PDA

Bekijk Volledige Versie : niet er op klikken het is niet voor iedereen geschikt!!!!!

nabil28
09-07-05, 02:59
serieus.ja iedereen zegt dat hij of zij is serieus.maar wat versta je onder serieus?
anyway serieus voor mij geen lange relatie.geen maanden telefoneren en geen maanden smsen en geen maanden emailen.serieus is elkaar zien als het klikt dan gaan we door met serieus stappen ondrenemen.en als het niet klikt dan kunnen we verder gaan met onze leven.

wie ben ik?
ik ben man van 28jr. 175cm.licht getint.78kg.sportief. uiterlijk is wel belangrijk voor veel dames daarom ben ik er mee begonnen.

ik woon opmezelf.dus zelfstanding.ik ben arabier,open persoon en eerlijk en betrouwbaar,maar dat moet je meemaken want het wordt gezegd mooie praatjes vullen geen gaatjes.ik woon in Noord_holland.

ja wat ik wil. mmm zal ik maar met innerlijk beginnen .want dat vind ik zo belangrijk. eerlijk en betrouwbaar dus standaard dingen.maar wat ik wil in een meid dat ze open en zelfstandig qua denken en doen.

uiterlijk.als ze maar verzorgd is verder als ik maar GEEN bed van 3 meter breed hoeft te kopen ..ja. daar ben ik wel eerlijk in. gezonde meid. ik ben namelijk kei gezond.

als mijn woorden jou aanspreken.dan reageer .je krijgt altijd antwoord.insha allah zeg ik altijd.

ma3 salama

7anina
10-07-05, 21:14
test

MASOUDA
10-07-05, 22:41
en is die test gelukt??

Onderworpeling
12-07-05, 09:44
salaam

hallo Nabil. Ik heb een vriendin van 27 die zeg maar ook "op zoek" is naar iets serieus waarbij je inderdaad serieuze stappen gaat ondernemen etc etc. Ze studeert dit jaar insha allah af aan de universiteit. ze heeft daarvoor HBO-V gedaan en nu heeft ze gezondheidswetenschappen gedaan in Limburg. Het is een hele aardige persoon maar ze is wel direct. Nou ik wil niet te veel kwijt over haar dat kan ze vast beter dan ik. Misschien dat je mij jou mailadres kan geven dan geef ik die van jou aan haar.

Gegroet!