||ten naar Almere waar de Joritsma's wonen; A. Joritsma = burgemeester in Almere en haar man bouwt huisjes voor ontheemd amsterdamers. Gezellig he !

Max Stirner
06-07-05, 18:52
Wat doe jij met het logo van Pythagoras??

:confused:

vgeld
06-07-05, 19:17
Geplaatst door Max Stirner
Wat doe jij met het logo van Pythagoras??

:confused:
Pythagoras is een dief ! pak de dief pak de dief

delirious
06-07-05, 19:21
Geplaatst door vgeld
Pythagoras is een dief ! pak de dief pak de dief

Chill vgeld, hij heeft zijn avatar al veranderd. :wink:

vgeld
06-07-05, 19:32
Geplaatst door delirious
Chill vgeld, hij heeft zijn avatar al veranderd. :wink:

Ten 1/2 gekeerd dan ten 1 verdwaald ! :knipoog:

GTV
07-07-05, 06:43
Geplaatst door vgeld
De reden dat jij en de wat men noemt middinkomens (= met een inkomen tussen 1200 en 2000 euro) kunnen een kamertje (laat staan een huis) niet veroorloven in Amsterdam.
Hoe is het now in Almere buiten ? of is het Lelystad?
Lekkere volzinnen schrijf je.
Not. :)

Het was Den Haag, ghetto in wording. Nu in een heerlijk rustig buitenwijkje.


:)