PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk in tussenrapport in de lift



jochie
08-07-05, 19:27
DEN HAAG - Meer Nederlanders hebben vertrouwen in minister Verdonk van Vreemdelingenzaken. Had bij haar aantreden in 2003 slechts 8 procent van de Nederlanders hoge verwachtingen van deze bewindsvrouw, nu is dat halverwege de rit gestegen naar 28 procent. Zij scoort wat dat betreft ook het best van alle ministers, bleek vrijdag uit een peiling van Maurice de Hond.

=========================

en terrecht

catharina
08-07-05, 19:29
Ze is inderdaad de meest daadkrachtige en doortastende minister van het hele kabinet. Meer ballen dan al die mannen daar samen!

Zwarte Schaap
08-07-05, 20:55
Ligt eraan hoe je succesvol definieert. Vertel mee eens waarin ze succesvol is.

catharina
08-07-05, 21:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ligt eraan hoe je succesvol definieert. Vertel mee eens waarin ze succesvol is.
In het beperken van de instroom en bevorderen van de 'uitstroom' van immigranten. En daarnaast een inburgeringsbeleid dat dichter in de buurt komt bij assimilatie dan behoud van eigen cultuur. Dit allebei met een rechte rug, ze laat zich door niets en niemand tegenhouden. :duim:

jochie
08-07-05, 21:25
het onderzoek ging niet over succes maar over vertrouwen

Zwarte Schaap
08-07-05, 21:35
Geplaatst door catharina
In het beperken van de instroom en bevorderen van de 'uitstroom' van immigranten. En daarnaast een inburgeringsbeleid dat dichter in de buurt komt bij assimilatie dan behoud van eigen cultuur. Dit allebei met een rechte rug, ze laat zich door niets en niemand tegenhouden. :duim:

Ze is ook dacht ik minister van integratie, daarin is ze mislukt. Als er iemand is die allochtonen het gevoel geeft dat ze er niet bij horen is zij het wel. De meest geintegreerden jaagt ze tegen zich in het harnas, dat zegt genoeg over haar succes als minster van integratie.

In die zin is ze meer minster van desintegratie.


het onderzoek ging niet over succes maar over vertrouwen Ik heb het niet over het onderzoek maar over jouw mededeling.

freya
08-07-05, 21:47
Geplaatst door jochie
DEN HAAG - Meer Nederlanders hebben vertrouwen in minister Verdonk van Vreemdelingenzaken. Had bij haar aantreden in 2003 slechts 8 procent van de Nederlanders hoge verwachtingen van deze bewindsvrouw, nu is dat halverwege de rit gestegen naar 28 procent. Zij scoort wat dat betreft ook het best van alle ministers, bleek vrijdag uit een peiling van Maurice de Hond.

=========================

en terrecht

Dus 72% heeft geen vertrouwen in haar en dat is dan de beste score van de hele club :vreemd:

Gefeliciteerd hoor :maf:



:haha:

~Panthera~
08-07-05, 22:26
Geplaatst door freya
Dus 72% heeft geen vertrouwen in haar en dat is dan de beste score van de hele club :vreemd:

Gefeliciteerd hoor :maf:





Inderdaad, nou van mij ook een flinke duim :fuckit2: hoor !! :haha:

Nefje
09-07-05, 00:23
Rita was altijd al het slimste meisje van de klas. :duim:

jochie
09-07-05, 05:14
Geplaatst door Zwarte Schaap Ik heb het niet over het onderzoek maar over jouw mededeling. [/B]

dan begrijp ik jouw vraag niet

jochie
09-07-05, 05:20
Geplaatst door freya
Dus 72% heeft geen vertrouwen in haar en dat is dan de beste score van de hele club

deze omgekeerde redenatie lijkt logisch, maar is het niet. zulke conclusies kan je niet trekken.

nard
09-07-05, 09:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Ze is ook dacht ik minister van integratie, daarin is ze mislukt. Als er iemand is die allochtonen het gevoel geeft dat ze er niet bij horen is zij het wel. De meest geintegreerden jaagt ze tegen zich in het harnas, dat zegt genoeg over haar succes als minster van integratie.




Nee hoor ZS, het leeuwedeel van de Turkse en vooral Marokkaanse allochtonen heeft toch alleen maar het gevoel dat ze "erbij horen" wanneer ze met rust worden gelaten zodat ze zich vooral niet aan hoeven te passen. Dat is ook in de hand gewerkt de achterliggende 15 jaar, helaas.

Catherina zei het het juist: een integratiebeleid voeren dat dichter bij assimilatie dat multicul ligt. Wat dat inhoudt voor de perceptie van de allochtonen is natuurlijk in de eerste plaats aan de allochtonen zelf. Daarna pas aan de andere betrokkenen, vooral diegenen die het de achterliggende 15 a 20 jaar hebben laten mislukken.
Je kunt met de Nederlandse cultuur en eigenheden, hebbelijkheden en onhebbelijkheden leven en je dat eigenen of je doet dat niet.
Wel, als je daar als allochtoon niet toe bereid bent dan liggen de kaarten momenteel een stuk duidelijker: wil je graag Nederlander zijn in de brede zin van het woord? Zo ja, van harte welkom. Indien nee, je mag best vertrekken, niemand houdt je tegen.
En geloof me, het kan nog véél beter. Maar ja, de puinhopen van Dresden zijn ook niet in één week opgeruimd, zal ik maar zeggen.

freya
09-07-05, 12:06
Geplaatst door nard
wil je graag Nederlander zijn in de brede zin van het woord?

definieer dat nou eens duidelijk?

Rabi'ah.
09-07-05, 12:32
Geplaatst door freya
definieer dat nou eens duidelijk?

Iedereen die een Nederlands paspoort heeft, is een Nederlander.

De rest is symboolpolitiek en zinloze bla.

Zwarte Schaap
09-07-05, 13:04
Geplaatst door nard
Nee hoor ZS, het leeuwedeel van de Turkse en vooral Marokkaanse allochtonen heeft toch alleen maar het gevoel dat ze "erbij horen" wanneer ze met rust worden gelaten zodat ze zich vooral niet aan hoeven te passen. Dat is ook in de hand gewerkt de achterliggende 15 jaar, helaas.

Catherina zei het het juist: een integratiebeleid voeren dat dichter bij assimilatie dat multicul ligt. Wat dat inhoudt voor de perceptie van de allochtonen is natuurlijk in de eerste plaats aan de allochtonen zelf. Daarna pas aan de andere betrokkenen, vooral diegenen die het de achterliggende 15 a 20 jaar hebben laten mislukken.
Je kunt met de Nederlandse cultuur en eigenheden, hebbelijkheden en onhebbelijkheden leven en je dat eigenen of je doet dat niet.
Wel, als je daar als allochtoon niet toe bereid bent dan liggen de kaarten momenteel een stuk duidelijker: wil je graag Nederlander zijn in de brede zin van het woord? Zo ja, van harte welkom. Indien nee, je mag best vertrekken, niemand houdt je tegen.
En geloof me, het kan nog véél beter. Maar ja, de puinhopen van Dresden zijn ook niet in één week opgeruimd, zal ik maar zeggen.

Ik pis op de integratie, assimilatie en alle wetten die uit een autochtone minderwaardigheidscomplex voortvloeien.

Wide-O
09-07-05, 14:34
Geplaatst door freya
definieer dat nou eens duidelijk?

Niet moeilijk toch?

In Zeeuws-Meisje klederdracht liggen blowen op de dam, kroket in de ene hand, pak karnemelk in de andere, en alles beter weten.

:hihi:

freya
09-07-05, 14:53
Geplaatst door Wide-O
Niet moeilijk toch?

In Zeeuws-Meisje klederdracht liggen blowen op de dam, kroket in de ene hand, pak karnemelk in de andere, en alles beter weten.

:hihi:

:duim:

Ik ga me meteen ff omkleden! :tik:

helly2002
09-07-05, 17:39
DEN HAAG - Meer Nederlanders hebben vertrouwen in minister Verdonk van Vreemdelingenzaken. Had bij haar aantreden in 2003 slechts 8 procent van de Nederlanders hoge verwachtingen van deze bewindsvrouw, nu is dat halverwege de rit gestegen naar 28 procent. Zij scoort wat dat betreft ook het best van alle ministers, bleek vrijdag uit een peiling van Maurice de Hond.



hoeveel van die procenten zal allochtoon zijn ?niet veel zeker :melig:persoonlijk vond ik nawijn meer hebben matjah de lpf pfff .maar verdonk is zeker beter dan de mensen ervoor en dat ze een hoop kritiek krijgt van de allochtonen is normaal .dat krijgje alsje niet zo soft bent :engel: .hadden ze iets eerder al moeten zijn .



geplaatst door Rabi'ah.


Iedereen die een Nederlands paspoort heeft, is een Nederlander.

De rest is symboolpolitiek en zinloze bla


sommige mensen voelen zich eenmaal geen hollander maarja ze zijn hetwel


tijd om naar adam tegaan sensation black 1 van de mooie dingen van nederland de dancecultuur :koppel:

delirious
09-07-05, 18:12
Geplaatst door helly2002


tijd om naar adam tegaan sensation black 1 van de mooie dingen van nederland de dancecultuur :koppel:

Hak ze :fplet: :wink: