PDA

Bekijk Volledige Versie : Leon de Winter: 'Nouredine had dodenlijst'



waterfiets
08-07-05, 09:32
Leon de Winter: 'Nouredine had dodenlijst'

Uitgegeven: 8 juli 2005 09:01
Laatst gewijzigd: 8 juli 2005 09:01

DEN HAAG - Nouredine el F., het op 22 juni in Amsterdam aangehouden vermeende lid van de Hofstadgroep, had een dodenlijst. Dat beweert schrijver Leon de Winter. In zijn weblog op internet schrijft hij dat de informatie hem is toegespeeld door "afzonderlijke bronnen in kringen rond het onderzoek".

De Winter stelt niet te weten wie er op de dodenlijst staan. Na de arrestatie van Nouredine en twee moslima's met wie hij in een auto zat, is de beveiliging van politici in Den Haag - in sommige gevallen zichtbaar - verscherpt. Dan gaat het onder meer om minister Donner van Justitie, VVD-fractievoorzitter Van Aartsen en de Tweede-Kamerleden Eerdmans (LPF) en Wilders.


Een woordvoerster van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie stelt dat er bij de arrestatie van Nouredine el F. alleen een wapen is gevonden. Zij wil niet ingaan op de vraag of er na de aanhouding een dodenlijst is gevonden bij eventuele huiszoekeningen. "Ik geef verder nergens commentaar op", aldus de woordvoerster.

bron: nu.nl

Goodnight
08-07-05, 10:33
Voorlopig krijgt dit de benaming speculaties met hoofdletter S, zeker als we in aanmerking nemen van wiens hand deze speculaties komen.

delirious
08-07-05, 10:35
Geplaatst door Goodnight
Voorlopig krijgt dit de benaming speculaties met hoofdletter S, zeker als we in aanmerking nemen van wiens hand deze speculaties komen.

Oppakken die de Winter en verhoren.
Hij weet immers meer.

nard
08-07-05, 10:42
Geplaatst door Alcibiades
Het zijn misschien wel speculaties maar we kunnen, zeker na de jongste gebeurtenissen, natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik vind zijn punt toch niet bepaald zwak moet ik zeggen. Het punt is alleen dat hij geen steek verder komt; de departementen en de politiek zijn nu zo gesloten als een oester.

Het_Is_Lent
08-07-05, 10:44
Staat Ayaan er niet bij of hoort ze bij de rest en niet bij o.a.?

L@vita