PDA

Bekijk Volledige Versie : Opgepakte moslima's blijken extreem radicaal



GTV
05-07-05, 20:47
De twee vrouwen, die op 22 juni bij station Lelylaan in Amsterdam tezamen met vermeend Hofstadlid Nouredine El F. zijn aangehouden met een doorgeladen machinegeweer, worden door justitie gezien als uiterst radicale moslimas. Het waren geen ontoevallige begeleidsters van El F., maar participeren in de radicale islamitische beweging.

Bronnen in radicaal-islamitische kringen rond het Hofstadnetwerk en de opsporing melden dit aan de Volkskrant. Één van de twee dames is de 26-jarige Martine, een bekeerde ex-politiebeambte. Zij was nauw betrokken bij de Stichting Al Aqsa (site is sinds kort dicht). Deze stichting, die zichzelf als een charitatieve mosliminstelling profileert, staat in de Europese Unie op de lijst van terroristische organisaties. In Nederland zijn alle tegoeden van Al Aqsa door de Nederlandse rechter bevroren. Martine was erna een van de oprichters van de Stichting Jerusalem, een doorstart van Al Aqsa.

Ook de andere moslima, de 21-jarige Soumaia, is zeer radicaal. Zij leerde Nouredine waarschijnlijk pas begin dit jaar kennen. Sinds die tijd is ze snel geradicaliseerd. Soumaia, die 'islamitisch' getrouwd is met Nouredine, gaf onder meer lezingen aan jongeren in de Haagse As Soennah-moskee. Deze moskee staat als zeer orthodox te boek. In deze Moskee zou ook Martine, die de toen nog voortvluchtige Nouredine onderdak had verleend, met regelmaat komen.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/55637

Wortel
05-07-05, 20:53
Het zou een beschrijving van de Baader/Meinhof groep uit de jaren zeventig kunnen zijn. Voor mij eens temeer het bewijs dat dit soort figuren in plaats van de Islam ook heel wel een totaal andere legitimeringsgrond hadden kunnen hebben.

Mark
06-07-05, 09:15
hmmmm bekeerde nederlandse, houd zich met al aqsa bezig.... extreem radicaal...

volgens mij is dat een oude bekende van NVDD :)

Bofko
06-07-05, 09:23
AMSTERDAM/CASABLANCA - Radicalen van het Hofstadnetwerk vertrouwden de blonde Martine niet. Zou ze een stille zijn? Haar reizen, haar activiteiten, het onderdak dat ze bood, overtuigden ten slotte.

De tot de islam bekeerde ex-politiebeambte Martine van den O. is blond en komt uit Naaldwijk. Ze werd samen met het vermoedelijke Hofstadlid Nouredine El F. (22) en Soumaia (21) op 22 juni in Amsterdam opgepakt. Volgens bronnen uit radicaal islamitische kringen. kwam ze vaak in de Haagse As Soennah-moskee.
Aanvankelijk werd getwijfeld aan haar religieuze oprechtheid. Misschien was ze een infiltrante en werkte ze voor de AIVD. De bronnen vonden het opmerkelijk dat Martine (26), na een verblijf in Syrië, plotseling diep in het radicaal-islamitische gedachtegoed was doorgedrongen. Ze moest wel een undercover geheim agent zijn. Dat vermoeden werd versterkt doordat Martine bad in de As Soennah-moskee aan de Haagse Fruitweg. Ze volgde daar ook lessen, op woensdagmiddag vanaf 5 uur.

Nederlandse moskeeën, zelfs de omstreden Al Tawheed uit Amsterdam en de Haagse As Soennah, zijn in de ogen van de radicalen rond het Hofstadnetwerk haram (slecht). De imams verwerpen er de gewelddadige jihad. En islamieten zijn ‘verplicht de eer en het bloed van moslims te verdedigen’ wanneer ze in de hoek worden gedrukt en aangevallen.
Maar een woordvoerder van de As Soennah-moskee zegt Martine noch Soumaia te kennen. ‘Het kan zijn dat hier mensen komen met verkeerde ideeën. We hebben geen deurbeleid.’ Hij ontkent dat Soumaia, zoals wordt beweerd, lezingen gaf in de moskee.

Martine van den O., die ook wel werkte als uitzendkracht voor de thuiszorg, bleek in radicaal-islamitisch opzicht toch zuiver op de graat. Ze was wel degelijk met de jihad bezig. Ze was actief in het Al Aqsa-fonds, die nu wegens financiering van de Palestijnse Hamas-beweging op de internationale terreurlijst staat en waarvan de regering de tegoeden in april 2003 bevroor. Bij dat fonds heeft ze ook Abida leren kennen. Abida is de vrouw van Samir A, (in april is vrijgesproken van het voorbereiden van terroristische aanslagen) en de woordvoerster van het fonds.
Abida reisde voor Al-Aqsa naar het Midden-Oosten. Martine bezocht de Gazastrook en Jeruzalem. Ze wilde naar de Gazastrook. Dat werd haar vanwege de onveilige situatie afgeraden.
Nadat de bewegingsruimte van Al Aqsa werd beperkt, was Martine betrokken bij een doorstart. Ze was mede-oprichter en secretaris van de Stichting Jerusalem, een Palestijns-Nederlandse organisatie. Volgens de statuten steunt de stichting ouderloze kinderen, volgens bronnen ook nabestaanden van zelfmoordcommando’s.

Martine had op school een grote Marokkaanse vriendenkring. Ze is enkele jaren geleden tot de islam bekeerd en langzaam geradicaliseerd. Ze maakte reizen naar Syrië om Arabisch te leren en de koran te bestuderen. De laatste maanden bood ze onderdak aan Nouredine El F., die sinds de moord op Theo van Gogh voortvluchtig was en geregeld in Nederland verkeerde.
De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam bepaalde dinsdag dat El F. en Soumaia nog negentig dagen vastblijft. Het voorarrest van Martine van den O. is met dertig dagen verlengd.

volkskrant.nl

delirious
06-07-05, 09:24
Geplaatst door Mark
hmmmm bekeerde nederlandse, houd zich met al aqsa bezig.... extreem radicaal...

volgens mij is dat een oude bekende van NVDD :)

Wie had je in gedachte dan?

Mark
06-07-05, 09:29
Geplaatst door delirious
Wie had je in gedachte dan?

he fuck hoe heet ze nou

die autochtoon die naar gaza ging en die zuid spanje weer islamitisch wilde maken... en die bij die stichting al aqsa zat

ehhh is 1,5 jaar geleden gestopt met priken

mensen als maarten, tomas enzo moeten haar nog wel herinneren

Tomas
06-07-05, 09:33
Geplaatst door Mark
he fuck hoe heet ze nou

die autochtoon die naar gaza ging en die zuid spanje weer islamitisch wilde maken... en die bij die stichting al aqsa zat

ehhh is 1,5 jaar geleden gestopt met priken

mensen als maarten, tomas enzo moeten haar nog wel herinneren

De dochter van Gretta Duisenberg. Maar hoe de fuck heette ze ookweer. Een korte naam. Ook een tijdje vanuit zuid-spanje geprikt hier, waar ze samen met een of ander radicaal vriendje islamitsch impirialistisch nostalgie aan het opsnuiven was.

Mark
06-07-05, 09:34
was het niet diena ofzo?

BiL@L
06-07-05, 09:38
Geplaatst door Bofko
AMSTERDAM/CASABLANCA - Radicalen van het Hofstadnetwerk vertrouwden de blonde Martine niet. Zou ze een stille zijn? Haar reizen, haar activiteiten, het onderdak dat ze bood, overtuigden ten slotte.

De tot de islam bekeerde ex-politiebeambte Martine van den O. is blond en komt uit Naaldwijk. Ze werd samen met het vermoedelijke Hofstadlid Nouredine El F. (22) en Soumaia (21) op 22 juni in Amsterdam opgepakt. Volgens bronnen uit radicaal islamitische kringen. kwam ze vaak in de Haagse As Soennah-moskee.
Aanvankelijk werd getwijfeld aan haar religieuze oprechtheid. Misschien was ze een infiltrante en werkte ze voor de AIVD. De bronnen vonden het opmerkelijk dat Martine (26), na een verblijf in Syrië, plotseling diep in het radicaal-islamitische gedachtegoed was doorgedrongen. Ze moest wel een undercover geheim agent zijn. Dat vermoeden werd versterkt doordat Martine bad in de As Soennah-moskee aan de Haagse Fruitweg. Ze volgde daar ook lessen, op woensdagmiddag vanaf 5 uur.

Nederlandse moskeeën, zelfs de omstreden Al Tawheed uit Amsterdam en de Haagse As Soennah, zijn in de ogen van de radicalen rond het Hofstadnetwerk haram (slecht). De imams verwerpen er de gewelddadige jihad. En islamieten zijn ‘verplicht de eer en het bloed van moslims te verdedigen’ wanneer ze in de hoek worden gedrukt en aangevallen.
Maar een woordvoerder van de As Soennah-moskee zegt Martine noch Soumaia te kennen. ‘Het kan zijn dat hier mensen komen met verkeerde ideeën. We hebben geen deurbeleid.’ Hij ontkent dat Soumaia, zoals wordt beweerd, lezingen gaf in de moskee.

Martine van den O., die ook wel werkte als uitzendkracht voor de thuiszorg, bleek in radicaal-islamitisch opzicht toch zuiver op de graat. Ze was wel degelijk met de jihad bezig. Ze was actief in het Al Aqsa-fonds, die nu wegens financiering van de Palestijnse Hamas-beweging op de internationale terreurlijst staat en waarvan de regering de tegoeden in april 2003 bevroor. Bij dat fonds heeft ze ook Abida leren kennen. Abida is de vrouw van Samir A, (in april is vrijgesproken van het voorbereiden van terroristische aanslagen) en de woordvoerster van het fonds.
Abida reisde voor Al-Aqsa naar het Midden-Oosten. Martine bezocht de Gazastrook en Jeruzalem. Ze wilde naar de Gazastrook. Dat werd haar vanwege de onveilige situatie afgeraden.
Nadat de bewegingsruimte van Al Aqsa werd beperkt, was Martine betrokken bij een doorstart. Ze was mede-oprichter en secretaris van de Stichting Jerusalem, een Palestijns-Nederlandse organisatie. Volgens de statuten steunt de stichting ouderloze kinderen, volgens bronnen ook nabestaanden van zelfmoordcommando’s.

Martine had op school een grote Marokkaanse vriendenkring. Ze is enkele jaren geleden tot de islam bekeerd en langzaam geradicaliseerd. Ze maakte reizen naar Syrië om Arabisch te leren en de koran te bestuderen. De laatste maanden bood ze onderdak aan Nouredine El F., die sinds de moord op Theo van Gogh voortvluchtig was en geregeld in Nederland verkeerde.
De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam bepaalde dinsdag dat El F. en Soumaia nog negentig dagen vastblijft. Het voorarrest van Martine van den O. is met dertig dagen verlengd.

volkskrant.nl

Wajoooooow :eek:

Goodnight
06-07-05, 09:44
Geplaatst door BiL@L
Wajoooooow :eek:

:schok:

:lol:

Mark
06-07-05, 09:44
Geplaatst door BiL@L
Wajoooooow :eek:

is dat code? ;)

Tomas
06-07-05, 09:52
Geplaatst door Mark
was het niet diena ofzo?

Yep. Of Dienna met dubbel n. Zoiets. Chick met ballen. Die "bekeerde" autochtonen zijn volgens mij wel het ergst. Of best. Of echtst. Whatever. Denk ik over 't algemeen.

Mark
06-07-05, 11:50
Geplaatst door Tomas
Yep. Of Dienna met dubbel n. Zoiets. Chick met ballen. Die "bekeerde" autochtonen zijn volgens mij wel het ergst. Of best. Of echtst. Whatever. Denk ik over 't algemeen.

Pas bekeerde mensen hebben altijd zo'n krankzinnig blije blik in hun ogen. Je bent sowieso niet zo stabiel als je zo snel zo veranderd. Wat een jeugd traumas moeten daar niet achter zitten.

Rabi'ah.
06-07-05, 12:45
Geplaatst door Mark
was het niet diena ofzo?


Ze heette Diena.

Maar was dat nou een autochtoon? :schok:

GiovanniHN
06-07-05, 12:50
Martine vertoont inderdaad veel kenmerken van een infiltrant. En als ze inderdaad een agent was, dan is ook gelijk duidelijk waarom Nouredine zo laat is gepakt. De AIVD wist niet alleen waar hij was, maar hield hem zelfs onder de duim. En toen hij op pad ging met een wapen heeft Martine haar werk gedaan en kon Nouredine tijdig opgepakt worden.

Mark
06-07-05, 13:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Ze heette Diena.

Maar was dat nou een autochtoon? :schok:

dat was een autochtoon ja :)

en ze had te maken met de al aqsa organisatie

Rabi'ah.
06-07-05, 13:09
Geplaatst door Mark
dat was een autochtoon ja :)

en ze had te maken met de al aqsa organisatie

Wow........ik dacht echt dat ze Marokkaans was. :verward:

observer
06-07-05, 13:10
mischien wel tijd voor een wedstrijdje

we hebben al de bounty maar hoe noemen we de martine's van dit land?

Mill
06-07-05, 13:10
Die excuusautochtonen doen alles voor een aai over de bol van hun bruine meesters. :jammer:

Rabi'ah.
06-07-05, 13:11
Geplaatst door Mill
Die excuusautochtonen doen alles voor een aai over de bol van hun bruine meesters. :jammer:

:wtf:

David
06-07-05, 13:12
Geplaatst door observer
mischien wel tijd voor een wedstrijdje

we hebben al de bounty maar hoe noemen we de martine's van dit land?


Bounty's zij uit, die heten nu Zionistenhoeren. :student:

Bofko
06-07-05, 13:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Ze heette Diena.


Diena of Dienna is niet terug te vinden in de ledenlijst.
(pag 21/22 bij letter D , Zoeken naar leden -> gesorteerd op alfabet )

Mark
06-07-05, 13:39
Geplaatst door Bofko
Diena of Dienna is niet terug te vinden in de ledenlijst.
(pag 21/22 bij letter D , Zoeken naar leden -> gesorteerd op alfabet )

ik denk dat niet alles hier bewaard wordt, was ook al een tijdje terug....

of ze is gewoon gedelete

Bofko
06-07-05, 13:49
Geplaatst door Mark

of ze is gewoon gedelete
:eek: Zou maroc-beheer ook onderdeel uitmaken van de Hofstadgroep ?

amadeus
06-07-05, 13:49
Geplaatst door Mark
ik denk dat niet alles hier bewaard wordt, was ook al een tijdje terug....

of ze is gewoon gedelete
Niet alle berichten blijven bewaard, leden echter wel. Misschien dat ze dezelfde behandeling heeft gekregen als Farid, die ook steeds met wortel en tak wordt uitgeroeid. :D

Het_Is_Lent
06-07-05, 13:51
Een aparte manier van conclusies trekken, zie ik hier :vreemd:

L@vita

Mark
06-07-05, 13:52
vergeet niet dat alle berichten voor sept 2002 zijn gewist, ik moest toen zelfs opnieuw mijn nickname aanmelden

anyway ze zat hier, ik onthou alles :vingers:

sienia
06-07-05, 14:00
AMSTERDAM/CASABLANCA - Radicalen van het Hofstadnetwerk vertrouwden de blonde Martine niet. Zou ze een stille zijn? Haar reizen, haar activiteiten, het onderdak dat ze bood, overtuigden ten slotte
De tot de islam bekeerde ex-politiebeambte Martine van den O. is blond en komt uit Naaldwijk. Ze werd samen met het vermoedelijke Hofstadlid Nouredine El F. (22) en Soumaia (21) op 22 juni in Amsterdam opgepakt. Volgens bronnen uit radicaal islamitische kringen. kwam ze vaak in de Haagse As Soennah-moskee.

Aanvankelijk werd getwijfeld aan haar religieuze oprechtheid. Misschien was ze een infiltrante en werkte ze voor de AIVD. De bronnen vonden het opmerkelijk dat Martine (26), na een verblijf in Syrië, plotseling diep in het radicaal-islamitische gedachtegoed was doorgedrongen. Ze moest wel een undercover geheim agent zijn. Dat vermoeden werd versterkt doordat Martine bad in de As Soennah-moskee aan de Haagse Fruitweg. Ze volgde daar ook lessen, op woensdagmiddag vanaf 5 uur.

Nederlandse moskeeën, zelfs de omstreden Al Tawheed uit Amsterdam en de Haagse As Soennah, zijn in de ogen van de radicalen rond het Hofstadnetwerk haram (slecht). De imams verwerpen er de gewelddadige jihad. En islamieten zijn ‘verplicht de eer en het bloed van moslims te verdedigen’ wanneer ze in de hoek worden gedrukt en aangevallen.
Maar een woordvoerder van de As Soennah-moskee zegt Martine noch Soumaia te kennen. ‘Het kan zijn dat hier mensen komen met verkeerde ideeën. We hebben geen deurbeleid.’ Hij ontkent dat Soumaia, zoals wordt beweerd, lezingen gaf in de moskee.
Martine van den O., die ook wel werkte als uitzendkracht voor de thuiszorg, bleek in radicaal-islamitisch opzicht toch zuiver op de graat. Ze was wel degelijk met de jihad bezig. Ze was actief in het Al Aqsa-fonds, die nu wegens financiering van de Palestijnse Hamas-beweging op de internationale terreurlijst staat en waarvan de regering de tegoeden in april 2003 bevroor. Bij dat fonds heeft ze ook Abida leren kennen. Abida is de vrouw van Samir A, (in april is vrijgesproken van het voorbereiden van terroristische aanslagen) en de woordvoerster van het fonds.
Abida reisde voor Al-Aqsa naar het Midden-Oosten. Martine bezocht de Gazastrook en Jeruzalem. Ze wilde naar de Gazastrook. Dat werd haar vanwege de onveilige situatie afgeraden.
Nadat de bewegingsruimte van Al Aqsa werd beperkt, was Martine betrokken bij een doorstart. Ze was mede-oprichter en secretaris van de Stichting Jerusalem, een Palestijns-Nederlandse organisatie. Volgens de statuten steunt de stichting ouderloze kinderen, volgens bronnen ook nabestaanden van zelfmoordcommando’s.
Martine had op school een grote Marokkaanse vriendenkring. Ze is enkele jaren geleden tot de islam bekeerd en langzaam geradicaliseerd. Ze maakte reizen naar Syrië om Arabisch te leren en de koran te bestuderen. De laatste maanden bood ze onderdak aan Nouredine El F., die sinds de moord op Theo van Gogh voortvluchtig was en geregeld in Nederland verkeerde.
De raadkamer van de rechtbank in Rotterdam bepaalde dinsdag dat El F. en Soumaia nog negentig dagen vastblijft. Het voorarrest van Martine van den O. is met dertig dagen verlengd.

Maar is ze nou naar haar bekering Martine blijven heten?

:confused:

David
06-07-05, 14:02
Geplaatst door sienia
Maar is ze nou naar haar bekering Martine blijven heten?

:confused:


Mag dat niet?

Mark
06-07-05, 14:04
Geplaatst door David
Mag dat niet?

nee :fpetaf:


karin was veel beter geweest

Het_Is_Lent
06-07-05, 14:06
Geplaatst door David
Mag dat niet?

Jawel, zoalang de naam geen negatieve betekenis heeft (wat betekent Martine?:vreemd: )

L@vita

Mark
06-07-05, 14:08
Geplaatst door Het_Is_Lent
Jawel, zoalang de naam geen negatieve betekenis heeft (wat betekent Martine?:vreemd: )

L@vita

Martine komt uit het latijn en betekent "imperialistische slet"

sienia
06-07-05, 14:12
Geplaatst door Mark
Martine komt uit het latijn en betekent "imperialistische slet"

:D

Wist niet dat je je kuffar naam mag houden.

Het_Is_Lent
06-07-05, 14:14
Geplaatst door Mark
Martine komt uit het latijn en betekent "imperialistische slet"

:p

En Mark betekent vast "breezerslet".

Ik heb trouwens slechte ervaringen met iemand gehad die Mark heet :maf3:


L@vita

GiovanniHN
06-07-05, 14:24
Ik hoop nu echt dat er een bekeerde terrorist opstaat die Dirk de Boer heet, uit Limburg komt en een zwaar accent heeft.

Spoetnik
06-07-05, 14:35
Geplaatst door Mark
vergeet niet dat alle berichten voor sept 2002 zijn gewist, ik moest toen zelfs opnieuw mijn nickname aanmelden

anyway ze zat hier, ik onthou alles :vingers:

Klopt, ik herinner me haar ook!

Ze hield Maroc.NL destijds op de hoogte van de sluiting van de Al-Aqsa stichting door de fascistische Nederlandse politiek.

Mark
06-07-05, 14:36
Geplaatst door sienia
:D

Wist niet dat je je kuffar naam mag houden.

ze was blijkbaar geen oprecht moslima :fplet:

Mark
06-07-05, 14:37
Geplaatst door Het_Is_Lent
:p

En Mark betekent vast "breezerslet".

Ik heb trouwens slechte ervaringen met iemand gehad die Mark heet :maf3:


L@vita

Nee Mark betekent iets van leider :tik:

Laat je door 1 loverboy die Mark heet niet gelijk wijsmaken dat we allemaal zo zijn..... om het goed te maken heb ik een mooi goud kettinkje voor je met je naam erop :D

Mark
06-07-05, 14:38
Geplaatst door Spoetnik
Klopt, ik herinner me haar ook!

Ze hield Maroc.NL destijds op de hoogte van de sluiting van de Al-Aqsa stichting door de fascistische Nederlandse politiek.

hoeveel autochtone psycho wijven zouden er bij die stichting zitten?

Spoetnik
06-07-05, 14:41
Geplaatst door Mark
hoeveel autochtone psycho wijven zouden er bij die stichting zitten?

Nu de stichting ondergronds is, zal het aantal flink zijn gestegen denk ik. Wijven kicken op illegaliteit.

Juliette
06-07-05, 14:47
Geplaatst door GiovanniHN
Ik hoop nu echt dat er een bekeerde terrorist opstaat die Dirk de Boer heet, uit Limburg komt en een zwaar accent heeft.

"Werkstraf voor bedreiger Bousakla
Dader bood verontschuldiging aan

11/03/2005
ANTWERPEN - De Gentenaar Philippe De Cloet (38) werd gisteren door de Antwerpse strafrechter veroordeeld tot een werkstraf van 46 uur omdat hij SP.A-senator Mimount Bousakla met de dood bedreigde. De rechtbank hield rekening met zijn oprecht schuldbesef. ,,Dit is een evenwichtig vonnis. Mijn cliënt is geen kwaadaardige man'', reageert zijn advocaat.


Philippe De Cloet belde op 13 november 2004 naar het secretariaat van Mimount Bousakla. ,,Zeg tegen senator Bousakla dat ik haar zal afslachten'', kreeg een medewerkster te horen.

Bousakla diende een klacht in en kreeg politiebescherming. Zes dagen later werd Philippe De Cloet opgepakt. Hij is een bekeerde islamiet en was ongerust over de anti-moslimgevoelens na de moord op cineast Theo van Gogh in Nederland. Hij wilde Bousakla spreken omdat de politica opperde de moslimexecutieve af te schaffen.

De procureur vroeg een gevangenisstraf van zes maanden en een boete van 500 euro. Het openbaar ministerie steunde zijn eis op een wet uit 1972 die valse bommeldingen bestraft. Volgens de advocaat van De Cloet is het louter uiten van mondelinge doodsbedreigingen niet strafbaar.

De rechtbank oordeelde dat de wet van toepassing is. Voorzitster Marleen Vyncke haalde scherp uit naar Philippe De Cloet. ,,De feiten zijn laakbaar en verwerpelijk. Met zijn telefoontje creëerde hij een sfeer van angst en ongerustheid bij de burgerlijke partij en bezorgde hij de veiligheidsdiensten nodeloos werk.''

,,Het is eigen aan onze rechtsstaat dat iedereen vrij zijn mening mag uiten, zonder daarbij te moeten vrezen voor zijn leven.''

De rechtbank hield rekening met het blanco strafblad en het oprechte schuldbesef van de beklaagde. Philippe De Cloet noemde zichzelf op het proces ,,een grote stommeling'' en bood Mimount Bousakla zijn excuses aan.

Hij moet zich nu 46 uur inzetten voor de samenleving. Als hij die werkstraf niet binnen het jaar uitvoert, wacht hem zes maanden celstraf. Aan Mimount Bousakla moet hij een morele schadevergoeding van 1 symbolische euro betalen.

,,We waren al tevreden toen hij zich op het proces verontschuldigde'', aldus Rutger Verhelst, de raadsman van Mimount Bousakla. ,,Het vonnis is een signaal dat dergelijke feiten niet door de beugel kunnen. En de maatschappij is meer gebaat met een taakstraf dan met een celstraf.''

Zowel senator Bousakla als de veroordeelde waren donderdag niet aanwezig op de uitspraak.



Copyright | De Standaard Online 2005

"

U vraagt ...

Het_Is_Lent
06-07-05, 14:49
Geplaatst door Mark
Nee Mark betekent iets van leider :tik:

Laat je door 1 loverboy die Mark heet niet gelijk wijsmaken dat we allemaal zo zijn..... om het goed te maken heb ik een mooi goud kettinkje voor je met je naam erop :D

Een nederlandse loverboy; ki7 ki7 ki7

Leider van de lilliputters, zeker :vreemd:

Ik heb ervoor gezorgd dat dat opdondertje ontslagen werd, dus als L@vita je bekend voorkomt :fpuh:, zo niet; we spreken af op een openbare plaats, zodat ik mijn ketting op kan halen :blowen:

L@vita

Mark
06-07-05, 14:50
Geplaatst door Het_Is_Lent
Een nederlandse loverboy; ki7 ki7 ki7

Leider van de lilliputters, zeker :vreemd:

Ik heb ervoor gezorgd dat dat opdondertje ontslagen werd, dus als L@vita je bekend voorkomt :fpuh:, zo niet, we spreken af op een openbare plaats, zodat ik mijn ketting op kan halen :blowen:

L@vita

als jij 2 m lang bent mag je me opdondertje noemen :)

ok, ik zie je zo op het ehhh plein in west, je herkent me aan mijn paarse pak en hoed met veren.

GiovanniHN
06-07-05, 14:52
Philipe de Cloet is best een grappige naam. Maar Dirk vind ik leuker, of Bob de Moslim. Als je een Bob de Moslim voor me kan leveren dan krijg je van mij ook een ketting met je naam er op.

Het_Is_Lent
06-07-05, 14:53
Geplaatst door Mark
als jij 2 m lang bent mag je me opdondertje noemen :)

ok, ik zie je zo op het ehhh plein in west, je herkent me aan mijn paarse pak en hoed met veren.


En zo'n staf zeker :cheefbek:

Welke plein in west?

(80 kilo, 1.50m, rode broek en een groene trui)

L@vita

Wide-O
06-07-05, 14:54
Geplaatst door Mark
als jij 2 m lang bent mag je me opdondertje noemen :)


Geldt dat ook voor andere prikkers ? :jumping:

Mark
06-07-05, 15:02
Geplaatst door Het_Is_Lent
En zo'n staf zeker :cheefbek:

Welke plein in west?

(80 kilo, 1.50m, rode broek en een groene trui)

L@vita

je weet wel, dat verloederde plein met die vervelende jongeren :)

Het_Is_Lent
06-07-05, 15:06
Geplaatst door Mark
je weet wel, dat verloederde plein met die vervelende jongeren :)

Daar kun je bijna elke plein in West mee bedoelen :verrassin

L@vita

delirious
06-07-05, 15:06
Geplaatst door Mark
je weet wel, dat verloederde plein met die vervelende jongeren :)

Kan wel merken dat je weg bent uit Doha, je gaat helemaal los hier.

Mark
06-07-05, 15:18
Geplaatst door delirious
Kan wel merken dat je weg bent uit Doha, je gaat helemaal los hier.

het regent, ik verveel me :duivel:

Het_Is_Lent
06-07-05, 15:26
Geplaatst door delirious
Kan wel merken dat je weg bent uit Doha, je gaat helemaal los hier.

Wil je ook een ketting? :argwaan:

L@vita

delirious
06-07-05, 15:30
Geplaatst door Het_Is_Lent
Wil je ook een ketting? :argwaan:

L@vita

Negative, die heb ik al, alleen niet zo'n dikke plakaat. :blij:

Het_Is_Lent
06-07-05, 15:32
Geplaatst door delirious
Negative, die heb ik al, alleen niet zo'n dikke plakaat. :blij:

Positive voor mij; Mark strooit namelijk met goud vandaag. Ik ga zo naar het pleintje in Amsterdam west toe.

L@vita

observer
07-07-05, 08:07
Martine had op school een grote Marokkaanse vriendenkring. Ze is enkele jaren geleden tot de islam bekeerd en langzaam geradicaliseerd. het wordt duidelijk tijd dat marokkanen van waarschuwingsstikkers voorzien worden net als sigaretten

:gniffel:

Ron Haleber
07-07-05, 08:53
Idd Diena zat twee jaar geleden 'op vacantie' in Cordoba midden in de hete zomer vanuit internetcafés de 'reconquista' van Spanje voor de islam te prediken. Zij was daar met een aantal jihadisten - alle topics van haar en haar vrienden werden verwijderd...

Ik had niet de indruk dat zij met de opgepakte meiden te maken had. :staart:

Ik voerde tegenover de naïve uitspraken van Mars over fundies, een tijd lang als sig de uitspraak van een van hen die Mars, zijn familie, vrouwen en hun bezit tot oorlogsbuit verklaarde of onthalsde... :fpiraat:

Goodnight
07-07-05, 09:03
Geplaatst door GiovanniHN
Philipe de Cloet is best een grappige naam. Maar Dirk vind ik leuker, of Bob de Moslim. Als je een Bob de Moslim voor me kan leveren dan krijg je van mij ook een ketting met je naam er op.

Abbie van der Louw...


Waar kan ik die dikke plak ophalen?

Tomas
07-07-05, 09:38
Geplaatst door Bofko
Diena of Dienna is niet terug te vinden in de ledenlijst.
(pag 21/22 bij letter D , Zoeken naar leden -> gesorteerd op alfabet )

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/member.php?s=&action=getinfo&userid=2861

Alleen al haar berichten zijn wel gedelete.

888
07-07-05, 09:53
Geplaatst door Het_Is_Lent
Jawel, zoalang de naam geen negatieve betekenis heeft (wat betekent Martine?:vreemd: )

L@vita

Nederlands naam

Het_Is_Lent
07-07-05, 11:47
Geplaatst door Ras Delftenaar
Nederlands naam

Is de betekenis "nederlandse naam"? :hihi:

L@vita

888
08-07-05, 15:15
Geplaatst door Het_Is_Lent
Is de betekenis "nederlandse naam"? :hihi:

L@vita

Volgens mij wel of kan ook een Franse naam zijn.

Het_Is_Lent
08-07-05, 18:03
Geplaatst door Ras Delftenaar
Volgens mij wel of kan ook een Franse naam zijn.

Frans (is trouwens ook een naam) of nederlands, delftenaar?

L@vita

888
11-07-05, 09:19
Geplaatst door Het_Is_Lent
Frans (is trouwens ook een naam) of nederlands, delftenaar?

L@vita

Ja, ja.

Het_Is_Lent
11-07-05, 10:26
Geplaatst door Ras Delftenaar
Ja, ja.

Serieus :rolleyes:

L@vita

888
11-07-05, 10:56
Geplaatst door Het_Is_Lent
Serieus :rolleyes:

L@vita

Yes.

Het_Is_Lent
11-07-05, 11:09
Geplaatst door Ras Delftenaar
Yes.

:duim:

L@vita

888
11-07-05, 11:31
Geplaatst door Het_Is_Lent
:duim:

L@vita :duim: :zwaai:

Het_Is_Lent
11-07-05, 11:35
Geplaatst door Ras Delftenaar
:duim: :zwaai:

:melig: :wijs:

L@vita

888
11-07-05, 11:53
Geplaatst door Het_Is_Lent
:melig: :wijs:

L@vita :lole:

Het_Is_Lent
11-07-05, 11:56
Geplaatst door Ras Delftenaar
:lole:

:duivel:

L@vita

888
11-07-05, 12:04
Geplaatst door Het_Is_Lent
:duivel:

L@vita :boos:

Patsy
12-07-05, 10:31
Geplaatst door Het_Is_Lent
:p

En Mark betekent vast "breezerslet".

Ik heb trouwens slechte ervaringen met iemand gehad die Mark heet :maf3:


L@vita

Ik heb slechte ervaringen met iemand gehad die Mohammed heet :zwaai:

Het_Is_Lent
12-07-05, 11:04
Geplaatst door Patsy
Ik heb slechte ervaringen met iemand gehad die Mohammed heet :zwaai:

Dat is niet zo fijn voor jou.

L@vita

Wide-O
12-07-05, 11:11
Geplaatst door Het_Is_Lent
Dat is niet zo fijn voor jou.

L@vita

Stille tocht dan maar ? :verward:

Het_Is_Lent
12-07-05, 11:15
Geplaatst door Wide-O
Stille tocht dan maar ? :verward:

Zullen we dan maar? Ik heb zelfs speciale schoenen gekocht die ik alleen bij stille tochten draag :hardlach: (?)

L@vita

Patsy
12-07-05, 11:29
Ter verhoging van de feestvreugde;

De tijd rond Pasen is gewoontegetrouw een zeer drukke periode voor de bakkers.
Zij moeten namelijk ettelijke overuren maken om al hun paaseieren op tijd klaar te hebben, daarom neemt "Bakkerij Jozef" 2 Marokkanen in dienst om de duizenden paaseieren rond te brengen, met de bestelbus van de firma. Zo gezegd, zo gedaan, de 2 Marokkanen vertrekken op hun ronde, het is echter barslecht weer op de snelweg, het regent werkelijk pijpestelen.

Door het slechte weer missen de 2 Marokkanen bijna de afrit en moeten zij een manoeuvre van jewelste uitvoeren,
gierende banden, wegslippende achteras, piepende remmen, de bestelbus drie keer overkop over de vangrail, Abdullah en Mohammed uit de bestelbus geslingerd bewusteloos liggend op de middenberm.
Héél de bestelbus op zijn kop, duizenden paaseieren liggen rond Mohammed en Abdullah.

Daar stopt iemand in een BMW, klimt over de vangrail en begint daar spontaan al die paaseieren plat te trappen.

Na al 40 eieren kapotgestampt te hebben stopt er een man,
stomverbaasd vraagt hij: "Meneer, in godsnaam WAAROM HELPT U DIE MENSEN NIET??"
Zegt die andere: "SNEL SNEL ... KOM SNEL MEEHELPEN DIE EIEREN PLATTRAPPEN, ER ZIJN ER AL 2 UITGEKOMEN!


:hihi:

Het_Is_Lent
12-07-05, 11:33
Geplaatst door Ras Delftenaar
:boos:

Ik bedoelde trouwens niet dat jij een grote Satan bent :huil: :(

L@vita

888
12-07-05, 15:23
Geplaatst door Patsy
Ik heb slechte ervaringen met iemand gehad die Mohammed heet :zwaai:

Je bent niet de enige.