PDA

Bekijk Volledige Versie : De Palestijns-islamitische Hamas-beweging over London...



Couscousje
08-07-05, 12:44
De Palestijns-islamitische Hamas-beweging, die door de Verenigde Staten als terroristische organisatie is bestempeld, heeft vrijdag de aanslagen in Londen veroordeeld. Door de vier aanslagen kwamen zeker 37 mensen om het leven en raakten meer dan zevenhonderd mensen gewond.

In een persbericht liet Hamas weten dat het "de aanslagen in Londen veroordeelt en zijn oprechte condoleances overbrengt aan de families van de slachtoffers".

Ook riep de Palestijnse beweging de internationale gemeenschap op om alle vormen van bezetting en agressie tegen Arabische en islamatische landen te staken, omdat deze een klimaat van geweld in de hand zouden werken.

Cc

delirious
08-07-05, 12:51
Goede zaak.

David
08-07-05, 12:53
Geplaatst door delirious
Goede zaak.


Mee eens.

~Panthera~
08-07-05, 12:54
Hier nog 1.

Tafey Lewis
08-07-05, 13:21
wat een belediging voor de slachtoffers, en wat een uilskuikens die erin trappen. DE organisatie die het opblazen van onschuldige burgers tot kunst heeft verheven biedt zijn medeleven aan.............oooooooch gossie als ik stront in mijn hoofd had waar nu hersens zitten zou ik bijna ontroerd zijn.

nard
08-07-05, 13:30
Geplaatst door Couscousje
De Palestijns-islamitische Hamas-beweging, die door de Verenigde Staten als terroristische organisatie is bestempeld, heeft vrijdag de aanslagen in Londen veroordeeld. Door de vier aanslagen kwamen zeker 37 mensen om het leven en raakten meer dan zevenhonderd mensen gewond.

In een persbericht liet Hamas weten dat het "de aanslagen in Londen veroordeelt en zijn oprechte condoleances overbrengt aan de families van de slachtoffers".

Ook riep de Palestijnse beweging de internationale gemeenschap op om alle vormen van bezetting en agressie tegen Arabische en islamatische landen te staken, omdat deze een klimaat van geweld in de hand zouden werken.

Cc

Vooral die laatste zin is indrukwekkend. De Hamas als adviesorgaan hoe je terreur kunt voorkomen. Als dat geen stille rechtvaardiging is.
Die gasten hebben meer boter op hun criminele kop dan wij hier ooit in overschot hebben gehad.

delirious
08-07-05, 13:31
Geplaatst door Tafey Lewis
wat een belediging voor de slachtoffers, en wat een uilskuikens die erin trappen. DE organisatie die het opblazen van onschuldige burgers tot kunst heeft verheven biedt zijn medeleven aan.............oooooooch gossie als ik stront in mijn hoofd had waar nu hersens zitten zou ik bijna ontroerd zijn.


Zou je ook kunnen zeggen over Sharon,
die de dood van talloze palestijnse kinderen op zijn geweten heeft.

Couscousje
08-07-05, 13:34
Geplaatst door delirious
Zou je ook kunnen zeggen over Sharon,
die de dood van talloze palestijnse kinderen op zijn geweten heeft.

Touché.

Cc

delirious
08-07-05, 13:46
Geplaatst door Couscousje
Touché.

Cc

Hypocritie ten top.

Al Sawt
08-07-05, 16:56
Geplaatst door Rasphuisje

Frappant dat Al Quaida overal in de wereld toeslaat,
behalve in Pisrael !


Heel frappant!

nard
08-07-05, 19:16
Geplaatst door Alcibiades
Dat komt door het veiligheidshek.

't Was toch een zware gietbetonnen muur?

idris
08-07-05, 19:39
Geplaatst door nard
't Was toch een zware gietbetonnen muur?

tzelfde hek als die tegen Polisario !!

ook zelfde fabrikant.

tr_imparator
08-07-05, 19:45
Geplaatst door Tafey Lewis
.............oooooooch gossie als ik stront in mijn hoofd had waar nu hersens zitten zou ik bijna ontroerd zijn.

Ik denk dat je eerder faecaal zou braken :haha:

Rabi'ah.
08-07-05, 20:51
Geplaatst door idris
tzelfde hek als die tegen Polisario !!

ook zelfde fabrikant.

They say two wrongs don't make it right (don't make it right)
So if I'm wrong I ain't tryin' to fight

© Wyclef Jean, maar ook uitstekend van toepassing op deze situatie.

tr_imparator
08-07-05, 20:53
Geplaatst door Rabi'ah.
They say two wrongs don't make it right (don't make it right)
So if I'm wrong I ain't tryin' to fight

© Wyclef Jean, maar ook uitstekend van toepassing op deze situatie.

three wrongs neither..so whats the point?

Rabi'ah.
08-07-05, 20:56
Geplaatst door tr_imparator
three wrongs neither..so whats the point?

Omdat Idris, toen het over de Apartheidsmuur in Palestina ging, begon over de Westelijke Sahara.

Marokko schijnt daar ook zo'n Muur gebouwd te hebben.

Maar het feit dat Marokko kennelijk ook fout bezig is, wil niet zeggen dat dat de zionisten een excuus geeft om hetzelfde te doen.

Snappie? :wink:

jHanosch
09-07-05, 12:00
Geplaatst door Rabi'ah.
Omdat Idris, toen het over de Apartheidsmuur in Palestina ging, begon over de Westelijke Sahara.

Marokko schijnt daar ook zo'n Muur gebouwd te hebben.

Maar het feit dat Marokko kennelijk ook fout bezig is, wil niet zeggen dat dat de zionisten een excuus geeft om hetzelfde te doen.

Snappie? :wink:

Daar geef ik je gelijk in.

Maar Idris heeft wel gelijk dat er altijd zo hoog moreel wordt gekeken naar Israel maar dat andere vooral islamitische staten deze hoogmorele beoordeling niet toebemeten krijgen.

Eenzijdige moraal is geen moraal, maar schijn.

Jezus zei,

uw ziet te splinter in het oog van de ander, maar weigert de balk in uw eigen ogen te zien.

tr_imparator
09-07-05, 12:25
Geplaatst door jHanosch


uw ziet te splinter in het oog van de ander, maar weigert de balk in uw eigen ogen te zien.

Het is eerder andersom.

Tafey Lewis
09-07-05, 13:29
Geplaatst door delirious
Zou je ook kunnen zeggen over Sharon,
die de dood van talloze palestijnse kinderen op zijn geweten heeft.

op[ de dag dat sharon doelbewust een bom laat afgaan in een palestijnse bus, discotheek, restaurant met het enkel en uitsluitend oogmerk om zoveel mogelijk burgers te doden..dan en pas dan zou hij op hamas lijken.

idris
09-07-05, 13:35
Geplaatst door jHanosch
Daar geef ik je gelijk in.

Maar Idris heeft wel gelijk dat er altijd zo hoog moreel wordt gekeken naar Israel maar dat andere vooral islamitische staten deze hoogmorele beoordeling niet toebemeten krijgen.

Eenzijdige moraal is geen moraal, maar schijn.

Jezus zei,

uw ziet te splinter in het oog van de ander, maar weigert de balk in uw eigen ogen te zien.


oei, weer teveel, gezegd.

mondje gesnoerd !

delirious
09-07-05, 13:56
Geplaatst door Tafey Lewis
op[ de dag dat sharon doelbewust een bom laat afgaan in een palestijnse bus, discotheek, restaurant met het enkel en uitsluitend oogmerk om zoveel mogelijk burgers te doden..dan en pas dan zou hij op hamas lijken.

Wat een lachertje zeg.

Doelbewust is Sharon zeker, met Apache helikopters die een breed visier hebben ter ondersteuing.

Vergeet Jenin niet.

So don't even go there.